Orange SK omylem budil své zákazníky o půl páté ráno

Může se to zdát jako ošklivý sen, když brzy ráno sníte a v tom vám začne zvonit budík, který jste si omylem nastavili na špatný den. A o to horší to je, když vám ráno neustále zvoní telefon a někdo se vám snaží dovolat. Zákazníci slovenského mobilního operátora Orange si mohli ve čtvrtek ráno vyzkoušet, jak funguje služba telefonické buzení, aniž by o ni měli zájem.

Chybu systému pocítilo téměř 400 zákazníků operátora, kteří byli omylem vzbuzeni ve čtvrtek ráno okolo půl páté. Všem takto poškozeným zákazníkům se mobilní operátor omluvil. Informaci přinesl náš partnerský server MobilMania.sk.

Diskuze (13) Další článek: Nokia 6301: bestseller dostal Wi-Fi

Témata článku: Orange, Operátoři, Ostatní, Omyl, Ráno, Zákaz, Půl

Určitě si přečtěte