Orange SK omylem budil své zákazníky o půl páté ráno

Může se to zdát jako ošklivý sen, když brzy ráno sníte a v tom vám začne zvonit budík, který jste si omylem nastavili na špatný den. A o to horší to je, když vám ráno neustále zvoní telefon a někdo se vám snaží dovolat. Zákazníci slovenského mobilního operátora Orange si mohli ve čtvrtek ráno vyzkoušet, jak funguje služba telefonické buzení, aniž by o ni měli zájem.

Chybu systému pocítilo téměř 400 zákazníků operátora, kteří byli omylem vzbuzeni ve čtvrtek ráno okolo půl páté. Všem takto poškozeným zákazníkům se mobilní operátor omluvil. Informaci přinesl náš partnerský server MobilMania.sk.

Témata článku: Orange, Operátoři, Ostatní, Omyl, Půl, Zákaz, Ráno

Určitě si přečtěte

Vodafone v podmínkách znevýhodnil U:fona, šlo o omyl

Vodafone v podmínkách znevýhodnil U:fona, šlo o omyl

V podmínkách balíčku Kamarádi ze všech sítí stálo, že čísla ze sítě U:fon do něj zahrnout nelze. Zeptali jsme se Vodafonu, jak se věci mají.

27.  7.  2010 | Pospíšil Aleš | 20

„Omylem“ dobitý kredit: nenechte se podvést!

„Omylem“ dobitý kredit: nenechte se podvést!

Finanční podvody se nevyhýbají ani oblasti mobilní komunikace a předplaceným kartám. Nenechte se okrást! Doplněno.

24.  10.  2007 | Kůžel Filip | 47