Oskar a internet za paušál: známe podrobnosti

Diskuze čtenářů k článku

JackalSU  |  22. 03. 2005 13:48

Nevím zda jste si toho všimli - na www.oskarmobil.cz je dost zásadní dovětek k novým datovým tarifům - FUP a omezení dat. Je mi líto, že jsem první zprávy o datových tarifech Oskara hltal moc rychle a málem běžel si jej objednat. Bohužel Oskar zavedl měsíční limit 3GB na celkové stažené data, takže bohužel musím zkonstatovat, že dnes již trochu zprofanovaný reklamní slogan "neomezený" (slovo použito v představení služby samotným Oskarem) je opět trochu "mimo mísu"...
Je mi to líto proto, že jsem doufal, že budu moc tarif využít pro svou práci (externí konzultant IS) kdy neustále cestuji mezi zákazníky a stahuji pro ně velmi velké množství dat (někdy právě i přes tyto 3GB - kdo někdy viděl velikost DB v Oracle toho jednotky GB nepřekvapí). Škoda, že pro mne nemá Oskar pochopení a bude si myslet, že "sosám" z p2p... 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  01. 03. 2005 11:54

Nedočkavě jsem se vrhl na čtení nejnovějšího článku. Velice brzo jsem byl zklamaný.
Je to v poslední době má 2. špatná zkušenost s Oskarem, kterého jsem dříve chválil.
První byla před několika dny marná snaha dovolat se operátora v Hlasové samoobsluze Oskara. Ať jsem dělal, co chtěl, vždycky jsem se dověděl, že jsem ještě nevyčerpal všechny možnosti. Došel jsem k přesvědčení, že Oskarovi utekli pracovníci infolinky a nechce to dát veřejně najevo, tak to maskuje tímto způsobem. Stálo mě to několik desítek minut.
Druhou je přečtení článku výše. Otázkou je, komu jsou určeny takové tarify. Tomu, kdo nemá jinou možnost připojení na internet? Sotva. Datové limity jsou k smíchu, ceny za ně k pláči. Když vynechám rozbor, vychází, že celá ta zrůda je vhodná jen pro toho, kdo momentálně nemá jinou možnost připojení k internetu (ale to by tu nesměl být T-M a ET) a potřebuje si stáhnout poštu nebo se podívat na pár stránek na internernetu.
Některé mobilní telefony mají mailového klienta a kdo jej má nastaven, vystačí i s ním. Znám pár lidí, kteří se jednou denně připojí na internet kvůli stažení a poslání pošty a nanejvýš se krátce podívají na nějakou stránku. Ty bych označil za pololaiky a těm by takové „služby” mohly vyhovět. Jenže museli by mít telefon podporující GPRS, případně navíc kabel či jiný způsob propojení s PC, nastavený telefon i PC. V případě novějšího telefonu je první podmínka nedůležitá, ale všechny ostatní jsou zásadní, kvůli kterým takového člověka (ani o nich většinou neví) ani nenapadne si spojení přes GPRS pořizovat. Pořád nejjednodušší pro ně je linka Telecomu a pro pouhé stažení pošty mobilem jen aktivace GPGS či HSCSD.
Při stahování souborů mám na GPRS ET rychlost asi 18 MB/hod. Takže domněnka výše o stahování 70 MB za 2 hod. je zbožné přání. Uvedené 4 hod. jsou odpovídající. Díky článku před Vánocemi jsem si také pořídil karty ET. Výpočtem mně vyšlo, že 12 ks je odpovídající počet na dobu platnosti. Na těchto i jiných stránkách si někteří (patrně milionářské dětičky, které mají, co se jim zlíbí, včetně nejnovějšího nejvýkonnéjšího nootebooku, satelitní telefonu a neomezeného bezdrátu či kabelovky — to vše samozřejmě zdarma, hradí tatíček a mamička)  zvykli urážlivě nazývat jiné „sockami”. Já nemám jinou možnost připojení, než přes GPRS a T-Mobile mě zklamal nekvalitou služeb. Protože naděje na zlepšení v oblasti telekomunikací v tomto státě je tak vzdálená, jako ministr informatiky, který se postará o zlepšení ve svém resortu, vůbec nemám obavy, že by se mně tato investice nevyplatila, nezmění-li ET podmínky. Jednu kartu už jsem po dvou měsících vyhodil, druhou aktivoval. Jestli mám peníze do aktivace investovat teď nebo později, vyjde nastejno, takže i tento argument padá.
V jednom z příspěvků výše kdosi psal o hovoru se šéfem. Považuju to za nesmyslný argument. Přece nechce tvrdit, že nemá jinou kartu než „vánoční” ET (proč potom volat šéfovi z karty, kterou mám na internet)? Kdo si tyto karty pořídil, má je pro připojení přes GPRS. Leckdo má mobily dva (i více), takže v těchto případech odpadá nemožnost volání při připojení na internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  20. 03. 2005 21:43

Na operátora se dostaneš během 15s. Stačí zavolat *077 spojí Tě to s automatem dáš 2 Moje služby potom 3 věci ohledně odcizení simkarty a pak 0 a automat se zeptá doopravdy chcete mluvit s operátorem a dáte 1.Je to jednoduchý.
A to připojení je výhodné. Někdy budete na dovolený a nebudete platit plnou částku jako u konkurence ale jen 238kč. A hlavně to je EDGE takže je to rychlejší než GPRS u konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
méďa béďa  |  01. 03. 2005 09:52




Tarify Připojení k internetu a WAPu




Připojení Nadlouho - Pokud sjíždíte internet často, nemůžete si vybrat líp. Je prostě skvělý a nabízí několik cenových pásem. Kolik zaplatíte záleží pak jen na tom, jak intenzivně budete ten který měsíc surfovat.



Připojení Nadlouho
Cena

Měsíční paušál (0 - 10 MB)
200 Kč
238 Kč

Pásmo 10 - 40 MB
+ 200 Kč
+ 238 Kč

Pásmo 40 - 70 MB
+ 400 Kč
+ 476 Kč

Pásmo 70 < MB
+ 600 Kč
+ 714 Kč
Ceny bez / včetně 19% DPH

Poznámka:
s tarifem Připojení Nadlouho zaplatíte vždy paušál 200,- Kč bez DPH, za což můžete stahovat data až do 10 MB včetně.
Pak si k této částce připlatíte podle objemu vámi přenesených dat viz. jednotlivé pásma. Maximálně zaplatíte 200 Kč + 600 Kč bez DPH, a to při překročení 70 MB a víc. Pak už můžete v daném zúčtovacím období stahovat data neomezeně. Ještě upozorňujeme, že nevyužité MB v daném pásmu se nepřevádějí do dalšího zúčtovacího období.
http://oskar.cz/business/services/ceniky.php

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.  |  28. 02. 2005 23:45

www.mujweb.cz/Pocitace/korunky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  28. 02. 2005 23:33

Prave jsem si vsimnul zmeny na internetove samoobsluze.
Vyber mezi GPRS Basic a GPRS standart uz tam neni. Objevila se mi tato zprava:
Máte aktivní službu Oskar GPRS connect. Touto cestou nelze službu GPRS dekativovat. Pro deaktivaci kontaktujte, prosím, OskarBusinessLinku na čísle 800 77 22 77 .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RB  |  01. 03. 2005 08:42

...teď už jsou v kontrolním panelu záložky ,naskok" a ,,nadlouho"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  28. 02. 2005 20:12

Ale jsou prefíkaní: Používám GPRS Business tedy 2 haléře za 1kB bez jakéhokoliv paušálu, účtováno po 1kB. Těch 10 MB za měsíc jsem ještě nikdy nedosáhl, stahuji se a připojuji jen když musím mimo office, jinak mám ADSL. Dejme tomu, že přejdu na paušál: pokud nasaju méně než 10MB platím za kilo mnohem víc, pokud nasaju méně než 20MB stále ještě platím za kilo víc než teď. Tedy oplatí se to teprve od 21MB za měsíc, jinak je to zdražení za 1 kB a navíc platím automaticky za paušál i když nestáhnu nic, dobře si to Oskar spočítal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  28. 02. 2005 19:05

Systém používaný v reálném prostředí se
neustále mění, dokud není levnější systém restrukturalizovat,
nebo nahradit zcela novou verzí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  28. 02. 2005 18:34

Pokud to co bylo zveřejněno bude pravda tak z toho čiší snaha aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Tohle si koupí jen pár lidí co to opravdu chtějí na jednom čísle a Oskar bude moci říkat že má neomezený paušál. Já dnes stahoval 2 emaily po 3MB, za to mám dát čtvrt litru?
Jen tak si vzpomínám, když padala cena za 1kB přes GPRS ze 60 na 6 halířů, jak T-Mobile zavedl zúčtovací jednotku 5kB, což mě nekonečně nakrklo, protože emailový klient v mém mobilu se pořád připojuje a odpojuje po každé operaci. A Oskar nyní zavádí zúčtovací jednotku 10 a 30MB? To snad ne, bude lepší počkat na konečnou nabídku.
Souhlasím s těmi výše co říkají že to chce ještě jednu nulu v těch limitech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vt  |  28. 02. 2005 17:36

No uz skoro 2 roky pouzivam ETDN a vazne jsem zvazoval prestup k Oskarovi s moznosti vyuzivat EGPRS. Nepouzivam GPRS na p2p site pouze mail, web, ICQ, + aktualizace woken + obcas nejakej driver apod. a to vetsinou jenom o vikendech nebo pri cestach (doma i v praci mam pevnou linku) a data se pohybujou tak kolem 300MB/mesic, takze zdrejme budu muset zustat u ET, pokud by ty limity opravdu byli nekde na 10ti nasobku, tak by nebylo co resit. V dobe kdy aktualizace (programova) AVG ma radove kolem 4MB a virus-list kolem 200kB tak mi tech 10MB mesicne nestaci ani na to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
urov  |  28. 02. 2005 14:17

Nemate nahodou chybu v clanku? Takoveto ceny by byly zajimave tak v roce 1995. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bledule  |  28. 02. 2005 13:59

Marku mam dotaz kdyz mam  Eurotel go data nonstop za 850 + je v tom 30 volnejch minut kamkoli. nezda se vam to lepsi jak pausal u oskara?
A dalsi otazka kdyz nemam mobil s edge ale pouze z gprs tak novy oskaruv datovy pausal nemuzu vyuzivat? dekuji moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 02. 2005 14:07

Nelze přece jednoznačně říct, co je lepší. Pokud bez diskuze vyžadujete neomezený paušál, víc se samozřejmě vyplatí nabídka Eurotelu. Když ale GPRS nepoužíváte jako náhradu pevné linky, ale jako mobilní technologii pro práci v terénu, většinou předem neodhadnete, kolik se vám za měsíc podaří stáhnout. Z tohoto hlediska je zase výhodnější Oskar.

Datový paušál bude na GPRS i EDGE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 02. 2005 16:38

Ja teda nevim. Mozna jsem exot ale bezne udelam v terenu na smartphonu kolem 100 MB za mesic. To uz bohuzel spada do cenove kategorie nonstopu. Opravdu si myslim, ze i pro mobilni pouziti jsou ty limity hodne male.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 02. 2005 17:00

100MB ze smartphonu za mesic? Muzes mi prosimte presne napsat, na co to pouzivas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 02. 2005 18:03

Muzu. Pouzivam e-mail (i s prilohami) obcas neco e-mailem odesilam (opet i prilohy), obcas hledam neco na webu, obcas pouzivam icq, obcas si neco stahnu nebo poslu pres ftp, obcas ovladam pres telnet vzdalenej server atd. Proste uplne normalni pouzivani. Muzu ja za to ze nektery web stranky maj i 300 kB? A ze obcas potrebuju poslat v priloze mailu treba 2 MB? Nebo treba zvukovou nahravku natocenou nekde v terenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Geogre  |  28. 02. 2005 12:53

Uvedené ceny mně připadají přímo neuvěřitelné, snad to ani nemůže být pravda - počkám do zítřka. Pokud to bude tak jak uvádíte, tak jenom "blázen" by namísto ETDN + 60 minut + "lepší" pokrytí za 832 Kč kupoval Oskara o téměř 500 Kč dráž (při doplnění o 60 min). Ale možné je vše, třeba Oskar opravdu není stále na data dobře připraven a tak nechce zatím příval zákazníků, proto ty ceny. Uvidíme později ? !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  28. 02. 2005 13:56

952 - 832 = 120
500 Kč????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  28. 02. 2005 13:57

952 - 832 = 120
500 Kč????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Slider  |  28. 02. 2005 14:08

952 Kč (data non stop) + 350 Kč (za 60 minut) = 1302 Kč - 832 Kč (data non stop i s 60 minutami) = 470 Kč, což je skoro těch 500 Kč a ne 120 Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trust  |  28. 02. 2005 12:46

Chápu to asi tak:
Pro předpokládané množství datových klientů jsme schopni zajistit funkční GPRS tak do 40 MB/kartu/měsíc.
Opravdu je tok dat s GPRS tak omezený? Proč tedy ET i TM nabízejí NONSTOP DATOVÉ TARIFY? Možná je omezený OSKAR.
Odhadl OS dobře, že tudy cesta pro běžné užívání IT nevede, nebo prostě nestíhá a potřebuje se vydýchat!
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polda cz  |  28. 02. 2005 13:10

Asi to bude nějaká kombinace od všeho:permanentní stahovače nechce žádný op a navíc zřejmě Oskar kalkuluje dopředu s tím,že dal 20% slevu PO SVÉM, takže takže teď dá 20% navíc u dat a dostáváme se zpět na původní cen.hladinu celého vyúčtování.A může nás hřát ,že možná síť nebude tak vytížená a můžeme počítat i s její lepší funkcí ?!?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  28. 02. 2005 12:43

Pro Oskartu nebude nic? Občas se připojuju z telefonu do sítě přez SSH a pomalorychlostní levnej způsob připojení bych využil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Duro  |  28. 02. 2005 12:27

pekna diskusia - hotove flame.

Ja idem na neobmedzenom EDGE od Orange za 713 Sk (s DPH - cca 560 Kc) mesacne.
Za modem som platil 1 Sk (viazanost ako pri mobile - 2 roky).

Zijem totizto v malom mestecku na strednom Slovensku a tu nie je pre mna nic vyhodnejsie.
GO?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  28. 02. 2005 11:53

Ahoj,
no to je teda drahota. Kdyby ten prvni tarif 0-10MB stal do 100-150KC,tak bych si ho hned poridil...na icq na mobilu by to bylu super,...ale 238Kc je hruza.
Oskar ma smulu,takhle nebude mit ode me nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  28. 02. 2005 11:23

Dostal jsem po kolegovi firemni SIMku od T-Debile s tim, ze je tam unlimited GPRS, a o dovolene protocil cca 80MB plus nejaky WAP over GPRS. Bohuzel (uz byvaly) kolega se drobet spletl, takze jsem caloval nejakych 8.000,- (70kc za megabajt, WAP je taky drahej uplne nesmyslne).

Proto si myslim ze automaticka volba tarifu je dobra vec, a predevsim, cenove rozpeti mezi omezenymi a neomezenymi tarify je prilis velke. Bud by pocitane tarify mely byt vyrazne levnejsi, nebo ty neomezene drazsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dr.Green  |  28. 02. 2005 10:58

Nazdárek,
účtování podle Oskara je dobrej nápad, ale nešťastně vyřešený! Připadá mi to, jako bychom žili v době 386-tek a 10MB byl super velkej objem dat, kdyby tam hodili vyžší limity, tak by to bylo určitě zajimavější . Stejně tak nechápu, proč mám platit, když třeba haluzově nic nestáhnu - 0-10MB 280Kč
Stejně jsou všechny nabídky zatím v prdeli a abychomse vyzovnali vyspělím státům co se internetových služeb týče celkově, budeme si muset ještě pár let počkat. Český internet mi připomíná české silnice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  28. 02. 2005 10:56

A pokud tu někdo řve, že stahuje 100 MB denně, tak ať si jde kam chce, třeba do háje, apoň nám to pofrčí! Však oni vás jinde brzo taky skrouhnou, jako to teď dělá Eurotel na CDMA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirass (novy)  |  28. 02. 2005 21:00

Jo, alespoň ti těch 10.Mega pěkně pofrčí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
registrovaný  |  28. 02. 2005 10:47

Pro nekoho, kdo stahne vic jak 10 MB, je to fakt drahy.. Pokud nekdo chce stahovat 5-10 MB, tak je to velmi dobry. Nicmene, takovych lidi asi vzdhledem k malemu rozmezi objemu dat neni. Ostatní kategorie objemu jsou proste predrazene. ETDN - 831 s DPH + 60 minut volání. U oskara je 60minut volani asi 350 kc s DPH. takze kdyz se to vezme kolem a kolem, tak platim za neomezeny data mene nez 500Kc.. Za to si u oskara stahnu maximalne 40 MB.. takze "normalni" pouzivani netu a emailu na dva dny.. Jsem rad, ze jsem presel pred mesicem k Eurotelu.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Slider  |  28. 02. 2005 11:49

No to je hezký. 950 Kč za data + 350 Kč za 60 minut. To je 1300 Kč. 60 minut měsíčně provolám, takže je to akorát pro mě. U ET je to 832 Kč, tj. o 468 Kč méně. U nás má dobrý signál ET, Oskar je na tom hůř a TM se u nás ztrácí. Mám paušál u Oskara, ale asi ho zruším. Potřebuji data non-stop. U nás je jediná možnost připojení GPRS nebo dial-up. Tady je jasná volba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  28. 02. 2005 10:11

Výborný nápad, akorát bych ty datové limity zvíšil o řád. 100, 400, 700MB. Pak by to nemělo chybu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rool50  |  28. 02. 2005 12:47

Moje řeč, takhle by to bylo fajn. Současná nabídka je nepoužitelná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caddy  |  28. 02. 2005 10:02

Mne se to libi. Sice by ceny mohly byt pritazlivejsi, nicmene, konecne mam vyresene vsechny vnitrni spory. Necham si na domaci pripojeni ETDN a Oskara muzu ten vyuzit na cestach ve smartphone bez obav, ze me to zruinuje a vycitek, ze platim za kazdy kB, kdyz mam i nonstopovou kartu. Zaroven se tim odbourava nechut poridit si doma lepsi a rychlejsi pripojeni, ktera byla zapricinena myslenkami, ze se uz jinde nez doma nebo v praci nepripojim. A kdyz jedu nekam, kde uz se vyplati vzit nonstopovou kartu s sebou, tak jsem setjen musel prohazovat s velkou nechuti SIM a zaroven jsem pripravil svou drahou o domaci pripojeni. Oskar to vyresil perfektne. Vlastne i ty zvysujici se hranice jsou super, nebot sam nevim, kolik prenesu.
1) kdyby oskar zavedl jen nonstop za lepsi cenu, vyresilo by to moji touhu mit vse na jedne SIM, abych je nemusel prohazovat. Ovsem pak bych byl jen pripojeny na jednom miste. Tim chvalim odstupnovani podle dat a jistotu, ze nezaplatim vic nez neco pres litr, kdyz fakt ustrelim.
2) Muzu mit nonstop pripojeni neustale doma a na obcasne mobilni pripojeni pouzit oskara a jak uz jsme rikal, nemusim nikde vymenovat SIM, ani datove ucty v mobilu atd...a nemusim nad nicim premyslet. A jak uz jsem rovnez rikal, muzu si ted klidne doma nechat zavest lepsi net, bez stesku, ze bych prisel o moblini pripojeni.
tot shrnuti a vyjadreni, ze to vitam :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gogo  |  28. 02. 2005 09:54

http://www.marigold.cz/item/oskaruv-povedeny-tah-s-datovym-pausalem-jak-vylifrovat-sosace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viky  |  28. 02. 2005 09:41

No tak teda vážení, co jsem tady četl je změť různých názorů, ale většinou těch, co už mají rychlý internet... Já jsem zrušil CT dial-up, protože nebyli schopní připojit ADSL. Šel jsem zoufale do TM GPRS, ale v EDGE nema pokrytí... ET nemá signál, Wi fi nikde v okolí není, bydlím na místě, kde má nejsilnější signál Oskar... Tak teď buďte chytří pánové... Pokud bude mít Oskar slušné pokrytí EDGE, tak vyhrává...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m023  |  28. 02. 2005 09:13

Co když si OSKAR není jist propustností své sítě ( viz eurotel a jeho sliby)  a takle si pojistil že velké objemy dat půjdou jinou cestou než jeho síti - mimochodem především chceme stále telefonovat aspoň většina. A jak psal pan Lutonský, je to pro ty co chtějí být na internetu když občas vyjedou a to OSKAR tímto umožnil ideálně.
PS: Taky bych bral ty ceny o polovinu meší jo jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  28. 02. 2005 09:02

Já jen doufám, že OSKAR nezruší GPRS standard, protože při používání ICQ a "sms" mi bezproblémů stačí 1 MB. A kdybych na ICQ měl být od rána do večera, což je nesmysl, a měl stahovat maily s normálníma přílohama (fotky ala MMS), tak bych se vešel do těch 10 MB luxusně. Takže pro lidi mého ražení je to v poho, kB vyjde na nějaké 2-3 halíře. A brouzdání na netu si raději nechám na kabelovku doma, nemusím otvírat notebook někde u McDonalda a podobně.
Důležité bude, aby OSKAR včas sdělil, nejlépe smskou, kolik zbává dat na přenesení před přechodem na vyšší paušál.Každý telefon má to počítání trochu mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  28. 02. 2005 09:06

Měl jsem na mysli GPRS Basic ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  28. 02. 2005 08:50

Co se vam nelibi,Oskaraci!
Vas skvelej operator vam prestrihl pupecni snuru a udelal si to po svem...
Ja nevim,jak ostatni,ale ja urcite hned 1.3. pobezim zrusit eurotelacky DN za 831Kc s 60 minutama,nebot 952 Kc bez volnych minut a caste honeni skveleho signalu Oskara,stejne jako jeho kvalita sluzeb me opravdu presvedci
Ze ten Oskar ale Tecku a Eurotelu zatapi tema nejnizsima cenama! Je to primo lidovej operator!Myslim,ze kdyby CR nemela svyho Oskara,tak by to byla opravdu velka tragedie,nebot on ty ceny opravdu tlaci dolu a jde technologicky vpred...
Nemate taky ten pocit??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveler  |  28. 02. 2005 09:04

Já jsem spokojen. Doufám, že stahovači a ti, co mají Eurotel DN tam zůstanou. No a těm ostatním, co nepřenášejí GB ale jen jednotky MB to bohatě stačí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  28. 02. 2005 21:33

Jo... a teď ještě tu jak jezdíš po dálnici Zetorem a taky ti to stačí: A ti machírci v kamiónech a bourákách ať se klidně cpou ve svým předjížděcím pruhu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Míra H.  |  28. 02. 2005 08:42

Jako náhradu pevného připojení snad GPRS používají pouze masochisti. Na to jsou jiné technologie, rychlosti a ceny.
Potřebuji občasný přístup k netu z notebooku, když jsem v terénu a na to je to přesně stavěné. Za 200/měsíčně bez DPH trvalý přístup a když potřebuju více dat tak si připlatím až max. 800 za bezlimit. Platit datanonstop se mi nevyplatí, platit přenesené kB je zase drahé. Zkrátka tohle je přesně co potřebuju. Pokud se vám to někomu nedodí, neznamená to, že to je špatné. Jenom mi vadí, že to je u Oskara a na paušál

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  28. 02. 2005 08:56

Správně, sosálci ať si zůstanou tam, kde jsou, jsem rád, že sazba za neomezené připojení jde až k litru (i když, u T-M s edge to bude ještě víc a pochybuju že ET nechá připojení s EDGE na současné ceně, možná dočasně), ještě by sem ta verbeš nalezla a bylo by to nepoužitelné. Na P2P používají GPRS leda hovada, jen by tahali, ale od nich nic neleze

A že je to na paušál, Rozjezd nebo Odepiš ti nic neříká?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Slider  |  28. 02. 2005 11:32

Když jste tak chytrý, tak mi poraďte, jaké jiné připojení zvolit. Kabelovka k nám ani do sousedních vesnic nevede, takže to o co bych stál, nemůžu mít. ADSL má pokrytí necelých 85%, já spadám do té nepokryté skupiny. Zatím se u nás mám s ADSL smůlu. Wi-Fi je nejblíže asi 15 km, takže taky na nic. Žádné jiné místní připojení tu není. Ani vzduchem. Je tu dost kopců a málo obyvatel na velkém území. Jediná možnost připojení je dial-up a GPRS. GPRS je rychlejší a kvalitnější. Na dial-upu dělám tak 1-2 kB/s. Hrůza. Takže volím GPRS data non-stop. A musím doufát, že jednou tu bude i EDGE, ale s tím zatím nepočítám. Co mi radíte vy? Máte snad lepší nápad na připojení?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  28. 02. 2005 12:20

Jasně, pokud jiné připojení není, nedá se svítit Ale výjimky spíše potvrzují pravidlo a vy jste spíše výjimka nebo přinejmenším pravidlo nepotvrzující menšina. Ale na P2P je GPRS přinejmenším bezohledné vůči ostatním sdílejícím.
Ale jestli je tam málo obyvatel na velkém území a přitom signál CDMA, šel bych do něj. Problémy s ním se týkají hlavně hustěji osídlených oblastí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Slider  |  28. 02. 2005 14:12

S CDMA nevim jak to tu je, protože na mapě je zakreslený těsně vedle v sousední vesnici a tady už ne. Možná by tu signál byl. Budu to muset odzkoušet, ale bojim se, že spíš tu nebude. I když síť furt rozšiřujou, takže kdo ví. Je fakt, že by to tu pak mohlo docela frčet, protože bych na tom mohl být nakonec tady třeba sám. Za úvahu to stojí. Zkusim si to někde pučit a odzkouším to.

Na P2P jsem ještě nikdy nebyl, web potřebuju k práci. Na P2P ty rychlosti stejně nejsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 02. 2005 12:37

Hmm. Jenze to by ty jine technologie musely taky byt v tomhle bananistanu vsude dostupne. Realita je zatim trosku jina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F_Lupus  |  28. 02. 2005 08:29

V článku se píše o automatické změně tarifu při přenosu více dat, nikde není nic o tom, že by se tarif měnil automaticky i při menším přenosu na nižší...nepřipadá mi to moc pravděpodobné...možná za "menší" poplatek
"Nejsme tak bohatí abychom kupovali levné věci..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveler  |  28. 02. 2005 09:01

Jak by se mohl měnit na nižší? Copak ti ve zúčtovacím období nějaká data ubudou? Zamysli se nad smyslem otázky. Prostě si dáš tarif na data a když přesáhneš určitý objem, jdeš do vyšší částky. No a na začátku zúčtovacího období jdeš zase od začátky. Když jeden měsíc zaplatíš maximum neznamená, že 2. měsíc bude stejný...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pojišťovák  |  28. 02. 2005 08:28

Já si myslím že to docela jde. Vlastně, pro můj účel naprosto ideální. Potřebuju net jen na stahování pracovního emailu když nejsem v kanclu a to se do 10MB vlezu v pohodě. A když budu potřebovat v noťasu brouzdat po netu, pořídím si třeba ET, který vyjde při velkých objemech dat levněji. A o tom to přece je, mít možnost volby. Jednomu vyhovuje to, jinému zase tohle. Ale to neznamená, že když daná věc nevyhovuje zrovna mně, že je hned špatná, k ničemu a tak podobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveler  |  28. 02. 2005 07:56

a že bude mít co nejméně zákazníků. Hlavně takových těch notoických stahovačů. Já se v datech vejdu za měsíc do 2MB (pouze e-maily) a jsem velmi spokojen. GPRS jede. A doufám, že to tak bude i nadále...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cross  |  28. 02. 2005 08:51

Toho bych se nebál...přdpokládám, že po určitém množství dat (pokud budeš prostě vypadat jako "sosač") ti prostě stáhnou rychlost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krtonožka  |  28. 02. 2005 07:42

No nevim, pouzivam pripojeni na net jen pro kontrolu urgentnich emailu, a sem tam pro ICQ kdyz sem mimo. Takze se vlezu pohodlne do 10-15MB.
Ovsem pri predstave ze pretapnu 10MB o par kilo a budu platit 476 misto 238 se mi dost nezamlouva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  28. 02. 2005 07:15

To je plivanců tady na Oskara, a to jsem tu ani nemusel bejt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenyk  |  28. 02. 2005 08:02

Kdo plive, nekupuje. Já neplivu a kupuju, je to fakt dobré. Odejdu i s daty od ET, když nebyli schopní přitáhnout mne na EDGE dříve. Paušál na EDGE od Oskara bude pro mne skoro stejně drahý, jako paušál ET na GPRS, tam platím asi 830 s DPH, to je pro mne zanedbatelný rozdíl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 09:19

Kdybys nebyl blbej,tak to máš u Eurotelu za polovic  Stačilo koupit vánoční GO do zásoby,s paušálu ji dobít ( je tam ještě další bonus navíc za Duet ) a mohl sis užívat.  Nicméně je fajn,že i dnes platí,že za blbost se platí ! V tom spatřuji spravedlnost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  28. 02. 2005 10:15

Hele ses fakt dobrej ií vsichni ti co tu porad basni o tech uzasnych vanocnich GO.. Ano, uprit se to neda - je to rozhodne nejlepsi kauf tveho zivota, nic lepsiho neni a nikdy nebude.. Jak malo staci lidem ke stesti ze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenyk  |  28. 02. 2005 15:44

Hele, že ty závidíš? Nevyplatí se mi zkoumat výroční GO karty, abych ušetřil pár stovek, za tu dobu si daleko víc vydělám. Dělej to taky tak, budeš víc v poho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Slider  |  28. 02. 2005 11:23

Jo, jenže ještě k tomu, že zaplatíš u Oskara o cca 120 Kč víc, tak přijdeš i o 60 minut volání. Ty si u Oskara budeš muset připlatit jako balíček, takže se v konečnym důsledku dostaneš na částku o cca 300 Kč ne-li víc dražší. A ET snad EDGE brzy zavede. Pak se budou předhánět v pokrytí. ET vychází momentálně nejvýhodněji. Jestli ty ceny jsou pravdivý, tak dávám tenhle týden sbohem Oskarovi a du do tohohle tarifu od ET. Uvažuju o něm už měsíc, ale čekal jsem s čím přijde Oskar. Zklamal mě. Škoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 02. 2005 12:32

No ja bych tak nespechal. ET podle me spusti EDGE co nevidet. Pockal bych na ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIlan  |  28. 02. 2005 07:12

Tak kdyby tam bylo misto MB GB tak bych to bral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Migello  |  28. 02. 2005 06:35

Ja presel zhruba pred rokem z Oskara na T-Mobile a to jen a jen kvuli neomezenym datum za GPRS! Tech jejich "70 MB a vic" udelam za jeden den hrave jen bropuzdanim po netu (dokazu u nej sedet fakt dlouho a jiny pripojeni nemam) a u Oskara 952,- a u T-M 832,-!

Kdo tvrdi ze mu pripadne nabidka Oskara dobra tak at se probudi!!!
Za napr 12 MB bych odmital platil 476! Za tu cenu je v Brne na Netboxu rychlej neomezenej net a ne nejakych po*ranych 12 MB!

No, treba to nebude nakonec pravda. Uvidime...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Migello  |  28. 02. 2005 06:38

A ja nejsu schopnej napsat spravne ani titulek. Melo tam byt "hrozny". Ja jeste spim, sorry!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  28. 02. 2005 10:33

Kdy deti prestanete srovnavat rozdilne technologie co do cenove strategie?
Clovece, ono se digitalni okruhy od CTc prodavaji za dvacet litru. To je nehoraznost, vid? Kdyz chello dava dvoumegabit za litr.
Ono se prodavaji FWAcka za asi 10 az 50 nasobne ceny, nez bezdraty na 2.4kovy technologii. No to je nehoraznost, vid?
Jak proboha muzes srovnavat radiovou sit s natahanou optikou a fastethernetem az do bytu?
Pri pohledu z druhe strany ... jak si s tim netboxem pripojis notebook na cestach? Ha? Rozsvitilo se? Uplne jina technologie, uplne jine kapacity, uplne jine porizovaci naklady, uplne jine zacileni na uzivatele, uplne jine vyuziti .... uplne jina jednotkova cena!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Migello  |  28. 02. 2005 06:35

Ja presel zhruba pred rokem z Oskara na T-Mobile a to jen a jen kvuli neomezenym datum za GPRS! Tech jejich "70 MB a vic" udelam za jeden den hrave jen bropuzdanim po netu (dokazu u nej sedet fakt dlouho a jiny pripojeni nemam) a u Oskara 952,- a u T-M 832,-!

Kdo tvrdi ze mu pripadne nabidka Oskara dobra tak at se probudi!!!
Za napr 12 MB bych odmital platil 476! Za tu cenu je v Brne na Netboxu rychlej neomezenej net a ne nejakych po*ranych 12 MB!

No, treba to nebude nakonec pravda. Uvidime...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  28. 02. 2005 07:59

A ten Netbox si jistě můžeš vzít všude s sebou, viď?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  28. 02. 2005 11:17

on ma netbox svou GSM sit po (skoro) cele cr ci co  ? my vo voze vy o koze... wake up
MMike
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johan  |  28. 02. 2005 02:08

Nahodou me se to libi, mam to jen na NB kdyz nejsem doma na wifi, pres to stahovat nebudu, na prohlizeni stranek si uziju edge a urcite neprosurfuji 70MB, ja jsem celkove s Oskarem spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom2  |  28. 02. 2005 01:40

Je ten limit 10M i na Wap? jestli jo, tak je to docela pouzitelny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mnx  |  28. 02. 2005 01:23

Celkem zajímavý, jen mi to přijde tak nějak nehorázně drahý.. možná jste u té výše dat zapoměli všude přidat nulu? To by pak celkem šlo. S eurotel data nonstop jsem měl každý měsíc kolem 2 giga, a to jsem toho moc nestahoval. Jen surfoval, posílal textový mejly, apod. A to nepočítám 60 minut volání zdarma (Ze začátku dokonce 100 minut).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  28. 02. 2005 02:17

Jenze zapominas dodat, ze jsi to GPRS pouzival jako nahradu dialupu.

Ja mam data v mobilu a pouzivam je na wap, mms, email ve smartphone a internet ve smartphone.
A kdyz vyjimecne nejsem doma nebo v praci a zaroven potrebuju na internet konfortne, tak se pripojim z notebooku.

A pak je takovy prizpusobivy tarif uplne idealni. Nekdy se za mesic do 10 MB bez problemu vejdu. Jindy prenesu klidne pul druheho giga.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
core  |  28. 02. 2005 07:55

Na rychly levny a spolehlivy pripojeni neni telefon
Prestante tady brecet a tahejte si p2p po kabelu nebo Wi-fi, tam vam na to budou 2Mbity urcite stacit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  28. 02. 2005 10:26

Jeden o voze, druhy o koze.
Ja jsem snad nekde rekl, ze pouzivam GPRS pro P2P site? Nebo tu snad nekde brecim?
Az mi nekdo natahne kabelovku i do autobusu, do vlaku a nebo na chatu, ci na navstevu ke znamym, tak no problemu. Koupim si ho i tam.
Doma mam chello a v druhem byte CDMA. S tim ze se mi ted honi hlavou idea zazalohovat si CDMA jeste firemni nabidkou na ADSL. V praci sedim na pateri, takze P2P site a rychlosti, nebo limity fakt neresim.
GPRS/EDGE mam zatim stale uz ctvrtym rokem zdarma. Takze ani to neresim. A mobilni data pouzivam jako mobilni data. Ne jako nahradu dialupu nebo pevne linky. Proto ten predchozi prispevek.
Proste az budes mit nutkani vsem sdelit, jaky jsi machr v P2P sitich, tak si najdi diskusni vlakno, kde to bude mit souvislosi, ju?
Podle tonu mam ale pocit, ze jsi presne ten typ, ktery sosa, ale upload ma limitovany, coz?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal_Hron  |  28. 02. 2005 01:03

Bavíme se tu o GPRS nebo o EDGE?? Pokud jde o první variantu, čekal jsem příznivější ceny. Pokud o druhou, nemám výhrad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  28. 02. 2005 01:08

a ono se to da rozlisit jedete li pres edge ci jen obyc gprs ?

mam dojem tam kde je k mani EDGE to vali rychle , kde ne jede se snekem GPRSáčkem

apropo...10MB pres EDGE,to je jak kdyz prdne a je to pryc...

MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.Hulan (novy)  |  28. 02. 2005 01:15

No, reálná rychlost GPRS je kolem 7-8 KB/s, u EDGE kolem 15 KB/s, takže o "šneku" bych mluvil v obou případech.. CDMA je jinde, to jede na 50-100 KB/s..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BeNe  |  28. 02. 2005 00:57

Předpokládám, že ceny jsou už s DPH, že?
Docela mne pobavilo to rozpětí. Do 10 MB, do 40 MB ... chtěl bych vidět člověka, který si pořídí "vysokorychlostní" inet s limitem 10 MB .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 02. 2005 00:59

Ano, ceny jsou s DPH, ještě to doplním.

Výhodné je, že si nepořizujete internet s nějakým limitem, ale budete platit podle toho, kolik skutečně spotřebujete. Tohle přesně by se mi hodilo. GPRS/EDGE používám jen v terénu, např. na služebních cestách a nikdy nedokážu odhadnout, kolik toho spotřebuji. Někdy se do 10 MB vejdu, jindy potřebuji třeba desetkrát tolik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  28. 02. 2005 01:03

No to jsem opravdu zvědav, kdo si to za tyhle ceny pořídí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stargate  |  28. 02. 2005 14:31

Konečně něco pro PDA !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BeNe  |  28. 02. 2005 01:04

No, pokud bych to bral takto, pak to možná pro někoho, kdo si stahuje jen mejly bez příloh přes GPRS, nějaký smysl má. Každopádně je to pro mne na jednu stranu zklamání, na druhou jsem to čekal. Oskar moc o datové zákazníky nestojí - to bylo vidět v dosavadních cenách GPRS přenosů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conquest...  |  28. 02. 2005 08:47

Pane Lutonský, Vás Oskar snad sponzoruje, to už bije do očí ta Vaše propaganda, snažte se být aspon někdy svůj.
 Jinak v terénu toho moc nechytíte, zvlášť ne s Oskarem. Jestli jezdíte autem a vyjedete na kopec, pak možná jo, ale v drtivé většině menších obcích, pokud byste chtěli mít Oskara místo dialupu doma v bytě, tak je to o nervy. Vyzkoušeno v několika obcích na východě Čech a pochybuji, že to bude lepší, když má Oskar jednu BTS na 50 km 2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 02. 2005 09:03

Pane Conqueste, máte nějakou konkrétní výtku a protiargument k tomu, co jsem napsal, nebo jste si chtěl jen zakřičet? Ve svém příspěvku totiž vůbec nereagujete na to, co píšu.

(Je to mimochodem zhruba týden, kdy jsem zase „nechutně propagoval Eurotel“)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stag  |  28. 02. 2005 09:24

Nuze nyni snad dojde i na propagaci T-Mobile, te jsem se jiz delsi dobu nedockal....
I kdyz mozna: Připomeňme, že jde o tendr s trochu zvláštními podmínkami, byl vyhlášený trochu narychlo; až se zdálo, že je nápadně šitý na míru T-Mobilu.
Nebo v clancich s nadpisem o hacknutych strankach T - Mobilu (v clanku tedy bylo uvedeno, ze se jedna o T-Mobile usa, ale vezmu li v potaz, ze MM vychazi na uzemi CR kde pusobi operator s nazvem T-Mobile).
S pozdravem, Stag

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  28. 02. 2005 10:13

Hele kecas z hladu oskar na sve siti za posl. rok zapracoval dost a reknu ti, ze pouzivam aktivne jak ET tak Oskara a ty rozdily uz opravdu nejsou tak markantni.. Ver tomu mam to z praxe..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  28. 02. 2005 00:51

no ehhh,tohle teda vyrazi dech chvilu po pulnoci jen co je pravda... probuh at de o mylne info...za 238 kc bych cekal limit aspon 200 - 500MB v takove verzi bych obcas vyuzil kdyz me vypadne WiFi nebo u nekoho kdo este trpi na dial up , par lidi stale znam...

MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.Hulan (novy)  |  28. 02. 2005 00:54

Ty ceny jsou bezvadné, pořád o 20-30% nižší než u T-Mobile..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  28. 02. 2005 01:04

no jo jenze platit za no data limit litr a za 10MB cca. 2 kila...no ufff,to je nepomer...bohuzel teda

pockam na ofic info vod Oskara a uvidim ale bojim,bojim

MMike


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 02. 2005 00:57

Nepřipadá mi to tak hrozné. Vždyť u Eurotelu stojí dvě stovky datový tarif, kde nejsou vůbec žádná volná data. U T-Mobilu je ve stejné částce tarifu Standard 5 volných MB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  28. 02. 2005 03:32

Jo... ale už o další 4 stovky výš jsou data nelimitovaná. A u Oskara je těch "dalších stovek" potřeba 6. Takže rozdíl v ceně 50% nahoru. A neoblbujte nás tady prosím jako Mr. Šindler bláboly o 5 nebo 10 megách - moc dobře oba víme že tohle se i přes pomalé GPRS protlačí za pár minut, stačí si párkrát otevřít jinou stránku než textovou mobilmanii.
Mimochodem... i když překočím úvodní reklamu a webwasherem povraždím velkou část reklamy, i na titulní straně www.Mobilmania.cz se nedostanu pod 300 kilo (+IP režie apod). Kolik si myslíte že takových stránek si měsíčně můžu otevřít při "krátkodobém" použití Edge od Oskara abych se vešel do 10 mega? necelých 20? 30?
A kolik jich otevřete na svém komunikátoru s tím "prostředním" paušálem co je skoro za cenu ETDN? 2 nebo 3 denně?
Teda sorry, ale tohle jsem buď nepochopil já a nebo Oskar. Obávám se že "mobilní internet" vypadá trochu jinak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ufik  |  28. 02. 2005 06:44

A co takhle Individual za 150 (bez dane) s 5 volnyma megama? Na to jste nejak pozapomel, ze ano?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  28. 02. 2005 08:30

Jo takže ten, kdo potřebuje pár mega do PDA nebo mailu, tak aby přešel na Individual. A co když stáhne jeden měsíc 5 a druhý měsíc 20 (což samozřejmě dopředu neví), kolik dá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  28. 02. 2005 14:43

U individualu je možné Data nonstop zapnout a vypnout během měsíce ze dne na den, včetně účtování. To je něco co Vám Oskar nikdy neumožní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conq  |  28. 02. 2005 06:56

Proc mam porad pocit, že nadrzujete OSkarovi :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 02. 2005 09:05

Zkuste reagovat nějakými argumenty. Tvrdím, že za paušál 200 Kč od Oskara dostanete víc než od Eurotelu a T-Mobilu. Dokážete tomuto názoru oponovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 09:27

Pane Lutonský,já zase tvrdím,že za 410 Kč dostanu u Eurotelu víc než za 200 Kč u Oskara! A to neomezený datový paušál u Eurotelu včetně 30 volných minut na volání,dokážete tomuto oponovat? Že je to omezená nabídka sem prosím nepište,protože mám těch vánočních GO karet koupených dost na to,abych s nima vydržel do příštího roku  A už se celý třesu až na nich budu mít i EDGE za přímo lidovou cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 02. 2005 09:35

Klidně tvrďte, já vám za to nadávat nebudu. Nemyslím sice, že by bylo vhodné přímo porovnávat cenu získanou díky bonusovým vánočním Go kartám, ale uživateli to může být jedno.

Tato diskuse se ale od začátku týká základního paušálu 200 Kč bez DPH, takže reagujete trochu nevhodně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 10:59

Máte pravdu. Jen jsem chtěl říct,že pokud se na to podíváme čistě prakticky a z pohledu který uživatele nejvíc zajímá,tak ta cena je neoddiskutovatelná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Slider  |  28. 02. 2005 11:10

10 MB je na nic. Na internetu hledám informace, občas něco stáhnu a uploaduju na web stránky a fotky. Pod 100 MB se nikdy nedostanu. Pro mě je rozhodující data non-stop a tady to u mě Oskar projel na plné čáře. Eurotel je výhodnější. Nabízí k tomu i 60 minut. EDGE u nás asi jen tak nebude, žádné byť menší město poblíž, takže se musím spokojit s GPRS. Takže asi s Oskarem tento týden končím. Zruším páušál pudu do Eurotelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
suchar  |  28. 02. 2005 00:41

No jo, tyhle ceny jsou zkrátka opět o tom, že Oskar je nejlevnějším. Ale věřim tomu, že se najde dost chytráků, kteří do Oskarových dat za tyhle nehorázný prachy půjdou. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  28. 02. 2005 01:39

Tak tak - pokud je ten ceník pravdivý, je to od Oskara naprostá ignorance reality.
Mimochodem - to pásmo 0-10 MB a "automatický výběr tarifu": Znamená to že i ten kdo si vyzvedne hloupých pár bajtů e-mailovým klientem v mobilu bude muset platit nehorázná 2 kila + DPH? Tedy přesně to co ještě donedávna podvodníci na infolince propagovali pod názvem "GPRS Standard"? A tedy návrat k několikasetkorunovému paušálu za sebemenší použití GPRS?
Milý zlatý Oskare, léta jsem s tebou měl dohodu a na data jsem se těšil přestože byls poslední... Ale tohle sis (a asi nejen u mě) teda docela dost posral

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  28. 02. 2005 08:47

Kdo si stáhne hloupých pár bajtů a ví, že nikdy neudělá víc jak pár mega, tomu snad stačí basic, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 02. 2005 00:27

Něco tak drahého přeci nemůžou uvést na trh!
Neomezený paušál dražší než konkurence? Snaží se snad Oskar vydělat na tom, že byl poslední?
Znamená to, že kdo si počkal na Oskara už vydrží cokoli a také za to patřičně zaplatí?
Nemám slov a budu se tiše modlit, aby co nejdříve nastala přenositelnost čísel.
Arogance tohohle operátora začíná být citelná na každém kroku, a jestliže mám snášet aroganci, tak alespoň tam, kde dostanu kvalitní a kvalifikované služby.
MatKal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 02. 2005 00:31

U T-Mobilu bude od dubna neomezený paušál na EDGE stát 1 032 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patejl  |  28. 02. 2005 01:06

No ano, ale troufám si tvrdit, že neomezený datový tarif s EDGE u Eurotelu zůstane ve stejné výši, tutíž je to mírně nadhodnocené. Samozřejmě zatím si nemůžeme být technologií EDGE v síti Eurotel vůbec jistí... Ovšem, příjemný je Oscarův systém odstupňování podle množství stažených dat. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  28. 02. 2005 02:42

Příjemné to je leda pro uživatele, kteří využívají mobilní internet jen k vybírání emailů na telefonu/smarphonu, surfování po netu na smartphonu apod. Pro ty, kteří připojují notebook nebo PC je to celkem o ničem...snad jen pokud se budou vyskytovat povětšinou tam, kde je EDGE...

I přes pomalé Eurotelácké EDGE protáhnu kolem půl giga...Přes EDGE bych protáhl určitě o dost více.

Nemám telefon s EDGE a stejně u nás nebude ještě hodně dlouho pokrytí (bych spadnul ze židle, kdyby Oskar oznámil, že je u nás pokrytí EDGEm), takže nemám dilema, zda Oskarácký datový tarif zkusit nebo ne...I kdyby u nás nakrásně Oskar pokrytí EDGEm měl, asi by mi vzhledem k ceně paušálu nestálo za to kupovat si telefon s EDGE.

Bez EDGE je to pro mě zcela o ničem, od ET mám neomezený paušál za cca 450 Kč/měs. a ještě v tom mám 30 minut na volání

Někdo tady psal, že takovéhle ceny čekal...já jsem je opravdu nečekal, jsem DOST zklamán.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  28. 02. 2005 08:25

Eurotel má EDGE? Že už přes něj stahuješ.
A nemachruj tady furt s témě Vánočkama, časově omezená a ojdedinělá akce (podle toho, jak ses předzásobil). Nabít je musíš do konce června, to se zbavíš několika litrů a co pak s několika nabitejma kartama, když budeš mít možnost se připojit jinak? A furt hlídat, která už končí a měnit?
Taky používám ETDN a na stálé připojení budu mít od léta kabelku nebo přinejhorším ADSL a na ET si dám leda TopPevná apod. abych dodržel závazek, na těch pár mega v terénu či větší objem, ale jen příležitostně vychází Oskar nejlíp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  28. 02. 2005 09:00

Závidíš, že sis Vánočky nekoupil? Hlídání a výměna jednou za 2 měsíce je opravdu to nejmenší, když máš o 50 % nižší cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 09:08

přesně tak,ten kredit na vánočních GO vydrží neomezeně dlouho,stačí jednou za 3 měsíce zavolat a případně po roce a půl dobít dvě stovky a je to. Kdo je nemá nakoupené v zásobě,bude holt muset jít k dvakrát tak drahýmu Oskaru a ještě nedostane ani těch 30 minut na volání v ceně. A EDGE u Eurotelu je na spadnutí,to je snad každýmu jasný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  28. 02. 2005 09:20

Kdo je má nakoupené v zásobě, bude do nich muset do 4 měsíců narvat několik tisíc.
Nezávidím, koupil jsem jich 8 rodičům (ale měla by tam být už i wifi, tak je asi pak střelíme). V Praze GPRS na stálé připojení za chvíli potřebovat nebudu a v terénu se mi Oskar pak vyplatí víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 09:32

Jo jo přesně tak,bude do nich muset během 4 měsíců narvat několik tisíc,ale potom zase několik měsíců nebude do nich muset rvát nic a pořád ho to vyjde levně. Pokud to dáš vedle sebe,je lepší mít za 200 Kč mobilních 20 MB (u Oskara) nebo je lepší mít za 410 Kč mobilních několik GB (u Eurotelu) ? (a ještě připočítej bonus 30 minut na volání)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  28. 02. 2005 10:33

Pokud to dám vedle sebe, tak právě jak kdy. Pokud použiju jeden měsíc 10 mega a druhý 50, tak Oskar. Pokud vím, že "udělám" měsíčně víc a vyplatí se mi nolimit a mám čas a náladu to hlídat, pak klidně vánočky. Anebo můžeš mít (když už u ET) paušál, sice dražší, ale minut 60 a možnost balíčků (Top Pevná a semtam Top MMS používám). A těch několik tisíc ušetřím, když si vezmu mobil na Mobil+ (T610 jsem měl v létě za 495+1 při ročním min. plnění 660).
Takže někdo šetří čarováním s kartama a nezanedbatelnou platbou dopředu, navíc blbne lidi každý dva měsíce s jiným číslem, navíc aby přemejšlel, kdy zas vyměnit kartu. A někdo radši klid a pohodlí. Život je otázkou priorit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 10:51

A takhle dobíjet ty GO karty z paušálu např. z Individualu tě ještě nenapadlo co ?  No šidíš sám sebe o 4 % navíc na kreditu u Duetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  28. 02. 2005 11:55

Jasně, vím. Těch procent je pět, když už. Hele ty rád, když napíšeš kravinu, odvádíš řeč jinam, viď?
Btw. jsi asi pěkná socka, když koukáš na každou desetikorunu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 12:08

Socka jsem a chyby dělám. Ale moc bych na tom chtěl být naopak jako ty .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  28. 02. 2005 12:10

Tedy, nechci se dotknout někoho, kdo chce ušetřit, ale ty jsi opravdu extrém.
A pak že socky jsou u Oskara, viď, Iksikstýne?
Dobíjet z individualu GO a jet na nich nechci a nemůžu. Otravovat se s dalšíma simkama, každé dva měsíce vše znovu aktivovat, nejdou tam balíčky, otravovat lidi s voláním z jiného čísla a hlavně nejde internet.open. A pokud jde, tak cena za jeho aktivaci už by úsporu docela potírala

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 13:03

A proč to tady pořád někomu vnucuješ ?  To že zrovna ty z nějakého záhadného důvodu nechceš dobíjet z paušálu GO tady asi nikoho nezajímá. Pravděpodně dalších 99 % lidí to rádo udělá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  28. 02. 2005 13:45

Kde jsem napsal, že nechci dobíjet goučka? Dobíjím, ale ne sobě. Ušetřit za cenu komplikací kilo nebo dvě mi za to nestojí. Kdo ví jestli. Předzásobíš se (krom toho to už nejde), všechny včas nabiješ a bim ho, něco se zlevní, přijde dostupnější a lepší služba atd. (CDMA je v odlehlejších oblastech vpohodě, navíc se chystá druhá síť) a můžeš si je strčit do ..., v lepším případě se ztrátou prodat (minimálně se ztrátou, kterou jsi ušetřil oproti paušálu).
A říká ti něco internet.open? Bez něj se ti u Eurotelu imrvére mění IP adresa Jestli tobě to nevadí, tak mě jo, takže Go data nonstop? Pro mě ne, díky (vnucoval jsi mi ho ty - co že mi brání dobíjet goučka z individualu).
Ta procenta máš nějak empriricky zjištěná nebo sis je vycucal z prstu Neznám moc lidí (vlastně jen jednoho), kteří rádi a často mění simkarty a volají na plechovou hubu, aby něco aktivovali a zjišťují, jestli tím či oním náhorou neušetřej na jedno pivo tejdně

Ne, jak už jsem napsal v jiném threadu, to nemá cenu. By mě zajímalo, z kterého původního prudiče ses zde rekrutoval, tvůj nick jsem tu dříve nevídal a z nebe jsi asi nespadl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 13:55

Další velkou výhodou používání GO karet je,že tě nemůže dialer přesměrovat na placenou linku,respektive může,ale nebude to pro tebe mít fatální finanční následky. Ten pocit bezstarostnosti je k nezaplacení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 02. 2005 15:23

Hmm. Na tohle staci jednoduche blokovani odchozich hovoru. Da se zadat kodem pred pripojenim gprs takze zadna prace navic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  28. 02. 2005 17:34

To je sice fajn služba, ale zavedení stojí 200 Kč bez DPH. Teda stála tolik, když jsem si ji před několika měsíci aktivoval. Teď už je možná zdarma, ale o tom docela pochybuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 02. 2005 17:51

To je blbost. To bylo zdarma vzdycky a nemuselo se to nikde aktivovat. Je to bezna sluzba gsm site stejne jako napr. presmerovani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 21:03

u Oskara jdou blokovat odchozí hovory pomocí kódu a je to zadarmo.U Eurotelu stejně tak (pouze tarif Individual je vyjímka,tam to stojí 200 Kč ta aktivace ) U T-Mobile nevím ,jake to je .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  28. 02. 2005 21:42

Aha, myslel jsem, že to vždy stojí 200 Kč. Podle mě většina zákazníků využívá k Data nonstop Individuál, takže se tento poplatek dle mého týká většiny uživatelů, kteří o tuto službu mají zájem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 02. 2005 21:50

Tak to je pro me novinka. Mam prave individual a normalne mi to funguje. Nic jsem neaktivoval a nic neplatil. Jedine ze by to souviselo se zakoupenim verejne IP adresy a to se mi moc nezda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  28. 02. 2005 22:08

Stačí to aktivovat jen jednou, pak už je vypnutí a zapnutí pomocí kódu zdarma. A nebo je to teď zdarma i u Individuálu...Už ti přišlo vyúčtování za měsíc ve kterém jsi si to aktivoval? Jak jsi si to aktivoval? Přes infolinku?

Já jsem za to platil zcela jistě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  01. 03. 2005 12:12

No prave ze ja jsem nic takoveho nikdy neaktivoval. Proste jsem potreboval parkrat bloknout odchozi hovory kdyz jsem neco testoval a normalne se to podarilo. Jedine za co jsem platil byla verejna IP adresa. Mozna je to chyba ET ale me ani neneapadlo, ze zrovna u individualu by to melo byt jinak nez u ostatnich tarifu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  28. 02. 2005 17:46

Taky mi těch pět procent těší. Těší mě i Benefit body, které dostanu díky dobití GO. Sice je to tak na to pivo, ale to neznamená, že se to nepočítá a že mi má být lhostejné, že něco dostanu zadarmo. Hlavně mě ale těší neomezené GPRS za 450 Kč oproti 830 Kč. To mi za těch 10 minut práce měsíčně stojí. 60 minut bych stejně neprovolal a přátelé už si docela zvykli, že jim každou chvíli volám z jiného čísla (minulý rok jsem přecházel z Oskara na Eurotel a pak jsem ještě měnil číslo u Eurotelu, teď občas volám z GOčka...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  28. 02. 2005 23:30

Asi 8 dní před vypršením předplaceného měsíce přijde SMS s upozorněním a pak znovu asi den předem. Takže až tak náročné na sledování to není.

Jinak ten SE T610 za 496 Kč mám taky (pár dní na to při stejném plnění stál 2x tolik) a jedu na GOčkách. Přijde mi to dost výhodné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juch  |  28. 02. 2005 12:24

Po 18 měsících se musí dobít kupónem, tedy nejméně 250 Kč. Tu informaci mám přímo od Eurotelu. Nevíte někdo, jestli ten povinný hlasový hovor jednou za čtvrt roku musí být placený ? Nestačilo by zavolat na zelenou linku ? Mám deset vánoček a nechce se mi zbytečně platit za nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 13:06

Určitě bude vyhovovat i dobití 250 Kč z paušálu.  Levné je volání na Hlasovou schránku u Eurotelu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  28. 02. 2005 23:25

Podle mě tedy stačí 200 Kč a na způsobu dobíjení nezáleží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 02. 2005 15:25

Nemusi to byt hovor ale jakakoliv placena sluzba. Takze staci poslat sms nebo se pres gprs pripojit a odpojit. Staci 1 kB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  28. 02. 2005 23:22

Podle mě to tedy musí být hovor. Na stránkách ET myslím píšou pouze hovor, takže by měl stačit jakýkoliv, ale raději na každé kartě udělám placený hovor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  01. 03. 2005 12:15

Na strankach sice pisou hovor ale v praxi mam overeno, ze to muze byt cokoliv placeneho. Dost dlouho jsem totiz mel Go jako zalozni a pouzil jsem ji jen jednou za cas na sms. nevolal jsem z ni snad rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  02. 03. 2005 17:56

Ono jestli to jen není takový strašák...jedno GOčko jsem před časem nepoužil skoro 4 měsíce a také se nic nestalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Razor  |  01. 03. 2005 16:33

problem je vtom ze ne kazdy ma nekolik tisic jen tak volne k dispozici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  28. 02. 2005 23:38

Hlídání není nějak problematické, už před chvílí jsem to o kus jinde psal. Chodí dvě upozorňující SMS. Celkový čas na zprovoznění další SIM odhaduji na 10-15 min. A to mi za těch několik set korun stojí.

Časově omezená a ojedinělá? To mě nějak moc nezajímá, já díky ní mám net min. na půl roku za cca polovinu. Ještě nevím, jestli se předzásobím...každou chvíli nový paušál na ADSL, Wi-Fi u nás také možná do konce července zlevní...uvidím, jak se to vyvine. Možná se předzásobím a možná zbylé karty prodám za cenu kreditu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  01. 03. 2005 07:56

No tak si to klidně dělej, vždyť já vám (tobě a terrencovi) neberu. To hlavně vy dva tady pořád cpete ty svý vánočky. Já z toho paušálu i volám (pravidelně "balíčkuju" podle potřeby). Vy tady pořád podsouváte, že nad to není. Důvody, proč o to nestojím, už jsem psal, ale naposled:

- nelze internet.open (některé servery a služby bez toho nefungují)
- přehazování karet (jak už jsem říkal, používám balíčky, hlavně top pevná)
- volal bych pokaždé z jiného čísla (což nemusí vadit tvým kamarádům, mému šéfovi ano - zvlášť když hovor nezvedne a na to neznámé číslo volá zpět, přičemž mezitím už jsme spolu mluvili - trapas)
- každou chvíli něco aktivovat a dobíjet
- převádí se neprovolané volné minuty u GO-DN? If ano, co když se ti převedou do měsíce, kde už jedeš na netu přes jinou kartu? To si je na ten hovor zas přehodíš zpátky? A pak třeba ještě několikrát?
- nutnost nabít do června několik tisíc
- co pak s nima, když nebudou potřeba? shánět kupce?

Po zohlednění ceny volných minut mi úspora při Vánočkách vychází na asi 200-250, tu můžou ale vymazat balíčky úplně. Takže výše zmíněné komplikace mi za těch pár šupů opravdu nestojí. Hlavně ta první by mi vadila (ale tahle služba ti asi nic neříká, viď? to je veřejná IP, bez ní si inet nedovedu pro práci představit). Ty jsi ještě student a určitě pod dvacet, že? Nic proti tomu, ale pochop, že existují lidé, kteří mají jiné priority a životní styl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  02. 03. 2005 18:11

- nelze internet.open (některé servery a služby bez toho nefungují)

Fakt nevím co je internet.open. Všechny stránky, které navštěvuji fungují bez problémů.

- přehazování karet (jak už jsem říkal, používám balíčky, hlavně top pevná)

Na paušálu také používám TOP pevná. Ty sis myslel, že mám vždy jen to GO a každý měsíc měním číslo? Mám samozřejmě paušál a když volám z toho GO, volám nejčastěji asi třem lidem...stačilo jim to 1x až 2x vysvětlit. Ví na které číslo mi mají volat. Možná se mrknu po tom kódu na neveřejné číslo, takhle si to mé dočasné většinou ukládají a musí ho každý měsíc měnit. Když jsem měl více paušálů u Oskara, používal jsem na těch dalších neveřejné číslo, když jsem volal někomu z přátel, už věděli, že jsem to já, protože nikoho jiného, kdo by používal skryté číslo neznali

- volal bych pokaždé z jiného čísla (což nemusí vadit tvým kamarádům, mému šéfovi ano

Na práci mám samozřejmě další paušál. Mít rozdělené soukromé a pracovní číslo má jisté výhody. Nicméně uvažuji o jedné SIM, kde budu mít linku 1 a linku 2, abych nikdy nemusel tahat dva fony.

- zvlášť když hovor nezvedne a na to neznámé číslo volá zpět, přičemž mezitím už jsme spolu mluvili - trapas)

Viz předchozí bod.

- každou chvíli něco aktivovat a dobíjet

Těch 10-15 minut mi za to stojí.

- převádí se neprovolané volné minuty u GO-DN? If ano, co když se ti převedou do měsíce, kde už jedeš na netu přes jinou kartu? To si je na ten hovor zas přehodíš zpátky? A pak třeba ještě několikrát?

Myslím, že se nepřevádí. Zatím jsem ale neměl vážnější problém provolat je.

- nutnost nabít do června několik tisíc

Ještě uvidím, jestli na ně budu něco nabíjet. Možná si v červnu pořídím jiné připojení.

- co pak s nima, když nebudou potřeba? shánět kupce?

Buď je vyhodím (25 Kč za kartu není až taková ztráta) a nebo je prodám. Ostatně část z nich jsem kupoval za účelem dalšího prodeje.

"Ty jsi ještě student a určitě pod dvacet, že? Nic proti tomu, ale pochop, že existují lidé, kteří mají jiné priority a životní styl"

Student už dávno nejsem a 20 mi už také není. Jsem OSVČ.
O tom, že existují lidé, kteří mají jiné priority nepochybuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mgns  |  01. 03. 2005 07:32

Já jsem na tom stejně. ETDN mám jen místo pevné a teď se konečně rýsuje alternativa. Opouštím ETDN a SIM mi zůstane ještě rok, kvůli dodržení smlouvy. Top pevná nebo SkypeOut

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
thank  |  28. 02. 2005 20:58

Ahoj, jak to myslis, ze mas od ET neomezený paušál za cca 450 Kč/měs. a ještě v tom je 30 minut na volání. Já mel za to , že so stoji 832. Diky za info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  28. 02. 2005 21:37

Nakoupil jsem si zásobu "Vánoček" (GO s bonusem 100% z prvního dobití). GO Data nonstop sice stojí 850 Kč, ale díky bonusovým GO kartám ho mám v podstatě za necelých 450 Kč. Bonus platí do konce června, pár si jich možná dobiju do zásoby a pak se pokouknu po jiném připojení (pokud nezlevní Data nonstop a nebo pokud u nás nebude Eurotelácký EDGE).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 02. 2005 11:56

Pri soucasne tendenci vzestupu vyuzivani datovych sluzeb a poklesu vyuzivani sluzeb hlasovych se z nejdrazsiho operatora zacina stavat nejlevnejsi. Zajimavy paradox.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  28. 02. 2005 17:06

Kde vidíš pokles používání hlasových služeb?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 02. 2005 17:53

U mobilu zatim moc videt neni ale smeruje to k tomu. V pevnych sitich k tomu uz doslo a napr. v Japonsku i v mobilnich sitich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  28. 02. 2005 21:49

U nás myslím k poklesu zájmu o hlasové služby zatím nedochází. Ale je to jen můj POCIT.

S Japonskem bych nás moc nesrovnával. Je to asi jako kdybych napsal, že tady brzy budou vlaky jezdit 300 km/h, protože v Japonsku takové vlaky jezdí

Pokud tam k něčemu takovému dochází, tak tady k tomu může začít docházet třeba za pět nebo deset let.

A že k tomu u nás došlo v pevných sítích? Není to spíš tím, že došlo k nárůstu provozu v mobilních sítích?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 02. 2005 01:11

Jenže kdo o něj nestojí, tomu ho nebudou cpát. Prostě ho nebude chtít, tak bude platit stále. a já nemám T-Mobile, ale Eurotel a ještě 60 minut volání zadarmo, což se také počítá.
Prostě je to arogance. Špatné služby, špatná infolinka, proměnlivá kvalita signálu (ačkoli já osobně jsem spokkojen, tak slyším ostatní), degradace firemních zákazníků, drahé volání. To vše jsou hrozné důvody proč mi leze Oskar už rok docela krkem, ačkoli jsem ho měl velmi rád.
Služby zavádí ne pozdě, ale až s křížkem po funuse a pak má tu drzost je mít ještě drahý.
Jejich přístup je prostě děsný. Oni byli poslední, kdo posrádali aroganci. Jestli si myslí, že je zákazníci začnou brát vážně tím, že zdraží a navíc budou tvrdit že jsou nejlevnější, tak to si měli rozmyslet před tím, než nahráli vtipy na infolinku před neschopné operátory.
Dnes je vážně nebere nikdo a už nikdy ani nebude.
MatKal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  28. 02. 2005 02:10

A proč to řešíš, když máš tarif od Eurotelu? :)

Jinak s tebou ani za mák nesouhlasím. Oskar přichází s zcela odlišným přístupem (pokud ty informace z článků jsou pravdivé). A to s účtováním, které se automaticky přizpůsobuje přeneseným datům uživatele. Takze uzivatel nebude muset resit, jestli prilis nepresahne svyj tarif, nebo jestli si ten necely litr mesicne neplati zbytecne, kdyz treba zrovna data skoro vubec nevyuzival.

Ale kdo chce psa bit, vzdycky si hul najde. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 02. 2005 02:44

To nikoliv.
Rozčiluju se proto, že nechci mít data od Eurotelu a chci mít data v jednom čísle.
A nechápu, proč tu všichni hájíte postup účtování, který je opravdu zajímavý, když já kritizuju obecnou i konkrétní drzost operátora. Prostě cena je vysoká a nemyslím si, že pro ni bylo ospravedlněním, že se k ní dopracujeme dobrým účtováním. Já přenesu 70 MB za den (max za dva) a to nestahuji jediný film nebo muziku, takže pro mě je diskuze o novém přístupu účtování bezpředmětná.
Navíc se mi výše těch limitů zdají tak trapné, že jsou podle mě v praxi nepoužitelné, ale to neumím přesně posoudit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  28. 02. 2005 07:24

Já jen nechápu, proč to chceš mít na jednom čísle? Když jsi tak často na netu tak se Ti pak nikdo nedovolá, ne? Proč si nepořídíš druhou SIMku, třeba s tím Eurotelem když jsi s ním spokojený a nevrazíš ji přímo do notebooku??? Nebudeš pak nic řešit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aheloj  |  28. 02. 2005 08:06

Jestli stahuješ 70 MB za den, tak proč používáš GPRS???  Nebo pro drahé služby od Eurotelu už NEMÁŠ na plnohodnotný internet????? ADSL, Wi-Fi, kabel????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ufik  |  28. 02. 2005 10:40

1) ADSL v podani nasich operatoru je plnohodnotny pristup na Internet a je dostupne vsude?
2) Wi-Fi a kabel jsou dostupny vsude nebo jen v urcitych castech velkych mest?

Jestli odpoved zni ne na obe otazky, pak je GPRS rozumne reseni pro znacnou cast lidi. A pro neomezeny data, jsou nabidky ET cenove nejprijatelnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  28. 02. 2005 18:08

Wi-Fi a ADSL jsou techonogie dostupné s bídou pro půl obyvatel ČR. To si ale obyvatelé větších měst a speciálně Pražáci dost často neuvědomují.

Ono tedy Wi-Fi je někdy dostupné i na vesnici (když se najde pár nadšenců nebo starosta, který ví co je internet), ale to jsou spíš výjimky.

U nás Wi-Fi sice je, ale za takovou cenu, že se mi vyplatí GO Data nonstop.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gecko  |  28. 02. 2005 11:19

Nemýlím-li se, tak těch 70MB není denní taxa ale měsíční. To už z GPRS s přehledem nasosáš. Datové tarify u Eurotelu nebo Oskara, to máš fuk. Všechno je to zlodějina. Dalo by se to provozovat se ziskem i za desetinu ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  28. 02. 2005 08:13

Chceš mít data a hlas v jednom čísle? Jestliže přeneseš 70 mega denně, tak jsi cca 2-4 hodiny denně (podle operátora, resp. kódovacího schématu) nedostupný, to ti nevadí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 09:11

Nesmysl,pokud bude jen serfovat a nebude stahovat,tak bude normálně dostupný Kdo ještě nemá zkušenosti s mobilním internetem,ať sem nepíše kraviny a nemate věci neznalé případné zájemce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  28. 02. 2005 09:23

Tím že natahuješ webstránku nestahuješ data? A co tedy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 09:35

Prosímtě napřed si to v praxi vyzkoušej a potom piš.Pokud jen serfuješ,tak nestahuješ souvislý tok dat a jsi prostě na příjmu.Stejně tak ti dojdou i sms. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  28. 02. 2005 10:13

Právěže jsem to zkoušel. U ET na SE-T610 a Sie ME45. Ona 200 či více kilová stránka s obrázky je docela souvislý tok dat. Ano, volající se může "trefit", že zrovna nic nejede, ale taky nemusí.
Ty si to zkus, dej v jeden okamžik načítat takový idnes, vltavu apod (cca 300-500 kB) a v ten moment si na to připojené číslo zavolej. Zkus to několikrát a vždy předtím vymaž cache. Vsadím se, že nejmíň v polovině případů se nedovoláš.
Teď jsem v práci, ale jestli mi nevěříš že gprs používám, klidně sem příspěvek večer hodím jakožto neregistrovaný, abys viděl IP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 10:24

A proč bych tak asi prosímtě tu cache mazal předtím ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  28. 02. 2005 10:41

Abys natáhl obrázky znova a ne z cache. Pokus pak bude bližší realitě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 10:54

No já ty obrázky v realitě znova do cache nenatahuju,protože ji nemažu Ty snad jo ? A nejsi náhodou masochista ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  28. 02. 2005 11:17

Bože, nejsi ty blondýna?
To abys nejlépe nasimuloval načítání celé nové stránky, ne? V realitě moc často nelezeš na tutéž stránku znova, nemáš většinu webu v cache, takže se musí natahovat (a v tu chvíli se ti nikdo nedovolá) ale pokud uděláš pokus s tím prozváněním, tak asi nepolezeš pokaždý na jinou stránku, ale dáš refresh. Pak bys ale měl většinu objektů v paměti, přes net by se téměř nic netahalo a pokus by neodpovídal realitě.

Ne, tohle už nemá cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aheloj  |  28. 02. 2005 11:27

Thom  Terrence Waleski  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 11:30

A proč bych tak asi měl simulovat načítání nové strany,to se přece v normální realitě tak neděje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 02. 2005 12:14

V realite se tak nedeje? Ty prohlizis porad totez? Nebylo by pak lepsi mit ty stranky trvale ulozene na disku a vubec se nepripojovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 13:08

A kolik se toho na těch 20-ti stránkách co máš uložené v oblíbených pořád tak mění ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 02. 2005 15:28

Nebudes tomu verit ale ty stranky se meni uplne cele. Stejna zustava snad jen adresa te stranky. Prave proto taky na ty stranky lezu. Kdyby se nemenily tak nemam duvod se tam divat znovu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bafuňák  |  28. 02. 2005 21:09

Chytrýmu napověz.....
Toho Terence bys musel silně nakopnout...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon, lahvon  |  28. 02. 2005 10:14

Tak pak tech zkusenosti mas asi fakt malo.
Standardne mam z Oskariho cisla presmerovany hlas pri nedostupnosti na TMO.
A divil by ses, kolikrat jsem uz zazil, ze se hovor automaticky presmeruje, kdyz jenom "normalne" browsdam webem. Tak nez nekoho zacnes obvinovat z placani nesmyslu, zamet si pred vlastnim prahem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blanka  |  08. 03. 2005 14:22

Ctu to a nemohu nereagovat. Co ze sebe delas? Kdybys byl jen jednou jedinkrat pripojenej pres GPRS na netu ,aktivne, tak moc dobre bys vedel, ze jsi na mobilu nedostupnej. SMS funguji, ale v mikro- okamzicich kdyz je mikro-pauza s datovymi prenosy.Sorry, ale to vedi i moje deti.Nesnaz se byt za kazdou cenu zajimavej.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 03. 2005 00:29

Mám komunikátora, používám data hodně. Navíc hlavní množství dat přenesu po nocích, kdy nemám moc hovorů. Teď musím mít data v komunikátoru a Oskara v jiném, který mám k volání. Tím ale ochuzuji o skvělé volání v komunikátoru a psaní SMS na klávesnici.
MatKal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrick Zandl  |  28. 02. 2005 09:47

Inu, to záleží. Já mám data v Nokia 9500 a používám ho furt, přenesu za měsíc max 20 MB dat. Jasně, u webů si nestahuju obrázky a řeším tím hlavně poštu a synchro s firmou. Takový datový tarif Oskara se mi vyplatí.

řekl bych, že není pochyb o tom, že Oskar tyhle ceny nasadil a spočítal tak, aby sosače, kteří tahají hodně dat, přenechal konkurenci. Pro všechny ostatní je taková tarifní struktura výhodnější, klidnější a i levnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  28. 02. 2005 16:54

No konečně rozumné zdůvodnění Oskarova kroku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 02. 2005 12:02

To ja zase davam prednost tomu mit na data cislo jine. Ale to je vec nazoru. Kazdopadne ET je v soucasnosti jediny, kdo umoznuje verejnou IP adresu, coz muze byt pro nekoho dulezite.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  28. 02. 2005 02:57

Ostatní operátoři také nejsou bez chyby...
Oskar je podle mě Loser a souhlasím s tím co píšeš. Dnes lituju, že jsem si všechny ty "story" s Oskarem nezapisoval, jednou bych je mohl vyprávět vnoučatům. Asi by žasla co všechno bylo ještě na počátku 21. století možné...

Někteří se obávali, aby neomezený internet něčím nezazdil...a hle, ono se mu to asi i povede. Že pár uživatelů jeho datové služby využije nepochybuji. Marek Lutonský už tady psal, že se mu Oskarovo datové tarify hodí, takže minimálně jednoho uživatele Oskar mít bude
Na příležitostné připojení jsou ty tarify asi i lepší než má konkurence, ale co se týče neomezeného připojení...NIC MOC
Jsem docela zvědav, jestli Oskar někdy zveřejní počet uživatelů, kteří v daném měsíci využili neomezený internet.
Ono tohle účtování určitě není jen kvůli tomu, aby se zákazníci měli dobře...každý, kdo si nastaví i ten nejnižší tarif pravděpodobně bude počítaný jako zákazník datových služeb Oskara a toto číslo může Oskar vytrubovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  28. 02. 2005 11:38

Probůh, jaký jiný tarif než nejnižší bych si při tomhle způsobu účtování měl nastavit? Pokud teda nejsem Velkej Frajer, Kterej Má Hned Na Ten Neomezenej Internet, což nejsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AiR  |  28. 02. 2005 08:09

nehazejte prosim vsechny operatory na lince do jednoho pytle, to ze jste se nekdy setkal s takovym, ktery Vam podal spatne informace, jeste neznamena, ze tam sedi jenom trotlove, dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 03. 2005 00:33

U Oskara jsou trotlové všichni. Přicházím dnes už do styku jen s business linkou, takže je to lepší, ale na běžné infolince je to katastrofa.
Je to systémová chyba v Oskaru. Špatná informovanost, špatné jednání. Natvrdlost je snad v popisu práce.
MatKal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bojler  |  28. 02. 2005 16:44

nechces delat reklamu na tvuj gayklub nekde jinde? na ten tvuj klub operator neni nikdo zvedavej.
 
pokud oskara nemas, tak ho proste neres. nezavid lidem, ze maji srovnatelne sluzby casto za mnohem min penez. nabizi sluzbu, ktera rozhodne nebude (od dubna) nejdrazsi a i kdyz se mne ceny zas tak dvakrat nelibi, tak jde o zlevneni. ze je jasny, ze nechce vyvolat cenovou valku a jestli ti to nedoslo tak pardon. myslet si ze daji nonstop za 577Kc plus dan a k tomu 77 minut je naivita. co bys chtel? nedoslo ti ze nekde musijou vyvarit mldy zisku?
 
tak milanku kdyz je ty-debile, nebo eurotel levnejsi nez oskar tak prosim vypsat konkretni priklad. jedine, co postrada je zvyhodneni pro pevnou linku, tim ho zatim osatatni predci. jinak nevim o cem placas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conq  |  28. 02. 2005 06:52

ale nebude...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  28. 02. 2005 12:30

Pane redaktore, tou částkou, kterou uvádíte si můžete být jist jen dle tiskových zpráv.Realita může být zcela jiná................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 02. 2005 12:49

Všechno může být zcela jiné. T-Mobile však oznámil tyto ceny a dokud je nezmění, musíme s nimi počítat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.Hulan (novy)  |  28. 02. 2005 00:53

Naopak to je velice sympatický počin. U T-Mobile mám na výběr jen tarif Business s 50MB a Unlimited s neomezenými přenosy dat a v ceně 900 Kč + DPH, a pokud si zvolím to druhé, musím si Unlimited nechat alespoň měsíc, nejde migrovat třeba denně dle potřeby (třeba když neběží CDMA Eurotelu, používám pár hodin intenzívně EDGE na Nokii 6630, ale pak už zbytek měsíce jen občas, na telefonu, mobilně..).

Oskar zde účtovací politikou boduje. Kéž by jej velká dvojka konceptem následovala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stag  |  28. 02. 2005 09:05

Dobry den, reaguji na Vasi vetu:
U T-Mobile mám na výběr jen tarif Business s 50MB a Unlimited s neomezenými přenosy dat a v ceně 900 Kč + DPH
Pisete, ze mate na vyber Unlimited za 900 Kc +DPH. At se koukam na ceniky datovych tarifu jak chci, zadny takovy zde nevidim. Pokud narazite na to, ze od dubna bude s nejvetsi pravdepodobnosti EGPRS u TMCZ za Vami zminovanou cenu, tak dobra. Ale v soucasne dobe si takovyto tarif nevyberete...
Stag

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.Hulan (novy)  |  28. 02. 2005 11:15

Ano, mluvím tu, stejně jako Marek Lutonský v komentáři předtím, o situaci za měsíc, kdy bude Unlimited EDGE u T-Mobile za šílenou cenu 1,070 Kč, s pingem skoro jedna sekunda, a rychlostí 15 KB/s.. Oproti CDMA s pingem 0,12 sekundy a rychlostí 50-100 KB/s a stejnou cenou docela nářez..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  28. 02. 2005 13:55

CDMA ping 0,12s ???? 120ms???? to jsi jako vzal kde?????  Pod 350 jsem to nikdy neviděl... A to musí být zrovna extra den, aby to bylo kolem 300....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.Hulan (novy)  |  28. 02. 2005 14:39

Hraju docela silně Half-Life 2, multiplayer, a ping na řadu serverů mám 120ms.. Lokace Praha 1. Se 120ms se už dá i něco mírně hrát. A rychlost na P-1 je přes den 600 kbps a v noci 850 kbps

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  28. 02. 2005 19:04

 Blbost....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
C  |  28. 02. 2005 22:08

ten ping na CDMA je nekde mezi 120-200ms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GAP  |  28. 02. 2005 04:41

Vždyť to všude inzerují: Jme poslední v pokrytí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  28. 02. 2005 07:19

No ale když třeba jeden měsíc budeš stahovat míň, tak zaplatíš míň než u konkurence - platíš jen to, co jsi opravdu využil, ne? A když už teď Marek píše, že je to levnější než u T-Mobilu, tak se mi to nezdá špatné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 08:24

No konečně budu moct přejít s datama k levnému Oskarovi a já vůl se doteď zahazuju u nejdražšího zlého operátora Eurotelu !!!  Eurotel mi totiž dává neomezený datový paušál na celý tento rok za cenu 410 Kč včetně DPH (díky do zásoby nakoupeným vánočním GO) + 30 minut na volání kamkoliv  Nezbývá se než smát,jsem fakt první a jediná socka u Eurotelu nebo to tady opravdu tolika lidem ještě nedochází, kdo je nejlepší operátor ?  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  28. 02. 2005 09:48

Tak počítejme spolu. 410x2=820. 820-25=795. Dobils 795 Kč, kredit je 795x2=1590, 1590+25=1615. Počáteční kredit je podle tebe 1615 Kč. Po aktivaci služby zbyde 1615-850=765 Kč. Takže druhý měsíc už nezasurfuješ. Nehledě k tomu, že abys mohl využít těch 30 minut, musíš mít ten druhý měsíc navíc ještě minimálně desetinásobek minutové sazby, tj. při původním tarifu Fun Go 7,5x10=75 Kč. Minimální kredit tedy je 850x2=1700+75=1775 Kč. Jistější je ale aspoň 1785 Kč. 1785-25=1760 Kč. Čili dobít je nutné minimálně 1760/2=880 Kč. Plus 25 Kč za kartu, takže asi celkem 905 Kč za dva měsíce, tj. přes 450 Kč za měsíc. Jak jsi došel k ceně 410 Kč? Nebo to byl překlep?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terrence Waleski  |  28. 02. 2005 10:48

Počítej se mnou jo  25 Kč cena karty ( koupeno velkoobchodně,takže sleva a je za 20 Kč ) + ( 25 Kč bonus za vyplnění odpovědní karty,poštovné zdarma) , potom aktivační hovor asi za 7,50 Kč (ale mohl jsem volat levněji do hlasové schránky za 2,50 Kč (no jsem líný  )  , dobiju 900 Kč z Individualu (u Individualu už nemusím nic dál platit,dobití pokrývá minimální plnění + naskočí mi Benefit body za fakturu  ) na GO v rámci Duetu t.j. + 3% navíc z částky(snadje to i 4% z dobíjené částky,teď přesně nevím  )no a je to.Je tam v pohodě kredit na 2 x tarif Data Nonstop i na provolání 30ti volných minut a zbude tam nakonec asi 150 Kč + 10 sms k vybrání. To co tam zbude je sice jaksi navíc,ale určitě nemůžeme říct,že to tam není a započítávat to do ceny těch paušálů. Utratit 150 Kč na GO kartě určitě zvládne každý (např. Oskárkem posílat sms za cenu GPRS). No a když je ten Individual ještě vedený na firmu a vrátí ti DPH,tak jsme někde na 350 Kč za datový paušál + 30 minut volání  + benefit body a následné odměny.  A pro Eurotel jsi zajímavější zákazník,protože opticky utrácíš "tisíce",prakticky tedy ehm trochu míň že  Nato ti dojde teď v akci po dobití těch 900 Kč od Eurotelu nabídka na balík tuším 50 sms za cenu asi 1,90 Kč(ož při přepočtu vyjde asi na 0,95 Kč za sms díky bonusu) což zřejmě taky není pro každého k zahození  A to se prosím pořád bavíme o předplacence  Výsledná cena je teď nevím kolik,ale připadá mi velice,velice zajímavá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  28. 02. 2005 14:32

Kurňa toto už je na mě moc složité.  Jsem sice chronický měnič, čísel mám nepočítaně (+ 1 hlavní), ale toto už ne. Navíc bych musel mít eurotelovský paušál. Ten svůj jsem před 3 roky uspal a zatím se mi po něm vůbec nestýská. Takže vánočky dobíjím normálně z bankomatu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  28. 02. 2005 23:39

Kdyby jsi tohle (pracovní)nasazení využil k vydělávání peněz,tak se nemusíš zabývat takovýma hovadinama,jak ušetřit. Kolik je to €uro?S tímhle přístupem tě brzo převálcují rusové a ukrajinci a tobě akorát zůstane jim dělat poskoka a přehazovat simky .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor