Oskar a jeho síť: co se děje? (doplněno o vyjádření Oskara)

Diskuze čtenářů k článku

Luke 288  |  06. 09. 2003 20:32

Kvůli problémům se Sim kartou u Oskara(zaplnutý telefon,ale hlásil se jako vypnutý a u Oskara mi řekli, že je to chyba sítě) jsem přešel k ET a je to nesrovnatelný. Sice je dražší, ale ty kvalita je odpovídající. Když jsem z oskara poslal SMS do zahraničí, tak když to dobře šlo, přišla pouze 5x, pošlu z ET, přijde hned a jen jednou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  06. 09. 2003 14:31

Od aktivování MMSek mi zlobí příjem klasických SMS - zpoždují se o několik hodin...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  05. 09. 2003 21:52

Ja nevím oskar t-mobilem mně serou už delší dobu.Siganál stojí uplně za hovno u oskara to není špatné ale t-mobile úplně ubohý.Kolem silnice 1. třídy 20 km žadný signál.K čemu je ten mobil potom??

Jedině eurotela.Jsem s ním spokojen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubeek  |  05. 09. 2003 17:56

Tak ja sem MEL řekni mi. Už nemam bylo to fakt na nic... Vratil jsem se k eurotelu-sice go ale fakt se dovolam vsude a v pohode. Osakr neustale vypadaval, a to i v praze- plnej signal... s eurotelem ma provolano uz asi hodinu a pul za dva dny a ani jednou to nespadlo, ani jednou takovy ty oskari hluchy mista v hovoru... A dneska me dodelal tim, ze nemuzu pristupovat ve skole na wap pres gprs-proste nejde. Furt nacita a nic...

mejte se...

kubeek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  05. 09. 2003 18:07

Kde konkrétně nejde GPRS Wap, v jaké škole?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubeek  |  06. 09. 2003 20:12

Proc se ptas?? V Praze 1 Truhlarsky 21, ale pak jsem zjistil ze mi to skar deaktivoval,tak se omlouvam, asi mu funguje, ale proste mi ho deaktivoval...


kubeek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zuzik  |  05. 09. 2003 16:11

Zdravim, taky jsem mela problemy s Oskarem. Jsem ve Finsku, mam SIMku mistniho operatora (Telia). Ve stredu mi pritel z Oskara posilal 2 zpravy a dorazily mi az druhy den odpoledne(!), ja jsem mu taky posilala 2 zpravy a dorazily taky az ve ctvrtek odpoledne... pritom jsme spolu dvakrat telefonovali, takze tel. vypnuty nemel... Ve ctvrtek jsem posilala textovku do T-Mobilu a dorazila ihned, odpoved z Oskara sla asi 5 hodin.. fakt sila.. Oskar to nejak nezvladl. Ted uz je to nastesti v pohode

Mejte se fajn:)

 

Zuzik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T.  |  05. 09. 2003 13:57

Chtěl jsem od TM přeběhnout k Oskarovi. TM u nás doma systematicky zhoršuje signál, takže už mě pěkně s... Mám SIMku Oskara, chtělo to jen zvednout tarif. Samoobsluhou to nejde, hotlajna se neozve ani po 30 minutách. Stálo mě to už dvě vybitý baterky a zkouším to už dva dny. V kuse už ne, OSK operátoři pracují jen do 20:00. Takže po TM je tu další operátor, který nestojí o mé peníze. Že bych zkusil Eurotel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Polda  |  05. 09. 2003 15:39

Ted se na nejaky infolinky nikam poradne nedovolas,pár dní pockej nez se to lehce uklidni.


Jinak ja osobne to vidim ne docela dobrej tyden plny neustalych prekvapeni a necekanych zazitku ---  a zadarmo !!!   Padajici Oskari WAP ,GPRS,ztráta signalu,zadny MMS,prehazene nastaveni sluzeb, a u T-M 15 min.cekani na infolince = my starsi co mame trenink ze po 20.hod do 6.00 si nekoupil skoro nikde benzin po CSSR pred rokem 89´ to myslim zvladnem klidnejc.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  05. 09. 2003 12:39

z niceho nic jsem mel 20 minut neaktivni GPRS-respektive nedostupnost. vypnul jsem a zapnul mobil, a GPRS dostupnost nabehla, ale koukam co to (WTF) na telefonu ikona nelze prijimat prichozi hovory..... no to se mi snad zda.... znovu zkousim vypnout zapnout, totez...... nechapu, po 10 minutach ikona sama zmizela a volat se zase da.... teda panove, to uz v oskarovi prehanite, ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubo  |  05. 09. 2003 11:12

Ne vždy se všechno povede, že jo? Vy (Mobilmania) máte např. momentálně jako titulek Vašich internetových stránek uvedeno "Raiffeisenbank, a.s.", že by Vás už koupili ?  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubo  |  05. 09. 2003 12:12

Jen pro upřesnění pokud máte zájem omrknout tuto zajímavůstku musíte hopsnout na tuto stránku: https://www.mobilmania.cz. Důležité je najet na https ne jen http.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ben  |  05. 09. 2003 10:17

Pro jednoduchost (moji:)), tady text emailu, co jsem Oskarovi vcera rano poslal:

Včera jsem byl obchodním partnerem upozorněn, že mi několikrát volal a pokaždé se dovolal k někomu jinému..

Spojil jsem se s Oskarlinkou.. Operátorka mě upozornila, že mám zapnuté bezpodmínečné přesměrování na číslo 777 xcv xrt. Tak tomu skutečně bylo!

(Přesměrování jsem měl samozřejmě vždy detailní a jen do schránky.. Nikdo jiný k mému mobilu přístup neměl..)

Zavolal jsem tedy na zmíněné číslo a jistý pan Zxxx, milý, mně naprosto neznámý člověk, mi ochotně sdělil, že "dostává už asi čtrnáct dní občas telefonáty, určené pro jiné (nejspíš moje) číslo.. lidé pak prý volají znovu, jestli se nespletli.. a zkončí zase u něj..) Pan Zich také říkal, že už na zmíněné Oskarlinku upozorňoval, aniž by tím vzbudil dostatečný zájem.

Poslední mě nepřekvapuje: Když jsem včera odpoledne s výše zjištěným znovu kontaktoval Oskar operátorku, čekala mě nedůvěra a, hlavně, nezájem.

Překonal jsem počáteční rozhořčení: Mám u Oskara nejvyšší tarif a Oskara vůbec nezajímá, jestli mi v průběhu čtrnácti dnů náhodou silně neomezoval služby..

Musel jsem sám vysvětlit, že přesměrované hovory jsou logované a zjistitelné = že se celá záležitost dá objektivně prozkoumat a vyřešit.

Dále jsem si doslova vyprosil (mám prý napsat dopis do reklamačního oddělení), že zmíněnou záležitost postoupí dále "technikům" k prošetření. A když jsem poprosil, aby mi výsledek byl sdělen, napsala si nakonec i mé číslo..

Do této chvíle jsem od Oskara neslyšel.

Tímto vás žádám o důkladné přeštření celé věci. V případě zavinění ze strany Oskara - které je v tuto chvíli jediným plausibilním vysvětlením - bych rád dostal seznam přesměrovaných hovorů (čísla), jakož i samozřejmě kredit za účtované přesměrování.

Děkuji,

XXXX

P.S. Přešel jsem k Vám od Eurotelu, zatím jsem byl spokojen, až na - proč se o tom nezmínit, je to docela ostuda: SMS se dají posílat jen omezenému počtu zahraničních operátorů. Chápu, že je to podmíněné roamingovými smlouvami, jejich malý počet je další věc, která mi vadí, protože pracovně jezdím do "tramtárií". Ale co opravdu naštve, je že taková nedoručitelná SMSka není oznámena jako taková, ihned. Za několik dní přijde doručenka, že message expired. Není tedy možné rozlišit mezi špatným či neaktivním číslem a nepodporovanou sítí.. Udělejte s tím něco, prosím.

P.S.S. Tento dopis publikuji v sekci poradna Oskar na mobilmanii.cz, stejně jako vaši odpověď.

--- Poznamka: Zatim, po dvou dnech, jsem nedostal zadnou reakci na tuto "banalitu" Pokud se to nevyresi.. Levne volani je skvele, ale kdyz se muzou dit takove veci..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  04. 09. 2003 20:29

Zajímavé je, že když je tiskovka T-Mobile, najdu při pokecu o ní minimálně aspoň jednu fotku. Z tiskovky Oskaru však ani jednu. Opravdu by mě zajímalo, jestli tam Igor "mám pořád džíny" Přerovský přišel ve svých oblíbených džínech...

Aspoň jednu fotečku, prosím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Feyl  |  04. 09. 2003 19:04

Tohlecto je fakt narez..mel sem twista a za chvili me to zaclo pekne stvat nejen kvuli t-zones. presel sem na tarifniho oskara. je v pohode, platim mnohem min nez u t-m, ale ted s tou aktivaci mmsek to fakt podelali. predevcirem sem si aktivoval pres internetovou samoobsluhu mms fotoposta. zobrazilo se vas pozadavek se zpracovava. za chvili se tam podivam protoze mi neprisla zadna potvrzovaci smska. koukam a co nevidim, sluzba neni aktivni jako kdybych na nic nikdy neklik. fakt divny. takhle sem to aktivoval jeste asi 5x a vzdycky se to po chvili deaktivovalo. volal sem na infolinku oskaru a tam mi rek ten tejpek ze prej to posle na techniky a ze mam asi vadu na netu s mym mob. cislem. cekam, dneska zase nic, zadna aktivace mms fotoposta, vubec nic. volal sem dneska znova uz nastvanej na infolinku oskar a ze prej to aktivuje, ze prej to kolega asi na technicky neposlal. cekam a nic. asi v 15-16hod se jim zacla samoobsluha posravat. psalo to ze nemam aktivovany skoro nic a nejaky kraviny vsude mozne. nechal sem to bejt a za chvili to bylo ok. tentokrat uz mam aktivovanou sluzbu mms fotoposta ale zase se mi deaktivoval balicek mms! a pritom mi uz prisla potvrzovaci smska ze sluzbu mam v poradku. takze ja fakt nevim. at se ten oskar urychlene vzpamatuje a nebo jim na infolince nadelam takovej bordel, jakej jeste v zivote nevideli. oskar aktivoval sluzbu a je uplne na hovno. bratr si ted zkousel poslat mmsku jedny znamy. mmsky ma nastaveny, aktivovanou fotopostu, proste vsecko jak ma bejt, ale mmska nemuze dojit jelikoz mu to psalo na displeji ze sluzba neni aktivni! proste tohle oskar podelal a nevymluvi se z toho. zdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sun Li  |  05. 09. 2003 04:03

Taky se přidávám k těm, kterým MMS prostě nejedou.  Ativace proběhla už v úterý. Zaslaných cca 8 MMS doposud nedorazilo. Odesílatel má nastavené doručenky, které se mu taky nevrátily. Ani příjemci ani odesílateli se neobjevila žádná hláška o případném problému, pro který by nebylo možné MMS doručit. Testování proběhlo mezi Nokií 7650, Nokií 3510i a Sony Ericssonem T68i. Nastavení u všech zkontrolováno nejméně 3x, všechno OK, MMS skutečně aktivovány, ale prostě nechodí. Opravdu ta služba je jaksi hodně nezvládnutá. To prostě nechápu, když se přece o stošest testovala, měla by fungovat, ale toto není služba, ale vytahování peněz z kapsy za neposkytnutou službu. Nejsem fanatik, takže pro nikoho nekriticky nehoruju, a ani pak neodsuzuju, jako někteří člobrdové v tomto fóru, ale čeho je moc, toho je příliš. Takže mě to začíná už hodně míchat. Zatím je více méně ticho po pěšině. Zajímalo by mě, kolik MMS skončilo ve virtuálním koši a příjemci na ně doposud marně čekají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  05. 09. 2003 09:42

A nebyl ten problém s doručením MMS náhodou proto, že Váš známý má T-Mobile? On měl totiž TM s přeposíláním MMS dost problémy ... Mezi Oskary to chodilo v naprosté pohodě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tlumex  |  04. 09. 2003 16:39

Zdravim fsechny, problemy ktere popisujete mam uz dva roky,ale az v posledni dobe me zacaly trochu dooost vadit!!! Pred dvouma roky sem mel S25 a taryf slysim vas, kdyz me nekdo volal taxe cas od casu ozyvalo Uzivatel site oskar...............................!!! Ted mam Rekni me a telefon ME45 a kdyz me chtel sef v noci stahnout do prace jen se mu ozvalo Uzivatel site oskar...............................!!! Tududum tum sem to pjekne sliznul!!! ¨Tohle je jedina vjec ktera by me donutila zmenit operatora a docela silne o tom uvazuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
delcop  |  04. 09. 2003 13:52

Já se jen v duchu směji...nejsou tomu ani dva roky, co se tu Oskar vyzdvihoval nadevše, vyvažoval se zlatem a měl tu většinu příznivců. Oskar si zvykl na to, že ho každý chválí a začal zůstávat v něčem pozadu. Bezohledu na to má stále nejlepší správu vašeho účtu na internetu. Kam se na něj hrabou ostatní a nikdy jsem s tou samoobsluhou neměl žádné problémy (klep klep). Moc bych se nedivil, kdyby vaším objektem nespokojenosti byl za půl roku zase někdo jiný.

Btw. Co říkáte na nové reklamy na T-Mobile. Podle mě jsou fakt DRSNÝ! Ten, kdo tomu moc nerozumí a nečtě tyto diskuse, tak se na to naláká a těch bude určitě více jak 80%... Prostě skělý tah ve správnou chvíli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Greg  |  04. 09. 2003 13:30

Zdravim, vdycky jsem byl pro OSKARA, ale mam pocit, ze uz to zacita taky pekne vsechno mrdat.... Mam pocit ze ty MMS jsou tak drahy prave proto aby je lidi moc neposilali, nebot jim to asi pkne kurvi sit, ale pritom se mohli v reklamach chlubit ze uz MMS OSkar umi.....

JInak ja si to slavny MMS aktivoval uz v utery. Zaroven taky jednomu znamimu, sms o aktivaci dorazili, tak jsem mu zkusebne poslal jednu mms. mimochodem to bylo jeste pred tim nez si nastavil mms v mobilu a ihned mu prisla sms, ze ma mms ulozenou v MMS Studiu (nebo jak s to jmenuje), tak jsme rychle nastavili jeho n6100 a poslal jsem mu tu samou mms znova, ale ta mu dodneska nedorazila, ani zadna informacni sms.... Na ten MMS koktail cekame taky oba uz od uterka a taky stale nic. dnesmi akorat prisli dve sms zpravy, jedna ze jsem zadal spatne klicove slovo a druha ze mam mms kokteil aktivovanej, tak teda nefim.....

Oskare, oskarem .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tommy  |  04. 09. 2003 12:58

Tak nevim ale včera sem aktivoval MMSky na dvou telefonech abych to vyzkoušel s kámošem! Já sem v Přerově na N7650 a on ve Valmezu na N5100. Aktivace proběhla, smsky o aktivaci došly ale problémy s voláním byli jak píšete taky - nešlo se dovolat, nedostupný atd. asi 2 hodiny.

Tak sem zkusil poslat MMS na něho v 15:30 o velikosti asi 11kB. Ta nedošla doteď! Tak sem to zkusil ještě dneska v 11:00 o stejné velikosti a pořád nic. Taxem volal na Oskarlinku kde se mně zeptali na tyhle věci (aktivace, telefon, místo at.) a poslali nějakej dotaz na technické oddělení???  se slovy že zavolají jak dojde odpověd??

Taxem zvědavej kdy a co zjistí? ale hned vám sem dám jejich verdikt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smazka  |  04. 09. 2003 12:46

Jiz se nekdo v diskusi ptal, ale odpoved jsem nenasla ani na oskarich www, co je to "MMS koktejl"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  04. 09. 2003 12:08

Nejsem uživatel MMS, takže k jejich funkci se nevyjádřím. Od 1.9. jsem na Oskarovi měl tento problém - zpozdila se doručenka u SMS asi o 45 min. a ze sítě T-Mobile mi jedna SMS přišla opakovaně několikrát.

Vím ale o problémech s vyzváněním. V poslední době jsem se s tím setkal dvakrát mezi dvěma čísly T-Mobile a pak z T-Mobile na Oskara. Volající má vyzváněcí tón a volaný nezvoní. Pokud se to ale stalo mezi dvěma čísly T-Mobile (ověřeno), tak bych viděl problém u T-Mobile.

Nechci hodnotit ani kritizovat žádnou síť, je to podle mně tak komplexně složitý systém, že je obtížné zachovat jeho 100%ní funkčnost, zvláště při spouštění nových služeb. Vadí mi nenávist mnohých vůči Oskarovi, která pramení snad jenom z toho, že platí za stejné služby více.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DickSz  |  04. 09. 2003 10:56

Je ktásné, jak ryze technické věci hýbou lidským srdcem.  Všechny Vás zdravím. Ještě že si po NETu nemůžete navzájem roztrhat občanky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
++++  |  04. 09. 2003 10:21

Měl jsem ten sám problém,po aktivaci MMS volal znamí na druhý mobil že na Oskaru jsem nedostupný.Mobil jsem vypnul a znova zapnul,pak bylo vše O.K.MMS odeslaná z T-mobile v 14:00 mě dorazila v 19:30.Celkem dost hustý,ale jinak na Oskara nedám dopustit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martina  |  04. 09. 2003 08:25

včera jsem si objednávala přes Oskara MMS, ale žádná mi do teď nepřišla, ale taky mi poslali SMS, že jsem zadala špatné klíčové slovo, ačkoli tam není co špatně zadat. Taky většina obrázků nejde ani zadat na případné odesílání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  04. 09. 2003 06:17

Stalo se mi to dneska rano cca po 5 hod a do 6 jsem nemohl volat a kamarad se stejnym telefonem klidne mohl volat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wasasa  |  04. 09. 2003 08:08

To je totiž tím,že touhle dobou bys měl spát....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  04. 09. 2003 08:21

To vis nekdo spi a nekdo uz dela

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  04. 09. 2003 08:18

Ahoj lidi. Co je to ten mms koktejl??????????

jinak, mel jsem stejny problem. 2 jsem si asi ve 12h aktivoval mms a telefon byl asi do pul 4 jakoby vypnutej... jo a ta textovka mi prisla taky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  04. 09. 2003 10:04

MMS koktejl evidentne nejede. vcera jsem volal na infolinku 800777755, a po 10 , slovy deseti minutach cekani jsem se dostal k operatorovi. ptal jsem se na oskarty a mms koktejl, jestli maj technicky problemy at to reknou na rovinu. bylo mi receno ze je to i pro oskarty, ale ze pry ma nejake vnitrni informace kde je napsano, ze to muze trvat az 5 dni od aktivace , nez zacnou koktejly chodit. blbost, podle me maj celou tu zalezitost s MMS pekne v p.i.c.i. udajne, pry kdyz mi do peti dnu nic neprijde, tak se mam ozvat. mam pocit ze to oskar KRUTE nezvladl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  05. 09. 2003 09:35

To víš, když je nově spuštěná služba, operátoři mají výjimečně dost práce. Ale mám pocit, že to ty KRUTE nezvladas - nez zacnes mit nastvane kecy, trochu nejdrive premyslej. Ted už MMS koktejl chodí, takže jsi mimo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  05. 09. 2003 09:46

Presne tak vcera odpoledne zacal chodit....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  05. 09. 2003 09:50

mimo ses ty. me koktejl jeste neprisel, a nejsem sam. tak se prober.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  05. 09. 2003 09:55

Oskar ma vetsi poptavku nez staci uspokojovat, na mem telefonu to trvalo 2 a pul dne. A pry udejne to nekdy trva az 5 dnu, ale myslim si, ze to stihnou vsechno  to je jako kdyz T-Mobile udelal tedka ten novy tarif student ... taky krapek plavou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  05. 09. 2003 10:44

dobra tedy jeste pockam. odesilani a prijimani MMS mi oboje funguje, MMS prisla asi do 30 vterin. Jen ten koktejl ne a ne,.................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LUKAS PIPEK  |  04. 09. 2003 00:54

MMS ZA 10KČ  A JESTE  KOLABUJE !!!  ACH JO,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fido_cz  |  04. 09. 2003 00:11

Jo jo, ta textovka mi priska taky. Krom toho nemuzu zprovoznit MMS na 7250i, stale to hazi nejakou chybu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
belg  |  03. 09. 2003 21:22

Problémy s Oskarem jsem nezažil pouze v sítích jeho roamingových partnerů  a ceny za příchozí hovory v zahraničí má bezkonkurenční. Tady v ČR to občas blbne. Pro jistotu dovolání se a na data mám ještě ET Individual s Data Nonstopem.

Zvolit vhodnou kombinaci a je klid

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovička  |  03. 09. 2003 20:44

Oskar se jako hustě zhoršuje!! Měl by se vzpamatovat, jinak mu budou prchat lidičky!!!! Je sice pořád nejvýhodnější!!! Jsme jeho velkej zastánce, ale pěkně mě štve

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mucho  |  03. 09. 2003 21:11

Nápodobně měl by si tu sit pekne vyladit.To prece nemuže byt možný mít v tom takovej hegeš.proste to jde nebo ne.Ale služby s tema jsem spokojen,tedy zatím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CIJOML  |  03. 09. 2003 20:40

Posledni tyden (od minuleho ctvrtka) v nasi oblasti Praha 6 - Liboc, Praha 6 - Dejvicka vubec nefunguji SE mobily! Vsechny typy (T68i,T300,T39,T65...). Mobil vezme simku, nahodi sit, zobrazi na displeji Oskar, nabehne signal na plno, po 10 vterinach zmizne, a proces se znovu opakuje 10x. Potom mobil zobrazi na displeji NEPOVOLENA. Hlasil jsem to na infolajnu, 3 dny na to mi volal technik Oskara, ze to neni mozne. Tak jsem mu rek at prijedou. Prijeli a jejich mobily zacaly delat to same. :) Doted to nechodi. U Nokie 6150 zmizne signal a hned ale naskoci, volat se da i posilat SMS. SE mobily bud pri vytaceni 3x pipnou a hovor ani nespoji nebo kdyz tak na 10ty pokus spoji tak po 10 vterinach se hovor rozpadne. Velmi zajimave........ zvlast ty protazeny obliceje techniku staly za to......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
etheniel  |  03. 09. 2003 21:47

Mel jsem velice podobny problem v Pze 4 - Lhotce + Pankraci - hodil jsem mobil do servisu a nejak se to vyresilo ... ani SMSky nechodily ... usoudil jsem, ze na vine je T68i, protoze starsi Ericsson se chytal bez problemu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MATAN  |  04. 09. 2003 13:12

Když o tom teď mluvíte, měl jsem asi před měsícem SE T68i (a před půl rokem Erika T65)a před tím i potom NOKII. S Erikem se mi neodeslala zhruba každá 10tá SMS a já pořád nadával, že Oskarovi blbne síť......s jiným telefonem se mi to nikdy nestalo, leda když jsem byl mimo signál.

Že by Ericssoni zlobily s OSKAREM nebo zlobí i v jiných sítích???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L449  |  07. 09. 2003 07:29

T68i ma problemy v oblastech, kde se prekryva 900 a 1800stovka.. Proste se nenaloguje na zadnou z tech BTSek a pritom ukazuje plny signal (nekdy kolisavy).. Jdi s tim do servisu - oni uz budou vedet, co s tim..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CIJOML  |  07. 09. 2003 09:08

Hmmm tady jsou jen BTS 1800...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  03. 09. 2003 19:55

Nám kleknul Oskar (!!!v Říčanech!!!) asi před  14 dny na půl dne a včera mi nechodilo u pro změnu u Eurotelu přesměrování.Infolinka hlásila "že tato možnost je značně omezena a že se provádí upgrade software" což přeloženo do normální řeči znamená že i nej, nej , nej operátor má občas poruchy.S pekáčem nemám zkušenost-jen když někomu volám.Akorát mi příjde že pekáč drží jakousi "datovou dietu".Slova často vypadávají, nebo slyším jen útržky.To už není náhoda, ale "feature".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S.Hříbek  |  03. 09. 2003 19:51

Také mi dnes odpoledne přišla v cca 16 hodin ta SMS ... a včera se mi po aktivaci sice ukazoval na 7650 signál ale ne jméno operátora   ale jinak MMS mi na objednání přišla ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  03. 09. 2003 19:47

Přišlo Vám taky něco jako mně, ale ne o aktivaci, ale o deaktivaci. Přišla mi zpráva z čísla 7766 v tomto znění : "Vazeny zakazniku, zrusil jste dorucovani sluzby KOKTEJL. Vas Oskar". Přitom sem ale nic nerušil?!?!Tak co to tedy je?Jo a dneska kolem 15hodiny tak asi na půl hodiny tu byl velmi špatný signál (Český Brod) - asi tak 1 nebo 2 čárky ze 7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarik  |  03. 09. 2003 19:44

Vcera jsem si taky chtěl aktivovat MMSky ale.......   taky mi přišla SMSka z čísla 7766.

 

No Oskar začíná být pěkně vadnej ! ! !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snovac  |  04. 09. 2003 10:03

Tak se vrať ke svému slávnému T-mobile ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenál  |  03. 09. 2003 19:28

Mě ta zpráva přišla teprve dnes odpoledne....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra.007  |  03. 09. 2003 19:27

Dnes se mi stala ta samá věc o které jste psali.Volal jsem několikrát na "Oskara" a i když vím,že byl zapnutý....tak "učástník sítě oskar byl momentálně mimo provoz"....záhada!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sigmund Freud  |  03. 09. 2003 22:31

Volal jsem několikrát do světové sítě T-debile a měl jsem stejný problém jako vy (taky si už nepamatuju kdy) - jste spokojen?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ydar  |  03. 09. 2003 19:22

Ja to rikam porad-OSKAR je na picu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Croog  |  03. 09. 2003 19:01

Jinak potreboval sem neco vyresit z oskarlinkou, tak sem se mimojine zeptal, jestli o tomto problemu vedi. Prirozene vedi prd, ale prej uz jim tam par lidi kvuli tomu volalo... Tak sem je aspon informoval ja..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lex Luthor  |  03. 09. 2003 18:53

Sice to není na téma toho článku, ale objevil jsem tajný fígl u Oskara. Víte,že si můžete zjistit počet umístěných BTS ve vašem regionu ? Stačí do textu zprávy zadat klíčové slovo ID mezera 50 tedy ID_50 a tuto textovku odeslat na tajné číslo oskara ( používají toto číslo, pouze technici sítě Oskar) 38221.
Pozor ! Poslání smsky na toto číslo není účtováno. Po té vám příjde příchozí sms zpráva s danou informací. Pokud není váš signál dostatečně silný, nebo se nacházite v uzavřených místnostech, v blízskosti u televize, nebo je špatné počasí, může vám přijít sms zpráva s tímto hlášením Chyba! Není možné určit službu.

V každém případě to moc nezkoušejte, jelikož byste mohli přetížit sms centrum a Oskar by mohl z důvodu častého zneužívání posílání smsek na toto číslo 38221, identifikátor služby zrušit.

Nevím, chci v každém případě říci, že ať pošlete jakoukoli sms na toto číslo, neděláte nic nelegálního, zkrátka zkoušíte, jestli vám sms centrum toto číslo vezme, nebo vám to bude hlásit chybu " Volané číslo neexistuje ".

Jednou jsem si tak hrál z mobilem, a zkoušel jsem posílat smsky na různá pěticiferná čísla. Riskoval jsem, že mi toto posílání bude účtováno, ale objevil jsem pár pěticiferných čísel, které nejsou zpoplatněny. Například : číselná kombinace od 37220 do 37999 nebo 380111 až 38099.

Pozor! Jakmile se budete pokoušet odesílat smsky na telefonní čísla začínající 97000 a 97099 konče, může se stát, že vám Oskar naúčtuje sazbu 3,90 Kč.
Jednou jsem odesílal nesmysluplnou smsku na číslo 97020 a zjistil jsem, že mi zmizel kredit 3,90 Kč. Pak jsem si uvědomil že asi Oskar vyhradil čísla začínající 970000 až 97099 konče na posílání hlasových sms na pevnou linku. Známým příkladem je číslo 97045.

Oskar zkrátka má v systému několik pěticiferných čísel, které slouží jednak pro otestování služeb sítě Oskar a jednak jsou určené pro techniky sítě Oskar. Tyto čísla nejsou ani oficiálně zveřejněna v telefonním seznamu nebo na internetových stránkách.

Dokonce i Český Telecom má pár tajných telefonních čísel, na které je možné volat zdarma. Například, pro uživatelé ISDN linek je možné volat zdarma na číslo 130015 nebo 130017, voláním na tato telefonní čísla jednak identifikujete svoji telefonní stanici a jednak tato čísla slouží pro ověřování a funkčnosti koncových zařízení ISDN. Po zavěšení sluchátka vás systém zavolá nazpátek, aby ověřil, zda-li váš telefonní přístroj je zapojen do veřejné telefonní sítě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  03. 09. 2003 19:12

Ses pro smich...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DiskussMan  |  03. 09. 2003 21:07

LOL!! Neni nic lepsiho, nez obcasny hoax. Ale vseho s mirou!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dix  |  08. 09. 2003 16:03

Jo tak to je fakt husty!!!Ja se aktivne zajimam o lov BTS a tohle by mi mohlo dost pomoct v praci.Zkusim to,ale opatrne,je pravda,ze by to mohli zatrhnout...Ale presne kvuli temhle tipum a trikum chodim a ctu diskuze.(ne kvuli vylevum nekterych lidi na adresu konkurencnich operatoru) Dix

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  03. 09. 2003 18:38

Že by konečně přišla Oskatastrofa? :)

Tyhlety problémy zažívám téměř denně, když se snažím na Oskara dovolat. Já myslím, že k tomuhle tématu není třeba co dodávat, prostě o tom víme každý své...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sigmund Freud  |  03. 09. 2003 19:01

No jo, nesmíš furt volat kolegovi horníkovi na šichtě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  03. 09. 2003 19:09

Ten kolega bydli v panelaku, ktery je vzdaleny asi 50-100 metru od baraku, na kterem je vysilac Oskar. Takze...

A ja mam vysilac, kdyz kouknu z okna jeden asi 50 metru vzdaleny a dalsi asi 100 metru vzdaleny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sigmund Freud  |  03. 09. 2003 19:41

To že se můžeš/nemůžeš zrovna dovolat nezáleží jen na přímé viditelnosti BTS. To že ostatní si stěžují na nevyžádané SMS ještě neznamená že celá síť nechodí. Existují takové věci jako údržba sítě, plánované odstávky, výpadky na trasách, lokální přetížení (jestli bydlíš v paneláku na přeplněném sídlišti na kterém si vy družstevní panelákoví pakini necháte po letech přemlouvání postavit stěží jednu BTS tak doufám tušíš že základnovka má jen omezenou kapacitu!) ... Obvykle vše během pár minut-hodin funguje - však si se z té nemožnosti megadůležitého telefonátu nezbláznil!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  03. 09. 2003 21:41

To nemělo znamenat, že mám přímou viditelnost na BTS, ale jak je mám blízko. (a to i on) Tohleto jsou ale opravdu problémy Oskaru. Já jsem uživatel T-Mobile a když zavolám jemu, je to hnus, třeba si počkám půl až 3/4 minuty, než mi ten blbec vůbec řekne, že mě jako nespojí, ale když si hned zavolám na T-Mobile nebo Eurotel, tak všechno OK. A tohle se opravdu stává vícekrát - stále dokola a jenom u Oskara !!!


Asi je nejlepší ani na Oskara nevolat. Stalo se mi třeba, že jsem snad minutku poslouchal Oskarovo prázdno, pak byl hovor jakoby zvednut (cvakal jsem) a hned zavěšen, aniž bych si zavolal. Opět jenom u Oskara a opět vícekrát a ne na jiných operátorech. Volat na Oskara je pro toho jeho operátora opravdu almužnou, jenom na propojovacích poplatcích vydělá víc než kdyby se ten hovor uskutečnil v místní síti za velmi malé nebo žádné (tradiční Oskarovy akce všechno ZADARMO) peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sigmund Freud  |  03. 09. 2003 22:27

Obávám se že problém pořád může být i v tom druhém účastníkovi (odrazy signálu, rušení, přeslechy BTS - to dělává hlavně Eurotel, špatný mobil - není nad postarší Siemens C35 s vadnou baterkou a nebo kakatel s viklající se a nebo už upadlou anténou.

Proč třeba volání T-debajl vs. Oskar (oběma směry) nečiní absolutně žádné problémy ani mě ani spoustě ostatních známých? Nejsem zaměstnanec Osrala abych si vozil mobilní BTS, nemám přídavnou anténu, s mobily se pohybuju všude možně (jižní morava) a dovolat se tady s oběma dá snad odevšad odkud je to potřeba.

Mimochodem, kdysi (v začátcích GSM) se uživatelům místo lhaní o 100% pokrytí o které se můžete opřít zcela správně a otevřeně radilo vybírat takovou síť, se kterou mají pokrytí:

1. Doma,

2. v práci,

3. na chalupě/chatě

(a ještě třeba 4. v hospodě )
Pokud tohle pravidlo někdo (třeba Váš známý) ignoruje, tak je - bez ohledu na to jakého operátora má, všichni mají různé lokální "specifika" - prostě mamlas. Taky mám jednu známou která se léta pod dojmem reklamy není ochotná zbavit GO karty Eurotelu: Bydlí ta slípka na rozhraní signálu 2 BTS a ty neustálé handovery jsou sakra poznat), volá z předpotopního kakatelu bez antény a diví se že kvalita signálu je jako by měl její foun revma... a ostatní jsou nakrklí že na ni musí do telefonu hulákat a všechno opakovat (a tedy i platit) dvakrát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  04. 09. 2003 20:19

No to jsem si jisty, ze chyba je na strane druheho ucastnika...

Tak viklajici se antenku nebo neco podobneho opravdu nema...

Taky nevim, proc tu vsichni pisou T-debile? Chlapi, vim, ze se vam to libi, me se taky libi Sockar anebo Osral, ale nepisu to tu... Budme trochu rozumni a nazyvejme veci pravymi jmeny...

No, ono to neni s tim pokrytim takova pravda. I kdyz ten zaklad samozrejme musi byt: Znam jednu osobu, ktera si koupila noveho Oskarka a az po prijezdu domu zjistila, ze tam nema signal. A to se uz se opravdu vyplati... :)
Ono totiz, kdyz se vydas aspon trochu na cesty, tam zjistis, ze pokryti opravdu neni samozrejmosti. Kdyz jsem nedavno byl s mnoha chlapy na venkove, tak si stezovali Eurotelaci, ze oni nemaji signal. Tam vyhral hlavne T-Mobile se svou strategii "postav to na kopec a chytne te cele okoli" (opravdu temer z jistotou poznas vizualne BTS T-Mobile, protoze oproti ostatnim operatorum je tendence stavet BTS na kopci opravdu nejvyssi). Oskar tam jel celkem obstojne. Kdyz jsme se zase vydali do hor na vysokohorskou turistiku (clovek musi vypadnout z mesta), tak uz cestou odpadli Oskaraci a na horskych cestickach Eurotelaci rekli take mnoho sprostych slov... A ja byl v poho, celou cestu s peknym a krasnym silnym signalem... Tomu rikam pokryti...

Ale musi se uznat, ze handovery na T-Mobilech nejsou zrovna taky nejhladsi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mireček  |  04. 09. 2003 06:30

Podobný problém s voláním Paegas - Oskar mám občas také, tak jsem to trochu zkoušel. Fyzicky zapnutý a přihlášený telefon u Oskara leží vedle mě, zkusím na něj několikrát zavolat z Paegasu a nic, zkusím zavolat z jiného telefonu (také s Oskarem) a vše funguje jak má. Asi je problém v propojení mezi sítěmi, ale u kterého operátora? Kdo z nich má při propojení zájem, aby spojení fungovalo (větší příjem z hovoru)?. Je možné, aby operátor schválně blokoval propojení mezi sítěmi a tak ukázal, že ta druhá síť je "špatná"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skeptoid Standa  |  04. 09. 2003 17:03

Poplatky za propojení inkasuje terminátor,  totiž chci říct operátor, u kterého se hovor terminuje, tedy končí. Pokud voláš z Téčka na Oskara, je tedy v Oskarově zájmu, aby Tě spojil, anžto za to od Téčka vyinkasuje chechtáky. Což nemusí nutně znamenat, že Téčko blokuje hovory na Oskyho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  04. 09. 2003 20:24

Viz, ostatni odpovedi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  04. 09. 2003 20:22

Uz jsem tady o tom detaily psal. Problem se vyskytuje na strane Oskaru, protoze propojeni na Oskara lze zaslechnout lupnutim (opet vetsinou u propojeni na Oskara), znacici prechod na druhou sit. Tomu napovi i (v lepsim pripade), ta hlaska o nedostupnosti po 3/4 minutce ticha.
A s tim omezovanim na strane T-Mobile nebud paranoidni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  05. 09. 2003 09:26

Lupnutí určitě znamená, že tě odposlouchává STB, to je přece jasný důkaz.

Ono takové odpojení zákazníka T-Mobile může být i pro TM výhodné - oni si totiž pak jejich zákazníci namlouvají, jak je ten Oskar ale špatná síť a jak je dobře, že mají ten TM. A přitom může být pravda úplně jinde ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TROY  |  03. 09. 2003 18:33

Taky mi přišla cca před hodinou zpráva od oskara, že jsem zadal špatné klíčové slovo -ajaj něco nedotaženýho .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pou  |  03. 09. 2003 18:30

Mám dvě SIM-ky a na obě přišli SMS o špatně zadaném klíčovém slově i když jsem o nic nežádal, kromě aktivace MMS včera. Nechápu jak po takové době testování to může být takovej bordel a nezvládnutí technologie, která už funguje všude jinde! Kromě toho mi nechodí MMS i když mám nastavení přesně podle oskarstránek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  03. 09. 2003 18:45

Se zprávou o chybném klíčovém slovu mám stejné zkušenosti. I s aktivací MMS. Když jsem si na T68i nechal poslat textovku s nastavením, tak to nechodilo. Je potreba se podívat na oskarovi na návod a zkontrolovat nastavení podle něj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Croog  |  03. 09. 2003 18:55

aktivace mms vcetne zaslani nastavovaci sms probehla bez problemu (t68i)... Bez problemu dosla i vecer vyzadana mms z magazinu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neo  |  03. 09. 2003 18:29

nejřív se začali zpožďovat cca 4hod MMS z T-Mobil (od včera - stále trvá)... a teď tohle... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mir.  |  03. 09. 2003 18:22

Ja se zatim normalne dovolal, ale minimalne 2 moji obchodni partneri se nedovolali me ...

Zacina to houstnout (

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  03. 09. 2003 18:19

Mám podobné zkušenosti, po aktivaci MMS jsem ani z jedné ze svých dvou SIM Oskar (obě SIM Plus) nemohl dvě hodiny volat na jiného oskara, ač jsem měl jistotu, že dotyčná má mobil zaplý. S registrací SIM jsem měl problém jen dnes dopoledne, to se mi však na mé Oskartě tak jednou do měsíce stává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kosmik  |  03. 09. 2003 18:18

Pred asi dvema hodinkama mi Oskar poslal tutez pravu aniz bych o neco zadal...

A vcera k vecernim hodinam jsem nebyl taky tak hodinu - dve  vubec k dosazeni....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťánek  |  03. 09. 2003 18:18

Ta samá zpráva mi přišla v 17:36h.

Taky sem nikam nic neposílal ani neaktivoval...zvláštní......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TT  |  03. 09. 2003 18:22

Mne taky. Jestli on to nebude ten koktejl zadarmo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  03. 09. 2003 18:15

Také jsem obdržel od Oskara v 17:39 tuto zprávu.Nevím,co se děje,ale fakt je,že včera jsem si aktivoval MMSky,tak snad asi ňáký omyl.Může se stát....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  03. 09. 2003 17:59

A je to tady vazeni!

Definitivni konec demo-site zvane OSRAL zpusobilo spusteni MMS.

Pote, co se 2 (slovy dva) technoidi najednou registrovali, doslo ke kolapsu!

Ted je jiz jasne, proc tak dlouho uvedeni MMS odkladali!
Kruta pravda vsak nakonec vysla najevo - OSRAL je proste a jednoduse SHIT!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  03. 09. 2003 19:48

Hele ty debile, přečti si horní článek a potom něco říkej. Ten tvůj T-Debajl nefunguje ani ve vlastní síti tak drž hubu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  03. 09. 2003 21:21

Obavam se, ze Karel uz zase pije.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomket  |  03. 09. 2003 21:41

člověče, jestli ty tvý hlody pouštíš i live - face 2 face, to asi už nemáš moc zubů, viď?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  04. 09. 2003 11:41

Milovniku vytahni si ty prsty z prdele a dej je zpatky do huby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no name  |  04. 09. 2003 16:53

 a ty jsi asi debil vid,takovýhle chytráci jsou nejlepší příště radši přemejšlej blbe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXX  |  05. 09. 2003 21:33

Ty BLBE, s takovejma kecama běž někam!!! Seš úplnej vůl!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Abu Def  |  03. 09. 2003 17:52

Tento problém se mi stává docela často. Ke kvalitám sítě Českého mobilu bych dodal, že obecně platí - nehledíš-li na spolehlivost sítě, může se finančně vyplatit Oskar, potřebuješ-li kvalitu, raději si připlať a zvol jiného operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kubenka  |  03. 09. 2003 17:58

mel sem pred rokem nejvyssi tarif oskar za 1000, kdyz byl nejaky problem, tak se chovali nejhure ze vsech operatoru. Kdyz jsem potreboval na dva měsíce snížit tarif, tak mi řekli, že mně to bude stát 1000. A když jsem jim řekl, jestli zrušení tarifu je zadarmo, tak mi řekla operátorka, že v mém případě mi dá 1000 slevu a paušál mi sníží zadarmo. To je ale profesionalita.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me3t  |  06. 09. 2003 15:48

Podobný problém má s oskarem hodně lidí stává se mi to furt hodně lidí se mi na oskara prostě nedovolá sms-ky maj 2-5 hodinový spoždění kdyyž chci přijmout sms můsím vyhledat signál . 

nízká cena špatný signál =oskar

vyšší cena výborný signál=eurotel

  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Croog  |  03. 09. 2003 17:52

Jojo, zprava ze 7766 mi prisla taky..  Zrovna se snazim prejit z tarifu gprs basic na standard, tak sem to mylne prisuzoval tomu... Todle oskaaci nemaj dobre vyerseny, protoze nejdriv musim deaktivovat basic a az pak aktivovat standard.. A ta deaktivace uz probiha asi 3 hodky a furt nic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor