Oskar BezObav: nová služba pro optimalizaci tarifů

Oskar dnes oznámil, že 1. března spustí novou službu BezObav. Je bohužel určena pouze firemním zákazníkům, kterým teď běžní uživatelé zřejmě budou závidět. Operátor každé tři měsíce zpětně zkontroluje měsíční účty a porovná, kolik byste platili s jinými tarifními programy. Pokud to bude méně, Oskar rozdíl doplatí formou kreditu do dalšího zúčtovacího období.

Nabídka je zdarma, platí ale jen pro tarify 50, 150 a 300 Naplno. Je to tedy další služba, u které Oskar firemním zákazníkům nabízí běžné tarify a ne programy Na Zisk nebo Na jistotu. Ty jsou ale pro firmy velmi výhodné, nemělo by se na ně zapomínat.

Následuje kompletní tisková zpráva


Tisková zpráva

Praha, 24. února 2005 – Od 1. března mají Oskarovi firemní zákazníci s písemnou smlouvou o jednu starost méně. Oskarova nová služba BezObav optimalizuje účty firemních zákazníků podle jejich potřeb tak, že zaplatí vždy pouze tolik, kolik by zaplatili, pokud by využívali pro ně v daném období nejvýhodnější Oskarovy tarify Naplno.

Jak to funguje

Princip optimalizace hlasových služeb BezObav je jednoduchý. Oskar každé tři měsíce zkontroluje měsíční účty svých firemních zákazníků s tarifem 50, 150, nebo 300 Naplno za uplynulé čtvrtletí. Na základě porovnání měsíčních paušálů, provolaných minut a využitých služeb pak Oskar automaticky spočítá, kolik by zákazník zaplatil za tyto služby v případě, pokud by využíval některý jiný vybraný tarif z Oskarovy nabídky Naplno*. Pokud Oskar zjistí, že by zákazník v rámci jiného tarifu zaplatil nižší částku, rozdíl zákazníkovi vrátí v podobě kreditu do dalšího zúčtovacího období. Služba BezObav je určena novým i stávajícím firemním zákazníkům s písemnou smlouvou a její používání a aktivace je bez jakýchkoliv poplatků.

Co BezObav přináší Oskarovým zákazníkům

„Nová služba BezObav vychází vstříc potřebám malých a středních firem, které nemají čas
a potřebu zkoumat věci, které přímo nesouvisí s jejich podnikáním,“ říká Marek Sláčík, ředitel zákaznických programů. „BezObav zbaví podnikatele pochybností, zda využívají nejvýhodnější tarifní plán, a dává jim volnost se plně věnovat svému podnikání. Oskar je první mobilní operátor v ČR, který optimalizaci nabízí,“ dodává Sláčík.

BezObav nabízí firmám jistotu správného rozhodnutí při výběru tarifů Naplno. Když se podnikání hodně daří a hodně se telefonuje, firma efektivně využije tarify jako je třeba 300 Naplno s pěti hodinami volných minut. Když však je třeba období prázdnin a volá se méně, je pak účtováno podle nižších tarifů a firma neplatí za minuty, které nevyužije.

Stávající Oskarovi zákazníci si mohou BezObav aktivovat na Oskarově BusinessLince a novým zákazníkům doporučujeme zavolat na OskarBusinessKontakt 800 77 77 00.

Více informací o službě BezObav včetně podrobného popisu její aktivace v Oskarově samoobsluze naleznete na www.oskar.cz.

* Neplatí pro tarifní plán Rozjezd Naplno, který nemá žádné volné minuty.

Témata článku: Služba, Nová služba, Oskar, Tarif

Určitě si přečtěte

Tak nám zabili mobilní Windows

Tak nám zabili mobilní Windows

** Mobilní Windows a lumie umíraly už několik let ** Teď to přiznal i samotný Microsoft ** Už s nimi nepočítá, průšvih to ale není

15.  10.  2017 | Polesný David, Čížek Jakub | 98

Wi-Fi ve vlaku: Odpovídají už služby 21. století, nebo jsme stále v devadesátkách?

Wi-Fi ve vlaku: Odpovídají už služby 21. století, nebo jsme stále v devadesátkách?

** Chcete ve vlaku Wi-Fi? ** Na dálkových spojích by to měla být samozřejmost * Ale mnohdy stále není

30.  9.  2017 | Čížek Jakub, Kluska Vladislav | 15