Oskar bojuje o cenu asociace GSM

Diskuze čtenářů k článku

Pluton  |  03. 02. 2003 09:55

Jooo, kde je roku 1999 konec...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steffi  |  03. 02. 2003 07:04

... a s těmi cenami ?

T-MOBILE je ověnčen jinými prestižními TOP světovými cenami, jen komunikace trochu vázně a tak potom lidé vůbec neví, jak perfektního operátora tu mají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  03. 02. 2003 18:04

Teď teda nevím, který je ten perfektní operátor, jestli myslíš TM, tak jsi asi fakt po úrazu hlavy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steffi  |  03. 02. 2003 07:01

Oskarovi jsou krizové situace více než blízké, protože je řeší každý den. To už ale Technojoudům a jim podobným uniká. Přibližte se trochu realitě a choďte více do přírody. Vždyť ten náš Oskárek ruší zvířátka svými neekologickými dieselagregáty, tak proto možná ta cena za využití v krizových situacích. Autor článku nám tu podsouvá zase nějaká neobjektivní fakta.

A Oskarovi reklamy? Učí lidi neplatit za lístky do ZOO a taktéž ve vlaku. To se mu hodně podobá, ale nedává tím moc dobrý příklad. Aby mu to rozdávání SKORO ZADARMO jednou nezlomilo vaz.

A od spermabanky už je to jen krok ke klonování, což Oskárku s tvými novými všeobecnými podmínkami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym :-)  |  03. 02. 2003 09:02

Vítejte lobisté T-Mobilu. Jste nenápadní jak slon ve stromovce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  03. 02. 2003 09:30

Jestli tohle je lobovani za TMO, co by pak byly ty neustale vykriky do tmy od oskaronanistu typu "Oskarek je nejlepci!!!!!!! A kdo je jeste u T-Debajlu je blbec!!!" apod.? Proc nekteri oskaromilci a tmobijci nedokazi pochopit, ze opravdu ne kazdy nutne musi sdilet jejich nazory?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  03. 02. 2003 14:26

Ivos je velkej Tvrdak! Nezlob se,ale vypada to,jako kdybys v T-Mobilu pracoval (nebo byl T-Mobile fetisita). Uz delsi dobu pozoruju Tve prispevky a jen se divim... Zkus treba jen porovnat rychlost vystavby site Tvho Paegase a Oskara. Jen trosku zavzpominej...

P.S:A hele,nejsi nahodou clenem ODS? V Tvych nazorech vidim jistou paraelu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  03. 02. 2003 15:30

Ne, opravdu nepracuji pro TMO a ani nejsem clenem ODS ... btw ja snad nekde psal, ze Oskar nepostavil sit obdivuhodne rychle? Ne ze bych teda chapal primou souvislost rychlosti vystavby site s vlivem na konkurencni prosttredi Ja prece psal o vlivu konkurence na ceny a ten rozdil byl s prichodem RM mnohem vetsi nez s prichodem CM hlavne proto, ze CM uz ty ceny nemel moc kam srazet (jen si prozmenu vy vzpomente za kolik nabizel sve sluzby ET pred prichodem RM).

Btw proc vam fakticka argumentace slusnou formou vadi mnohem vic nez hystericke vykriky a nadavky? O tom totiz byl ten muj prispevek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  03. 02. 2003 18:06

BTW kdokoli ma jiny nazor nez vy je hned placeny TMO? Takze podle uplne stejne logiky jste vy placeny OS nebo snad ET?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  03. 02. 2003 19:04

Vždy se pobavím,když Ivosovi C. rupnou nervy a kope okolo sebe jako malej ivošek když mu šáhli na  jeho hračku - T-mobile

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  03. 02. 2003 19:28

Co to tady zase placas, ty oskaromilce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  03. 02. 2003 23:40

Já plácám? Tak potom ty nekopej

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  04. 02. 2003 06:55

Ja nekopu, kopes naopak ty (a mnozi jini) kdyz se nekdo nezucastni toho modniho honu na TMO , ale co kdybys ty aspon jednou zkusil pouzit nejake argumenty k tematu misto tech neustalych osobnich utoku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  04. 02. 2003 18:45

No kdopak tady začal s velmi vtipnými hláškami "Oskaronanisté" a pod.?

Jseš T-Masturbátor, milý Ivoši C. Tak už si to přiznej.

P. S. Mobilmaniacký server to zjevně při prvním pokusu nestrávil  :
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
[DBNETLIB][ConnectionOpen (PreLoginHandshake()).]General network error. Check your network documentation.
/Article/Show_Article_INC.asp, line 553
if(document.layers){document.captureEvents(Event.MOUSEUP);}document.onmouseup=PrxOMUp;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  04. 02. 2003 22:22

PROBOHA !!!!!!!!!

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  04. 02. 2003 22:19

A kope a kope.....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  09. 02. 2003 19:40

Moje názory jsou:

  • Oskar je nejlepší.

  • Ten, kdo je ještě u T–Mobile (nebo u Eurotelu), je většinou debil.

  • Mám i další názory, ale ty se netýkají mobilů, takže je sem psát nebudu

  • Chápu, že ne každý sdílí můj názor. Pokud tento člověk svůj názor vysloví veřejně, pak se ho snažím přesvědčit, aby přešel na můj názor (tj. na Oskara ).

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  09. 02. 2003 20:09

    Obdivuji vás, že dokážete žít mezi více než sedmi miliony debily.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Gabriel Svoboda  |  09. 02. 2003 20:17

    Žít mezi více než sedmi miliony debily je jednouduché, ale přesvědčovat je, aby přešli na Oskara ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Hans  |  11. 05. 2003 14:05

    Ano, kolem vas je 7 milionu debilu, jen vy jste zrejme letadlo. Nezlobte se, ale mel byste se fakt lecit

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Gabriel Svoboda  |  11. 05. 2003 20:09

    Od doby napsání tohoto článku se udála významná změna — díky Eurotel Data Nonstop je Eurotel nejlepší na data, Oskar na všechno ostatní a kolem mě je jen 3,5 milionu debilů.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pea  |  03. 02. 2003 09:02

    No co ty si za magora ... vetsi slataninu a demagogii sem uz dlouho necetl!!!
    A co sem motas reklamy??? IMHO napaditejsi reklamy neznam ...

    Zdar a silu

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek  |  03. 02. 2003 09:06

    Hele Steffi, víš co, zapomeň na chvíli na spermabanku a nauč se radši česky. "Oskarovi reklamy"
    if(document.layers){document.captureEvents(Event.MOUSEUP);}document.onmouseup=PrxOMUp;

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Lahvoň  |  03. 02. 2003 14:34

    Doufám, že ti slovní uřážení jiných alespoň přineslo dostatečné uspokojení.
    Bylo by škoda, kdyby přišlo tolik snahy v niveč.

    Co vede neustále některé lidi k potřebě ponižovat a urážet jiné, to vážně nepochopím.
    Mindráky? Slabost v reálném životě? Třeba mi to osvětlíš.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pluton  |  03. 02. 2003 15:46

    v tomto pripade bych to typoval spis na obycejnou frustraci... Nikdo mu nerozumi, nikdo ho nechape, nikdo ho neposloucha... je nestastnej, citi ze musi zaujmout a neumi to jinak nez takhle...  

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Václav  |  04. 02. 2003 15:06

    Reklama není pro mne podstatná při volbě operátora. IMHO, ze všech tří operátorů měl nejvtipnější reklamy Oskar, i když ne všechny byly povedené. U většiny jsem se docela pobavil. Ovšem "nevaž se, odvaž se" a reklamy na Go obzvláště svojí stupiditou bezpečně Oskara předstihnout .
    Mám Go-čko na vykrytí některých míst na Šumavě (kde se nechytá ani t-mobile) a jinak používám Oskartu. Líbí se mi na ní to, že nabízí stejné služby, které jinde máte jen u paušálu (a moc se ani o nich nemluví - přesměrování, blokování hovorů, výpisy odchozích hovorů a SMS na WWW, CLIR, e-mail rozloží do dvou SMS, a nyní i GPRS za motivující cenu).

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Gogo  |  02. 02. 2003 21:08

    Já bych dal cenu T-Mobilu... a opět za inovace roku... no uznejte... funkční portál má kde kdo, ale nefunkční, a ještě k tomu zpoplatněný každý kliknutí, to jen tak někdo nemá :o))))))

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Snovač  |  02. 02. 2003 22:46

    heheh

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Roger  |  03. 02. 2003 00:07

    Ani nemusíš klikat, stačí si nechat posílat e-maily na mobil.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Freakox  |  03. 02. 2003 00:40

    Hehehe - moje slova... Do toho ještě přebyla skorofunkční plechová huba  !

    Se divim, že TMo dostal cenu v roce 1999. Předpokládám, že za implementaci prvku "omezení omezení zvuku účastníků"... Nový slogan bych nazval: "T-Mobile, s námi neohluchnete"... ale teď mě napadá: "T-Mobile, s námi neohluchnete, debile, ale zešílíte..."...

    Strategie TM vychází z přesvědčení jejich manažerů, že nejlepší je chytrý zákazník, ale né natolik, aby přemýšlel o cenách. Ceny TM jsou tak smněšné, že jakákoli pochybnost zákazníka by byla společností TM charakterizována jako nežádoucí a zákazníkovi by byli nuceni zaktivovali službu "Omezení zvuku" a rozsynchronizovali by handovery po celém kraji, ve kterém se nachází... Důvěra v zákazníka společností TM nesmí být sabotována samotným zákazníkem. Od tohoto přemýšlení má společnost TM své zaměstnance, kteří by mohli snadno přijít o práci, kdyby si nechali od těchto účastníků zasahovat do své práce. Kvalita sítě TM je proto na tak mizerné úrovni, protože se mnoho zákazníků stále ještě nenaučilo důvěřovat jejich hospodářskému středisku Výtěžnost...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor