Dobrej způsob jak vyzkoušet výdrž baterie. To ti ET ani Paegas nenabídnou.
Ale vážně, taky jsem parkrát čekal až se mi zapařilo ucho. Na druhou stranu, já Oskarovi fandím. Klidně si raději zapařím ucho na infolince, nebo vytrpím různé drobné nedostatky, pokud je to s operátorem, který DOKAZUJE!!!, že volat se dá i laceněji. Ať mi nikdo neříká, že není příjemné platit poloviční faktury oproti konkurenci. Nevím kdo z Vás je tak bohatý, že mu to je buřt. Já teda ne. Přiznávám též, že mě Oskar kolikrát pěkně vytočil, ale to Paegas taky (než jsem od něj zdrhnul). Co se týče kapacity sítě a pokrytí, já osobně nemám špatné zkušenosti. Nebo mi to až zas tak moc nevadí, spadne-li mi občas nějaký hovor. Ještě se mi nestalo, že bych z důvodů kapacity sítě něco zameškal nebo nevyřídil. A "nepokazí-li" si Oskar cenovou politiku, věřím že mu bude zákazníků rychle přibývat. Ruku v ruce s tím musí jít samozřejmně rozvoj jeho sítě.
P.S. Věřím, že návrh mezinárodního ocenění je tou nejlepší vizitkou pro našeho zatím "nejmilejšího" operátora.