Oskar chystá wapový portál a chce ho nazvat Live!

Diskuze čtenářů k článku

pavel.bucek11  |  28. 10. 2005 11:42

... To bud bude valka nebo dobry obchod. Musime mit na pameti, ze Vodafone uvazoval o koupi Eurotelu a tim se Eurotel zacal prizpusobovat tomuto kroku. Hold dopadlo to jinak, Oskar se meni ve Vodafone a s tim vsim co k tomu patri. Eurotel diky Movistar ( Telefonica ) urcite najde jmeno pro svuj portal. Je jen otazka casu kdy se i Eurotel zmeni v Movistar. Ja pouzivam oba operatory, na T-Mobile jsem rezignoval, proste mne nedal nikdy co mne dali tihle dva. Dobra cena i sluzby jsou kriteria k pouzivani Vodafonu ci Eurotelu. Bude to zajimave a snad z toho vytezi opet jen zakaznici. Preji hezky den!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  27. 10. 2005 18:47

Podle nejmenovaného zdroje DigiWebu je možná dohoda, soud, případně i existence dvou stejných značek vedle sebe.
Na tohle snad nepotřebujete zdroj, ne?

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
standa_pochcalpadlo  |  27. 10. 2005 17:11

Já si myslim, že takový silácký řeči jako že se Eurotelem nikdo babrat nebude a že Vodafone je proti němu obr nejsou na místě. I kdyby měl značku Live! zaregistrovanou Standa Pochcalpádlo ze Zapadlý Lhoty tak mu jí přece nikdo nemůže sebrat. Půjde o to, jestli Eurotel bude ochotnej značku přepustit poku nebudou moct koexistovat.
Já si vzpomínám, že když přišel TMO tak mu ET vypálil rybník se sloganem Více ze života. TMO používá (nebo používal, teď už nevim) ve světě More from life. A myslim, že ET eště v něčem někomu takhle zatopil. Zrovna tady na Mobilmanii o tom byla tenkrát zmínka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
havajan  |  28. 10. 2005 10:46

No ale Eurotel má registrované Eurotel Live a né jenom "Live!" ne? Tak by to šlo. TMO má už jinej slogan. A třeba eurotel doufal že když si dá "Live" že ho koupí Vodafone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Simhit.cz  |  27. 10. 2005 14:15

Tak to se asi opravdu dalo čekat. Uvidíme, co to přinese...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  27. 10. 2005 13:41

Pokud to bude za stejné peníze jako teď, tak ať se jdou "vycpat"......:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gekko  |  27. 10. 2005 10:35

Vodafone live.Asi nejvetsi pruser co se na zapad od Rozvadova prehnal.Je to drahy a zbytecny.Kazdej jim na to tady se?e!!!Mluvim o NL a D.Buh ochranuj Oskara od takovych debilit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  27. 10. 2005 12:55

Presne tak. Navic je to totalne neprehledny portal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  27. 10. 2005 10:16

ET si nechal zapsat grafickou ochrannou známku se zněním "Live!", a to v roce 2004 (je to bílý nápis live s růžovým vykřičníkem a celé je to podložené modrým kruhem). Dál má ET zapsané tyto známky obsahující slovo live: Eurotel Live (z roku 2003), Eurotel více ze života live (z roku 2004), v letošním roce ET přihlásil a ještě nemá zapsané tyto známky: 3G Eurotel Live!, Eurotel Live! 3G a Eurotel 3G Live! (nerozlišuju, jestli jde o známky slovní, grafické nebo kombinované). V každém případě žádná známka z roku 1993 tohoto znění neexistuje.
Kromě toho si myslím, že název té služby je Eurotel Live!, respektive Vodafone Live!, takže ty produkty jsou od sebe dostatečně rozlišené a tudíž není sporu...(osobně se domnívám, že slovní známku "live!" by asi nebylo možné si ani přihlásit, tedy přihlásit jí můžete, ale asi vám jí nezapíšou).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  27. 10. 2005 14:49

Kromě toho si myslím, že název té služby je Eurotel Live!, respektive Vodafone Live!, takže ty produkty jsou od sebe dostatečně rozlišené a tudíž není sporu...
 
Presne tak. Uvedu k tomu malinky priklad:
mohly by existovat takoveto firmy se stejnym nazvem?
Oskar a.s.
Oskar s.r.o.
Oskar spol. s r.o.
Oskar k.s.
Oskar v.o.s.
 
odpoved: ano, muzou. proc ne.
 
tedy Vodafone Live! X Eurotel Live! = v cem je problem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  27. 10. 2005 16:20

tak u těch oskaru bych si nebyl jistej, takovyhle drobny odliseni by bylo uz na hrane

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martiner  |  27. 10. 2005 18:37

Proc vzdycky nejvic mluvi ti, kteri toho nejmin vi?
Obchodni zakonik, cast 1, dil III, paragraf 10, odstavec 1:
"Firma nesmí být zaměnitelná s firmou jiného podnikatele a nesmí působit klamavě. K odlišení firmy nestačí rozdílný dodatek označující právní formu."
odpoved: ne, nemuzou. protoze obchodni zakon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frogu.cz  |  27. 10. 2005 10:07

Marku, máte tam chybu, ta registrace proběhla skutečně v roce 2003. Jinak mnohem dřív než bylo jasné, že Oskara koupí Vodafone, se spekulovalo o tom, že to bude právě Eurotel, koho Vodafone pohltí. Eurotel se dřív ve Vodafonu hodně viděl a Eurotel Live! je toho důkazem. Někdo se v Eurotelu klidně mohl domnívat, že Vodafone přijde, koupí Eurotel a portál zůstane pod značkou Live! Bohužel nestalo se tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flying Scotsman  |  27. 10. 2005 10:06

Eurotel Live - 12.9.2003
Eurotel více ze života live! - 27.1.2004
live! - 6.2.2004
Eurotel life! více ze života - 12.3.2004
Eurotel life! - 12.3.2004

Kde je ten rok 1993?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
renoar  |  27. 10. 2005 09:37

eurotel to určitě oskarovi nepovolí už z principu, i když by se podle mě vubec nic nestalo. Trochu mi připadá že to ET dělá schválně, když má nějaké zákulisní informace, tak si rychle zaregistruje něco co by za normálních podmínek nikdy neudělal. Ale možná se mýlím. Každopádně by to bylo škoda když je ta značka světově zavedená, taky by mohla mít nějaký ty EU práva. Ale to je všechno jen můj názor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  27. 10. 2005 14:39

to mas pravdu. oskarovi to nepovoli. ale s vodafounem se nikdo hadat nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  27. 10. 2005 09:00

Hmm... I když oni to pořád čtou laif => nikdy jsem nepochopil proč. Tak jim moc šancí nedávám... A v roce 1993 se mi zdá jako hodně velká kravina že by si to Eurotel nechal regisrovat, to snad ještě nebyl WAP... Nejspíše někdo zaplatil na správných místech, a hned je to od 93 místo 2003 Jelikož Vodafone to už nějakej ten pátek používá, a je to opravdu světová značka... Hmmm :D Myslím že budeme mít za chvíli Eurotel Dead ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafter  |  27. 10. 2005 08:04

Tak nevim, jestli jim to zato stoji.. Pokud tam nebude pristup zdarma, stejne tam nikdo nebude chodit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  27. 10. 2005 14:36

pristup zdarma bude - ovsem za stahovani nehorazne zaplatis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daft (novy)  |  27. 10. 2005 06:44

Telefonica je mala?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hlinda  |  27. 10. 2005 08:00

Je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  27. 10. 2005 08:20

myslis Movistar... tiez mi to napadlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Valmont (novy)  |  27. 10. 2005 02:06

*

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Valmont  |  27. 10. 2005 01:56

Oskar Vodafone se podle serveru DigiWeb.cz chystá příští rok spustit wapový portál Live! Službu se stejným názvem totiž Vodafone provozuje v ostatních zemích a v České republice pochopitelně nechce sahat k novému názvu. Jenže v cestě stojí Eurotel, který si stejnou značku v České republice zaregistroval už v roce 1993. Kdo v tomto souboji vyhraje? Světově známá a používaná značka, nebo relativně malý operátor?
Kdyz otevru DigiWeb.cz pise se tam uz v roce 2003... ne 1993 jak mate Vy, to by to registovali uz pro NMT sit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Valmont  |  27. 10. 2005 01:11

Nedavno preci T-Mobile mel problemy s nazvy tarifu RELAX, vyhral Eurotel, mel tento nazev jiz drive zaregistrovany a tak misto Relax 30 je T 30. T-Mobile v ostatnich zemi ma nazvy tarifu zacinajici Relax, stejny problem, jako wapovy portal u Vodafone. Takze si myslim, ze Vodafone neuspeje a Eurotel vyhraje a nebude nikdy portal u Vodafonu Live!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  27. 10. 2005 08:28

aspon je vidno ako bol ET-CZ "kreativny". od tecka si "pozical" relaxy, od vodika "lajf!" no esteze nie je v cesku pomaranc, lebo by ste asi pocuvali BUDUCNOST JE JASNA, BUDUCNOST JE MOVISTAR. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  27. 10. 2005 12:52

Ano je to stejny spor ale v tomto pripade mozna ET ustoupi (samozrejme za tucne odstupne) protoze drive ci pozdeji prevezme podobu a nazev portalu Movistar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  27. 10. 2005 14:33

no mohl tu byt. pred sesti lety vyhral neoperator (slozeny z banky, nejake kanadske firmy-nefirmy) OSKAR nad "jasnym" vitezem a dlouholete zkusenym ORANGEm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  27. 10. 2005 18:40

Děkujme bohu, že jsme tu měli 5 let celkem neotřelého Oskara a ne nadnárodního neslaného-nemastného Orange

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  27. 10. 2005 18:37

Euroteleti stačilo Více ze života, což bylo docela dlouho heslo celého T-Mobile (jen u nás být nemohlo). ET je prostě vyčůránek a hodně ho to baví

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  27. 10. 2005 18:39

Euroteleti stačilo Více ze života, což bylo docela dlouho heslo celého T-Mobile (jen u nás být nemohlo). ET je prostě vyčůránek a hodně ho to baví  Ale je fakt, že Relax měl před TMO (a chvíli před změnou tarifů odmítl TMObajlí nabídku a i když staré tarify zrušil, v nových se slovíčko Relax zase vyskytlo). Live! měl dřív VF...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  27. 10. 2005 00:50

... i když si nedělám iluze o tom kdo by eventuelní spor vyhrál. Sám vlastním jednu českou doménu, kterou jsem si před třemi lety bezděky zaregistroval. Bohužel její název odpovídá zkratce názvu jednoho bezvýznamného českého úřadu, který si jí nebyl schopen do té doby zaregistrovat (cca. 4 roky). Teď je na mě vyvíjen docela nepříjemný tlak, abych doménu převedl. Co myslíte - jak to dopadne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  27. 10. 2005 01:44

No, at zaplatej a prevedes jim to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  27. 10. 2005 13:27

Tlak netlak, at zaplati nebo to daji k soudu. Jakepak vzrusovani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  27. 10. 2005 14:25

nenech se. podle hesla "kdo driv prijde, ten driv mele". registrace znacky je temer neco jako patent. tedy pokud ji chteji -> platit prosim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondras  |  27. 10. 2005 00:23

Myslim si ze do sebe pekne pudou...Neco jako Vodafone se nenecha omezovat nakym Eurotelem, ale stejne si myslim ze to Vodafone neprosadi. Ale uvidme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales_Brigant  |  27. 10. 2005 10:13

Tak já osobně to zase tipuji na tu koexistenci. Vodafone si nechá registrovat značku "Vodafone Live!" a jestli má ET rezervované "Live!" a/nebo "Eurotel Live!", nemuselo by to vadit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomik  |  27. 10. 2005 11:58

Souhlas, jsou to rozdilny nazvy a kdyz je pouzivaj treba v reklamach tak stejne tam pridaji nazev sve firmy, takze si to urcite nikdo nesplete. Na druhou stranu, z toho muze vzniknout obecnej nazev, treba nekdo rekne, ze to je na Live, a kazdej se koukne na ten svuj Live (sluzby jsou hodne podobne).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  27. 10. 2005 12:50

Vodafone si nemusi nic nechat registrovat. Ma svou znacku Live! registrovanou pro celou EU, tedy i pro CR.
Eurotel si zaregisroval Live drive, nez byla CR v EU.

Oba maji tedy registrovanou velmi podobnou znacku, rozdil je ve vykricniku.

Jak a jestli se dohodnou se nechme prekvapit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  27. 10. 2005 14:59

2lahvoň :Jak pro celou EU.V ČR to mít nemůže.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolkluk  |  27. 10. 2005 15:34

Má to registrované v celé EU - to znamená včetně CZ. Myslím, že Eurotel v roce 2003, kdy si nechal registrovat značku Live!, věděl, že CZ bude vstupovat do EU, tak si myslím, že v právu bude Vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  27. 10. 2005 19:32

Nechme se překvapit?? A kdo zaplati soudní výlohy?? Myslím, že VodaOskar bude brzy zdražovat!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  27. 10. 2005 14:20

souhlas. asi to tak bude. a pokud ne, tak to bude muset eurotel zmenit, bo svetovy vodafone to ma registrovane daleko driv nez nejaky eurotel z ceska

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frogu.cz  |  27. 10. 2005 00:13

Zajímavá zpráva, která se nicméně dala čekat. Vodafone si to nenechá jen tak ujít, na to je Eurotel moc "malej"  Pokud si to Eurotel registroval už v roce 1993, tak určitě ne pro ty účely, které jsou teď aktuální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ounyl  |  27. 10. 2005 15:58

zaregistroval si to v roce 2003

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor