Oskar dnes uvede nové tarify (v deset na shledanou na MM)

Diskuze čtenářů k článku

Josef Pecha  |  29. 05. 2002 10:58

Tak jsem se na ně Jirko podíval,

všiml jsem si jen těch SMS. sazby za volání nic moc. Prostě je pro nás pořád drahý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  29. 05. 2002 10:33
Marek Lutonský  |  29. 05. 2002 11:12

A proč nezůstat na MobilManii, kde o nich dnes máme čtyři články?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Pecha  |  29. 05. 2002 09:56

Tak tohle mají být ty převratné tarify. Dobře, že jsme nenaletěli před rokem obchodnímu zástupci od Oskara a hodně rychle odmítli nabídku na změnu operátora. Ať hledám jak hledám, 2Kč do vlastní a 2,40kč kamkoliv nikde nevidím. textovky za Kč jsem taky nenašel a volání do vlastní hlasovky se stále platí. A podobných věcí lze najít v ceníku Oskara víc. Chce to jen pozornějí číst.

každopádně je dobře, že Oskar tarify mění, je dobře že má agresivní )možná někdyne úplně jasnou) reklamu. tomu se totiž říká konkurence a ostatní operátoři budou muset reagovat, což je jen dobře pro ostatní zákazníky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ren  |  29. 05. 2002 15:13

Neboj my umime pozorne cist a zname jak ceny Oskara tak ceny 400 HIT a taky cenu jeho volnych minut(kterou T-M radeji nikde primo neuvadi) a taky ceny T-M roamingu
Jinak samozrejme at se operatori mezi sebou poradne pomelou, vydela na tom jen zakaznik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeZ  |  29. 05. 2002 16:04

No ja se porad nemuzu ubranit pocitu, ze se T-Mobilisti domnivaji, ze volaji za ty tak casto zminovane 2,-Kc PORAD. A nejak zapominaji, ze napriklad u nejvyssiho tarifu Peagas 400 HIT (za 1600,-Kc) je tzv. "minuta zdarma" za 4,-Kc. Naproti tomu Oskar nenabizi zadne "minuty zdarma" ale cena volne minuty 4,- Kc je uz u tarifu za 600,-Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dohodak  |  29. 05. 2002 09:08

Doufam, ze dohodaci nebudou muset prejit na "mezi nami". Mezi nami by me to totiz pekne nasr*lo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeZ  |  29. 05. 2002 09:04

Na Oskartach se zadne upravy pachat nebudou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  29. 05. 2002 09:06

Tam zavedli Flexi sazbu, když jeden měsíc provoláš víc než 600 tak ten další to máš levnější. To zavedli před týdnem, jinak to je stejný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeZ  |  29. 05. 2002 09:11

To ja vim, ale v nejake konferenci jsem cetl cosi o moznosti zmeny ceny SMSek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spud  |  29. 05. 2002 09:01

Nejak jsem se nedopidil toho, zda tem co maji uz naky cas Dohodu s Oskarem aktivovanou nebo jestli prejdou na nastupni tarif mezi nami.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  29. 05. 2002 09:03

To by mně taky zajímalo ale na Oskar lince mi tvrdí že tarify neměněj. Takže nevím co tím sledujou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  29. 05. 2002 08:52

Nezavěšuj
300 volných minut za 1000 Kč
volné minuty se převádějí
po vyčerpání volných minut 3 Kč do Oskara a 4 Kč jinam
účtování po první minutě po vteřinách

Povídej
150 volných minut za 600 Kč
volné minuty se převádějí
po vyčerpání volných minut 3,50 Kč do Oskara a 4,50 Kč jinam
účtování po první minutě po vteřinách

Mezi námi
300 volných minut pouze do Oskara za 550 Kč
volné minuty se nepřevádějí
po vyčerpání volných minut 3 Kč do Oskara a 5 Kč jinam
účtování po první minutě po vteřinách
nelze volit doplňkové služby
SMS Oskar - 0,50 Kč
SMS jinam - 1,50 Kč

Řekni mi
50 volných minut za 250 Kč
volné minuty se převádějí
po vyčerpání volných minut 4 Kč do Oskara a 5 Kč jinam
účtování po první minutě po vteřinách

Odepiš
40 volných minut do Oskara za 10 Kč
volné minuty se nepřevádějí
po vyčerpání volných minut 6 Kč do Oskara a 10 Kč jinam
účtování po první minutě po vteřinách
SMS Oskar - 0,35 Kč
SMS jinam - 1,50 Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  29. 05. 2002 09:05

No, doufám, že to není pravda. Mám sice Oskara, ale tyhle ceny jsou děsný, to snad nemyslí vážně  !!!!!   Tak drahé volání do svý sítě? To je krize, to nemůže být nijak konkurenceschopné. Jestli to bude pravda, tak mě milej Oskárek dooost zklame  Místo některých tarifů je už rovnou lepší Oskarta, pokud nepíšu moc SMSek . Kruci, tarif by přece měl být levnější než předplacenka a ne naopak !!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  29. 05. 2002 09:30

Hm, tohle snad nemůže bejt pravda. Tyhle tarify jsou dle mne horší než původní !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 05. 2002 08:44

d

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 05. 2002 08:38

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DAB  |  29. 05. 2002 08:48

To jsou nove tarify...

Nezavěšuj ... 300 min za 1000 korun, volani za 3 do oskara, zbytek 4 kc.
Povídej ... 150 min za 600 korun, volani do oskara 3,50, zbytek 4,50
Mezi námi ... 300 min do oskara za 550, volani do oskara 3, zbytek 5
Řekni mi ... 50 min za 250 korun, volani do oskara za 4, zbytek 5
Odepiš ... 40 min do oskara za 10, volani do oskara 6, zbytek 10, textovka 0,35 do oskara a jine 1,50.

Jak se Vam libi?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j.a.r.i.n.e.k  |  29. 05. 2002 08:28

A SMSky u tohohle tarifu budou jako u Slyším Vás? Takže za 1,58? To je přehnaný. Proč je nemůžou dát na 1,05 jako u ostatních tarifů!!! Osrale, Osrale, co mi to děláš!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  29. 05. 2002 08:41

Jarine, Jarine. Protoze za nej platis 10Kc, slovy deset korun mesicne a jeste v tom mas 40minut hovoru zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j.a.r.i.n.e.k  |  29. 05. 2002 08:51

Když už se to jmenuje ODEPIŠ, tak by tam měly být zvýhodněný SMSky, ať už jsou kamkoliv a nejen do Oskara....teda Osrala. Potom, co mi je v září zvednul s ním už nejsem kamarád a jenom ho nutím platit Telekomu propojovací poplatky. Když zlevní SMS, přejdu na Odepiš...jinak Vás bud jen slyšet.... Teda ten tarif podle mého používání by se měl jmenovat......"Povídej něco, ať se nenudím a Osralovi nenechám ty trapný minuty"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  29. 05. 2002 08:13

Já se těšil, že tady po ránu budou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda vomacka  |  29. 05. 2002 08:07

.....nebo mu ty zakazniky co tak pracne ziskal zase brzo utecou,ja osobne mam vsechny tri simky a nejvic mi vyhovuje paegas,mam ho uz patej rok a nemuzu si stezovat nevim proc tay vzdycky najdu sami negativa na jeho sit.....sam posledni dobou pouzivam na textovky oskara ale musim rict ze me dost zklamal..jelikoz sms chodi opozdene...vypisy treba az druhej den..pri volani je ve vecernich hodinach porad obsazena sit....zda se mi ze nezvlada kapacita site asi necekali tak velky narust zakazniku......eurotel je vcelku v pohode jenze je zbytecne drahej a taky se nejdou slepa mista na mape kde nema signal ale zo je asi u kazdyho operatora tam kde jeden ma druhej mit nemusi.....tak doufejme ze budeme volet alespon levneji .........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  29. 05. 2002 06:51

Zavolejte si na *608 tam už informace o nových tarifech jsou! A jsou to tarify, které pohřbívají Tý-debila cenami dokonale! Hlavně ten tarif ODEPIŠ, přeji Pekáčovi (dnes vlastně Tý-debilkovi) příjemný, velký a mohutný odliv zákazníků !!!!!! Mobi.

 AMEN!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  29. 05. 2002 07:46

No, ja bych zas az v takove euforii nebyl.

Kdo hodne vola i do jinych siti nez je Oskar a nevadi mu upis na Hit, nebude mit duvod ke zmene ...

Pepa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  29. 05. 2002 07:57

Presne tak, navic mam dojem ze dobrodruzi kterym Oskar nevadi, uz ho proste maji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  29. 05. 2002 07:54

Jasne, zrovna kvuli tobe budu  menit vsude cisla, ne? Nejsem takova socka, aby me par usetrenejch haliru mesicne rozhodilo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  29. 05. 2002 08:02

Navic i to, jestli s Oskarem clovek vubec usetri je velice individualni a hodne se to odviji od mnozstvi a skladby hovoru a dalsich sluzeb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  29. 05. 2002 08:38

Jako koneckoncu u jakehokoliv operatora ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  29. 05. 2002 08:44

Samozrejme ... ovsem zakaznici ostatnich operatoru zde neustale netvrdi, ze je ten jejich operator nejlevnejsi uplne pro vsechny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
repeat  |  29. 05. 2002 08:41

to STN8210: Nikdo si s tebou nechce povidat, tak ti davaj aspon penize. Hmm mas to tezky! Aspon ze je co kourit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda vomacka  |  29. 05. 2002 08:37

no jestli si myslis,ze jen cenou se da likvidovat konkurence tak si trochu mimo ,zalezi taky na kvalite site....oskar sice laka na ceny ale to je vsechno neboj se ze az nalaka dost duverivcu ze nezdrazi....ja sam osobne mam oskara a jak ty rikas pekace ale je to nebe a dudy u oskara mam ted hodne velky problemy s odesilanim textovek nechodi vcas,vypuisy uz vubec ne ty treba az druhej den pri volani mi to hlasy sit obsazena a o signalu nemluvim protoze dost cestuju mam moznost to srovnat a je to dost slaby mily OSKARE!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  29. 05. 2002 08:39

A proč toho Oskara používáš, když je tak mizernej?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda vomacka  |  29. 05. 2002 08:51

no byl jsem jeden s tech co mu nalitli ...ale porad doufam ze se zlepsi nemuze to stihat vyrovnat se eurotelu a  paegasu za dva roky co tu je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  29. 05. 2002 12:23

Odepiš? Proč ne, ale já už jsem Oskara odepsal dávno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Max  |  29. 05. 2002 00:34

Já jsem se na to ptal v Oskar obchodě v Ostravě v Shoping parku a tam na mě taky hleděla jak na blbá, když jsem se ptal na nový ceník tarifů. Zdá se, že snad jediní zaměstnanci Oskara nevědí o ničem. A jak to tak vypadá, tak první budou novináři, kdo nové ceníky budou mít v ruce. To ale u Oskara není nic nového. Vždy když voláte na operátora s dotazem kdy něco bude (nějaká nová služba) tak vědí absolutní hovno. V Paegasu nebo v Eurotelu řeknou aspoň čtvrtletí kdy to má přijít nebo že se ta služba připravuje. Málo ale aspoň něco.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa.  |  29. 05. 2002 07:50

Za to ale zamestnanci nebo operatori vetsinou nemohou.

Bud opravdu nevedi, protoze tyto info nebyly uvolneny nebo to rici nesmeji ...

Pepa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pmf  |  29. 05. 2002 09:17

Hele, já myslim, že oni fakt nic nevěděj. Pokud vím, tak nový věci se vždycky dozvěděj až ten den ráno, když jim prostě přinesou nový sady reklamních letáků apod.

No, docela to chápu, kdyby to předem řekli všem zaměstnancům, tak už to rovnou mohli vytroubit na veřejnosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L449  |  30. 05. 2002 09:03

Tomu asi vazne fakt neveris, ze ne.. :)

Myslis, ze nemaj nejaky skoleni na ty pausály a nový sluzby? Nebo vázne veris tomu, ze si proste novy sluzby nastudujou ten den rano z novych letaku a uz to myslej do zakazniku? ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spoo  |  31. 05. 2002 10:49

To by bylo celkem směšný, drtit se to pár minut předem z letáků. Na tarify třeba bylo celodenní školení kdovíkdy předem. Z toho se taky předpokládám uvolnily předčasně informace.

Problém je v tom, že se nesmí říkat, jaky se chystají novinky. Do stredy, kdyz se nejkdo zeptal na novy tarify, tak se melo rikat neco ve smyslu : "Oskar neustále zkvalitnuje svoje sluzby a zatraktivnuje sve produkty pro zakazniky." Novy tarify se proste komunikovat nesmely.

Takze s tou neinformovanosti to nebude tak hrozny...

 

spoo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L449  |  31. 05. 2002 11:51

No všáákkk to říkám celou dobu.. :)

No jestli náhodou nejsi "jeden z nich"????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xandokan  |  28. 05. 2002 22:38

Dnes jsem mluvil s Oskarhlídkou v Hranicích a ti mě ujišťovali, že zítra, to je ve středu, určitě žádné nové tarify uvedeny nebudou. Je možné, že by byli tak špatně informováni?     

                                                               

A nevypadalo to, že by přede mnou něco tajili. Že prý se něco chystá, ale zítra to určitě nebude. No, uvidíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drinkac  |  28. 05. 2002 22:46

Nech se prekvapit:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David L...  |  28. 05. 2002 22:02

No jsem rad že OSKAR zavádí nové tarifní programy   . už od OSKARa jsem mel předplacenou službu ale dost posílám SMSky a volám a tak jsem si zakoupíl od OSKARa tarifní program. (abych nedělal reklamu tak neuvedu jmeno) už se těším až je OSKAR bude nabýzet ke koupi. I dnes ty co hodně voláte tak když si od OSKARa koupite (nyní nemluvím tedka o těch nových tarifech ty budou jeeště trochu lepší) za 1000 Kč,- tarif volám stále máte 300 volných minut a voláte kdykolik  a SMS máte za 1 Kč,- vohlbych psát nevím jak dlouho ale nemám čas. Doporučuji OSKARA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  28. 05. 2002 22:01

 Kadaň - vůbec se nejde nikam dovolat, neustále hláška - "NETWORK BUSY" (přetížená síť). Trochu jsem to testoval a zjistil jsem, že to dělá jen u 1800 BTSek. Když se manuálně píchnu na 900 BTSku, tak je všechno v pohodě a dovolám se... Možná je to celoplošnej problém???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  28. 05. 2002 22:02

Aha nenapsal jsem operátora - Oskar .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drinkac  |  28. 05. 2002 22:25

Jak to delas, ze se prepinas mezi BTSkama? Jde to i u nokie 3310? asi ne, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  29. 05. 2002 00:17

Jde, musis mit aktivovane servisni menu a pak se da natvrdo prihlasit k jedne konkretni BTS. Sam jsem to pouzival na 7110 doma, protoze se mi telefon neustale prehlasoval z jedne na druhou. Jen je treba to vypnout, kdyz jdes pak prac.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Max  |  29. 05. 2002 00:24

Hmm a kmitočet si určuješ libovolně na klávesnici, že jo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  29. 05. 2002 07:52

Kdyz nevis o cem je rec, tak radsi soupej nohama. Ono asi NetMonitor ti nic nerika, ze? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda vomacka  |  29. 05. 2002 08:45

no asi je toceloplosny v Decine to taky nefachci....je to  ( ne) spolehliva sit at ziji reklamy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ShrEky - DeeJay  |  28. 05. 2002 21:43

Jo ho tak to bych fuckt chcipnul smichy. Uz si to dokazu zive predstavit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  29. 05. 2002 07:50

Zive predstavit? To jako myslis www.zive.cz ? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  28. 05. 2002 20:54

.... já to fakt posílal jen jednou .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel H  |  28. 05. 2002 21:28

To není možné, že jednou ..!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel H  |  28. 05. 2002 21:30

To není možné, že jednou ..!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel H  |  28. 05. 2002 21:31

To není možné, že jednou ..!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  28. 05. 2002 20:50

Takhle bych si představoval novou reklamu u Oskara: Chlap natíra plot, a v pozadí je prodejna konkurence... co prodejna, hi pro4 né rovnou ústředí .... a nakonec hláška: "Oskar to všem natřel :o)" To dává smysl ne?  A nakonec by bylo logo Oskara v kostce s vyplazenym jazykem . Když už má jahody, sirky, berušky.... No nebylo by to krásný? Jo a ta barva by byla červená .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  28. 05. 2002 20:53

A nebo jinak.... Oskar to všem... pár teček: "a pak by se objevil pracovník Oskara jak natíra plot u konkurence".... . Asi bych se u televize dobře bavil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  28. 05. 2002 20:53

A nebo jinak.... Oskar to všem... pár teček: "a pak by se objevil pracovník Oskara jak natíra plot u konkurence".... . Asi bych se u televize dobře bavil. Pokuď to někdo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  28. 05. 2002 20:53

A nebo jinak.... Oskar to všem... pár teček: "a pak by se objevil pracovník Oskara jak natíra plot u konkurence".... . Asi bych se u televize dobře bavil. Pokuď to někdo fakt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  28. 05. 2002 20:53

A nebo jinak.... Oskar to všem... pár teček: "a pak by se objevil pracovník Oskara jak natíra plot u konkurence".... . Asi bych se u televize dobře bavil. Pokuď to někdo fakt natočí, t

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  28. 05. 2002 20:53

A nebo jinak.... Oskar to všem... pár teček: "a pak by se objevil pracovník Oskara jak natíra plot u konkurence".... . Asi bych se u televize dobře bavil. Pokuď to někdo fakt natočí, tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  28. 05. 2002 20:53

A nebo jinak.... Oskar to všem... pár teček: "a pak by se objevil pracovník Oskara jak natíra plot u konkurence".... . Asi bych se u televize dobře bavil. Pokuď to někdo fakt natočí, tak mám u

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  28. 05. 2002 20:53

A nebo jinak.... Oskar to všem... pár teček: "a pak by se objevil pracovník Oskara jak natíra plot u konkurence".... . Asi bych se u televize dobře bavil. Pokuď to někdo fakt natočí, tak mám u něj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  28. 05. 2002 20:53

A nebo jinak.... Oskar to všem... pár teček: "a pak by se objevil pracovník Oskara jak natíra plot u konkurence".... . Asi bych se u televize dobře bavil. Pokuď to někdo fakt natočí, tak mám u něj pivo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  28. 05. 2002 20:53

A nebo jinak.... Oskar to všem... pár teček: "a pak by se objevil pracovník Oskara jak natíra plot u konkurence".... . Asi bych se u televize dobře bavil. Pokuď to někdo fakt natočí, tak mám u něj pivo .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  28. 05. 2002 21:10

Tvuj 9x poslany zbytecny prispevek je stejne vtiravy, jako ty Osralovy reklamy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  29. 05. 2002 06:32

Jen jestli se nepletes ty ponemcely chcipaku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  29. 05. 2002 07:37

Nechapu co te nuti tady nekoho urazet, ale asi to mas zapotrebi, tak si posluz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  29. 05. 2002 07:49

Z toho si nic nedelej, asi ho to vzrusuje ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreuliHans  |  29. 05. 2002 09:24

Jasně

Jan Veselý (Hans Wessely)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Božka Klobásová  |  29. 05. 2002 10:24

Ahoj blbečci.

Náhodou, ten nápad toho borčíka je dobrej. Rozhodně lepší, než když nám ET nebo Pekáč ukazuje polonahý feťačky, jak přicházejí "jen o malý kousek pařby".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  29. 05. 2002 18:06

No nevim, nevim. Myslim, že jim to moc nenatřel. Zdražené volání do cizích sítí u Nezavěšuj, drahé volání do vlastní sítě (zase o něco levnější volné minuty). Nepoužil jsi příliš kvalitní barvu, Oskárku...

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  28. 05. 2002 20:01

Podívejte co jsem našel za krásnou větu na Eurotelovský stránce ohledně Cell Info --- """vysvětluje Lena Minich, výkonná ředitel úseku produktu a služeb. „Nová služby Eurotel Cell Info přináší i efektivní, moderní formu"""   - --- HNED DVĚ CHYBY!!!A TO JSTE TU DRŽKOVALI NA OSKARA KVULI JEDNÝ CHYBĚ!AT SE STYDÍ EUROTEL!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jose  |  29. 05. 2002 08:16

Ty asi dnes celej den nic neděláš, jen to že brouzdáš po eurotelích stránkách a hledáš ňákou chybu, co?!

Dělej radši něco užitečného!!!   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Codename  |  28. 05. 2002 19:09

Skvělé téma slibuje určitě min. 150 příspěvků a nakonec se to zvrhne v boj Eurotel versus ostatní operátoři.
To si nemohu nechat ujít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  28. 05. 2002 19:48

Jasně, boj Eurotel vs. mobilní operátoři

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Codename  |  28. 05. 2002 19:58

To nebyla chyba. Ten Eurotel je tam záměrně a prostě si myslím, že to tak nakonec dopadne. Takže sorry...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grepy  |  28. 05. 2002 18:23

Dle serveru isdn.cz dela zitra telekom tiskovku o ADSL, tak doufam, ze tam taky chybet nebudete :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  28. 05. 2002 18:50

Tam nebudou chybět živáci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vever  |  28. 05. 2002 17:45

Jsem na ne dost zvedavy, ale nechteli by radeji konecne rozchodit GSM banking?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
banka  |  28. 05. 2002 18:21

K cemu zrovna tobe bude GSM banking ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DELCOP  |  28. 05. 2002 16:49

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaJaJa první  |  29. 05. 2002 07:42

My BaJaJa I.

se už těšíme tak, že máme horečku, nemůžeme se ani soustředit na princezny a slavnostně jsme odložili všechny dnešní popravy (aby to těm odsouzencům bylo líto, o co přijdou)

Hurááá huráááá BaJaJa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paul  |  29. 05. 2002 08:13

Oskar Tě po 10. schladí. Neboj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor