Oskar: nové tarify a jiné novinky!

Diskuze čtenářů k článku

Metryx  |  24. 07. 2002 07:08

Je to opravdu super sluzba. Oskar udelal zase krok kupredu oproti Eurotelu a T-mobilu.
Pro hodne lidi to bude pravdepodobne duvod k prechodu z predplacenky jineho operatora na pausalni tarif oskara.
Ja vyuzivam sluzby Eurotelu a dlouho asi jeste budu. Pouzivam tarif Eurotel Relax, ktery je pro me stale nejvyhodnejsi.
Uvazoval jsem o prechodu k T-mobilu nebo Oskarovi, ale nenasel jsem k tomuto kroku padny duvod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  22. 07. 2002 17:13

Doplnění: Nové služby jsou určeny pro všechny majitele nových tarifů Odepiš, Mezi Námi, Řekni mi, Povídej, Nezavěšuj a dále staré tarify Volám Málo, Často a Stále. Dohoda a Slyším Vás jsou mimo hru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  22. 07. 2002 11:43

Novinky pro tariv Volám stále jsou mi k dispozici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarBen  |  22. 07. 2002 11:35

Určitě tuto službu vítám. Jen ten titulek je dost matoucí, protože se nejedná o žádné nové tarify, ale pouze o přidání služeb ke stávajícím nejnovějším tarifům.

Zklamáním je však bezesporu to, že informace jsou v Kč a ne v minutách, takže například u tarifu Řekni mi musím vše dělit, případně násobit 5.

Důležitější by však pro mě bylo to, kdyby konečně operátoři začali převádět volné minuty nabíhajícím způsobem a ne pouze do dalšího zúčtovacího období.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  22. 07. 2002 11:15

Ahojky,

mám tarif Dohoda s Oskarem a ani za boha nepřejdu na Mezi námi. Hroznej tarif. Fuj

I když kontrola provolaných minut je lákavá tak se na to radši vykašlu a rychle zapomenu

Čus Crustymil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  22. 07. 2002 11:19

Máš rozum a děláš dobře. Jenže nebude dlouho trvat a donutí tě k tomu, původní dohoda s oskarem bude zrušena,jen co doběhnou poslední platné smlouvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  25. 07. 2002 21:25

... třeba ale pak zruší i "Mezi námi" ?

A tuším, že Odepiš asi taky, co? Škoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doctor  |  22. 07. 2002 11:10

zase nic co by mě k oskarovy pretahlo. at uz ukaze neco zajimaveho..nejdrazsi tarif a volani za 4kč mimo a za 3 do sve site. to je hodne drahy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  25. 07. 2002 21:19

... on ten Tvůj "nejvyšši" tarif se totiž hodí jen k provolání 300 minut do CIZÍCH sítí za 3,50 / min. (včetně DPH !) a pak šlus, víš?  Skutečným NEJVYŠŠÍM tarifem je ale "Na Zisk" + VPN, tedy za 300 (bez DPH) měsíčně a dál už jen samá pozitiva a sociální jistoty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snoopy  |  22. 07. 2002 11:06

jenomže jste jaksi nepochopili, že toto je hlavně výhodné pro paušální tarify a jde to i pro stávající klienty Oskaru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  22. 07. 2002 10:59

Pro tarify "3.generace"... A co stavajici zakaznik s tarifem, ktery prekousnul jiz mnoho nedostatku? Tomu neni opet nabidnuto nic. Dalsi zklamani od Oskara...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
steve  |  22. 07. 2002 11:04

Nějak nechápu vaše postesknutí. Já mám tarif "1. generace". Službu flexi-limit jsem si aktivoval bez problémů, informace o aktuální provolané částce se mi v samoobsluze také ukazuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  22. 07. 2002 11:10

Mně to ráno nešlo a teď je samoobsluha mimo provoz, tak uvidíme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  22. 07. 2002 11:17

Už jsem se tam dostal a výsledek? Starý tarif "slyším vás" bohužel žádné novinky nenabízí. To se dalo čekat.

A kdy už konečně ta tiskovka skončí? Chci slyšet více podrobných informací!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  22. 07. 2002 11:07

Já se také obávám, že pro nás, co nadále užíváme staré tarify se bohužel nic nezmění a budem muset své rpovolané a volné minuty nadále pracně přepočítávat  Pokud to tak opravdu bude, lze to považovat za nátlak Oskara, abychom přešli na "nové" tarify, i když jsou méně (a někdy podstatně méně!) výhodné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  22. 07. 2002 11:52

Mam tarif Volam malo a nove sluzby jsou dostupne. Podle reakci mam ale pocit, ze se to netyka Dohody a Odepis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  22. 07. 2002 12:45

Oprava, nikoli Odepis, ale slysim vas.

Uz mam v tech nazvech nejaky bordel. :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  22. 07. 2002 10:48

Toto je naprosto skvělé!!!

Nemám co dodat!

 

k_t_f

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
schvon  |  22. 07. 2002 11:24

No ono to zas až tolik super není, jelikož informace o tom, kolik jste provolali nad rámec volných minut v sobě zahrnuje i SMS a w@p, čímž pádem člověku není zcela zřejmé, kolik přesně minut provolal, zda provolal všechny apod. Navíc je deklarováno, že "tato informace je pouze orientační", což např. při cenách volání s tarifem Odepiš, může znamenat pěknou paseku v účtu.
Co se týče flexilimitu: interval nastavení ve 100korunách je myslím přehnaně veliký. Pro běžného uživatele by byly nejspíš optimální skoky po 10Kč, ale marketing je marketing.
Navíc mne docela zklamala nedostatečná informovanost operátorek na infolince: dostaly prý informace až dnes ráno, nejsou v novinkách zběhlé a navíc v interním systému nemají přístup k informaci o aktuální stavu účtu (musí si normálně otevřít web stránky a vyčíst to tam). Informaci o SMS kódu pro zjišťování přes SMS Samoobsluhu také dlouze lovila z "nových interních materiálů". (ten kód je [FLIMID KOLIK HESLO] a odešle se na známé 7700)
Jinak je tato služba zajisté mírným krokem vpřed na poli praktických služeb (nejen různé debilní loga, hry apod.) pro zákazníky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek77  |  22. 07. 2002 11:45

Nojo, zase aby nekdo nekritizoval, ze.... Vzdyt TMO a ET nemaji u Tariru ani blbe AoC. Oskar je na techto sluzbach absolutni jednicka!!!!

PS: Oskar uvadi, ze je tato sluzba pouze pro 3 hlavni tarify(Rekni mi, Povidej a Nezavesuj)!!! Ja mam Odepis a tuhle sluzbu mam taky k dispozici se vsim vsudy!!!... Tak jak je to tedy???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
schvon  |  22. 07. 2002 12:07

Služby valí i pro Odepiš a Mezinámi.
Kdosi tady v diskusi upozorňoval na Tvou nekritickou zaujetost pro Oskara a měl pravdu: uvidíš, jaxe budeš tlouct do hlavy po příštím zúčtování: "Vždyť mi to psalo, že jsem utratil tolik a teď..., héj, jak to, to je sprosté, já........"
Zústávám u osvědčeného zapisování provolaných minut do tlf.seznamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  22. 07. 2002 12:26

Naprostý souhlas. Co si člověk neudělá sám, to nemá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrH  |  22. 07. 2002 13:45

Ale prichazis o to vzruseni, kdyz oteviras fakturu a cekas, co na tebe vybafne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  22. 07. 2002 14:24

Vzrůšo to určitě je, ale jenom to otvírání (nebo načítání souboru na internetu, faktury vidím vždy dopředu několik dní, než dojdou poštou). Cifra už tak vzrušující být nemusí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrH  |  22. 07. 2002 14:46

Nejak ty penize clovek stejne utratit musi, nema cenu setrit na urovni stokorun, clovek si treba misto madarsky cabajky za 35 koupi ceskou za 15, usetri dvacku a pak ji stejne utrati za nejakou blbost. Spis si musi ptat: Musim mit to kolo za padesat tisic, nestaci treba za dvacet ? Potrebujoval jsem opravdu ten skener za osm tisic, kdyz jsem zatim naskenoval asi dve stranky ? Tady jsou ty opravdove uspory, tedy je muj nevetsi problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  22. 07. 2002 21:21

No, nektitizujme to, o cem jeste moc nevime.... treba to bude jaks taks presny... Nicmene pro me je asi dulezitejsi AoC na hlidani volnych minut. SMS me pocita NET monitor. Tuto novou sluzbu beru jako velmi dobry doplnek.

Co maji na tomto miste ostatni dva konkurenti??? Max. ten SMS citac v NET monitoru, coz neni sluzba site, ale Nokie....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  23. 07. 2002 08:02

Ty si fakt takhle hlidas kolik provolas? A delas to jak? Pises si to do sesitku? . To bych teda fakt nechtel, abych takhle slouzil mobilu ja a ne naopak ... ja volam (a datuji) kdyz to potrebuji ja a nehodlam brat ohledy na nejake volne a nevolne minuty a jedine co cas od casu delam je to, ze skouknu podrobne vypisy jestli se mi jeste vyplati stavajici tarif nebo jestli uz neni cas prejit na jiny, vyhodnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek77  |  23. 07. 2002 15:45

Ja jsem o sesitku prece nic nepsal.... V net monitoru se me scitaji prijate a odeslane sms. Na zacatku uct obd. je vynuluji a behem mesice tak mam prehled kolik jsem jich jiz odeslal!!! AoC me hlida provolane minuty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  23. 07. 2002 15:56

Ja vim, ze jsi nic nepsal o sesitku a proto jsem se take ptal ... ne vazne to bylo spise jen rypnuti, protoze osobne nedokazu pochopit, ze si nekdo takto hlida provolane minuty a odeslane SMS ... ja proste volam (a datuji a esemeskuji) tak jak potrebuji bez ohledu na to kolik uz jsem provolal a jednou mesicne to holt (za celou rodinu) zaplatim ... ovsem uznavam, ze je kazdeho vec jak pouziva telefon a nikterak neodsuzuji to jak to delas Ty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  26. 07. 2002 08:26

Mam Odepis a z 95% volam a pisi do Oskara, takze me to vyhovuje. Kolik SMS jsem odeslal se do NET monitoru divam jen tak orientacne a rozhodne se neomezuji posilat dal SMS. Volny minuty si hlidam,protoze 6,-kc za kazdou dalsi minutu neni zrovna idealni cena, kdyz muzu z jine karty volat postatne levneji. Pokud jdu do prace (vedlejsek), tak si do kabele prihodim druhej foun  (s Oskartou)  a z nej volam "sefovi", protoze ma bohuzel jako hlavni cislo TMO. 

Takze si hlidam defakto jen volne minuty, abych nepresvihl. Pokud potrebuju volat, tak volam bez ohledu na to, kolik jsem jiz provolal... PS. Na mimo spicku do jinych siti mam ET TIP RELAX.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
schvon  |  22. 07. 2002 11:51

a ještě perlička: na začátek hlas. samoobsluhy *077 byla přidána "nepřeskočitelná" hláška o těchto novinkách, za ní zůstala hláška nabádající k aktivaci roamingu, jenže na konci se vloudila chybička: plecháček hlásí: "pokud si přejete zjistit víc, tak ... anebo nezavěšujte" - které tlačítko máme stisknout se nedovíme...

------------------------

V novém (reklamním článku) Oskar: žhavé novinky (či tak nějak) je faktická chyba: nové služby fungují (asi) na všech nových tarifech (nejen třech základních), ale i Odepiš a Mezi námi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  22. 07. 2002 11:56

Malá oprava: nejedná se o reklamní článek, ale o oficiální tiskovou zprávu doplněnou o obrázky....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fisha  |  22. 07. 2002 21:46

taky mi to tak delalo ale uz to keca spravne: "pokud si přejete zjistit víc, tak  stiskněte 1, jinak nezavěšujte prosím" 

Oskar si toho asi vsiml a tu chybu opravil...  chybička se vloudila

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor