Oskar Po svém: za některé služby musíte platit (+ vyjádření operátora)

Oskar Po svém: za některé služby musíte platit (+ vyjádření operátora)
V diskuzi se nedávno objevilo zajímavé téma o nové Oskarově službě Po svém, ve kterém se řeší, v jakých případech je zpoplatněno volání na operátora OskarLinky. Kolem účtování totiž stále panují zmatky a jasno nemají bohužel ani operátoři OskarLinky.

Dva z nich a navíc i personál v Oskarově obchodě totiž na můj konkrétní dotaz, zda jsou zpoplatněny hovory, které nelze vyřešit prostřednictvím některé ze samoobsluh, odpověděli, že tyto hovory jsou samozřejmě zdarma. Jde například o aktivaci služby AoC nebo o objednání telefonu pro stávající zákazníky. Tuto informaci jsem tlumočil ve Fóru, ale na stejnou otázku dostal čtenář, který poslal dotaz prostřednictvím služby Ptejte se, jinou odpověď. Tady je definitivní řešení:

Dobrý den, děkujeme za Váš email. Se službou Po svém si můžete svůj telefonní účet ovládat prostřednictvím Oskarových Samoobsluh. V případě, že se bude jednat např. o objednání telefonu za zvýhodněnou cenu nebo aktivaci služby AoC, je třeba spojit se s operátorem OskarLinky na čísle *077, 800 77 00 77. Jak sám uvádíte, hovory s operátorem v rámci služby Po svém jsou zpoplatněny částkou uvedenou v platném ceníku. Výjimku tvoří hovory, které musí být ze zákona zdarma - třeba jako odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů pro marketingové a obchodní účely, žádost o nezasílání obchodních sdělení, hlášení poruch v rámci telekomunikační sítě nebo žádost o nezveřejnění v telefonním seznamu. Kromě toho Vám taky nezpoplatníme nahlášení ztráty nebo krádeže Vaší SIM karty. Takže pokud se hovor s operátorem bude týkat některé z těchto situací, bude samozřejmě zadarmo. S přáním hezkého dne, Oskar

Z odpovědi vyplývá, že pokud se hovor bude týkat třeba již zmiňované aktivace služby AoC, tak za něj zaplatíte i přesto, že si to „Po svém“ udělat nemůžete. Zpoplatnění vás nemine ani v případě, když si jako stávající zákazníci budete chtít objednat telefon za zvýhodněnou cenu. Jeden takový hovor s operátorem vás příjde na 35,70 Kč.

Tip: přečtěte si více o službě Po svém, se kterou můžete ušetřit 20 % nákladů za telefonování


Vyjádření operátora

Sluzba Po svem poskytuje zakaznikum znacna zvyhodneni: SIM + zdarma (pro noveho zakaznika 77,- Kc, pro stavajiciho 77,- za SIM + 200,- za SIM swap), kazdy mesic podrobne vyuctovani zdarma (hodnota dle ceniku 65,-Kc/kus) a navic 20% bonus na volani DO VSECH SITI po vycerpani volnych minut.

Vymenou za tyto nesporne vyhody je podminka, ze se zakaznici vzdaji asistence ziveho operatora. Protoze vime, ze ne zcela vsechny ukony a operace lze provadet prostrednictvim Oskarove Samoobsluhy, umoznujeme zakaznikum kontakt s nasimi operatory za poplatek 30,-Kc, ktery je ve srovnani s poskytnutymi vyhodami skutecne jen symbolicky. Veskere hovory s operatorem, ktere nam zakon uklada poskytovat zdarma, take zdarma poskytujeme. Krome toho umoznujeme zakaznikum take zdarma nahlasit ztratu nebo kradez SIM karty (coz mimo jine jde udelat take pres Samoobsluhu).

Zakaznici u sluzby Po Svem musi zvazit,  zda jsou pro ne tyto podminky prijatelne a vyhody prevazuji nad nevyhodami. Je to zcela na nich. Sluzba urcite neni pro kazdeho, ale je vyhodna pro zakazniky, kteri na zive operatory nevolaji nebo jen vyjimecne. Pozadavky typu AoC, objednani zvyhodneneho telefonu, zmena tarifu a podobne, neresi zakaznici pravidelne, ale pouze jednou za delsi dobu a tudiz poplatek, s takovym hovorem spojeny, by nemel predstavovat vazny problem.

(redakce se omlouvá za chybějící háčky a čárky)

74 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Renča 25. 9. 2007 16:09:30
    faktura se posílá každý měsíc, ale splatnost je teprve, když se nahromadí...
  • Herysss 11. 4. 2005 11:47:47
    Čest práci,mam problemos,když jsem si koupil mob.od oscara(paušál)dával...
  • Michal 26. 2. 2005 10:21:50
    *31# a #31#

komerční sdělení

Komerční sdělení