jeho přístup ke službě "Po svém" je podle mého názoru podpásovka vůči klientům (doporučuji přečíst si kompletní podmínky - Oskar může zákazníkovi omezit na co si vzpomene). V návnadě na tuto službu Oskar píše:
Služba Po svém
S Oskarem se vyplatí být samostatný.
Se službou Po svém můžete od Oskara dostat SIM Plus kartu a Podrobné vyúčtování v elektronické podobě zdarma. Navíc máte možnost volat po vyčerpání volných minut o 20 procent výhodněji než u standardních sazeb.
Jak to funguje
Svůj účet ovládáte sami přes Oskarovu Samoobsluhu. Díky tomu si můžete být jisti, že vám všechno pošlape přesně podle vašeho gusta.
V Internetové Samoobsluze na vás každý měsíc bude čekat i Podrobné vyúčtování v elektronické podobě. Vždy vám dáme vědět SMSkou, až bude připraveno. SMS bude přicházet na telefonní číslo, které si službu aktivovalo (tohle nastavení si můžete změnit v Hlasové Samoobsluze na *077). V Podrobném vyúčtování budete mít všechny své hovory a textovky jako na dlani - komu jste volal, jak dlouho to trvalo a na kolik to přišlo. Údaje budou dostupné pro všechna čísla na jednom zákaznickém účtu.
Papírová vyúčtování vám chodit nebudou, takže je nemůže použít jako daňový doklad. Mimo jiné to také znamená, že od Oskara nebudete dostávat složenku. Takže je dobrý nápad předem si rozmyslet nějaký jiný způsob placení. Doporučujeme třeba inkaso nebo služby M-Banka a M-Platby, které najdete na SIM Plus.
Volání na OskarLinku bude zpoplatněno částkou 30 Kč za hovor (+19 % DPH). Ale žádný strach, naše Samoobsluha je tak šikovná, že se vám po OskarLince stýskat nebude.
Všimněte si zejména poslední věty, protože není pravdivá. Důkaz: Např. v této diskusi popsané objednání telefonu se zvýhodněnou cenou pro stávajícího zákazníka - zde se musíte obracet na telefonního operátora, protože na prodejně to vyřídit nesmějí (moje osobní zkušenost). (Což je odpověď pro Coolio.
Nabídku Oskara je nutno číst i mezi řádky: nabízejí, že si uživatel služby bude sám ovládat svůj účet, za to dostane bonus na volání a na druhé straně zaplatí za téměř každé volání operátorovi dvoumístnou částku, a to i při vyřizování něčeho, co si přes samoobsluhu objektivně vyřídit nemůže. To považuji za hrubě nekorektní ze strany Oskara (to je moje reakce pro HonyOs). To, že podobně nečistě často postupují jiné firmy (nejen mobilní operotoři) doufám ještě neznamená, že se k nim Oskar musí připojit.
P.S. S tou televizní reklamou, kde si chudák, který to neumí udělat Po svém, tahá střeva po nástupišti, se to Oskarovi opravdu NEPOVEDLO. Nebo znáte někoho, komu se tato reklama líbí!