Oskar snižuje ceny volání do zahraničí

Diskuze čtenářů k článku

k_t_f  |  23. 09. 2003 21:26

Oskar má opravdu příliš vysoké ceny volání do vlastní sítě... Cenová politika T-Mobile začíná být pro zákazníka zajímavější .

 

k_t_f

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  24. 09. 2003 06:43

Co to placas,mam u Oskara tarif za 600,-Kc/mesic a mam po provolani do Oskara za 3.60 a do jinych 4.20 to je drahe???Kdyz jsem mel Tarif 80 u T-debile,tak to byly jine rakety)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rudormi  |  24. 09. 2003 07:44

ano. to je drahe. u tarifu 80, ktery zminujes, je sazba za minutu do vlastni site (po provolani volnych minut) za 2,10 kc a do ostatnich siti 4,62 kc.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vk  |  24. 09. 2003 07:50

teda me osobne se 2,00/4,40 u tarifu 80 za 450kc mesicne nezda zas o tolik drazsi ("jine rakety") oproti 3,50/4,50 (nikoliv 3,60/4,20, drahy PURE) za 600 mesicne u oskara

skoro bych si z meho subjektivniho pohledu troufl rict, ze je ten zly t-mobile opravdu levnejsi nez ten nejhodnejsi oskar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  24. 09. 2003 11:52

Dobre,strelil jsem to od boku,mas pravdu po provolanych minutach platim do vlastni 3.50-Kc a do ostatnich 4.50-Kc.Ale Ty se zase milis v cenach T-debile,protoze to neni 2,- a 4.40- ,ale 2.50- a 5.50-.Takze jsme si kvit.A kdyz udelam modelovou situaci,ze provolam 30minut pevna a po 40 minutach do ostatnich siti a poslu po 10sms do kazde site a zpocitam to pres TARIFY 2000 tak nejlevnejsi je OSKAR Rekni mi s 791,-Kc,pak je Paegas 80 s 872,-Kc a posledni nejdrazsi Errortel s GO Original.Tak me teda rekni,ktery z operatoru je teda nejlevnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  25. 09. 2003 19:02

Ale já taky používám Oskara. Jsem jeden z prvních zákazníků. Ale tím, že Oskar nabídne např. slevy na telefony pouze pro Tarify nové generace a ne třeba i pro zákazníky, kteří platí i 1000Kč/měs a "novou generaci" nemají, tak tím si mě rozhodně nezíská. A 3,50 do vlastní sítě není moc? U tarifu za 600 Kč? Když Oskarta volání do vlastní sítě nabízí za 3,15,-?  

No nevím .

 

k_t_f

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  23. 09. 2003 18:51

Oskar mne moc nepotěšil. Samotné zlevnění pro nic za nic. U T-mobile se mi libí jedna věc, že když přijde nějaké zlevnění, tak to bude něco za něco. Navíc Oskar se snaží konkurovat  Č. Telecomu, jenže volání do zahraničí z pevný linky je úplně něco jiného než z mobilu. Z mobilu totiž rostou náklady v propojovacích poplatcích. Je zcela normální, že třeba Tele2 nabízí hovory na Slovensko za 4,- Kč/min bez DPH, nebo třeba ČRa se svoji službou bluetone nabízí mezinárodní hovory za cenu meziměstských, jenže propojovací poplatky jsou mnohem nižší než poplatky z mobilních sítí do pevné sítě.

Oskar měl udělat jednu věc. A to snížit cenu volání do zahraničí jen u postpaidových zákazníků a k tomu ještě u tarifů nové generace bez tarifů Odepiš, Mezi námi.

Když už chtěl Oskar zlevnit mezinárodní hovory u preipadových zákazníků, měl raději zavést nový tarif pro Oskarty ( viz tarif Twist Home ) a to ještě na nových SIM kartách. Takže zákazník, který by chtěl volat do zahraničí levněji by si musel pořídit novou SIM kartu s novým telefonním číslem a změna tarifu na stávající SIM kartě by byla nemožná. 

Ono přece mnoho lidí, ví, že měnit telefonní číslo k vůli levnějšímu mezinárodnímu volání je nesmysluplné.

Oskar by takhle mohl přimět, aby zákazníci kupovali nové SIM karty ( Oskarty).

Jako něco za něco měl naopak zdražit vnitrostátní hovorné. Předpokládejme, že by Oskar zavedl další tarif u Oskaret, tarif by se jmenoval Oskarta - International

Volání do sítě Oskar by se účtovalo ve špičce i mimo špičku stejnou sazbou a to 6,90 Kč/min vč. DPH
Volání do ostatních sítí by se účtovalo ve špičce i mimo špičku stejnou sazbou a to 9,90 Kč/min vč. DPH
Nově by se mohlo platit za volání do hlasové schránky a za odesílání SMS by Oskar mohl účtovat sazbu 3,- Kč do všech sítí.

Pak by takové zlevnění mezinárodních hovorů mělo smysl. Lidé by volali do zahraničí levněji a Oskar by zároveň vydělal na  slevě dražším volání po ČR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  23. 09. 2003 23:26

Tys mě zas pobavil, Helmute . Tví Helmutští chlebodárci z Ty-Debile vyjdou dráž, protože tam mají bordel (nepřál bych ti vidět bordel v informačních systémech, jaký tam vládne) - takže je všechno špatně. že? Když okrádaj uživatele cenou SMS necelé 3 kč (u prepaidů), konkurence by to podle tebe měla dělat taky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  23. 09. 2003 23:27

Pokud využíváš služeb Oskara, tak jsi asi jediný člověk, kterého štve, že je nějaká služba levnější. Pokud jich nevyužíváš, tak ti to může být skoro jedno (byť ctím tvé právo na názor).

Model který tu navrhuješ je víceméně opsaný od TMO. Oskar je v poněkud jiné pozici (pozdější nástup na trh a z toho vyplývající nižší tržní podíl), proto musí svým zákazníkům více nadbíhat.

... jenže volání do zahraničí z pevný linky je úplně něco jiného než z mobilu. Z mobilu totiž rostou náklady v propojovacích poplatcích

Tohle je odvážné tvrzení. Domnívám se, že poplatek za terminaci je u zahraničního operátora totožný pro všechny. Pokud se mýlím, tak mě oprav (nejlépe konkrétními čísly).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  23. 09. 2003 18:32

A co takhle oprášit zlatou starou pevnou linku a volat přes Bluetone po celý den do okolních zemí jen za 2,31 (s DPH)? Tomu říkám konkurence - levnější než Telecom meziměsto - 3,68 !

(S připojenýn bezdrátovým telefonem od TELE2 za zvýhodněnou cenu 990,- je to fakt pohoda!!! Mohu jen doporučit!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  23. 09. 2003 21:12

To vypadá na cestu do pekel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Čtenářka  |  24. 09. 2003 11:37

Ale pokud chcete do zahraničí volat na mobil, žádný operátor nejde pod deset korun za minutu. V tom je Eurotel nejlepší. A NetCall skutečně NEMÁ žádnou sníženou kvalitu zvuku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arakain  |  26. 09. 2003 10:57

Nevím kdo chcete tvrdit, že je rozdílný NetCall od ET a totéž od T-M, když jim tuto službu dodává oběma stejný dodavatel z Německa....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Čtenářka  |  23. 09. 2003 16:26

...v této věci je nejlepší Eurotel. Ten zlevnil hovorné u služby NetCall do všech zemí. Sice jen do konce roku, ale aspoň nedělá rozdíly. Vždyť ty speciální ceny Paegasu a Oskara jsou udělané vlastně jen pro cizince, nikoliv pro našince. Čechů se může týkat snad leda volání na Slovensko, protože "Čechoslováků" je poměrně dost, ale nevím, kdo z Čechů potřebuje volat do Ruska nebo do Číny. Jinými slovy: Paegas a Oskar se na svoje domácí uživatele pěkně "vykašlali". A co se týče kvality hovoru, musím podotknout, že přes NetCall volám opravdu dost často a nemůžu říct, že by kvalita byla nějak špatná. Skoro mi to poukazování na kvalitu hovoru u internetového volání připadá jako výmluva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  23. 09. 2003 16:34

Samozřejmě že je to jen marketingová obezlička, mi volávala přítulkyně přes netcall do Polska a pohoda, žádné výpadky ani nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Polda  |  23. 09. 2003 16:40

Mozna jste ale nezaregistrovali,ze i po Vasi sleve je to furt drazsi.Navic se nide nepise o nejake docasne akci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  23. 09. 2003 21:12

To máš naprostou pravdu, taky jsem se chtěl zeptat, jaké vlastně lidi tady mají zkušenosti s voláním "přes internet". Beztak jste to ani nikdy nezkoušeli... (nechci odsuzovat ani paušalizovat) Takže: Máte s tím ještě někdo další zkušenosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  24. 09. 2003 06:36

Jo,minuly rok,kdyz jsem mel jeste Paegas,tak jsem volal do Chorvatska,musim rict,katastrofa,vypadky,sum a nakonec se to prerusilo.A ted v prazdniny tam volal kamarad a uplne to same.Takze tak slavny T-debile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rudormi  |  24. 09. 2003 07:53

s volanim pres internet u paegasu mam zkusenost dobrou. t-mobile jsem jeste nezkousel. z oskarova pausalu rekni mi jsem taky volal do zahranici. samozrejme me nalakala cena. kvalita hovoru byla odstrasujici ... a to jsem ja i prijemce stali na jednom miste (mysleno tak, ani jeden z nas necestoval napr. autem), s dobrym pokrytim signalu. osobne si myslim, ze oskar nenabizi volani pres internet prave proto, ze ho nabizi ROVNOU! coz je dosti nesikovne. sice dobre ceny, ale hovor stejne dost dobre neuskutecnitelny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.  |  26. 09. 2003 10:33

Nez zacnes placat naivni nesmysly, precti si aspon 1 clanek o zpusobech volani nasich operatoru do zahranici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  26. 09. 2003 23:08

Jaké naivní nesmysly? Vím o tom vše, co potřebuji: Eurotel - standardně a NetCall, T-Mobile - standardně a I-Call, Oskar - pouze standardně. Názory jsem zde slyšel, respektive si přečetl, s více bych si udělal lepší obrázek, ale to už je na čtenářích, že nedokáží sdělit své názory...
Ano, přiznávám, pokud jsem se chtěl dozvědět více reakcí, asi jsem si měl dohledat jednu ze starších diskuzí k tomuto tématu, ale proč se nezeptat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  24. 09. 2003 11:16

Ano. Ja zkousel volani pres net u tehdy jeste Paegasu do Nemecka na Vodafone. A byla to naprosta katastrofa. Rozumet nebylo vubec nicemu a po nekolika pokusech jsem nakonec musel stejne zavolat pres normalni linku za draho. Kdybych to udelal hned tak bych usetril za tech nekolik zbytecnych pokusu se aspon castecne dorozumet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack C.  |  23. 09. 2003 16:20

Už i Eurotel se ozval, snižuje ceny volání do zahraničí u předplacenek GO o 20%, sice jen do konce roku, ale lepší něco než nic. Třeba u Fun GO stojí teď volání do ciziny stejně, jako u nás.  Kdyby tak alespoň slevnil volání do vlastní sítě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wong  |  23. 09. 2003 16:19

volani do vselijakejch prdeli stoji u Odepis min, nez volani do ET nebo TMO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Creckx  |  23. 09. 2003 16:30

Tohle mě taky štve:(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  23. 09. 2003 21:11

To je bordel, co? Oni pořád nechtějí dát u tarifu za deset korun volání do TMO a ET zadarmo! Zloději!!!

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  23. 09. 2003 21:11

Oskarova cenová politika... Mimojiné denně poslouchám, jak si uživatelé tarifu Odepiš pochvalují, jak mají super levné SMS do vlastní sítě, jak mají tolik volných minut do vlastní sítě, a protože přeci "do cizích sítí nevolají, neposílají SMS a nepoužívají další služby, protože je přeci nepotřebují, protože si chtějí jenom poslat pár SMS ve vlastní síti" (a přitom tvrdí, že se neomezují), tak nevím, na co si stěžujete...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aMiGo  |  25. 09. 2003 00:16

Helle Halle, já třeba Odepiše mám a provolám akorát těch 40 minut do Oskara (někdy ani to ne), SMSek pár pošlu (hlavně do Oskara-moje holka a hodně kámošů, ale taky do Eurotelu-rodina a pár kámošů, TMO skoro nic), a roaming za deset korun je paráda? Víc od Odepiše nechci... Druhá SIMka ET GO KFATRO (rodina a pár kámošů) a třetí simka desetikačka. Je každého věc jaký tarif si vybere a jestli kvůli pár halířům bude zanedbávat kámoše... Hauk

 aMiGo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  25. 09. 2003 14:26

A to je přesně to, s Odepiš se musíš omezovat nebo si pořídit další SIM karty, což je celkem blbost a mnohdy otravný. Já mám jednu SIM, jeden tarif a jsem vysmátej... a stačí mi to stoprocentně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hell  |  26. 09. 2003 10:30

Mam jednu SIM na ni vsechny operatory, zaklad je Oskar. Jsu vysmatej a staci mi to
100 minut mesicne, 80sms a platim celkem tak 150Kc
Kdeze jinde to prodavaji ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  26. 09. 2003 23:07

O klonování SIM se tu nebavíme, to je prasárna nad prasárny:
- nenarveš tam všechno, co chceš
- nemůžeš využívat všech služeb
- na značkové prodejně se s ní asi moc promenádovat nemůžeš
- po "opotřebení" se musí vyhodit
- další...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovička  |  23. 09. 2003 16:06

Je to přímo bomba T-mobile nám odstartoval velkej konkurenční boj ze kterýho budeme těžit mi obyčejní človíčkové!! No jen tak dál Oskárku už se těšíme na tarif pro studentíky!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  23. 09. 2003 16:27

Souhlasím, je až neuvěřitelné jak se TM snaží přetahovat zákazníky právě od Oskara, od ET mu to asi moc nejde i když prohlašuje něco jiného. Během půl roku už naši firmu dvakrát lanařili. Je zajímavé, jak perfektně vědí komu a kdy končí smlouva s Oskarem a v pravou chvíli nakvačí tým lanařů. Mají zřejmě dobrou špionáž. No, ale Oskar má i za prodloužení smlouvy tak dobré podmínky, že hoši od TM zase odpochodovali s prázdnou. Fakt je, že TM už má nabídku, která stojí alespoň za zvážení a někoho může i oslovit, to do nedávna neměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dobrodej  |  23. 09. 2003 15:36

Jiste dobry konkurencni boj. Souhlasim a jsem rad. Skoda jen ze se to zrovna tyka tech zemi, ze kterych jsou zde ve velkem mafie a lide s povesti zlodeju a podvodniku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Polda  |  23. 09. 2003 15:35

Myslím,že většiny z nás se to netýká,jen taková sranda,vím,že dost ukrajinců má Oskara tak aby neutekli.Jen zvláštní,že čím dál víc jako první T-M útočí na přebrání Oskarových zákazníků ikdyž je dokola velkej humbuk,že je tomu neustále naopak.Spíš měl ještě článek vyjít v čínštině či Azbuce - by byla aspoň sranda a my se možná poučili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dudlik  |  23. 09. 2003 16:13

no ještě párkrát se snižej ceny a OSKAR je na konci roku zas v mínusu.Mě osobně je to jedno volám tak, aby mě to vyšlo co nejlevněji.Bohudík mám na simky batoh-takže pohoda.Jinak v poslední době Je v prodejnách TMO docela slušnej šrumec.Docela se jim to povedlo,jen tak dál.Sice v to moc nevěřím,ale ještě by mohl udělat lepší tarify ET.No uvidíme.V každým případě má OSKAR díky TMO problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  23. 09. 2003 16:16

TýDebajl ti asi vocumlal mozek, viď Dudlíku .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Polda  |  23. 09. 2003 17:01

Ten šrumec taky může být způsobenej rychlostí odbavení zákazníka,zřízení tarifu u TM 15-20 min. u O 10 min, Oskarta 2 min.  TWIST 5 min. atd...  Máme doma obojí........ pravda u TM jsou někde i židle tak si i sednem ale u novějších krámů už šetřej.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  23. 09. 2003 21:09

S těma židlema je to pravda, ale za to jsou tam pořadníky, takže se nemůže stát to, co se stalo kolegovi, když jsem velkou náhodou s ním šel něco vyřídit do značkové prodejny Oskara, a předběhlo ho tam bez jakéhokoliv studu hned několik "slušných", asi Oskarmaniaků, kteří už se nemohli dočkat, jak jim za těch pár minut vyřídí např. tu aktivaci... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  23. 09. 2003 19:18

Vid... Já byl vcera v Lounech ve znackovy prodejne a nez jsem prisel na radu tak to trvalo 15min.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  23. 09. 2003 21:10

Hehe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silbi  |  23. 09. 2003 15:27

Kdyz uz vypisujete vsechny mozne tarify, vc. Oskarty, neslo napsat, jak je to s byznys tarify??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pierre  |  23. 09. 2003 14:53

Tomu říkám konkurenční boj, paráda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  23. 09. 2003 15:10

?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pierre  |  23. 09. 2003 15:15

nejdřív Twist home (nebo jak se to jmenuje) a pak "náhodou sníží Oskar ceny za volání do těch samých zemí? Blik...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  23. 09. 2003 15:20

Přesně tak,kdyby Karla nemusela slevnit tak neslevní NIKDY! Viz ceny u tarifů třeba řekni mi - za 250/měs (bez dph!!!!!!!) cena do vlastní sítě 5kč a pak 4kč.Hrůza!!! Aby ta herka slevnila tak by musela existovat síť v síti Osral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  23. 09. 2003 15:53

Tak si to srovnejme, nejlevnější tarif Oskara Řekni mi a TM Start20. Oskar volných minut 50 po 5 Kč, potom 4 Kč a 5 Kč jinam, SMS 1 Kč. No on Start20 od TM je o dost lepší,  volných minut 20 za 7,50 Kč, to je obrovská dávačka a nemožnost koupit dotovaný telefon je taky bezva . Do vlastní sítě 4 Kč a jinam 6,50 Kč a SMS 1,70 Kč taky výhoda. Tvými slovy "Hrůza!!!" . Aby ta herka TM slevnila musel přijít Oskar .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  23. 09. 2003 18:04

omyl... proto, aby se chytl Oskar, musel přijít s nižšími cenami... jinak neměl co nabídnout. tomu by se jinak dalo říkat pravidla konkurence

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  24. 09. 2003 06:25

Jo plne souhlasim s tebou.Nikdo z tech rvounu co maji T-debajl tak nema kalkulacku,aby si zpocital 1+1 aby zjistil,ze Oskar je proste nejlevnejsiA s tim nikdo nic neudelaJe to proste tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  24. 09. 2003 16:11

Tak mi najdi tarif u Oskyho abych platil za 600 minut kolem1300-1400 Kc bez dph, hned si ho poridim !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CIJOML  |  24. 09. 2003 16:24

Plat si dvakrat Dohodu s Oskarem, - teda jestli ti ji nekdo pusti :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  24. 09. 2003 16:33

Ja myslel nejakej standartni tarif !!! Nebudu menit dve Sim se stopkama v rukach a krom volani a sms je na tomhle tarifu predrazeny jak krava !!! Zkratka VYHERNI TARIF uplne nanic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  24. 09. 2003 23:59

Na Zisk  Nějaké další přání?

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slevněnec  |  24. 09. 2003 18:36

Teda zírám, kolik ctěných pisatelů (nejen) v této diskuzi používá vyskloňovaného nesmyslu "SLEVNIT" místo správného a spisovného "ZLEVNIT",

Jane Ámosi, nastal soumrak jazyka českého....! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  24. 09. 2003 11:58

U ti je mily xxx zase spatne? Tak si vytahni ty prsty z prdele a zastrc je zpatky do huby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  23. 09. 2003 15:36

Že by TM tarif pro naše zahraniční spoluobčany byl to co přimělo Oskara zlevnit své volání do zahraničí ? Tomu snad vážně věříš ? Nehledě na to, že takové změny se připravují trochu delší dobu než jakou měl Oskar na případnou reakci na TM tarify.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  23. 09. 2003 15:50

Možná je to skutečně náhoda, ale spíš bleskurychlá reakce. V této cílové skupině je potenciál ve stovkách tisíc zákazníků, což je při nasycenosti trhu velmi lákavé sousto. A ve firemní prodejně v Praze se dveře s Vietnamci a Ukrajinci netrhnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  23. 09. 2003 16:20

V tomto případě je ale podle mého názoru dosti pravděpodobné, že se nejedná o náhodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  23. 09. 2003 16:43

Ale jiste je to nahoda, jak jinak.
Vzdyt i ET zcela nahodou slevnil taky

Pepa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  24. 09. 2003 15:25

Vas nazor mne celkem prekvapuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  23. 09. 2003 21:11

U Oskara se vše "vymýšlí" narychlo a na koleně, takže známé věci, jako obšlehnutí (ano obšlehnutí) názvů služeb a nabídek ostatních operátorů, mě nemůže vyvést z míry... (trochu moc náhod najednou - studentský tarif a ještě tohle... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  23. 09. 2003 21:38

Jé .... oni udělali Studentský tarif. A sakra. No nic. Tak studentum volání z naší sítě zakážeme. Abychom neměli podobné tarify.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  24. 09. 2003 20:11

Tady nejde o to, o cem pises, tady jde o to, ze na to mel Oskar prijit sam (ne pod natlakem konkurence, kdy zjistuje, ze mu utikaji ovecky) a neobslehavat vsechno od konkurence, coz vice nez casto dela...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  25. 09. 2003 00:05

Já bych to spíše nazval přizpůsobením svých služeb  Kolik už věcí "obšlehli" jiní od konkurence (a nemusí jít jen o telekomunikace). Proto ta konkurence snad je, ne? Někdo příjde s nabídkou a já se snažím nabídnout něco lepšího...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor