Ze samého hledání výhod Ti utíká podstatné - žádný operátor nenabízí levně telefony ..... Nejsem zastáncem šedého dovozu, ale když je levný MT - ono ani rernomovaný servis není vždy dokonalý .... Levné founy našich operátorů jsou vždy vázány na tarif (taky se tomu dá říci smlouva na dva roky) a pokud nechci tarif, není co řešit. Levně mohou operátoři nabízet leda "výběhové" typy = výprodej. To už jsem ale psal jinde.
Výměna SIM
Tak tady OSRALa nechápu. Prostě vyměním zcela automaticky SIM kartu každému zákazníkovi, který za mnou přijde (mi zavolá) s tím, že si ho zavedu do databáze, zablokuji starou SIM, převedu zůstatek kreditu, uvařím mu kafe, nablejskám boty - je to přece můj zákazník, můj klient, můj zdroj příjmů - jakékoliv řeči o pomoci po povodních mne mohou leda iritovat (= nasrat). Copak nás víc než 1 000 000 zákazníků Osrala platí méně když jsme nebyli zatopeni a nezasloužíme si tudíž stejnou péči ????
Výměna SIM není gesto pomoci, je to poznaná nutnost a to ještě má Osral tu drzost ji některtým (nezatopeným) nevyměnit než za manipulační poplatek ? To je přece stejná kravina jako byl dříve aktivační poplatek u ET a Pae ...... Přece ve chvíli kdy začnu část zákazníků zvýhodňovat, naštvu ostatní. A přitom právě Osral to pochopil, když všem Oskartám slevnil (vloni) letní volání a SMS - a to nejenom novým dušičkám .....
Tvrdím, že OSKAR by měl zrušit manipulační poplatek jako takový - copak bude normální člověk ztrácet čas a chodit si vyměňovat SIM pokud to nepotřebuje ???????? Noo a než bych dal 1 000 chechtáků - asi koupím jinou SIM (a možná i jiného operátora). Jaký bych musel mít zrovna kredit, aby to pro mne bylo zajímavé ? Pro paušály asi platí jiný žebříček hodnot, stejné číslo opravdu je důležité ....ale zrovna z těchto zákazníků mám asi víc - a tudíž musím pro ně více dělat ....