Oskar Vodafone odměnil dvoumiliontého zákazníka

Tisková zpráva

Od 23. srpna 2005 poskytuje nejmladší mobilní operátor Oskar Vodafone hlasové a datové služby pro více než 2 miliony zákazníků. Po pěti letech působení na trhu vykazuje operátor vedle trvalého růstu také dlouhodobě nejvyšší měsíční příjem na zákazníka (ARPU) ze všech českých mobilních operátorů.

Oskar Vodafone dosáhl hranici dvou milionů uživatelů téměř dvakrát rychleji než Eurotel a vyrovnal se tempu růstu T-Mobilu. Na již značně saturovaném trhu tak jasně dokázal, že je významným hráčem českého mobilního trhu a jeho zákazníci oceňují vysokou přidanou hodnotu poskytovaných služeb.

Dvoumiliontým zákazníkem Oskar Vodafonu se stal mladý podnikatel z Plesné, Radek Balhar. Na oslavě v novém Oskarově obchodu v Praze Na Příkopech dnes převzal odměnu z rukou Ann Hofvander, viceprezidentky pro prodej a péči o zákazníky. Jubilejní zákazník bude moci při svém podnikání po dobu dvou let využívat kromě jiného 5 mobilních telefonů s aktivovanými hlasovými a datovými službami zdarma. „Velmi si vážíme toho, že jsme číslem 1 už pro více než 2 miliony uživatelů mobilních služeb,“ dodala při této příležitosti Ann Hofvander.

Podnikatel v oblasti finančního poradenství přešel k Oskar Vodafone od konkurence. O důvodu změny operátora Radek Balhar říká: „Hledal jsem operátora, který svým klientům nabízí kvalitní služby za přijatelných podmínek. Oslovil mě zejména systém přehledné kontroly účtů a jednoduchost nastavení poskytovaných služeb.“

Podle Radka Balhara jsou pro malé a střední podniky, na které se Oskar Vodafone mezi firemní klientelou zaměřuje především, v mobilní komunikaci důležité cenová dostupnost balíčků mobilních služeb a snadné ovládání mobilních účtů stejně jako cenová výhodnost služeb. U Oskar Vodafonu Radek Balhar pak oceňuje služby, které jsou zajímavé, dostupné, variabilní, přehledné a snadno ovladatelné.

Operátor Spuštění provozu 1. milion zákazníků 2 miliony zákazníků

počet zákazníků

ARPU v Kč/měs.

v roce

roky

v roce

roky

1. pol. 2005

k 30.6.2005

Eurotel

1991 (NMT), 1996 (GSM)

1999 8 2000 9 4,42 521
T-Mobile 1996 2000 4 2001 5 4,463 456
Oskar Vodafone 2000 2002 2 2005 5 1,951 7 723*
Výsledky konkurence a Oskar Vodafonu jsou k 1. pol. 2005. ARPU je měsíční průměr za kvartál.
* Vyjadřuje průměrný roční příjem na zákazníka (ARPU), který Oskar Mobil a.s. dosáhl k 30. červnu 2005, a bude dále uváděno v souladu s metodologií Vodafone Group. Roční ARPU za stejné období u tarifních zákazníků činilo 11 881 korun a u zákazníků předplacených služeb 3 952 korun.

Témata článku: ODM, Cenová dostupnost, Voda, Oskar, Vodafone, Zákaz

Určitě si přečtěte

Xiaomi není výrobce. Přečtěte si, jak funguje tenhle fenomén

Xiaomi není výrobce. Přečtěte si, jak funguje tenhle fenomén

** Xiaomi je fenomén a dělá věci jinak. ** Do zákulisí nás nechá nahlédnout odborník na čínský trh. ** Pojem „výrobce“ dnes neznamená, co si patrně myslíte.

12.  7.  2017 | Posejpal Jan | 29