Oskar zvýšil odměnu za staré Nokie 5110 na dva tisíce korun

Diskuze čtenářů k článku

Mystery  |  06. 09. 2002 21:48

Tak jsem dnes byla v Oskarově obchodě odevzdat 5110 a vybrala jsem si za ni 3510 (ten foun jsem chtěla darovat své mámě k narozeninám)  a a tarif Mezi námi, pak jsem zaplatila kartou a v tom nastal problém. Prodavačka začala můj bývalý mobil prohlížet a pravila, že na slevu nemám nárok, protože nejde o 5110, ale 5142, nebo co. Ten telefon je ale naprosto stejný, koupila jsem ho  na inzerát  jako 5110 a teď takový podraz. Prodavačka byla neústupná a slevu mi odmítla poskytnout. Nabízela mi koupi 3410 za zvýhodněnou cenu, ale to není žádná zvýhodněná cena, jinde nakoupím levněji.  Jenomže moje prachy byly už strženy z účtu, takže jsem o výše zmíněnou částku chudší a mám velký kulový. Snad si umíte představit, jak strašně jsem nas..ná. U Oskara jsou mentálně retardovaní diletanti chtiví peněz.  Teď se musím modlit, aby mi prachy vrátili. LIDI DEJTE SI POZOR: NĚCO PODOBNÉHO SE MŮŽE STÁT I VÁM. Naletěla jsem na reklamní kecy Karličky Stevensové. U Oskara si už nikdy nic nekoupím a všechny své známé budu před touto "firmou" varovat. . Přede mnou tam byl jeden pán, který měl chtěl také využít "výhodné Oskarovy nabídky", ale protože měl nějakou menší vadu na displeji, tak ani jemu tu slevu nedali. Hlavně, že jsem se ptala, jestli  mám opravdu nárok.  Jestli nechcete přijít o peníze, tak u  Oskara nikdy  neplaťte platební kartou, ale radši u něho už nic nekupujte A když, tak jen Oskarty a ty po protelefonování vyhoďte.   Peníze vám promtně seberou, ale zboží nedají. Vzhledem k tomu, že to není první Oskarova sviňárna, kterou mi provedl,  tak opravdu nemohu říci nic jiného než že je to banda trapných amatérů.  Když už s tím dělají takové štráchy, tak mají nejdříve odevzdávaný mobil pořádné prohlédnout a pak teprve sebrat prachy. Takto se cítím podvedená a o svých velice špatných zkušenostech s rádobyfirmou Český mobil seznámím co nejširší veřejnost. Vždyť dělá podraz za podrazem. Mně konkrétně např. při změně tel. čísla převedli bezlimitní Oskartu na obyčejnou a stálo mě hodně sil , než celou věc napravili. Kdybych jim neustále nevolala, tak by mě v tichosti o bezlimitku připravili.  Ještě před tím mi  u paušálu  nepřevedli neprovolané volné minuty z minulého měsíce, .takže jsem kvůli tomu měla další fakturu na dvojnásobnou částku.  Místo, aby chybu promptně napravili, požadovali podání písemné reklamace, což jsem odmítla a část  faktury nezaplatila a pak mi vyhrožovala vymáhací agentura, ačkoliv jsem byla v právu. Nakonec jsem musela zaplatit, protože jsem už nechtěla být  terčem výhrůžek vymáhací agentury, A Oskar získal neoprávněně téměř 1000  Kč.  Jít k soudu by bylo směšné, protože bych zacálovala víc než by byla žalovaná částka a jak tak znám českou "spravedlnost", určitě bych to nevyhrála. V této zemi je fakt nejlepší nic nechtít a žít úplně mimo civilizaci. Nejsem sama, koho Oskar pořádně napálil a přivedl do varu. Myslím, že už toho diletantství bylo dost. Měli bychom Oskarovi pořádně zatopit, ať si panáček nemyslí, že může všechny beztrestně oblbovat a tahat z nich prachy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  08. 09. 2002 09:53

Řešení vzniklé situace je nasnadě. Žádné soudy, pošlete na ně vymáhací agenturu !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Špunda  |  09. 09. 2002 12:40

A není to náhodou trochu jinak, paní S.A. ? (Mystery)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mystery  |  09. 09. 2002 13:58

Nejsem žádná S.A., to jste se asi musel splést. Prosím, upřesněte to, co myslíte tím "není to trochu jinak?". Nemám důvod si cokoliv vymýšlet. To, co jsem napsala,  je naprostá pravda. Prodavačka z Oskarova obchodu se zachovala přinejmenším neprofesionálně.  Chtěla bych vás vidět na mém místě. Peníze pryč a absolutní nezájem ze strany prodavajících. Možná byste si zasloužil, aby vás Oskar taky takhle vypekl. Pak byste mluvil zcela jinak. Jestli jste ale v Oskarově týmu, tak se nedivím, že se za něj budete bít, i kdyby zákazníky připravil třeba o miliony. Ale správné to tedy není. Nečekala jsem, že mě zde někdo bude litovat, pouze jsem chtěla upozornit, aby si další zájemci o využití té báječně výhodné Oskarovy akce dali pozor. To je vše. A vaše podezřívavé názory si strčte za klobouk, nejsem na ně zvědavá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kojál  |  03. 09. 2002 12:49

Kdybych 5110 měl a chtěl ji prodat, byla-li by v pořádku a oblokovaná, tak za 1000Kč maximálně! Proto Oskarova nabídka je fakt suprová. I když za výměnu za Nokii, která je podobná je to možná na druhou stranu škoda. Snad kdybych onu 3410 (nebo co to je) zrovna chtěl. Nechápu lidi, kteří 5110 prodávají v bazarech za 2500Kč a podobně, Když tolik stojí nový tel i se SIM.

Mimochodem - 5110 je naprosto dostačující telefon, a pokud nepatříte mezi dataře, nebo podobné skupiny, tak vám úplně stačí. Oni ti ogárci, kteří nosí na prdeli stroje za 10000 ty stroje mají zpravidla jen na dívání. Hlavně, že jsou IN! Tak hurá do ústavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  04. 09. 2002 07:28

Hele, nosím na prdeli Siemens S45 a myslím, že ho jen na koukání nemám. Maximum jeho funkcí využívám aktivně pro pracovní účely. Ať je to GPRS pro připojení PC z domova do firemní sítě, záznamník během hovoru nebo kalendář synchronizovaný s velkým Outlookem. Takže brzdi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hombre  |  03. 09. 2002 11:23

Ono je sice pěkné, že se cena zvedla na 2000,-, ale zase proti srpnu vypadl z nabídky tarif Řekni mi za nějakých 250,-/měs., takže zase až tak výhodný to hlavně proti srpnu není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xanosz  |  03. 09. 2002 12:06

Co je to za hloupost??? Oskar tento tarif pořád nabízí. Mrkni se pořádně na www.oskarmobil.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hombre  |  04. 09. 2002 09:55

Asi si mě nepochopil - v srpnu byl tento tarif nabízen v akci 1000,- za 5110, ale v září už chybí v akci 2000,- za 5110. Jasně, že ho má Oskar pořád, ale jako nejvýhodnější tarif, který by se dal v této akci uplatnit ho vyjmuli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  03. 09. 2002 12:21

Oskar tento tarif stále nabízí, ale akci s Nokií nelze s tímto tarifem uplatnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  03. 09. 2002 09:56

Zdarec,

 

take nevim, co mate proti Oskarovi. Jeho reklamy se mi libi a nabizi kvalitni sluzby za velmi dobre ceny. Nebal jsem se mu uvazat pred skoro 3 roky dohodou a vubec toho nelituji.  A s kvalitou signalu to tak spatne taky neni. Sice neni tak dobry jak u Eurotelu, ale me osobne uplne staci, dovolam se temer vsude a hovory mi nevypadavaji, a ani jine problemy nepozoruji. Ctenari, kteremu hovory vypadavaly pri plnem signalu bych doporucil koupit si novy telefon nebo alespon upgradovat firmware.

A k akci 5110. Nevim, jak narocne je predelat puvodni 5110 na 5130, ktera zvlada i GSM 1800 MHz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  03. 09. 2002 10:30

5130 zvlada JEN 1800MHz.... a stim predelanim bych to moc nevidel....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sebastian  |  03. 09. 2002 00:20

Kdybyste se zeptali na prodejne oskara vedeli byste ze 5110 vybrane proti uctem poputujou jako charitatyvni akce. Bohuzel jsem nezjistil kam a pro koho protoze ta slecna na prodejne to taky nevedela.

Sebastian

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MP  |  03. 09. 2002 09:23

Ony toho slecny na prodejnich mistech Oskara vubec hodne vedi.( i panove-nechci pausalizovat,plati to jen pro prodejnu Oskara v Ceskych Budejovicich).Zjistit pro jednu z nich napr. FW u S45 byl neresitelny problem.Formulku *#06# a nasledne stisknuti tlacitka Info jsem ji objasnil a snad i trochu pomohl pri kazdodennim stresu,kdy se ji hafo lidi pta, kdy jim konecne prijdou krasne tmavomodre S45 a ona musi odpovidat,ze nevi a ze snad prijdou nekdy v tydnu, i kdyz mozna taky uz vubec nebudou...Na druhou stranu jsou prijemni,coz trochu to rozcarovani nad nedostatkem informaci tlumi.

Kde se na Oskarove webu da docist o zaloze 1000 Kc,kterou pozaduji na 1/2 roku pri zvoleni si jejich tarifu, prosim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
James  |  03. 09. 2002 18:32

Nevim,kde se o tom presne doctes ne webu,ale mohu ti to trochu objasnit  

Jelikoz pri porizeni si tarifniho planu u Oskara nepodepisujete zadne smlouvy,skladate tzv. VOLACI ZALOHU. Ta muze byt v rozmezi 1000 az 10 000 kc,alespon myslim (nic jineho neplatite). Napr. ja jsem si na internetu objednal tarif,zvolil jsem si vysi vol. zalohy 1000 kc.Do 2 dnu mi prisel od Oskara balicek,ktery obsahoval spoustu ruznych prirucek a SIMku.Na poste jsem nechal onech 1000 kc (vyse volaci zalohy) a vesele odesel domu :)Behem jednoho zuctovaciho obdobi (jeden mesic) pak muzete volat do vyse TETO volaci zalohy. Pokud budete mesicni ucty za vyuzivani sluzeb platit v terminu po dobu (bez preruseni) 6 mesicu,zavolate na OskarLinku a pozadate o vraceni volaci zalohy.Staci to tak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  03. 09. 2002 20:29

2James: Vím o volací záloze ve výši 102 000,- (stodvatisíc)

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
James  |  03. 09. 2002 21:15

To je samozrejme mozny.Nechtel jsem dotycnemu motat hlavu,ale veci se maji tak,ze v pripade zajmu a potreby (dostatku financi ),je mozno,po individualni dohode,stanovit mnohem vyssi volaci zalohu. ... Toku penez se meze nekladou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  04. 09. 2002 07:25

U nas v praci mame volaci zalohu 266400,- )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
James  |  04. 09. 2002 20:57

Služby města Jihlavy s.r.o. ,to je ta firma?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hafa  |  02. 09. 2002 20:09

Zato Oskar kašle na staré zákazníky a zejména na ty s Dohodou s Oskarem!!!! Dost zklamání, už jsme tam také nechali dost peněz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  03. 09. 2002 07:56

Nejak nechapu souvislost! Myslim, ze za 550,-kc mit 300 minut je dobry a dalsi vyhody to nepotrebuje, ne? Mimochodem krome flexi limitu ma vse co nabizi i ostatni tarify!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  03. 09. 2002 13:24

Mě spíš štve roaming u Dohody. Je jednoznačně dražší než na Oskartě a ještě ta záloha. Zákazníkům, kteří splnili půlroční lhůtu spolehlivosti a byla jim vrácena záloha, provolávají u Oskara skoro tisícovku každý měsíc, by snad Oskar mohl trochu věřit a nabídnout jim roaming bez zálohy a ještě lepší než Oskartové ceny, byť o deset procent

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  03. 09. 2002 13:34

No však právě po té půlroční spolehlivosti je možné aktivovat roaming bez zálohy, ne? Mi to operátorka dokonce sama nabídla, když jsem žádal o vrácení 1000korunové zálohy, jestli nechci aktivovat roaming, tak jsem řek že jo.    Jen se tím pádem zvýší limit pro volání na 6000 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  03. 09. 2002 16:09

Díky Radime, asi jsem v tom měl trochu zmatek

Už mám roaming aktivovaný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  03. 09. 2002 20:24

2Redbaron: Proč sis Dohodu pořizoval,když se Ti nelíbí ceny za roaming??

dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  06. 09. 2002 23:22

Bylo to pro mě totálně off-topic. Teď jezdím občas s kamarádem pro nějaké to auto do Švýcarska, ale pořád to není na prvním místě, jenom občas potřebuju poslat SMSku a nechtělo se mi tam skládat těch pět litrů. Už je to vyřešeno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
James  |  02. 09. 2002 20:04

Vetsinou se diskuzi neucastnim,pouze si je procitam.V tomto pripade udelam vyjimku,protoze nazory nekterych zde pisicich jedincu me ubiji!

Je chvalihodne,ze zde prezentujete sve nazory,ale az budete mit priste nutkani nas (obycejne ctenare) opet obohatit svymi "hlubokymi uvahami",tak si to po sobe alespon prectete! Proc vetsina z vas neustale kritizuje Cesky Mobil,resp. Oskara?Jsem naprosto nezavisly-nerozbijim kvuli prizni ke svemu operatorovi vylohy McDonald´s... vyuzivam sluzeb Oskara (tarif) z jedineho duvodu: protoze skutecne nabizi cenove prijatelne sluzby!Drive sem pouzival Eurotel (tarif) a nyni... snizil sem sve naklady o dobrych 50%,opravdu!Nebudte lini a zkuste si spocitat,nakolik by vas vyslo prejit k Oskarovi-budete prekvapeni!Take sem neveril... dokud sem nevzal do ruky kalkulacku.Co se sluzeb tyce,jsem take spokojen: aktivace/deaktivace sluzeb,sprava uctu,WAPu atd. pres internet je velke plus.Chybelo mi GSM Banking... uz nebude :) Procestoval sem opravdu velky kus republiky a s urovni signalu jsem take spokojen,sice neni 100%ni (lesy,hory),ale... uz vas nebudu nudit.

Jeste jsem se vas vsech kritiku chtel zeptat,proc vam vadi vsechny reklamni kampane Oskara.Dle meho nazoru jsou pojaty velice decentne,vtipne a hlavne jsou zalozeny na pravde a skutecne vyhodnych nabidkach a je jich v posledni dobe dost.Chapu,ze nicnerikajici reklama s libivou hudbou,konem,hokejisty atd.,ktera vam sdeli,ze ET nebo TMO je prvni v tom a tom a jako prvni spustil tu a tu sluzbu vypada pekne a zahreje vas na srdicku,ale proc nenabidnou radsi neco vyhodneho jako Oskar.Schvalne si zkuste vzpomenout,kdy s necim takovym vas operator naposledy vyrukoval!

To je tak vse.Doufam,ze jsem nikoho neurazil.Snazil jsem se vam pouze vysvetlit,ze obcas to chce zachovat chladnou hlavu a trochu premyslet.

Hezky zbytek dne vam vsem (i kritikum) preje Jakub Půlpán

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 09. 2002 20:23

Jojo chce to chladnou hlavu. Každýmu vyhovuje jinej operátor a tak tomá bejt. stačí si vybrat.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  02. 09. 2002 21:30

Hezke ... a cim to, ze Vam vubec nevadi ty nyni mezi (post)pubosi velmi modni a vetsinou uplne lzive vypady proti T-Mobile, ktere jsou zde v diskuzich na MM posledni dobou na dennim poradku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  03. 09. 2002 07:53

Jojo, Twist uz totiz neni co byval. Platit mesicne 60kc a jeste k tomu volat na pevnou ve spicce za 10,-kc a sms do jinych siti za 2,8 je docela sila.... . Nerikam, ze by driv byl levnejsi, ale diky situaci na trhu je nyni dost drahej!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PT  |  03. 09. 2002 07:31

Až bude mít Oskar na Moravě kvalitní síť, tak mi nebude nic bránit v tom, abych k němu přešel. Do tý doby má smůlu. Bratránek přešel k Oskarovi a smál se mi, že já mám Eurotel kde platím mnohem víc za stejné služby. No a po roce je už zpátky u Eurotelu a Oskarovi nemůže přijít na jméno, protože i při plném signálu se nemohl dovolat, hovory se mu přerušovali atd. a je stejně jako já smířen s tím, že musí platit víc, ale dovolá se bez problémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  03. 09. 2002 07:54

Nevim kde presne na Morave, ale ja na Morave se dovolam VZDY a OKAMZITE i pri jedne carce signalu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanDer  |  03. 09. 2002 14:05

No jo když máš přídavnou externí anténu co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  03. 09. 2002 14:20

Tady se musim Mirka77 zastat ... minuly tyden jsem byl na dovolene na jizni Morave (vesnicka kousek od Znojma) a jedinny Oskar tam mel slusny signal (volat jsem nezkousel), ostatni dva meli ¨celkem problemy v prizemnich indoorech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanDer  |  03. 09. 2002 14:26

Dobrý dělal sem si srandu, sám sem měl dohromady asi tři simky a byl sem s nim taky v celku spokojenej.Za to s Paegasem, tedy T-Mobilem NE! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  03. 09. 2002 18:43

A zase musim oponovat ... u nas jsem pro zmenu spokojeny s T-Mobile a s Oskarem zrovna moc ne ... z predchoziho ovsem snad uz dostatecne jasne vypliva to co ja tvrdim porad, ze je to lokalitu od lokality ruzne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anti T-Mobile  |  07. 09. 2002 23:37

T-Mobile je šmejd!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boda  |  03. 09. 2002 07:43

Kdybys přešl od ET k jakémukoliv jinému operátoru, tak by se Ti náklady snížily. Tím jen chci říct, žes opoměl TMO. ET je fakt drahý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  03. 09. 2002 09:19

Udelam stejnou vyjimkou a take se pripojim do diskuse. Musim s Vami naprosto souhlasit. Proc se do Oskara kazdej tak navazi, vzdyt te nabidky nemusi vyuzit, kdyz nechteji, ale aspon neco nabizi a kazdopadne je to plus a lepsi nez dratem do oka. Fakt lidi nechapu. Je to snad zavist, ze ja tu 5110ku nemam a tak to ostatnim aspon budu hanit, abych je od toho odradil ???? A co se tyce tarifu, ty ma opravdu vyhodne a kdyz jsem v miste, kde Oskar nema se signalem a sluzbami problemy, tak proc bych ho nevyuzil, na co platit za stejnou vec u jineho operatora vice? Chapu lidi, co maji v jejich lokalite s Oskarem problem a take bych v pripade problemu u Oskara nezustaval, protoze precijenom mam mobilni telefon od toho, abych si mohl zavolat kdyz prave potrebuji a byl k zastizeni, ale je proste fajn tady mit tu moznost vyberu nebo ne? Vzdyt kdyz jsem nespokojeny, tak v pohode muzu od Oskara zase odejit, narozdil od jinych operatotu ma nulovy aktivacni poplatek. Nikdo nikoho do niceho preci nenuti a kvuli tomu, ze je nekdo spokojeny s jinym operatorem nez ja nemusi hned byt socka, piiiiip a nebo piiiiiiiip (pro stouraly...tohle se tyka spise ostatnich diskusi tady na mobilmanii, ale kdyz uz je rec o tom Oskarovi) Zamyslete se nad tim a preji vsem krasny den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stasek  |  03. 09. 2002 09:35

Mluvíte mi z duše.

Také osobně nechápu lidi, kteří nechtějí přejít a zbytečně mu cpou peníze. Jako ekonom to opravdu nechápu.

A co se týče reklam, tak je má oskar nejvtipnější a nebýt něho, tak bychom nejspíš platili mnohem vyšší částky za mnohem méně kvalitní služby, tak buďme rádi, že ho máme.

Jediné co bych Oskarovi vytkl, tak to, že moc nezvýhodňuje volání do své sítě, ale k tomu jak doufám brzo dojde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xanosz  |  03. 09. 2002 11:26

Jako je to recht. 20.8.2002 jsem si objednal po telefonu u Oskara tarif říkej mi a telefon Siemens S45 za akční cenu 4977Kč. Sice jsem původně chtěl ME45 za stejnou cenu, ale operátor se mi velice omlouval, že je už nemají, atd atd, což mě trošku naštvalo, ale co, S45 je taky hezký mobil nabušený funkcemi.

Co mě maličko mrzelo bylo to, že byl operátor maličko vlezlý, pořád mi mazal med kolem pusy a furt se mě snažil "dokopat" ke koupi - bodejť ne, bude z toho mít 10% provizi, teda alespoň myslím. Ten jeho přístup mě ale málem odradil, no nic, je to jen jeden člověk z mnoha.

Ano, Oskar svůj slib splnil, do 2 dnů jsemm telefon měl, dohodu nedodržela jen Česká pošta. Dne 23.8. jsem byl CELÝ den doma, přesto jsem ale našel ve schránce papírek s oznámením, že si mám pro zásilku dojít na poštu, neboť adresát nebyl v místě bydliště zastižen. Jednoduše a prostě řečeno, poštovní kurýr se na mě vysral, nechal balík na poště, napsal si papírek, ani se neobtěžoval zvonit a myslel si, že tím to zvadne.

Tak to by byly mé zkušenosti s Oskarem. Tu jeho akční nabídku, no spíš myslím, že má pravdu čtenář nademnou, že Oskara pěkně štve, že lidé používají telefon, kvůli kterému se mu nevyplatí stavět 1800MHz síť, ale ať se do něj nikdo nenaváží, kdo nechce službu využít, tak ať nechá ležet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  03. 09. 2002 20:04

2Xanosz: Tak ME45 přišly dneska

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  03. 09. 2002 23:18

Vsadím se že tim skvělým tarifem bude "Dohoda". Nebo že by "Volám stále"? V každém případě obě možnosti už jsou pasé a to je právě ten problém, o který tady jde. To uvádíte bylo pravda do letošního léta, teď už ne !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
satan5110  |  02. 09. 2002 19:27

Na jak dlouho musim mit ten tarif???? a staci 5110 bez nabijecky a krabice??? diky za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 09. 2002 20:05

2Satan5110: Tarif je nutno mít min. 5 měsíců. co se týče 5110 jedinou podmínkou je,že je funkční, nabíječka,krabice,manuály nic z toho Oskara nezajímá, no a pak se jen musí podepsat papír,že ten foun nejni kradenej nebo v zástavě a podobně. Toť vše.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jekking  |  02. 09. 2002 19:14

nazdar lidi chtel jsem se zeptat jestli je to prawda ze oskar dava za starou 5110 2000Kc??? jestli to neni jen nakej reklamni ftipek aby nalakal lidi...please napisthe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys  |  02. 09. 2002 18:52


window.open=NS_ActualOpen;
Tohle ze ma byt clanek na nezavislem serveru?!

HA HA! Tak leda propaganda Osvalda!

Co na tom ze ta cena je opravdu super... ALE nuti to cloveka jit k Osvaldovi. A pokud ma jinou sit tak je mu nabidka k nicemu (a nechce prejit). Tak mu rovnou vychvalime tarify, at pripadny ctenar nevaha!

Tohle neberu, nezlobte se na me....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  02. 09. 2002 19:19

Myslim, ze je tam dost jasne psane, ze jde o tiskovou zpravu, z cehoz by snad mohlo byt jasne, ze tento PS slint nepochazi z per autoru MM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  02. 09. 2002 19:29

Sám bych to neřekl líp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  02. 09. 2002 18:04

Ty reči o nekonečné dobrotě Oskara jsou pochopitelně reklamní kec. Ve skutečnosti tyto Nokie leži Oskarovi už léta v žaludku. Naší spořiví moravští spoluobčané  je totiž běžně používají s Oskarovými simkartami, takže úsilí o vybudování hybridních síti na Moravě se jaksi míjí účinkem, není to duální telefon a nedokáže využít pásmo 1800 MHz. 

Trochu mě překvapilo, že jsou do toho ochotni vrazit už 2000,- + náklady na likvidaci, ale to zřejmě souvisi s křečovitou snahou o zvýšení podílu tarifních zákázníků. Ekonomicky i technicky je to pochopitelně blbost (paušály u Oskara jsou ve skutečnosti taky předplacenky),  marketingově to připomíná snahu vietnamského obchodníka upgradovat svůj stánek na butik, ale děje se to. Zřejmě jinak jednání o prodeji operátora nedopadnou. Nebo že by bez toho nebyla šance na úvěr? Spekulaci,  že je dost zle, dokazuje i nedávné zdražení na Oskartách. Podil tarifů musi stoupnout i kdyby se to zařídilo odehnáním části zákazníků jinam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  02. 09. 2002 18:22

Ta snaha firmy Oskar dotlacit co nejvic predplacenek do pausalu je patrna i z te jejich nove reklamy s temi dvema WV Brouky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 09. 2002 20:10

Snaha mít co největší podíl postpaidů je zřetelná u každýho operátora.... u nějakýho je to vidět a poznat víc,u někoho méně

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  02. 09. 2002 20:57

Snaha je patrna u vsech, jen u Oskara mi to prijde jako novinka, doposud jsem u nej mel pocit, ze preferuje spise prepaidy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 09. 2002 21:10

Neboj se, u Oskara naháněj postpaidy jako divý, je to logický. Nějaký prepaidy ho vcelku nezajímají. dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RiBiX  |  03. 09. 2002 08:06

Mám dotaz - Proč jsou podle tebe Oskarovy tarify předplacenkami???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  03. 09. 2002 23:11

1. Musíš skládat volací zálohu takže operátorovi nikdy nedlužíš.

2. Neexistuje písemná smlouva, tedy není možné nic vymáhat. V podstatě můžeš kdykoliv zahodit simku a přestat platit.

3. Až na výjimky (roaming) se účtuje v reálním čase. Takže náklady na hovor z paušálu i z předplacenky jsou stejné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  04. 09. 2002 08:56

ad 1: Platí jen do vrácení zálohy (zhruba prvních 7 měsíců). Pak už operátorovi dlužím za všechny služby až do uhrazení faktury.

ad 2: OK.

ad 3: Co to je za blbost? Jak v reálném čase? Všichni operátoři chtějí peníze až po vystavení faktury, ne? Nevidím mezi nimi žádný rozdíl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  04. 09. 2002 10:42

To neni blbost ale "Inteligent network". Učtovací systém zpracovává data o hovorech v reálném čase. Tím pádem je možné okamžitě zabránit dalšímu hovoru, pokud byla vyčerpána volací záloha. U předplacenky dokonce dojde k přerušeni již probíhajícího hovoru . U  paušálu to Oskar nedělá, ale mohl by, kdyby chtěl.

Starší "méně inteligentní" sítě posbírají údaje o provedených hovorech z paušálu později a sečtou je až na konečném vyučtování. Tím teoreticky něco ušetří ale při dnešním stavu techniky je tento efekt až na případ zahraničního roamingu zanedbatelný.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zajdee  |  04. 09. 2002 18:10

Takze oskar by mi teoreticky mohl pri provolani vice nez 1000Kc (standardni volaci zaloha) zabranit telefonovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  05. 09. 2002 07:35

Mel jsem doposud za to, ze nejen teoreticky, ale ze to pry opravdu dela ... uz jsem se v konferencich setkal s lidmi, kterym to pry udelal ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halem  |  02. 09. 2002 16:28

super nápad ako si pritiahnuť zákazníka (v dobrom) Takto nejak si aj exGlobtel SK vytvoril klientelu paušálistov keď rozdával za 1,-Sk Erik GA623 skoro rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  02. 09. 2002 14:36

Zajimalo by mne, co budou delat s tolika 5110kama ... srotovat? Neni to nebezpecny odpad? Minimalne baterie IMHO nebezpecny odpad je ...
Anebo ze by chteli vybavit sve klicove zamestnance "nejmodernejsi" technikou?

PS: Koukam, ze Oskarovo PR zase perlilo : Nejde přitom o žádný trik, jaký byste očekávali od jiných operátorů ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
insider  |  02. 09. 2002 14:58

nebo vyvest do zahranici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
supermuz  |  03. 09. 2002 06:36

Souhlasím: Afganistán

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 09. 2002 15:10

2 Ivos. C : Pokud přijdeš na jakejkoliv obchod Oskara tak ti řeknou co s nima budou dělat  Jinak zaměstnanci pochopitelně 5110 nikdy neměli, po Praze by se jaxi nedovolali

Tím trikem je podle mě myšlena aktivace za "x" peněz nebo "y" podle toho jak (ne) výhodnej telefon si vezmeš

dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  02. 09. 2002 18:11

Dejvidku, slysel jsi nekdy uz slova "humor" a "nadsazka"??? Ostatne ty moje otazky byly pouze recnicke, takze jsem na ne odpoved opravdu neocekaval (resp. ocekaval pouze ve stylu jaky ukazal napr. Honza Krupa)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 09. 2002 20:07

To víš,že sem slyšel slova jako nadsázka a humor,jenže při pondělku sem akorát tak zralej na to jít do práce, fakt sem se dneska těšil

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  02. 09. 2002 20:56

Chapu ... ja byl dnes poprve v praci po 14-ti denni dovolene

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 09. 2002 21:09

Sem rád,že to alespoň někdo chápe  Ještě hodinu v práci, fakt skvělý.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  02. 09. 2002 18:19

Jeste k tomu Pokud přijdeš na jakejkoliv obchod Oskara tak ti řeknou co s nima budou dělat ...

Jo, ja pojedu kdovikam (u nas Oskar svuj shop nema ... btw na rozdil od TMO ) jen abych se zeptal kam si strcej tu 5110ku ... to urcite

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  02. 09. 2002 15:26

Trochu to orezou a zmensi, daji na to kryt z 33xx a prodaji to jako novy mobil do bazaru . Nikdo nic nepozna, protoze funkce to ma skoro stejne.

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  02. 09. 2002 18:04

... to fakt sedlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  03. 09. 2002 07:47

2 Ivos C: Ver tomu, ze lidi, kteri jsou povereni ty vybrane N5110 "zlikvidovat" se na tom patricne nabali... Vzdyt jsou prece jen prodejne zhruba za 1000 - 2000,-kc podle stavu. Napr ja bych potreboval displej.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  02. 09. 2002 14:22

Myslím, že to rozhodně není špatná nabídka minimálně pro toho, kdo si chtěl pořizovat paušál. Je to príma, že jsou operátoři (v tomto případě spíše výrobci telefonů) nuceni konkurenčním bojem nabízet takovéto akce. Věřím, že pro několik mobilistů to bude fajn akce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 09. 2002 16:13

Je to akce operátora, ne výrobce telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor