Oskarova hlasová schránka je nyní zdarma!

Diskuze čtenářů k článku

josef  |  25. 09. 2002 15:17

Nevite nahodou, jestli to plati i pro Slysim Vas (Dohodu)? Tipuji, že asi ne.
Myslim, ze tahle schranka uz ma smysl (ta SMS s cislem). Oskar muze jedine vydelat, volani ve vlastni siti nevadi a jestli si to vic lidi aktivuje dostane vic z propojovacich penez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  25. 09. 2002 10:30

Nemáte někdo bližší informace k možnosti aktivace partnerských karet k tarifu u Oskara? Snad by to měli aktivovat, ale oficiálně nejsou ochotni říct kdy....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  24. 09. 2002 07:46

Nevíte někdo, kdy už Oskar konečně spustí "partnerské" karty"??? Trvá jim to hrozně dlouho... Díky za info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
insider  |  24. 09. 2002 08:52

Pouzijde Odepis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kojot  |  24. 09. 2002 11:14

Asi mne ukamenujete, ale co to jsou partnerske karty?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  24. 09. 2002 11:55

Více tel. čísel (SIM) k jednomu paušálu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Švejk  |  23. 09. 2002 21:27

Když si zruším heslo při přístupu do schránky, tak se mi do ní může pak dosta každý. To není dobrá služba pro řidiče. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  23. 09. 2002 22:04

Rušení hesla je volitelný a týká se jen volání do schránky z vlastního čísla.
Když necháš někde mobil ležet, může ti nejen někdo vlítnout do hlasovky, ale taky ti třeba může provolat pěkný prachy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  23. 09. 2002 19:03

Zkušenější poraďte: dá se nakecat vlastní úvod do hlasofky, nebo to jen hlásí "dovolali jste se do hl. schránky 0608....."?

Dá se pořád ještě nastavit, že volání do hlasofky spadne po xx sekundách zvonění?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K  |  23. 09. 2002 20:12

Jasně že si můžeš namluvit co chceš. Po vytočení *98 se mě ozve například "nemáte žádné nové zprávy, pro změnu stiskněte 4". Když stisknu 4 tak ti zase plechová huba napoví že "pro nahrání nového vzkazu stiskněte 1" atd....

Dá se pořád ještě nastavit, že volání do hlasofky spadne po xx sekundách zvonění?
Když si nastavím v menu telefonu "přesměrovat při nepřijímání hovorů" tak se mě tam automaticky nastaví prodleva 30s, jestli se dá nějak změnit to nevím. Prostě když do 30s nezvednu hovor, tak se volajícímu ozve schránka.

V případě že ale nastavím "přesměrovat je-li mimo dosah" tak volající spadne do schránky okamžitě (ale pouze v případě že máš vypnutý telefon nebo jseš prostě bez signálu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  24. 09. 2002 00:09

Ahojky, dá se nestavit i kratší čas než 30 sekund,
( ale bohužel ne delší  ) , a sice příkazama :

Přesměrování při nepřijetí



Zadání
Zrušení
Kontrola

**61*telefonní číslo#
##61#
*#61#

(ODESLAT)
(ODESLAT)
(ODESLAT)

Změna délky vyzvánění u přesměrování při nepřijetí
**61*telefonní číslo**zvolený čas v sekundách#

Asi stačí jen ten poslední příkaz (já hlasofffku nepoužívám,
abych si nena*ral fffšecky svoje nebohý kamarády  !!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  24. 09. 2002 06:49

Tak včera jsem to zapnul, našel jsem to na webu oskara, i když Přesměrování při nepřijetí byl a je pro mě trochu neurčitý pojem. Zapnul jsem to tak nějak asi na zkoušku, spadne mi to tam po 25s nezvedání, jinak ne. Nejbližší jsem na to upozornil a zbytek ať si trhne. Taky se to může hodit, až zase babička nechá doma mobil a bude mi chtít něco vyřídit z tel. budky. Z tý SMS nepošle.. (o Tricku vím, ale..).

Jinak díky za rady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK  |  23. 09. 2002 15:11

Hmm, Oskar se nezda. Zatimco kazdy, kdo ma rozum, zrazuje od pouzivani mobilu za jizdy (a ani HF sada to moc nezlepsi, maximalne uvolni ruce, ale soustredeni neprida), tak Oskar primo uvadi, ze "sluzba je vylepseni.. pro ridice, kteri se nechteji za jizdy rozptylovat psanim hesel".
Ze se nestydis, Oskare!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  23. 09. 2002 15:11

Hlasová schránka skutečně potřebuje vylepšit, měli dát volajícímu možnost ZDARMA ODMÍTNOUT nahrávání vzkazu. Místo toho jsme se dočkali další  Paegasoviny. Ať si ji strčí za klobouk. Na schránku kašlu a těm co ji  mají nevolám. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  23. 09. 2002 18:35

2Jan: A nechtěl by si náhodou všechno zadarmo? A nebo taky aby tě to upozornilo zdarma že dotyčnej v tuhle chvíli má jednání nebo že je v letadle a tak nemůže mobil použít....

Pokud nejsi schopnej namluvil smysluplnou větu do hlasovky a ten druhej si jí potom vybrat tak radši mobil zahoďte a volejte z okna.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aheloj  |  24. 09. 2002 08:37

Yes yes yes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  24. 09. 2002 20:18

Ja chci platit férovou cenu za poskytnutou službu. Volání do schránky nepochybně zatěžuje siť a způsobuje operátorovi náklady. To že se teď nabízí zadarmo je ve skutečnosti dumping, který má pohout majitele mobilů k aktivování schránky. Oskar se po vzoru Paegasu rozhodl obětovat část poctivých příjmu v naději, že se mu to vyplatí díky možnosti NEOPODSTATNĚNĚ inkasovat za neuskutečněné hovory spadlé do schránek, kde výnos evidentně mnohonásobně překračuje náklady.

Osobně se na tomto triku nehodlám podílet a doufám, že ti kterým volám, tento názor sdílejí.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pluton  |  25. 09. 2002 10:12

To je dost zvlastni uvaha... Pokud nekam volam a chci mluvit s dotycnym, pak je logicky ze za to zaplatim. Ovsem pokavad mi to misto dotycnyho zvedne schranka se kterou jsem teda rozhodne mluvit nechtel, a ja ani zadny vzkaz nenecham (tj. zadnou sluzbu nevyuziju), pak mi neni jasny za vlastne platim.. Ostatne, mam pocit ze se tim nak zabyva Asociace spotrebitelu, takze mozna ze to nak zatrhnou..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  25. 09. 2002 11:38

2Pluton: Jejda ty si na omylu..... ty si službu využil,protože si uskutečnil hovor. Ústředna Tě spojila a to buď s živym člověkem,nebo jeho hlasovkou. To by někdo mohl říct,že se sice dovolal,ale zvedl to někdo jinej a s nim ses byvit nechtěl. Souhlasil si s Všeobecnejma podmínkama a ceníkem za služby s tím spojeným,pokud se ti to nelíbí,tak tě proboha nikdo nenutí ten mobil používat!!! A nemáš žádnej nárok na to,aby ti někdo poskytl služby který požaduješ -> předpokládám nezpoplatnění zavolání do hlasovky,nebo nějaké oznámení.

     Co se týče nějaký Asociace spotřebitelů... působí to stejně na mě dojmem,že ten mladej co jejím jménem vystupuje v médiích se chce jen zviditelnit....  "problém" (žádnej nevidim,proto ty uvozovky) s hlasovkou jsou od roku 1996 kdy tu je GSM, ale jaxi nějak v roce 2002 se hodí do toho šťourat.... zajímavé

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  26. 09. 2002 08:32

Dejve, plne s Tebou souhlasim a tyhle nenavistne nalady proti zaznamnikum od prozvanecu nebo individui neschopnych namluvit smysluplny vzkaz me uz leta nechavaji klidnym. Sam schranku vyuzivam v pripadech k tomu vhodnych (a vyuzival jsem ji i v dobe, kdy mel Paegas volani do ni jeste zpoplatneno) a pokud tam mam od nekoho vzkaz samozrejme jej pri nejblizsi prilezitosti vyberu a vyridim - trvale mam nastavene presmerovani do schranky jen pri obsazenu (samozrejme mam aktivni funkci "druhy hovor"), takze do schranky muze volajici spadnout pouze pri aktivnim stahovani dat GPRS anebo pokud ho do schranky poslu rucne (jeste by tam spadl 4. hovor v jeden cas, ale ta pravdepodobnost soubehu asi neni zrovna vysoka . Ovsem prilezitostne podle situace samozrejme vyuzivam i dalsi varianty presmerovani vcetne nepodmineneho (samozrejme nejen do schranky) a pokud se mnou dotycny opravdu potrebuje mluvit, ma moznost mi nechat vzkaz a ja mu pri nejblizsi prilezitost zavolam zpet. Naopak mi uz mnohokrat bylo velmi nemile, ze dotycny tu schranku nemel aktivni a ja tudiz nemel vubec zadnou moznost (mnoho vetsinou starsich lidi totiz SMS nepouziva ci neumi pouzivat) jak mu dat vedet to co jsem potreboval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  26. 09. 2002 08:45

Ivos C.: Já mám hlasovku aktivní pouze na jednom mobilu a od tuším minulýho tejdne mě přijde vždycky textovka že mám vzkaz a zároveň i číslo z kterýho je voláno, na druhym mobilu a ani na TMO jí aktivní nemám,ani to že to tenkrát začali nezpoplatňovat u TMO mě nedonutilo si jí zařídit. Do hlasovky se mi ale dovolá málokdo,dycky to stihnu

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  25. 09. 2002 15:19

Pochopitelne jsem myslel  volani do sve vlastni schránky, to je ted zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  24. 09. 2002 06:23

Naprosto souhlasím s Dejvídkem. Pokud mi někdo volá, protože mi chce něco sdělit, pak to, že mám aktivní hlasovou schránku přece není na závadu. Prostě nechá vzkaz a hotovo. Platí za to stejně jako kdyby s mnou mluvil. Chápu ale, že pro prozváněče je to problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Schvon  |  24. 09. 2002 07:25

To je myslím různé dle situace - někdy se přece volající chce na něco otázat a plechovka mu nepomůže. Navíc podobný systém (volající se může do několika málo sekund zdarma rozhodnout, zda chce opravdu zprávu zanechat) funguje v některých zahraničních sítích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  24. 09. 2002 07:43

Ano, souhlasím, bylo by skvělé nemuset platit za třeba první 3 vteřiny volání do hlasové schránky. Já jsem ale reagoval na poměrně ostrý příspěvek Jana. Nehledě na to, že já například musím mít aktivní hlasovou schránku, protože mám firemní mobil, a tak se koukám na jakékoliv soudy, že ten, kdo má aktivovanou hlasovku je blbec, dost podrážděně (to Jan samozřejmě nenapsal).

Pepa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K  |  25. 09. 2002 00:58

Souhlasím s tebou Pepo i Dejvídkem.

Jen bych měl jednu poznámku: všichni kdo se tu rozčilují tak by chtěli mít možnost se nějakou vteřinu zdarma rozhodnout o tom, zda chtějí zanechat vzkaz nebo být prostě předem upozorněni na to, že budou přesměrování do hlasové schránky. No já bych teda takovou hlasovou schránku nechtěl a to z jednoho důvodu . Hlasová schránka slouží také obráceně ! To znamená, že slouží také k tomu, že chci já zanechat vzkaz tomu kdo mě volá !

Jeden praktický příklad: protože mě schvátila nějaká chřipka víc než mi bylo milé, tak jsem svojí provozovnu musel nechat v pondělí a úterý zavřenou. Do hlasovky u Oskara jsem namluvil vzkaz že z tohoto důvodu bude otevřeno až od středy, přesměroval jsem tam i svojí ISDNku takže se tam dovolali i ti zákazníci, co volali "na pevnou". V pátek jsem totiž každému řekl, že než si příjde po neděli pro svůj opravený přístroj tak ať raději nejdřív zavolá. Mě vzkaz sice nikdo nenechal, ale každý se dozvěděl co bylo potřeba. Volalo mě tam celkem asi 40 lidí (zjištěno podle textovek které nyní Oskar posílá i když dotyčný nezanechá vzkaz).

Takže i k tomu se dá schránka použít ! Jinak jí téměř nepoužívám a mám jí většinou vypnutou, ale občas se prostě hodí i bez toho, že by mě někdo musel zanechávat vzkaz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stifler  |  23. 09. 2002 13:21

Muzete mi nekdo poradit...jestli je volani ze zahranici do hlasovky taky gratis ...asi ne ze ? Platim za to ze se mi nekdo dovola do hlasovky kdyz jsem v roamingu ?

Diky  za pomoc...

 

Stifler

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  23. 09. 2002 18:38

Volání do hlasové schránky ze zahraničí zdarma není, platíte podle běžného roamingového ceníku. Pokud volá do hlasovky někdo Vám, neplatíte nic.

 

k_t_f

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K  |  23. 09. 2002 20:37

Pokud volá do hlasovky někdo Vám, neplatíte nic. Víte to jistě ?

Když dám v menu telefonu "přesměrovat všechny hovory" tak se všechny hovory automaticky přesměrují do hlasovky a já nic neplatím. Ovšem pokud použiju podmíněné přesměrování, to znamená například "při nepřijímání hovorů" a podobně, tak potom když mě někdo volá a spadne do hlasovky tak to platím !

Je pravda že na Oskarových stránkách jsem se to nikde nedočetl, tak jsem to zkopíroval ze stránek T-mobile ale myslím si, že to platí u všech operátorů stejně:

Doporučujeme zvážit, zda budete chtít využívat svoji Hlasovou schránku (nebo přesměrování na jiné telefonní číslo) i při pobytu v zahraničí. Pokud budete chtít Hlasovou schránku či přesměrování na jiné telefonní číslo využívat a budete mít nastaveno nepodmíněné přesměrování (tj. telefon nezačne vyzvánět a všechny příchozí hovory jsou rovnou přesměrovány na vaši Hlasovou schránku či jiné telefonní číslo), nebudete za tuto službu v zahraničí platit. Pokud budete mít nastaveno podmíněné přesměrování (tj. máte obsazeno, nezvedáte telefon, jste mimo dosah signálu GSM nebo máte vypnuto), bude vám účtován příchozí roamingový hovor do země, kde se nacházíte, a také odchozí hovor zpět do ČR na vaši Hlasovou schránku nebo jiné telefonní číslo.

Takže Stiflerovi bych raději doporučil aby se na to důkladně na infolince informoval, aby ho pak u došlé faktury neranila mrtvice .

Jinak ještě na Oskarových stránkách jsem se dočetl, že při roamingu funguje přesměrování pouze u tarifů, u Oskarty se všechna nastavená přesměrování automaticky ruší po přihlášení do cizí sítě a po návratu do ČR se musí znovu nastavit. Takže s Oskartou hlasovou schránku v zahraničí nejde využít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aheloj  |  24. 09. 2002 08:36

Yes yes yes  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
insider  |  24. 09. 2002 08:50

Pokud se nepletu,tak u Oskarty jde taky nastavit "pevne presmerovani do hlasove schranky". To by melo fungovat i v zahranici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K  |  25. 09. 2002 00:37

RE: insider

Tohle píše Oskar na svých webových stránkách :

Pro zákazníky s Oskartou
U předplacené služby Oskarta není možné po přihlášení k síti zahraničního operátora využívat funkci přesměrování (např. do hlasové schránky).

V případě, že jste před vycestováním do zahraničí měli aktivované přesměrování hovorů a tuto aktivaci jste provedli ze svého mobilního telefonu, pak je nutné při návratu na území ČR (po přihlášení do sítě Oskar) přesměrování hovorů znovu aktivovat. V případě, že jste měli aktivované pevné přesměrování hovorů do hlasové schránky přes OskarLinku nebo Oskarovy internetové stránky, aktivaci přesměrování provádět nemusíte - bude provedena automaticky po přihlášení do sítě Oskar.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Takže to asi nejde. Já to do včerejška nebo kdy jsem to zjištoval taky nevěděl že s Oskartou v zahraničí přesměrování nefunguje.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martian  |  24. 09. 2002 22:09

Mam to potom chapat tak, ze kdyz si si s sebou do zahranici vezmu SIM kartu (neboli vypnuti telefon) a necham nastavene presmerovani do hlasove schranky platim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K  |  25. 09. 2002 00:27

RE.Marian

Pokud je tam nastaveno podmíněné přesměrování (například při nepřijímání hovorů, nebo Je-li mimo dosah - tedy při vypnutém telefonu) tak ano, potom platíš. Proto když jedu do zahraničí tak si důkladně ověřuju jestli mám opravdu všechna přesměrování vypnutá !

Kdyby jsi měl nastaveno nepodmíněné přesměrování tak neplatíš nic, protože tě síť GSM vůbec nehledá (aspoň tak to nějak chápu). Prostě každý hovor automaticky přesměruje do hlasové schránky bez ohledu na to jestli máš telefon vypnutý nebo zapnutý.

Tady jsem zkopíroval část jednoho staršího článku odsud z Mobilmanie :
Přesměrování – dobrý sluha, ale zlý pán


Přesměrování hovorů vám může v zahraničí přinést nejedno milé, ale také nemilé překvapení. V zásadě jej můžeme rozdělit na dva druhy – podmíněné a nepodmíněné. Pokud použijete nepodmíněné přesměrování, tak budou všechny příchozí hovory směřující na vaše telefonní číslo přesměrovány již na našem území. Pokud tedy použijete nepodmíněné přesměrování do hlasové schránky, tak všechny příchozí hovory budou okamžitě přesměrovány právě tam a vy nezaplatíte vůbec nic.

Podmíněné přesměrování je takové přesměrování, jehož podmínky máte uloženy ve svém telefonu v položce Přesměrování. Jelikož údaje o tom, kam mají v různých situacích směřovat příchozí hovory jsou uloženy ve vašem telefonu, tak se může stát, že například při přesměrování do hlasové schránky, v době, kdy nezvedáte telefon, budete za takový hovor platit nemalou finanční částku. Proč? Protože nejprve proběhne příchozí hovor do země, kde se právě nacházíte a odtud proběhne přesměrování volajícího zpět do ČR do vaší hlasové schránky (tedy odchozí hovor do ČR). V tomto případě byste tedy platili částku za příchozí hovor + za odchozí hovor do ČR, což by rozhodně nebylo málo.

Pokud byste si přáli v zahraničí přijímat hovory a nechtělo by se vám v případě zmeškaného hovoru platit vysoké poplatky za přesměrování do schránky, tak si můžete jednoduše všechna přesměrování zrušit a sami rozhodovat o tom, zda hovor přijmete a nebo ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  25. 09. 2002 07:44

Pokud je tam nastaveno podmíněné přesměrování (například při nepřijímání hovorů, nebo Je-li mimo dosah - tedy při vypnutém telefonu) tak ano, potom platíš.

Presne tak a dokonce bych si dovolil tvrdit, ze je to vubec ta nejdrazsi varianta, protoze u podmineneho presmerovani do schranky platis ten hovor volajiciho do zahranici jako bys ho normalne prijmul a navic jeste i tentyz hovor ze zahranici jako bys volal do vlastni schranky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  25. 09. 2002 08:46

A není to trochu blbost? Když mám vypnutý mobil tak síť přeci neví kde je a nemůže tedy říci že jsem v roamingu a chtít abych za to platil. Pokud je ten mobil zapnutý pak ano - pak platím jak příchozí tak odchozí hovor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  25. 09. 2002 09:10

Pokud ho naposledy vypnete jeste na ceske siti, pak mate pravdu ... ovsem po celou dobu pobytu v zahranici ho nesmite ani na chvilicku zapnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Švejk  |  27. 09. 2002 22:58

Když vypneš mobil, domovský operátor si pamatuje poslední BTS, přes kterou jsi se hlásil, tudíž v tomto případě zahraniční.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  27. 09. 2002 23:12

Teď už si nejsem jist opravdu ničím .

 

k_t_f

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  27. 09. 2002 23:24

To já občas taky ne  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  23. 09. 2002 13:18

Osraliste maji vice nez rok zpozdeni na T-mobile!

Velmi inovativni pajcovani, skoda, ze nerekli, ze s tim prisli prvni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  23. 09. 2002 20:51

heled zde neni dulezite kdo prorazi a kdo nasleduje, ale uplne neco jineho uzitek pro zakaznika.

Jan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fishie  |  24. 09. 2002 10:44

Kdo byl první?Houbeles T-Mobile!!!První byl Eurotel, pak Ceskej telefén a pak az teprv T-Mobile, tak nevim co motáš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  24. 09. 2002 13:09

Co to tady cintas, analfabete? Volani na zaznamovou sluzbu ma Errortel za 2Kc/min.

Kde jsi vzal, ze je to zadarmo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  23. 09. 2002 13:12

Výborně, jsem tu první!!!

Ale stejne zatim schranku pouzivat nebudu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Švejk  |  25. 09. 2002 08:00

Ahoj. Chci se zeptat těch, co mají Oskarovu banking kartu, jestli Vám od neděle fungují M-Platby? Stále dostávám odpověď od Oskara přes SMS: Transakce nebyla autorizována. Technický problem pri autorizaci. Ale 1,05 Kč si strhnou za každý pokus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor