Oskarova síť na Invexu: slyším vás nebo neslyším? (Oživeno)

Diskuze čtenářů k článku

lukas  |  17. 10. 2003 15:07

Já mám s OSKAREM,taky problémy.Neustále vypadává hovor a kdýž někomu volám tak se neozve ani tón zazvonění.Používam i EUROTEL a ten je teda v pohodě.Muj názor je že OSKAR nemá kamacitu výsílaču, pro příliv zákazníku.Přibral hodně zákazníku a pak to tak vypadá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cinda  |  11. 10. 2003 10:32

Musím se přidat k těm, kterým Oskar na Invexu fungoval dobře a bez problémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  10. 10. 2003 08:26

Nevím na co se tady naráží. Já sem v úterý z Invexu poslal asi deset sms . Také dva hovory proběhly korektně. Akorát bráška se mi nemohl dovolat, ale on používá twist a občas nám blbne spojení normálně. Pete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirik jaska  |  09. 10. 2003 21:41

z vlastní zkusenosti vím že oskaři jedou na max  (W) než na hustotu síte a někdy to hold nevyjde

to radiomobil ma na věži nad Géčkem 4plný bts po šesti rádijích !!!  uf to byla dřina...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ri  |  08. 10. 2003 21:58

Streda - dnes jsem byl na Invexu cely den a no problem... Volani, textovky, vse bezproblemu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hlinda  |  07. 10. 2003 22:32

Ja jsem na Invexu byl v pondeli od 11 hodin do 16 hodin a nemel jsem nejmensi problemy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vick  |  07. 10. 2003 14:57

Nic proti, ale moc to prožíváte. Stejně na to má názor každý jiný a jen se zbytečně hádáte. Jestli si někdo mysli, že měl vypadek nebo že se nedalo dovolat kvuli pretizene siti a hned menit operatora tak si myslim ze je to blbost. maji to vsichni operatori jednou za cas. je to prece normalni. kazdy operator se snazi mit sit co nej ale muze volat totik lidi ze se to proste neda. kazdy bod zvladne urcity pocet telefonu. a na invexu jich je ale ticice kazdy den. a to byva problem u vsech. myslim si ale ze byla zahlcena jen infolinka. nic vic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  07. 10. 2003 19:04

Konecne rozumny prispevek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PB  |  09. 10. 2003 11:32

Je dobry pamatovat, ze jeden sektor BTS pouziva nejak omezenej pocet kanalu a na kanal se vejde 8 hovoru. A blizke BTS nemohou soucasne delsi dobu pouzivat stejny kanal (vetsinou se kanaly rychle stridaji nahodnym vyberem z nejakeho seznamu a kdyz se v jednom timeslotu shodnou, tak to na hovor nema vliv). Jinak kanalu ma Oskar 20 na 900 MHz a na 1800 MHz nejak kolem 50, ale nevim jiste.
Vlastne stacilo napsat, aby se zajemci podivali na gsmweb.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vick  |  09. 10. 2003 14:35

Diky za pripominky o tom poctu, az tak rozebirat se mi to nechtelo. Ale diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Polda  |  07. 10. 2003 14:24

To,že při nějaké akci jsou v nejexponovanějších časech přetížené linky,už snad není zase taková zvláštnost (před pár lety kdy snad ještě neexistoval Oskar jsme při nějake akci jakéhosi rádia mohli svoje mobily ať ET či Paegas, hodit do koše a stát frontu u jedine budky v širém okolí,pak nějakej dobrák zjistil,že jdou aspon SMS).Sice INVEX je INVEX, na druhou stranu to zase ukazuje,že ty kecy okolo množství uživatelů,jsou jenom pro starou bačkoru.Věřím,že jestli dělaj nějaky počty navštěvníků tak určitě nejvíc jich bude mít Osral.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  07. 10. 2003 17:20

no ale operatori uz se taky pomalu leci ze svych detskych nemoci...proste se naucili o akcich se informovat a nadimenzovat tam byt docasne sit na vetsi mnozstvi lidi...treba tm si rozhodne nemohl dovolit to podelat na Stonech, oskar to tam asi diky tomu ze akci sponzoroval tm, take podcenil a kapacita byla nedostatecna..no ale invex, kde sami prezentuji svoje sluzby, by jim utect nemel, coz?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luďas  |  07. 10. 2003 12:47

Včera jsem měl na Invexu problémy při telefonování s Oskarem. Bylo to někdy okolo 11 až 12 hodiny. Nebylo možné se mi dovolat. Někomu se to povedlo až na popáté, jinak jsem byl pro ně nedostupný. V jednom případě(někdo volal mně) jsem dokonce zaznamenal přerušení hovoru. Když jsem volal já, dovolal jsem se vždy, ale přenos signálu byl natolik nekvalitní, že volaná strana  měla problémy mě slyšet. Přitom jsem byl mimo budovy, s plným signálem. Po poledni jsem již žádné problémy nezaznamenal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hafan  |  07. 10. 2003 10:58

a dvakrat nic... tak jsem prehodil na T-mobile a v poho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  07. 10. 2003 17:33

Já jsem jel dneska ráno v šest do práce a ve Slanym se náš světový operátor ani neukázal. Ani jedna ze 3 zdejších BTSek mu nejela.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  07. 10. 2003 09:23

Je to trochu mimo, ale právě jsem volal na infolinku Oskara, potřeboval jsem mluvit s operátorem. Po čtvrt hodině čekání a neustáleho poslouchání toho, že všichni operátoři vyřizují zákazníky, kteří se dovolají přede mnou, jsem to vzdal. Tohle je na mě vážně moc. Pochopim pětiminutové čekání, ale čtvrt hodiny už je vážně moc. Oskar by s tim měl něco dělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  07. 10. 2003 09:56

K tomuhle jen jedno - kdyz jsem se dozvedel, ze oskar nebude spolupracovat s dealery tak jsem si rikal, ze to musi mit SAKRA KVALITNI INFOLINKU, protoze kde jinde se lidi maj ptat, ze jo?

Dnes se musim smat. Dle mych zkusenosti je jasne nejhorsi, nejhure dostupna a navic se ani neobtezujou ji mit nonstop. To je panecku zvanec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  07. 10. 2003 11:30

Oskarlinka funguje nonstop. Blokoval sem SIMku ve 3 ráno. Ale asi sem blbej a linka fakt nemá ímrvére

dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  07. 10. 2003 13:13

Tak to klobouk dolu Nedávno jsem tam volal asi za deset minut osm a už jsem měl smůlu - padla
Pokud se Ti povedlo dovolat se tam ve tři ráno, tak to všechna čest...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  07. 10. 2003 13:28

2Marek Hajn: Musíš volat na správný číslo

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  07. 10. 2003 14:04

Vzhledem k tomu, že Oskara normálně nepoužívám, tak nemám v těch číslech úplný přehled...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crazyboy  |  07. 10. 2003 19:06

Ale pokud já vim tak v noci funguje jenom pro blokace SIMky a nahlášení problémů se sítí. Jinak funguje každej den od 8:00 do 20:00.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 10. 2003 07:16

2Crayzboy: Nevim co všechno je možný tam nahlásit, každopádně já sem SIMku bloknul bez problémů v noci.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dudlik  |  08. 10. 2003 08:40

To je asi tak všechno co lze u OSKARA v noci udělat.Jinak živý operátor není k dispozici ani firemním zákazníkům a to je na pováženou.....tudy cesta nevede

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 10. 2003 09:26

2Dudik: Nenapadá mě co bych od operátora potřeboval třeba o půlnoci. Dovedu si jen představit, že v tuhle dobu tam volá jen ňákej vožrala....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  08. 10. 2003 11:42

Alespoň by mohli prodloužit "otvírací dobu" OskarLinky... Třeba od 6 do 22 by myslím úplně stačilo

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  07. 10. 2003 10:00

Hehe, asi nepamatuješ začátky, kdy jsem čekal klíďo i 3/4 hodiny (pro jistotu: přes 45 minut)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  07. 10. 2003 10:17

To se bohužel někdy stane  Já sice čekal pět minut a pak jsem to zas zkusil později, ale tehdy byl první den, kdy Oskar spustil MMSky tak jsem se ani nedivil

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  07. 10. 2003 11:32

2Marek Hajn: Copak důležitého jsi potřeboval, když kvůli tomu musíš psát ještě do diskuse?

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  07. 10. 2003 13:15

2dejvidek: Nic moc, ale docela mě to překvapilo. Oskara bežně nepoužívám a nevěděl jsem, že je možné u něj zkysnout na infolince takhle dlouho. A protože je tu diskuse k problémům Oskara (sic konkrétním) tak jsem to se m jen tak mimo hodil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  07. 10. 2003 13:38

2Marek Hajn: No já sem ptám jen proto, že za celý ty léta sem volal na linku operátorů (T-Mobile a Oskara) asi jen 5x. Tak netušim co lidi pořád na lince chtěj. U T-Mobile sem aktivoval GPRS a MMS (bohužel jinak to tehdy nešlo, samoobsluha u nich neexistuje), ptal sem se na reklamaci (nevyřešeno přes linku). U Oskara sem aktivoval tarif (kdysi se muselo volat na linku, už se nemusí) a blokoval kartu. Chápu že spousta lidí nemá přístup k webu,ale většina věcí se dá vyřešit přes SMS nebo plechovej automat

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  07. 10. 2003 14:07

Sháním číslo na jednoho známého a po vyčerpání všech možností, jsem se chtěl zeptat na infu, jak je možné zjistit číslo v síti Oskar. Jestli Oskar má nějakou službu, která by mi vyhledala číslo mého známého...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  07. 10. 2003 17:15

2Marek Hajn: Zavolej na 1187  Cena něco kolem 10Kč/min.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  07. 10. 2003 19:29

Zkusim to. Děkuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 10. 2003 07:24

2Marek Hajn: Pak se poděl o dojmy jak to dopadlo, nikdy sem na to numero nevolal, ale v mobilu ho mám

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  07. 10. 2003 14:09

Ještě musím dodat, že poslouchání plechovýho automatu vážně nesnášim a nebaví mě prodírat se nabídkou.
Radši mluvím s živým člověkem, kterému můžu v případě nejasností položit nějakou doplňující otázku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zip  |  07. 10. 2003 17:07

Má. *120 z Oskara, ale bylo to drahy. Kolem 20Kc/min.
Loni to ale fungovalo a cislo mi zjistili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  07. 10. 2003 17:19

2Marek Hajn: Že tebe to nebaví je tvoje věc, že pak volá spousta lidí kvůli aktivaci třeba WAPu je věc druhá, která pak způsobí, že čekáš na lajně dlouho. Trend v tom, aby se lidé na linku volali co nejméně je zřejmý. Já jsem třeba aktivovat GPRS nechtěl aktivovat přes linku Paegasu, přes automat by mi to stačilo, nicméně možnost sem neměl. Plecháče nemiluji, proto využívám převážně netovou samoobsluhu.

   Schéma plecháče je zde http://www.oskarmobil.cz/pdfserv.php?src=myo-scheme-cz.pdf Jinak ještě mě napadlo, že spousta věcí se dá vyřešit bankovní kartou.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  07. 10. 2003 12:04

Ja teda na infolinku moc nevolam. Nemam proc. Ale volal jsem celkem asi 3x a vzdycky me to zvedli do minuty. Mozna tam funguje nejaky rozdil mezi tarify a predplacenkami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  07. 10. 2003 13:17

Je to možné, že to tak ja. Já volal na 800 ...... ze svého T-Mobilu. Je možné, že kvůli tomu mě nevzali hned, ale nechce se mi tomu věřit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  07. 10. 2003 19:01

Tak nevim. Zkusenost s tim nemam ale rika se, ze volani na 800...... vezmou hned na rozdil od volani z mobilu v siti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  07. 10. 2003 19:30

No, tak mě hned nevzali a jak jsem se zmínil již výše, tak jsem to po čtvrt hodině vzdal... Takže to tak asi nebude, nebo toho mělí oprvdu hodně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
youngest  |  07. 10. 2003 20:22

vsadim se žes volal z oskarty. protože když voláš z paušálu tak tě spojí během 10 sec. klidně si to vyzkoušej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AntiOskar  |  07. 10. 2003 08:56

Mě Oskar domů nesmí! Problémy s ním byly, jsou a budou, a to nejen během Invexu. Vlastnil jsem ho před cca. 2 lety, dnes ho má moje sestra a stále trpí stejným problémem: pošle SMS a čas od času dojde příjemci třeba až za 4 hodiny! Nebo nedojde a přijde výpis, že došla. Musím podotknout, že je jedno do kterého operátora je SMS posílána a jak můj telefon tak telefon příjemce měl plný signál. A aby toho nebylo málo, tak jsem s tímto problémem volal operátorovi a když jsem se s ním po mnoha minutách spojil, tak mi operátorka div nevynadala, že na doručení SMS mají 72 hodin a pak mám teprve nárok na stížnost. Tomu se říká přístup!!! T-Mobile je nejlepší!!! S ním problémy nikdy nejdou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AngelS55  |  07. 10. 2003 09:35

Moje dcera má zkušenosti opačné, podotýkám, že jako správný teeneger odešle měsíčně několik set SMS . Měla Twist, SMSky chodily velmi podivně, doba doručení se pohybovala od několoika minut po několik dní , rekordu dosáhla, když SMSka došla adresátovi až po týdnu  !!! Od té doby co má Oskara (cca 2 roky), chodí SMSky naprosto korektně, téměř okamžitě . Největší zpoždění měla SMS z Itálie, došla po 25 minutách .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  07. 10. 2003 09:44

ty jses vazne jouda, kdo te za ty nesmysly plati?
pokud to jeste nevis, tak maximalni doba pobytu nedorucitelne smsky na sms centru je 72h, takze nevim kde jsi prisel na tu sms co dosla po tydnu, to je vazne hovadina
uz mi fakt prijdou trapny ty lidi, co vychvalujou oskara za kazdou cenu, proste to temer nechodilo, neni mozne aby lidem z redakce i spouste jinych lidi to neslo a jini tvrtdili, ze vlaste volali cely den..to je proste kravina a souhlasim s tim, ze to zrejme maji na starosti PR agentury ci zamestnanci oskara

problemy maji vsichni operatori, oskarova nejmladsi sit logicky nejvetsi, i ten eurotel, jehoz zamestnanci dokazi odvratit deeest, otocit vitr a buhvijake dalsi zazraky se obcas nepredvede jako spickova mobilni sit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  07. 10. 2003 10:14

Na Oskařím centru byla SMSka 5 dní (= 120 hodin) než mi přišel výpis Nedoručeno.

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  07. 10. 2003 10:35

Doba platnosti SMS se nastavuje na telefonu a kdyz zadas maximalni,tak je to tyden a funguje to,mam to vyzkouseno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  07. 10. 2003 10:37

Já vím, že se to nastavuje na telefonu (mám nastaveno maximum), ale wang měl na mysli nejspíš nějaké omezení SMScentra na 72 hodin. Proto jsem mu napsal, že to tak není vždy a všude

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vočko  |  07. 10. 2003 17:19

Je to určitš omezením sms centra, ale na oskara mi chodí třeba i po 4-5 dnech, na T-mobile se po 3 dnech smaže, žádné nastavení nepomáhá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  07. 10. 2003 10:36

Jak dlouho ma byt sms v centru zadavas na telefonu a maximalni doba co jde nastavit,tak je tyden.Prvne se podivej a pak kecej blbosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  07. 10. 2003 10:57

Ale chlapci, fakt byste si meli veci overit, nez o nich napisete. TMO ma max. dobu expirace (platnosti) SMS pres 3 dny (pri nastaveni na max. vyprsi vzdy v noci po 3 dnech), ET cca 3 dny (100 pokusu o doruceni v nepravidelnych periodach; muze to byt i mene nez 3 dny), OS presne 4 dny.

Max. dobu expirace 7 dni meli oba slovensti operatori, ale nyni to uz taky prislusne zkratili.

Jo a kdyz jsou nejaka obdobi narocna na kapacitu SMSC (Vanoce, Silvestr), tak nekteri operatori zkracuji max. dobu expir. napr. jen na 12 hod., at v SMSC nevisi zbytecne stare (a pravdepodobne nedorucitelne) SMSky.

Jirka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  07. 10. 2003 15:08

Moje SMSka z Oskara do Oskara tam byla 5 dnů. Ne 4, ne 3, ne 7, ale pět. Jasné?

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  07. 10. 2003 11:28

2PURE: Blbosti tady z části říkáš ty. Je pravda, že na telefonu lze nastavit dobu platnosti SMSky (MMSky), ale jen směrem dolů od doby co má nastavené SMS centrum operátora. SMS centrum má nastaveny 3 dny, takže když dáš v telefonu 12 hodin, tak se to projeví, pokud dáš týden, tak nikoliv.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  07. 10. 2003 17:08

diky dejvidku, usetrils mi vysvetlovani
na druhou stranu musim pripustit, ze je mozne, ze to meli drive operatori pri mensim provozu nastavene na delsi expiraci...nicmene 72h plati ted u tm a et, oskar nevim, ten ma zakazniku tretinu, takze je mozna benevolentnejsi a schovava sms i tech 5 dnu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  07. 10. 2003 17:24

2wang: Oskar má taky 3 dny a tuším že 4 dny u MMS. Řekl bych že doručovat SMSky starší 3 dnů nemá smysl. SMSka má krátkou životnost, nikoli delší vypovídací hodnotu.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  07. 10. 2003 20:36

Ještě před dvěma měsíci to bylo 5 dnů

Já Osobně

P.S. Ale už toho nechám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AngelS55  |  07. 10. 2003 10:58

No, nevím kdo je tady jouda, to o těch 72 hodinách ví snad každý ze zde diskutujících, ale ten týden je fakt, o to je to právě pikantnější, že je to prakticky nemožné, jó i nesmysly se dějí . Nemám žádný důvod si vymýšlet nesmysly na podporu Oskara, to může mít jedině opačný účinek . Oskar má samozřejmě své problémy jako kterýkoliv jiný operátor, ale ani výrazně menší, ani výrazně větší .

Vážně mi vy všichni bojovníci proti i za Oskara připadáte jako malí Jardové, dřív malí kluci vyrazili do polí a mastili po sobě koulema z bláta, dneska si to rozdáváte v diskuzích na Netu, ale tu šťávu už to nemá .

No, nic, prostě jsem tady popsal mé skutečné zkušenosti, nic víc, nic míň. A neodvolám .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  07. 10. 2003 11:35

2wang: Vidět svět tvejma očima, tak mě asi trefí. Všichni pomlouvaj T-Mobile a vychvalujou Oskara. Chudáček T-Mobile a bestie Oskar.  Uveříš redakci a některým diskutujícím, ale opačný názor nebereš (nejni to pohodlné co?)

dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  07. 10. 2003 17:11

nemam rad zaslepence, to je cele...cernobile videni sveta deleni jen na dobre a spatne firmy...

...a zatim me nic netrefilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  07. 10. 2003 17:20

wang: Zaslepenec je stejně ten kdo tu kydá sra*ky na jakoukoliv firmu. Ty ale vidíš jen jednu stranu.

dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eF  |  07. 10. 2003 09:44

Ja teda v tomhle smeru nemam potize ani s TM, ani s oskarem... chodej v pohode u obou.. a co se TM tyce, tak i po evrope a z evropy, co si vzpominam..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  07. 10. 2003 10:40

Ja mam opacne zkusenosti.Kdyz jsem mel jeste Paegas tak jsem posilal sms kamaradce do Ameriky.Dorucenka mi dosla,ze doruceno,ale sms vubec nedorazila.Poslal jsem tak asi 10sms a kdyz jsem pak volal na operatora,tak mi rekli,ze je to nezajima.A kdyz jsem oponoval,ze je to placena sluzba,tak me rekli,ze kdyz nemam vypis,tak se se mnou nebudou bavit.Takze takto funguje T-debile.A ted s Oskarem nemam jediny problem.Takze ted me do baraku nepachne T-debile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  07. 10. 2003 11:58

Presne s timhle problemem (smsky) jsem se stekal na jednom miste kousek za Prahou. Jedna se zrejme o problem na jedne jedine BTS protoze nikde jinde se to nedeje. Hovory pritom bez problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kid  |  07. 10. 2003 18:48

To neni Oskarem ale mobilem!!! jestli ma nejakej starej nedualni shit tak to je jasny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuchta  |  07. 10. 2003 08:15

.... ale jen díky randálu z okolí. Hovory i SMS jinak bez problémů. A to používám starý jednopásmový S-10.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PB  |  09. 10. 2003 11:15

To muze byt i vyhoda - sit se snazi vsechny 2pasm mobily obsluhovat na 1800 a na vas muze zbyt volne 900.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
inForm  |  07. 10. 2003 08:13

To by mě opravdu zajímalo, kdo sem píše, jak se bez problémů dovolal... Že by pracovníci infolinky Oskara? Nebo nějaká PR agentura? Já se včera v Brně ne a ne spojit. Celý den jsem měl vážné problémy, takže jsem nakonec jen textoval, protože hovory padaly a padaly jako hrušky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dolnajs  |  07. 10. 2003 08:06

Také se musím přidat k lidem, kteří neměli během včerejšího Invexu v areálu BVV problém dovolat se s Oskarem (asi 15 hovorů a 10 SMS), tak nevim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  07. 10. 2003 06:18

Vcera OSKAR fungoval na INVEXU naprosto v pohode,asi deset z toho pet prichozich,sms fungovali taky bez problemu a MMS taky,tak v cem mel byt problem???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza Havana  |  07. 10. 2003 06:00

Vcera jsem uskutecnil cca. 20 hovoru delsich jak 3 min. a vse bylo v naprostem poradku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  07. 10. 2003 02:42

Jsem v pondeli na Invexu telefonoval nekolikrat a zadny problem. Spise me tam na**al Eurotel, v tom jeho stanku hledala slecna pro jednoduchy dotaz datoveho specialistu 15 minut a musela tam najit snad podavace disket, protoze aby datovy specialista na uplne kazdou moji otazku odpovidal: "Nevim", tak na to jsem do toho jejich pavilonu nemusel vubec chodit. A to si myslim, ze dotaz, zda ta jejich nova datova PCMCIA karta chodi pod linuxem zase neni az tak obtizny dotaz. On tedy tohle nevedel ani pro D211, zoufalec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  07. 10. 2003 09:57

Linuxy nepodporujeme, jen platformu windows, ber to jako holý fakt. Pokud ten daťák nemá doma linuxe, tak ti s tím neporadí. Taky by tam mohl přijít někdo, že má BeOS a jestli to pod tím jde. Když jseš tak dobrej linuxák, najdi si to na netu. A ty nový modemy pro stolní počítače by měly snad běhat se vším, co má rs232 (standardní sériák).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  07. 10. 2003 00:14

jinak NO PROBLEMO (mluvim o PHA).Volal jsme hodne, i SMS. Opravdu nevim kde vam ty hovory padaji.

Jinak na OSKARTE jste si nekdo vsimli, pri prehledu volani v Samoobsluze - pri GPRS je to "posunute" o 1h. drive? Takte pokud jsem tahal maily 22,00 tak mi to napise 21,00. Docela bordel v billingovem systemu. Oskar rikal ze jsem prvej kdo si to vsiml ... nejak sa mi to nezda ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  07. 10. 2003 00:14

Divny. Nikdy jsem u Oskara nepocitoval problem s kapacitou site, nebo vypadky a prerusovanim hovoru. 2 a pul roku aktivne vyuzivam. Samozrejmosti jsou mistni nedokryti signalem. Stejna jako u konkurence. Napriklad vcera, Rudolfov, kousek od Liberce. Eurotel mel asi carecku, T-Mobile CZ jsem chytal jen s telefonem u stropu, ale obcas preroumoval na T-Mobile D. Oskari telefon (ten co mel roaming) se rovnou naroamoval na D-1. Nepatral jsem po tom, co je to zac. :)

Nicmene, cely den jsem se pohyboval po Liberci. A jakozro spravny prazak jsem poslouchal prazske radio City, na ipaqu a s oskarim gprs. A cely den pohodicka. Jen jeden problem nastal, z druheho oskariho telefonu jsem si chtel zavolat. Cca 10:45. A asi na 7 pokusu Network Busy.
Teprve na osmy pokus se hovor sestavil.

To se mi vazne u Oskara jeste nestalo.

A pokud jde o Invex, nejake problemy Oskar zrejme mel, jelikoz .... z jedne čelácké (čti chellacke) diskuse (reakce na Invex)...

3) Operatori se vytahli...
a) Eurotel ma fakt hezky hostesky (must see), jeden z nejlepsich stanku, navic tam docela dobre hraje ten DJ... hry dementni, ale to asi vsude
b) T-Mobile se opet projevil - tak priserny image jsem uz hrozne dlouho nevidel, ruzovouskej stanesek kde se prohani v ruzovouskejch koziscich oblecena mladez na koleckovejch bruslich... jako sorry ale asi nejsem ta spravna cilova skupina...
c) Oskar se hodne dobre schovaval, vubec jsem na nej nenarazil :) misty ani na displeji sveho telefonu...
(c) Zviratko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xsoft  |  06. 10. 2003 23:31

Od 10 - 18 jsem tak každou (druhou) hodinku volal a bylo to bez problému. Jen místy mě překřišely reprobedny, ale jinak v pořádku (i do cizích sítí).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hippo  |  06. 10. 2003 22:59

Problemy nema jenom Oskar, v posledni dobe mam tady na okraji Ostravy problemy s T-Mobilem, kdyz nekomu volam ozve se asi dvakrat ze volany ucastnik je docasne nedostupny i kdyz stoji treba 2 metry ode me a az tak na treti, ctvrty pokus se to spoji... Jako hlavni SIMku mam Oskara a na toho si zatim nemuzu stezovat...                                     Hippo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mex  |  07. 10. 2003 16:41

Okamzite odchazim od T-Debile!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  06. 10. 2003 22:23

Ahoj Marku,

na Invexu jsem měl asi desítku hovorů oběma směry a hovor mi spadnul jednou: ne při hovoru ale ve chvíli, kdy protistrana zvedne hovor. Zřejmě přetížení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  07. 10. 2003 18:30

Hm, to mně hovory padaly docela často, resp. v některých případech nedošlo vůbec k jejich spojení :(( Stejně tak je to i s GPRS - přes Oskara ani ránu ...

Je však nutné podotknout, že problémy se sítí (alespoň v mém případě) byly v pondělí. Dnes jsem nic podobnýho nezaznamenal ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hisaak  |  06. 10. 2003 20:37

Dvakrat ja a dvakrat mne. Pokazde bez problemu.
Ja tomu moc nerozumim, ale nemuze byt problem i v mnozstvi vyskytu telefonu na jednom miste? Ale to by zase meli problemy asi i uzivatele zbylych dvou operatoru ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T39 Lover  |  06. 10. 2003 20:16

Včera pozdně odpoledne se mi taky nepodařilo dovolat na infolinku - přetížená síť. Přitom hovory fungovaly bez problémů, navíc v oblasti vzdálené od Brna přes půl republiky..

A taky mě OS nasral s Volej Kolej-maj v tom pěknej bordel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  06. 10. 2003 19:29

K tomu není co dodat.

Stanley

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  06. 10. 2003 18:39

Poslední dva dny mi Oskar taky hlásil přetíženou síť. Na místech, kde byl vždy kvalitní signál a kde je přetížení jen velice málo pravděpodobné. Nemůže být chyba i v něčem jiném..?

 

k_t_f

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qantas  |  06. 10. 2003 22:40

Jsem z Brna a poslední 3-4 dny mám problémy při volání do sítě Oskar,po vytočení čísla je "hlucho" a až po cca 30 sek. se ozve,volaný účastník má bud vypnutý...... a přitom volaný účastník je 100% na příjmu.SMS chodí se zpožděním cca 2-3 hod a pak naráz přijdou všechny.Mám Eurotel a dělá to pouze do sítě Oskar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adamek  |  07. 10. 2003 10:34

No vcera sem posilal nekolik smsek a mel nekolik hovoru z oskara na ET (sice ne v oblasti veletrhu) a vse bylo v poradku. Smska odeme dosla okamzite a odpoved z et dosla taky bez zpozdeni.

To budou asi takovy chvilkovy vypadky a nedelal bych z toho vedu. Teda pokud vam neutikaji miliony v nejakym super bussinesu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zip  |  06. 10. 2003 18:24

Podle ww.gsmweb.cz tam Oskari nainstalovali pred invexem 2 nove BTS. Zejtra to tam zkusim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel 777  |  06. 10. 2003 17:56

Hosi beste jsi s ptackama hrat jinam a vratte se az dospejete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Valdez  |  06. 10. 2003 17:50

(Příspěvek zrušen. Redakce. Chovejte se prosím slušně)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  06. 10. 2003 17:12

No ale oskara preci pozivaji ty socky ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolodej  |  06. 10. 2003 17:43

Přesně, kdyby socky z Mobilmanie přešli na jinýho operejtra, nemaj problém. BTW., jaktože takováhle individua pouští do rádia?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  06. 10. 2003 19:47

Koloději, Koloději, kdy z toho vyrostete ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pépi  |  06. 10. 2003 21:24

Z toho si nic neděljte pane Lutonský, dle slovníku Vás pomlouvají náctiletí socani !!!

Myslím, že nejsou schopni ohodnotit vaší užitečnou práci. Dokážou akorát buzerovat a vypouštět z huby kraviny.

Přeji Vám pevnou vůli do další práce !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dumi  |  08. 10. 2003 15:27

Souhlasím s Pepim. Vaše práce je opravdu dobrá. mobilmanii čtu pravildě a je supr. Ja jsem měl akorat menši problem myslím v neděli nebo pondělí v plzni. Telefon hlásil síť obsazena. Volal jsem na oskar linku. Jinak naprosto vpořádku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dumi  |  08. 10. 2003 15:27

Souhlasím s Pepim. Vaše práce je opravdu dobrá. mobilmanii čtu pravildě a je supr. Ja jsem měl akorat menši problem myslím v neděli nebo pondělí v plzni. Telefon hlásil síť obsazena. Volal jsem na oskar linku. Jinak naprosto v pořádku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny  |  06. 10. 2003 16:44

V Brně na Invexu jsem zatím sice nebyl, ale kousicek od Olomouce jsem se včera celý den zkoušel dovolat na Oskarovu Samoobsluhu a hlásilo mi to síť přetížena... Bydlím v oblasti s velice malým osídlením, kde bych přetíženou síť opravdu neočekával... Zkoušel jsem proto volat na datalinku 800777755 a operátorovi popsal situaci, ten se mě asi po minutě vysvětlování zeptal: A vy po mě chcete co? :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stanis  |  06. 10. 2003 17:43

tak proc volas na datalinku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  06. 10. 2003 23:29

Já sem se dovolal v pohodě a poslal smsku taky na pokaždé, co to je za nesmysl. Kamoš taky neměl jedinej problém a telefonoval furt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MicTech  |  06. 10. 2003 16:33

ja jsem behem dne nezaznamenal problem... ucinil jsem priblizne 25 telefonatu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
King  |  06. 10. 2003 16:36

Dyť máš jinýho opa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  06. 10. 2003 23:30

Oskar nebyl přetíženej, ale Oskarlinka...nebo tak něco. Protože kdykoliv se volalo na jiné číslo než Oskarlinku  (třeba telecom 800123456) tak nebyl žádnej problém. A s tim už sem se setkal po několikaté, v Brně sem od pátku do pondělka neměl jediný problémy až na tu Oskarlinku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bavor  |  07. 10. 2003 10:34

Tak to jsi asi dite stesteny ... okamzite prechazim k T-Mobile ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaaa  |  07. 10. 2003 16:43

Tak to ses asi (T)debil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor