a já se rozhodně taktéž přidávám mezi ty, kteří jásají.. faktury jsem si v absolutní většině případů prohlížel na webu mnohem dříve, než mi poštou přišly s minimálně týdenním zpožděním.. nemluvě o tom, že výši té které faktury jsem měl na mobilu prakticky vzápětí po vyúčtování díky informačním sms. teď budu mít navíc na webu podrobný výpis a nestane se mi, že bych se podivoval nad tím, kolik jsem za tu kterou službu utratil a proč.. a když k tomu připočtu bonus v podobě snížení poplatků za volání.. no, dokonalost sama.
jediné, co jsem se zatím nikdy nedozvěděl, je to, zda bude 20% sleva platit u starších tarifů, kde je ještě rozdíl mezi voláním do vlastní sítě a cizích, i na volání do cizích sítí. má někdo tuto informaci?
opravdu upřímně nechápu ty, kteří mají potřebu stěžovat si na každou novou službu (mnohdy ani ne jejich) operátora, kterou sami nevyužijí.. to jsou opravdu tak omezení, že nechápou, že snad žádná služba neuspokojí všechny účastníky nebo mají jen stupidní českou potřebu stále na něco remcat?