Oskarovi se zvyšuje poměr tarifních zákazníků i zisky

Diskuze čtenářů k článku

Jan  |  04. 05. 2005 15:10

Například v naší čtyřčlenné rodine mame paušálu nadprůměrných 66%, nicméně velmi pochybuji, že by těch 84 korun paušálného zachránilo Oskaří ekonomiku. Spíš si myslím, ze za to nepokryje ani náklady za odeslání té hory papíru, kterou nám každý měsíc naplní odpadkový koš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
okokok  |  04. 05. 2005 16:21

Tak vyuzivej sluzbu PoSvem :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  04. 05. 2005 17:57

Nemuze, protoze ma ten 10 korunovy (bez DPH) Odepis a tam Po svem nemuze aktivovat. Takze na nem Oskar docela dost prodelava - jen cena mesicniho vypisu (postovne, papir, zpracovani) to musi pekne prevysovat.

Docela v tomto Oskara nechapu - pouze elektronickym vyuctovanim by docela dost usetril u tohodle tarifu .... Ale to je jen muj nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bojler  |  04. 05. 2005 18:48

ale starou belu!! k odepisu po svym de. dyt to tak mame s odepisem dvakrat v rodine.... spis me sere nemoznost tisknout si to vyuctovani doma a nemoznost vyuzit po svym u lidi s icem bez pisemny smlouvy. potom bychom meli po svem u dalsich 4 pausalu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovac  |  05. 05. 2005 08:27

U Odepiš a u ostatních tarifů můžeš najít faktury půl roku zpětně v sámošce na inetu a navíc po aktivaci "po svém" máš ve faktuře automaticky zdarma výpiš hovorů+SMS, což normálně stojí cca. 70Kč. Vytisknout fa. taky můžeš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
E.Havran  |  04. 05. 2005 20:49

Ale, ba, můžete i u  Odepiš si aktivovat Po svém, jenom nezískáte 25% slevu na hovory po vyčerpání volných minut. Aj SIM-Plus obdržíte od pana Oskara zdarma. Dobrý večer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dave  |  04. 05. 2005 21:35

Když už tu padl tarif odepiš. Nevíte, jestli je možné mít dvě simkarty s tímto tarifem na jedno jméno? :o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  05. 05. 2005 03:01

Teoreticky jenom jeden Odepiš na jedno rodné číslo jednou v životě
Jestli to funguje i prakticky, to nevím. Viz taky (tarif ODEPIŠ):

http://mobilforum.mobilmania.cz/viewtopic.php?p=15664#15664

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  05. 05. 2005 16:50

Normálně si můžeš k Odepišu aktivovat Po svém. Dostaneš i SIM+ zdarma a podrobný výpis hovorů, akorát nemáš slevu na volání.A Faktury ti nechodí poštou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F430  |  04. 05. 2005 15:08

Ano, ano i Oskar potvrdil má slova, který z opů nejvíce vydělává na propojovacích poplatcích. "... a větším podílem hovorů uskutečněných v rámci naší sítě a hovorů ZAKONČENÝCH v naší síti vyjádřených procentem z celkového provozu."
Takže jsem měl pravdu, nejvíce na prop. popl. vydělává Oskar - a teď se do mě můžete pustit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  04. 05. 2005 17:10

Jenže tak to rozhodně není....maximálně se poměr začal pro Oskara zlepšovat, ale že by na nich jednoznačně vydělával a vždy, to bych si nedovolil tvrdit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  05. 05. 2005 16:48

Pěkná blbost, cos napsal. Píšou jen, že těch zakončených hovorů mají víc než v minulém čtvrtletí nebo před rokem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  04. 05. 2005 11:28

Oskarův provozní zisk před odpisy a amortizací (OIBDA) dosáhl 1 157 mil Kč
Hmm, to znamená, že se Oskar po tolika letech ještě pohybuje stále někde na hranici červených čísel, ostuda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bassmann  |  04. 05. 2005 12:01

Uff, to mi spadl kámen ze srdce. A já myslel, že už nežijete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
faust  |  04. 05. 2005 12:28

yo no :)
Co by delal svet bez takovych kretenu....
Kteri furt kritizuji a sami na nic nemaj a asi ani zrejme nic ve svem zivote nedokazali. Citi se meneceni, tak aspon na sebe nejak furt upozornuji. Tak buzeruji ze zavisti ty uspesne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. B  |  04. 05. 2005 13:41

Obavam se, ze XXteeen ma pravdu. Pokud se provozni vysledek zvedl mezirocne o nejakych 100 mil. pak Oskar stale neni v cernych cislech, pokud se hospodarskeho vysledku po zdaneni tyka. K smichu je spise Oskar, ze mlzi ohledne svych hosp. vysledku, ackoliv by uz nemusel. Vzdyt uz je prodany.

Mr. B

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. B  |  04. 05. 2005 13:43

Sorry, prehledl jsem se. Mezirocni rozdil je samozrejme +250 mil.

Mr. B

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KPMGer  |  04. 05. 2005 14:42

Ekonomické znalosti Herr Weisse a Eksekstýna jsou fenomenální. Říká vám něco cash flow? Odpisy, opravné položky, odpisové sazby? Víte např., že ten váš slavný tmobil, kterého tak milujete, používá odpisové doby více než dvojnásobně dlouhé než kanadská TIW, podle níž účtuje Oskar Mobil? Takže odepisují BTSky, které by u Oskara měly nulkovou hodnotu. To se to potom vykazují výsledky! A že by světová JEDNIČKA koupila firmu, která se špatně vyvíjí? Asi se měli zeptat takových analytiků, jakými jste vy! To by jistě pochopili, že vedle tmobilu nemají šanci! Ty šance jsou však dobře vidět na vývoji "ziskovosti" celé Deutsche Telekom. Takže, Herr Weiss, raději zapracujte na tom, aby na vašem gsmwebu fungovaly všechny seznamy a navznikala 3 měsíční zpoždění; a hloupínek eksekstýn ten žádnou radu nepotřebuje....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  04. 05. 2005 15:17

Ono to je vše kapku jinak.Ty to víš a mlžíš......prostě Oskar  investoval do budoucna a přijde den kdy to zúročí.Zatím to zúročil jen TIW.Je jasné, že pozdní příchod na trh musel něco stát.Dále mu pak nepřidalo, že propojovací poplatek byl tuším 7 kč.Takže na Dohodě ulítával 5 kč za každou minutu, to byla docela darda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
core  |  04. 05. 2005 16:34

To 3 mesicni "zpozdeni" na GMSwebu je o nicem. Jestli za to stale muzou spatne nainstalovane office

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. B  |  06. 05. 2005 00:32

Jo, cash flow mi neco rika. Mam pocit, ze jsem o necem takovem psal diplomku Problem je, ze cash-flow samo o sobe vykonost podniku vubec nedefinuje, nicméně prumerny oskaronanista se k nemu modli o sto pero. Jeho dlouhodobe kladne hodnoty znamenaji jen a pouze, ze podnik neni zraly k likvidaci. Investora zajima predevsim cisty vynos, at uz v absolutni hodnote nebo prepocteny na akcii. Pokud se tedy pustime do srovnani Oskar versus T-Mobile v teto prespektive, pak Oskar od vzniku nashromazdil cistou kumulovanou ztratu okolo 10 mld. Kc. T-Mobile se do cernych cisel dostal tusim jiz po dvou letech provozu a dnes tvori milardove ciste zisky. Je hodne naivni se domnivat, ze nebetycny rozdil ve vykonnosti obou firem je v tom, ze TMO neodepisoval tak rychle, jako Oskar To vam fakt nezeru

Mr. B

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty  |  04. 05. 2005 18:14

tipuji, že by se točil steně, jako bez Vás.... ale to je můj hrubý a subjektivní odhad, takže se za nepřesnost omlouvám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolkluk  |  04. 05. 2005 13:02

No, Oskar si to totiž může dovolit, když co nevidět z něho bude nejbohatší operátor na světě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrB (novy)  |  04. 05. 2005 13:59

proč by měl oskar na nás vydělávat, když je lepší, že dotuje hovory.
mě dává slevu asi 250kč měsíčně!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wajn  |  05. 05. 2005 10:50

Par poznamek:
Myslim, ze investor jako Vodafone do toho vidi moc dobre..jemu je celkem ukradenej vykazanej cistej ucetni zisk...zajima ho perspektiva rustu a ta se jevi u Oskara jako dobra.
Stejne jako kdyz by se firma ocenovala, cistej ucetni zisk je az okrajovej..dulezity je FCF, ktry u Oskara solidne roste.
Jinak se chci spis zeptat-vim, ze alespon ze zacatku si Oskar sit pronajimal od firem, ktery ji postavily...predpokladam, ze uz mu patri, nebo se mylim?
Zarizeni jako je gsm-tzn.to u kteryho jde cena rychle dolu(pocitace a spol.)je vyhodny odepsat co nejdriv..pak sice fa vykaze treba ztratu, ale "core" je proste v pohode..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor