Oskarovi už funguje registr zmeškaných hovorů

Diskuze čtenářů k článku

Snovac  |  20. 10. 2004 08:36

Bomba, to mi chybělo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aranka  |  20. 10. 2004 08:36

Tak uz to mam aktivovany pres samosku a je to ok. Uz bylo nacase tuto sluzbu udelat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bumbrlik  |  20. 10. 2004 09:07

Tezka pohoda ... hned jsem to zkusil ... a pokud to bude takhle fungovat, tak Oskara chvalim! Toto je vyborna vec !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  20. 10. 2004 09:08

Až na to že nejde internetová samoobsluha. Na jednom číslo mi to napsalo, že ji může použít jen aktivní číslo. A na Oskartě jsem se přihlásil ale při první volbě mi přístup vypršel. Asi zažívají velký nápor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  20. 10. 2004 09:09

Zkuste si v Hlasové samoobsluze v hlavní nabídce zvolit "sedmičku".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stimpy  |  20. 10. 2004 10:33

jj só tam krutý hlody .... Už jsem to zkoušel včera večer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  20. 10. 2004 09:13

A co když mám obsazeno? Dle článku to vypadá, že to funguje jen při vypnutém mobilu....
Do samoobsluhy se taky nemůžu dostat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Novak  |  20. 10. 2004 09:34

Nesmíš mít obsazeno

Ja například nikdy obsazeno nemam, protože, když mi někdo volá a já hovořím, tak se to hlásí jako druhé volání a zmeškaný hovor se objeví normálně jako bych ho nevzal.

Zajímavý by bylo, kdyby se po zapnutí místo SMS hlásil zmeškaný hovor normálně ikonkou na mobilu. Ale já vím, že jsem moc náročný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  20. 10. 2004 09:39

To jsem měl taky, ale zrušil jsem to, protože tomu druhému se to jevilo, že mu to neberu. Oskar na to nemá jiný vyzváněcí tón (- - -). Kdysi jsem měl Eurotel a tam to bylo poznat (-. -. -.). A někdy prostě hovory přepnout nelze (ze slušnosti).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  20. 10. 2004 11:45

To je slabina Oskara.Když se volá na TMO nebo ET tak vám to řekne, že volaný právě hovoří s jiným účastníkem.U Oskara to vypadá, že to neberete.Opravdu nic moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Novyk  |  20. 10. 2004 13:37

tohle oskarovy ustredny nezvladaji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  20. 10. 2004 17:32

Dalsi slabina je ten jeho poloduplexni konferencni hovor. V praxi je to naprosto nepouzitelne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zero_Cool  |  21. 10. 2004 07:18

Buďto něco je "duplex", nebo není. "Poloduplex" neexistuje, je pouze "duplex" a "simplex".  Z.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenyk_Pupik  |  21. 10. 2004 20:22

Hlavně - kdo nezkusil, asi ani neuvěří - když mluvíš, neslyšíš, co ti říká druhá strana (myslím že [co si aspoň matně pamatuju], byla tato "milá vlastnost" jen na straně toho, kdo vytočil druhé číslo - ne u přijímajícího) , což značně znepříjemňovalo komunikaci (zejména, pokud jsi zvyklý skákat lidem do řeči...)

Když byly hovory o víkendu zadáčo (ještě i jsou - za paušál), to bylo konferenčních hovorů !!!

Znám lidi, co fungovali o víkendu i jako spojovatelé jiných dvou, co to zadáčo neměli, hihihihi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  20. 10. 2004 10:38

Druhy hovor je jasny ale treti uz se hlasi, ze je obsazeno.
Spis me vadi, ze u druheho hovoru se neozve nejaka hlaska, ze zrovna mluvim (jako je to u konkurence) a jen to vyzvani. Dotycny si pak mysli, ze to jednoduse neberu a jsem za blbce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
člověk  |  20. 10. 2004 16:05

ono taky záleží na mobilu.já mam starej Siemens MT50 a když mě někdo volá nebo když volám já jemu tak se místo vytáčení na displeji objeví OBSAZENO.a když někomu volám tak mě může volat až 10 lidí a mě se to tam zobrazí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  20. 10. 2004 17:30

Asi si nerozumime. Samozrejme ze obsazeno to hlasi treba 10 volajicim. Ja ale mam na mysli druhy hovor (coz je sitova sluzba) a pak je jeden hovor aktivni a druhy vyzvani, ceka, lze je spojit atd. Ovsem treti a dalsi uz jsou obsazene tak jako tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aranka  |  20. 10. 2004 19:21

Zkousela jsem jak se chova telefon pri tretim a dalsim volani a i kdyz mam spojeny i vice jak 2 hovory do konference, tak se mi stale muze nekdo dovolat. Mu se ozyva klasicke vyzvaneni a ja ho vidim na displeji.
Pokud se vsak stane nahoda a volaji mi dva lide zaraz, tak tomu druhemu se ozve obsazovaci ton, me se jeho snaha nikde neukaze a ani textovka o zmeskanem hovoru neprijde.
Mam Siemens S55.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  20. 10. 2004 20:54

Konference se bere jako jeden hovor. Spojuje to ustredna, ne telefon. Takze klidne muze byt 5 hovoru v konferenci a sesty zvonit. Uz ale nemuze byt konference a k ni dalsi dva hovory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  20. 10. 2004 09:54

Podivej se do nastaveni presmerovani hovoru.
Jake cislo mas nastavene pri presmerovani v nedostupnosti. A stejne si nastav i jako presmerovani pokud je obsazeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  20. 10. 2004 10:22

Zkoušel jsem, ale nefunguje to. Prostě druhý volající slyší obsazovací tón a SMS nedojde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivko  |  20. 10. 2004 09:42

Jsem rád, že to funguje, je to  pozdě, ale zase o něco lepší než u konkurence...
Hne d ráno mi ale volal táta a začal nadávat co jsem mu to aktivoval, že mu asi 20x zapípal mobil...
Byd lí totiž v Kryštofově Údolí, kde nemá signál ani jeden z operátorů, a protože je podnikatel, volá mu denně několik desítek lidí. Je rád, že ho alespoň doma nikdo neotravuje, ale když se dostane na signál, tak ho bombardují SMS o zmeškaných hovorech...   Musím mu to hned zrušit.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AiR  |  20. 10. 2004 09:51

nebo mu to aktivuj Pohromade a tech SMS mu bude chodit mene ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zip  |  20. 10. 2004 10:09

U me stacilo zrusit vsechna presmerovani a naskocilo tam presmerovani na registr. Zadna samoobsluha nebyla potreba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj  |  20. 10. 2004 10:22

super jede to na pausalu i na prepaidu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  20. 10. 2004 10:44

Ted jsem zkousel registr zmeskanych hovoru.....a pokud si telefon vypnu a zavolam si z jineho telefonu ozve se ton, jako kdyz je obsazeno!! Zkusil jsem tedy jit na internetovou samoobsluhu, kde jsem mel registr zmeskanych hovoru aktivni. Zrusil jsem ho tedy a zkusil se znovu prozvonit - pote se ozvala klasicka hlaska: Litujeme, ale uzivatel site Oskar neni dostupny....Znovu jsem si pote tento regist aktivoval a kdyz me prisla potvrzujici SMS ze mam registr aktivni, telefon jsem vypnul a zkusil se prozvonit. Co myslite.....opet obsazeny ton!!! Co s tim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AiR  |  20. 10. 2004 10:56

zkus ##002# volat a pote vypnout a zapnout telefon ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveler  |  20. 10. 2004 12:18

No to by mě štvalo.... Nechal jsem to vypnuté...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  20. 10. 2004 23:31

Dave, to je divný, já jsem normálně "nedostupný". Žádnej obsazovací tón tam nemám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
overall  |  20. 10. 2004 10:57

uz mi funguje je to super.. viva oskar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan.vykotlany  |  20. 10. 2004 11:27

Musím všechny Oskaráky upozornit, že pokud máte Oskartu a na té Oskartě máte kredit nižší než 5,- Kč, a přesto máte nastaveno přesměrování buď do hlasovky nebo aktivní registr zmeškaných hovorů ( nastaveno přesměrování *62*+420608989860# - při aktivní funkci reg.zmešk.hovorů ) a budete mít vypnutý telefon, a na něj si zavoláte, obdržíte obsazovací tón, tudíž se ani do hlasové schránky nedovoláte, pokud máte nastaveno přesměrování hovorů *61*+420608989898#.

Aby tato funkce byla aktivní musíte mít kladný kredit vyšší než 5,- Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  20. 10. 2004 11:57

Oskar zase se zpoceným čelem a oparem na úsměvu spustil jednu ze základních služeb . Vy, co máte Oskara, dá se s ním vůbec telefonovat? Nebo to ještě Oskar nesputil ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  20. 10. 2004 12:11

Ještě teď se třesu smíchy nad Tvým třeskutým humorem.
Nezáviď. Máme všechno, co Ty a za třetinovou cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech, Tech  |  20. 10. 2004 12:53

Nemel nesmysli s třetinovou cenou.Současné standartní tarify jsou zhruba stejně výhodné(vyjma odepiš a mezi námi).T.j někdy je levnější Oskar a někdy TMO.Pokud to nevíš co je 1/3 tak nepiš a študuj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daft (novy)  |  20. 10. 2004 13:20

ty se radsi, chytraku, podivej do pravidel ceskeho pravopisu, at tady potom nepotis 'nesmysli'

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveler  |  20. 10. 2004 12:17

Základních? Nevím, že by to ostatní dva měli od začátku provozu... Mimochodem. Oskar to již dávno měl. Sice jen u hlasové schránky, ta je zato zadarmo - na rozdíl od ostatníc. No a  telefonovat se s tím jistě dá... zatím jsem to nezkoušel, ale rovnou vypnul. Netrápí mě totiž to, kdo mi volá, když mám vypnutý mobil... Vypnutý ho mám právě proto, aby mě nikdo neotravoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  20. 10. 2004 12:25

To říká ten pravej
Co T-Mobile, nepotí se moc při tom dohánění Eurotelu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZ03  |  20. 10. 2004 22:52

(po hodine valeni se smichy u pocitace)
...no ty s Go nebo Twistem muzes presemerovavat nebo blokovat hovory? Tohle jsou zakladni fce GSM a ne zadny registr zmeskanych hovoru..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pozorovatel  |  21. 10. 2004 23:21

Voskar zase umí ve své Oskarově samobsluze evidovat přehled volání (kdy, komu, jak dlouho), SMS, MMS. To např. Jurotel neumí a u Témobilu nevím. Tak neurážej, prostě každý má jiné služby, však ani dokonalý mobil jsem zatím nenašel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S|€m€n$_?_Man|@C  |  22. 10. 2004 21:51

Ja nasel nejlepsi a bezchybny mobil... Siemens SX1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  11. 11. 2004 10:30

nepochybuju zes ho nasel na smetisti dejin
nebo uz je z tebe vlastne reziser(viz megatrapna reklama v tv na sx1) a natacis se s nejakou krasavici na sve vikendove jachte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wcelda  |  20. 10. 2004 12:56

A co se stane, když mám nastaveno přesměrování v případě nedostupnosti na jiný číslo a i to druhý číslo je vypnutý. Kam přijde ta textovka? A čiště hypoteticky, co když jsou dvě telefonní čísla, který nedostupný hovory na sebe vzájemně přesměrovávaj, vypnutý? Kam dorazí v tomhle případě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiPol  |  20. 10. 2004 15:51

Spekulace - tím, že nastavíte přesměrování na jiné číslo, přepíšete přesměrování na +420608989860, které v telefonu určitě máte a které souvisí s registrem. Takže textovka asi přijde na to druhé číslo. Ale v případě vzájemného přesměrování opravdu nevím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miron  |  20. 10. 2004 17:02

Mám SIM 2 v 1, kde mám mezi dvěma čísly na 1 SIM křížové přesmérování, a už jsem na oskarlince řešil problém že to nefunguje
Řík ali ovšem, že se pravděpodobně jedná o chybu, že pro SIM 2 v 1 by to fungovat mělo a předali to technikům.. tak vyčkávám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miron  |  20. 10. 2004 17:04

Mám SIM 2 v 1, kde mám mezi dvěma čísly na 1 SIM křížové přesmérování, a už jsem na oskarlince řešil problém že to nefunguje
Řík ali ovšem, že se pravděpodobně jedná o chybu, že pro SIM 2 v 1 by to fungovat mělo a předali to technikům.. tak vyčkávám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wcelda  |  20. 10. 2004 19:16

Tak až to technici vyřešej, tak sem hoď, prosím, echo. A nebo mejlem díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miron  |  21. 10. 2004 16:49

Hmm, nové informace od opa - je to přesně tak, ani na SIM 2 v 1 to nebude fungovat. Prostě všude, kde je nastavené přesměrování jinam, služba fungovat nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martas  |  21. 10. 2004 09:44

Blbost. Kdyz si to presmerujes na jine cislo, tak ti zadna textovka neprijde. Normalne se to snazi volat na to druhe cislo, ktere muze byt v cizi siti, nebo i na pevne siti apod. Pouze pokud i to druhe je Oskar, ma aktivni registr zmeskanych hovoru a je vypnuty, prijde MU SMS od volajiciho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wcelda  |  22. 10. 2004 08:48

Tak teď jsem to otestoval. Nastavil jsem přesměrování u Oskara na jiný Oskarácký číslo a obě SIMky vypnul. Zavolal jsem na to číslo, který se přesměrová. Textovka o zmeškanym hovoru přišla. Dokonce na to číslo, na který jsem volal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee (novy)  |  23. 10. 2004 16:43

Mno, ja to takhle mam presmerovane (OS->ET a ET->OS) a SMSky o zmeskanych hovorech nechodi ani na jedno cislo (ET drive kvuli chybnemu nastaveni zasilal ty oznamovaci sms na cislo, ktere zajistovalo presmerovani, ale dneska uz to tak neni... :))
btw presmerovani sit pouziva pouze jednou, tzn. pokud mate (jako ja) presmerovani OS->ET, oba tlf vyple a nekdo zavola na OS, tak se nemuze stat, ze dojde k zacykleni... ale tohle asi uz vite, takze to tu pisu zbytecne :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  20. 10. 2004 13:33

Tak presne to, co jsem cekal. Pokud chci mit aktivni registr zmes. hovoru, tak me bude na displeji pred kazdym (respektive) po kazdem hovoru prudit hlaska o presmerovani. Proboha, proc to neudelali jako to ma T-Mobile? Tam zadne presmerovani aktivni byt nemusi! Proc si brali priklad od ET??? Nechapu. Absolutne nechapu (tedy vlaste asi chapu-takhle to je totiz levnejsi a snazší).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveler  |  20. 10. 2004 14:13

A co ti na té hlášce vadí? Hraješ si při vytáčení čísla hry?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  20. 10. 2004 14:57

Já po ukončení hovoru hned zamykám telefon a dávám do kapsy, takže to čekání až na S55 ta hláška zmizí a pak se to dá zamknout není moc dobrá... Ale přežiju to, je fajn že jede ten registr!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aranka  |  20. 10. 2004 19:26

Hlaska o presmerovanem hovoru me uz zarazela u sluzebniho Eurotelu. Ted to dela i Oskar, ale staci si jen zvyknout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  20. 10. 2004 20:01

A proč čekáš?  Zmáčkn eš křížek a jseš na "hlavní obrazovce", podžíš křížek a máš zamknuto
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yenda (novy)  |  20. 10. 2004 19:54

Záleží na tipu telefonu. Mě to tam blikne při vytáčení, v době kdy už mám telefon na uchu, přičemž vytáčení to nijak nezdržuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iva  |  20. 10. 2004 20:42

asi sem divnej, ale me se zadny presmerovani na displayi neukazuje a rzh mam aktivni, jediny co vidim je jmeno a probiha pripojovani ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
konas  |  20. 10. 2004 23:56

Mas mit SE, tam zadna hlaska neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  21. 10. 2004 01:33

Proste mi to tam vadi!Otravuje me nejaka skoro 3 sekundova hlaska o aktivnim presmerovani, co na tom nechapes?Ja jsem si zadne presmerovani nikam nenastavoval,tak nechapu relevanci teto hlasky. Svuj typ telefonu menit nehodlam jen kvuli tomu, ze Oskar neni schopen zavest sluzbu kvalitne a technologicky propracovane.Kdyby to jinak neslo, nereknu ani slovo, ale kdyz vim, ze to jde zrealizovat i bez jakesi stupidni hlasky, ktera u urcitych typu telefonu dost otravuje, tak me to fakt stve. Divim se jen, ze takhle hloupe to ma vyresene i Eurotel. Tot vse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveler  |  21. 10. 2004 08:19

je mi tě líto..... opravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  21. 10. 2004 09:22

Tak si ten registr zruš, ne? Nebo si zvykni  Nebo přejdi na TMO
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  21. 10. 2004 11:35

Panove, naopak, mne je lito Vas. Koukam, ze jakmile nekdo neco Oskarovi ac opravnene vytkne, hned jsou tu rady jako: si zvykni, je mi Te lito, oskar je nejlepsi... No, mne slo ale trosinku o princip, coz snad z mych prispevku bylo jasne.Proste mi vadi obecna vec-ze nekdo neco dela hur, nekvalitne, kdyz jiny to za stejnou cenu muze udelat dobre a kvalitne.Jiste ze T-Mobile je muj hlavni operator. Oskara mam jen jako sekundarniho.Nechme uz toho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  21. 10. 2004 13:15

Ježíši, chlape, Tvoje problémy bych chtěl vážně mít

Mě spíš otravuje potvrzování odemykání a při zapnutí u ME45, hlavně (v druhém případě), že ta nutnost potvrdit naskočí až po chvíli, co tam svítí Siemens , ale řeším to? Mám na starosti jiný věci. Tohle nemá vliv na funkčnost, tak proč si ničit zdraví rozčilováním Jinak ta hláška o přesměrování tam je taky, ale oproti výše uvedenému mě točí výrazně míň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  21. 10. 2004 18:36

Hůř a nekvalitně vs. dobře a kvalitně... Ano, systém přesměrování je řešen jinak. Ne, Oskar má lepší informace  Ale nechme toho, pozdravuj TMO. Doufám, že u něj nejsi jenom kvůli "dobře a kvalitně" fungujícímu registru
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveler, traveler  |  22. 10. 2004 14:51

Řekl bych to asi tak: Tvoje starosti a Rottschildovy (sp?) peníze bych chtěl mít....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vanbiesbrouck  |  20. 10. 2004 15:21

No já tedy nevím, ale mě to ukazuje jenom číslo, které mi volalo a rozhodně né jméno (i když ho mám v seznamu). Faktem je, že čísla v seznamu nemám v mezinárodním formátu. Možná to je ta chyba. Vám to snad ukazuje jména ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AiR  |  20. 10. 2004 15:37

zalezi take na typu telefonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  20. 10. 2004 16:31

Teď jsem to vyzkoušel, funguje to lépe než u obou konkurenčních operátorů kteří to měli už dávno, v SMS od Oskara to objevilo jako SMS ode mne z Twistu. Vyzkoušeno na Siemensu A55.
U konkurenčních operátorů přijde hláška jako SMS od operátora.
Zkusil jsem to naopak, zavolat z Oskara na vypnutý Twist a přišlo mi to jako SMS z mailboxu a je tam číslo, které volalo. To mě vždycky štve, protože kdysi jsem si pamatoval i sedmimístná čísla, ale teď na to mám telefonní seznam a dlouhá čísla si zásadně nepamatuji. Takže vážení žlutí a zelení nebo jak se jmenujete - Oskar je sice poslední, ale má to vymakané. Okamžitě jsem u Oskara viděl, že jsem si volal sám sobě z Twistu, kdežto u opačného volání z Oskara na Twist mi nějaký mailbox oznámil, že mě volalo nějaké číslo. Kdybych nevěděl, že jsem to byl já, teď bych si napsal číslo na papírek a dlouze probíral telefonní seznam, kdo mi to tak asi mohl volat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiPol  |  20. 10. 2004 17:11

Tak použijte drobný trik - označte v té SMS na Twistu to telefonní číslo, zmáčkněte volání, sledujte displej a pak ten začínající hovor hned típněte. Pokud to číslo máte v adresáři, přiřadí se jméno. Samozřejmě je to u Oskara vyřešené mnohem lépe, ale nedostatek je i v telefonu, který by to číslo měl umět změnit na jméno. Zvláštní je, že můj dřívější Siemens M35i to uměl, a současný S45i (resp. předělaný ME45) nikoliv. Neumí to ani Vámi zmiňovaný A55, C55 a zřejmě i další novější Siemensy .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  20. 10. 2004 16:31

Teď jsem to vyzkoušel, funguje to lépe než u obou konkurenčních operátorů kteří to měli už dávno, v SMS od Oskara to objevilo jako SMS ode mne z Twistu. Vyzkoušeno na Siemensu A55.
U konkurenčních operátorů přijde hláška jako SMS od operátora.
Zkusil jsem to naopak, zavolat z Oskara na vypnutý Twist a přišlo mi to jako SMS z mailboxu a je tam číslo, které volalo. To mě vždycky štve, protože kdysi jsem si pamatoval i sedmimístná čísla, ale teď na to mám telefonní seznam a dlouhá čísla si zásadně nepamatuji. Takže vážení žlutí a zelení nebo jak se jmenujete - Oskar je sice poslední, ale má to vymakané. Okamžitě jsem u Oskara viděl, že jsem si volal sám sobě z Twistu, kdežto u opačného volání z Oskara na Twist mi nějaký mailbox oznámil, že mě volalo nějaké číslo. Kdybych nevěděl, že jsem to byl já, teď bych si napsal číslo na papírek a dlouze probíral telefonní seznam, kdo mi to tak asi mohl volat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  20. 10. 2004 17:23

jména vám to ani ukazovat nemuze, copak ma operator vsechny seznamy svych klientů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boda  |  20. 10. 2004 17:55

Debile ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  21. 10. 2004 12:23

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vire  |  20. 10. 2004 19:23

Ukazuje, samozřejmě pokud je v telefonu v adresáři je to fakt vymakaný.Jinak to ukáže i číslo v té textovce. ukazuje mi to: Od:Vita Vitejte zpatky v siti. Mate zmeskan 1 volani od +420xxxyyyyyy ze dne 20/10/04 08:19. Tak se ozvete Hezky den! Oskar   je to fakt super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aa  |  20. 10. 2004 16:46

Tohle mi chybi docela fest, kdyz volate a druhy hovori, tak to normalne zvoni a lidi si mysli ze na ne kaslu. chtelo by to aby to rikalo neco jako u tech ostatnich dvou :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pea  |  20. 10. 2004 18:57

NOVINKA: nova moznost v samoobsluze: Blokace ztracené či odcizené SIM ...
Jinak z jakyho cisla prijde SMS pokud mam nastaveno Pohromade? Z cisla 608? Nechci to zkouset, treba to uz nekdo vite ...
A jeste pro OSKARa: zmenit ton u cekajiciho hovoru a jsem nejspokojenejsi zakaznik! THX :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  20. 10. 2004 20:06

Pokud máš aktivováno Pohromadě tak to přijde z čísla +420608989868
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  20. 10. 2004 20:14

Nechat textovku "pojednom" aby se tvářila jako by byla odesílaná od toho, kdo volal, se mi nezdá jako nejšťastnější řešení. Když vám někdo pošle textovku s tím samým textem ze svého čísla jenom proto, aby ušetřil za telefon (předpokládá, že mu zavoláte zpátky), nepoznáte mezi tím rozdíl. Snad jenom ten, že vám ta textovka přijde i když budete mít zapnutý telefon... možná tak chce oskar zvýšit počet provolaných minut ze své sítě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  20. 10. 2004 21:03

trochu paranoia, nemyslis?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gappa  |  20. 10. 2004 21:10

No jistě, všichni budou hromadně posílat SMSky s tímhle textem....ojojoj, to je zase ptákovina
Prostě to ukazuje jméno (tzn. číslo převedené na jméno dle adresáře) a to je jenom dobře. Jak už někdo psal, kdo si má asi tak pamatovat všechna čísla ze seznamu? Vy si je pamatujete? Já tedy ne, nemám důvod a nechci, aby mě k to mu někdo nutil. To samý u SMS z netu. Je tam kolonka na vyplnění čísla, aby příjemce věděl a nemusel odhadovat podle obsahu, od koho to je (ano, podpis býva obvykle až na konci ).

Další věc: ANO, má to jako poslední. Je to užitečná funkce, hodí se. Ale já nevypínám telefon jen tak ze srandy, když ho vypnu, tak jedině z hodně dobrýho důvodu a přežiju to, když se nedozvim, že mi někdo něco chtěl. Bylo-li to opravdu důležité, ozve se mi znova, nebo mi pošle SMS, ať se co nejdřív ozvu.
Tahle funkce stejně dle mýho najde největšího uplatnění mezi teenagery, který si vypínal na noc telefon a nadrženci se po nocích prozváněj, tak aby jejich "drahá oběť" nepřišla o to "prozvonění" )))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hugo  |  20. 10. 2004 23:45

Aj tak celkom nerozumiem Vášmu nadšeniu.Táto služba funguje na Orange v SR už najmenej 2 roky
a bez problémov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aranka  |  21. 10. 2004 07:50

No já zas nerozumím tomu, co tím jako Hugo chtěl sdělit? Potřeboval jsi se pochlubit Orangou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  11. 11. 2004 11:42

to je jednoduche Hugo ... oskar je tzv diskontni operator, nehleda novinky kterymi by oslovil zakazniky, ceka az technicky zdatnejsi konkurence udela sluzby, zpropaguje je mezi sirokou verejnosti a nekdy se  mozna pouci z jejich chyb... mezitim utraci penize za reklamy, kde se vykrikuje ze je nejlevnejsi, coz je take pomerne zavadejici info 
na druhou stranu je to z jeho strany pochopitelna strategie i vzhledem k jeho strukture zakazniku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Danny  |  21. 10. 2004 11:35

Tak jsem volal na infolajnu a u karet 2 v 1 kde mam nasteveno krizovy presmerovani to nejde protože se to navzájem vylučuje.Danny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokus  |  21. 10. 2004 21:07

Tu toho ale je napsano! Oskar mal sluzbu SMS-registra zmeskanych hovorov uz davo (pouzivam ju uz rok) ako sucast Hlasovej odkazovej schranky. Teraz ju vyclenil, co je len dobre, pretoze odkazovku som teraz deaktivoval, a register mam nadalej. A tych co mi volaju to teraz nic nestoji (predtym sa mi dovolali do odkazovky a hned im operator za to nauctoval).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaja  |  21. 10. 2004 21:23

Tak jsem to zkousel. V samoobsluze to mam aktivni. Vypnu telefon, zavolam z jinyho na to cislo, slysim ze uzivatel nedostupny, zapnu telefon a cekam na SMS a nic. Tak by me zajimalo, jestli je tam nejaky cas po ktery musi byt "uzivatel vypnutej" nebo kde to vazne? Dik. Jaja PS: Zkousim to teda v UK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  04. 11. 2004 08:49

a proc mi to ukazuje zemskane hovory pouze od Oskara a ne treba od Eurotelu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor