Oskarův zákazník získá volání za milion!

Byl jsem v pravý čas na pravém místě – to si bude zřejmě říkat třicetiletý Mgr. Pavel Trnka, který se stal jubilejním milióntým zákazníkem sítě Oskar. Zákazník z Prahy 2 si šťastnou SIM kartu s tarifem Volám Stále aktivoval 16. dubna, den poté, co ji zakoupil v Oskarově firemním obchodě.

Zákazník s číslem 1.000.000 získá od Oskara atraktivní výhody:

  • Volání v hodnotě 1.000.000 korun v rámci České republiky
  • Špičkový telefon podporující technologii GPRS dle výběru z Oskarovy nabídky
  • Kapesní počítač značky Compaq
  • Zlaté číslo
  • VIP servis na OskarLince
  • 5 Testkaret zdarma jako dárek pro rodinu a přátele
  • Aktivaci roamingových služeb zdarma
  • Aktivaci služby Oskamarádi zdarma

„Ráda bych při této příležitosti poděkovala všem naším zákazníkům za důvěru při volbě naší sítě a služeb.,“ uvedla Sylvie Scott, viceprezidentka pro marketing a prodej. Milióntého klienta získal Oskar za pouhé dva roky, jeden měsíc a deset dnů po zahájení komerčního provozu, což je i v evropském měřítku unikátní výkon. Oskarovi konkurenti měli po dvou letech budování své GSM sítě jen 450, respektive 300 tisíc zákazníků.

Podle studie americké společnosti DiamondCluster patří Oskar díky svému tržnímu podílu mezi evropskými třetími operátory do elitní první čtveřice. Za sebou nechává i společnosti tak zvučných jmen jako One2One (Velká Británie), E-Plus (Německo), Finnet (Finsko), Bouygues (Francie), Vodafone Hungary (Maďarsko) nebo Telia DK (Dánsko). DiamondCluster uvádí, že za Oskarovým úspěchem stojí především koncept „kvalitních služeb za dostupnější ceny“, dokonale vybudovaná značka, jednoduchá a transparentní struktura tarifů, snadno použitelné služby a mimořádně rychle vystavěná síť.

Diskuze (54) Další článek: Počet zaslaných textovek za minulý rok? Miliardy!

Témata článku: Zak, Oskar, Mil, První čtveřice, Volání, Zákaz