Osobní trpaslík od Vodafonu pro 1 000 nejrychlejších

Porcelánového trpaslíka, který je hlavním aktérem aktuální reklamní kampaně Vodafonu, teď můžete mít rovnou doma. Operátor na svých stránkách nabízí věrnou kopii trpaslíka z reklamy na Vodafone nabitou kartu. Trpaslík je porcelánový a ručně vyrobený ve speciální limitované edici 1 000 kusů.

Tisícovka trpaslíků je odlita z karlovarského porcelánu a na podstavci má umístěno výrobní číslo. Kupující tak přesně ví, že vlastní jedinečného a originálního trpaslíka z limitované série. Pravost původu trpaslíka a originalita jeho výrobního čísla je navíc zaručena certifikátem, který každý nový majitel s trpaslíkem obdrží.  

Trpaslík je vysoký 27 cm a objednat ho lze objednat na stránce www.vodafone.cz/osobnitrpaslik do vyprodání zásob. I cena je stejná jako v reklamě, takže si můžete vybrat, jestli zaplatíte 400 Kč nebo za úplně stejného trpaslíka o dvě stovky navíc. Protože Vodafone asi v duchu reklamní kampaně nepočítá s tím, že někdo bude chtít platit za stejnou věc víc, po odeslání formuláře za 600 Kč stejně vypíše, že trpaslík je na cestě a zaplatíte za něj jen čtyři stovky. Figurka by měla dorazit do vaší domácnosti do deseti pracovních dnů od obdržení a potvrzení objednávky.

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Výrobní číslo, Hlavní aktér, Voda

Určitě si přečtěte

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

** Ve zvýhodněné kategorii „pro věrné“ je tento měsíc 13 modelů ** Prosincovou novinkou je nejvybavenější Nokia s „čistým“ Androidem ** Pokud upíšete duši na dvě léta, dostanete slevu 2 000 Kč

4.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 3

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

** T-Mobile dá dva mobily za cenu jednoho (při podpisu smlouvy) ** O2 zlevní mobily (při podpisu smlouvy) ** Vodafone umožní streamovat video zdarma (v té správné aplikaci)

26.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 14

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

** Operátoři slibují něco nového a fantastického ** Problém je, že to zřejmě odporuje pravidlům ** ...a hlavně to nedává velký smysl pro uživatele

25.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 34

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

** T-Mobile s Vodafonem představili balíčky pro neomezené video ** Ale pozor, reklamy třeba na YouTube, ukrajují ze základního limitu ** Nevědomky tak můžete prosurfovat cenná data a dokupovat další

17.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 39