Osobní trpaslík od Vodafonu pro 1 000 nejrychlejších

Porcelánového trpaslíka, který je hlavním aktérem aktuální reklamní kampaně Vodafonu, teď můžete mít rovnou doma. Operátor na svých stránkách nabízí věrnou kopii trpaslíka z reklamy na Vodafone nabitou kartu. Trpaslík je porcelánový a ručně vyrobený ve speciální limitované edici 1 000 kusů.

Tisícovka trpaslíků je odlita z karlovarského porcelánu a na podstavci má umístěno výrobní číslo. Kupující tak přesně ví, že vlastní jedinečného a originálního trpaslíka z limitované série. Pravost původu trpaslíka a originalita jeho výrobního čísla je navíc zaručena certifikátem, který každý nový majitel s trpaslíkem obdrží.  

Trpaslík je vysoký 27 cm a objednat ho lze objednat na stránce www.vodafone.cz/osobnitrpaslik do vyprodání zásob. I cena je stejná jako v reklamě, takže si můžete vybrat, jestli zaplatíte 400 Kč nebo za úplně stejného trpaslíka o dvě stovky navíc. Protože Vodafone asi v duchu reklamní kampaně nepočítá s tím, že někdo bude chtít platit za stejnou věc víc, po odeslání formuláře za 600 Kč stejně vypíše, že trpaslík je na cestě a zaplatíte za něj jen čtyři stovky. Figurka by měla dorazit do vaší domácnosti do deseti pracovních dnů od obdržení a potvrzení objednávky.

Diskuze (16) Další článek: HTC do konce roku 2009 vyrobí dva miliony Androidů

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Hlavní aktér, Voda, Výrobní číslo

Určitě si přečtěte