Oživeno: někteří zákazníci Paegasu mají problémy, víme proč

Zatímco v Brně se zdá být vše v pořádku, v některých lokacích má Paegas se svou sítí problémy. V mobilu se ozývají hlášky jako „ke službě nemáte přístup, kontaktujte prosím oddělení péče o zákazníky“ nebo „volaný nený oprávněn přijmout hovor“. Problémy přiznává i infolinka. Podrobnosti zjišťujeme.

Oživeno: V síti Paegas dnes dopoledne došlo k upgradu softwaru na HLR (prvek sítě, kde je uložena databáze všech zákazníků). Při upgradu ale došlo k chybě, která způsobilo, že u některých zákazníků se vyskytly jisté problémy. Závada se projevuje v podstatě dvěma způsoby - buď nemůžete přijímat a odesílat hovory a SMS a telefon ukazuje, že je signál v pořádku, a nebo telefon je od sítě odhlášen. Pokud patříte mezi druhou skupinu uživatelů, pak problém vyřešíte například tím, že telefon vypnete a zapnete. V tom prvním případě je pak nutné telefon zkusit vypnout a zapnout a pokud tento postup nepomůže, tak je nutné ještě tak hodinu počkat, kdy by mělo být vše v pořádku.

Témata článku: Paegas, Zákazníci, Zákaz