Oživeno: Oskar spustí v září GSM bankovnictví

Diskuze čtenářů k článku

Petr Bruna  |  01. 09. 2002 12:12

Mel jsem v ruce manual ke sluzbe karta bude umet hodne a ma 64 kb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  02. 09. 2002 08:26

A jak to potom vsechno vlastne probuha? To si u OSKARa objednam za 300,- dam ji do telefonu a to je vse, nebo pak jeste musim do banky (mam eBanku) aby mi tam neco dohraly nebo tak neco? Nemam s timhle zadne zkusenosti, do ted se do banky pripojuju pres wap.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  03. 09. 2002 11:41

Ano, zrejme budes muset jit do banky....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  06. 09. 2002 18:27

Z pohledu banky je to dalsi sluzba. Takze do banky musis uz jen proto, abys am tento dodatek ke smlouve podepsal, prevzal nejaky bpiny, bpuky a podobne.

Ale vetsinou se to dela na pockani, nahraji ti bankovni aplikaci, podepises a jdes. Pak musis pockat na aktivovani ze strany banky.

Tohle jsou vubec aplikace spis na strane banky, nez operatora. Ten jen zpristupnuje konunikacni kanal

.. alespon takovu mam zkusenost s bankovni simkartou u T-mobile. Ale treba nekdo vykouma, ze ti banka posle aplikaci smskou :o), podepises dodatek jen elektronickym podpisem a hura :oD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yankee.yellow  |  06. 09. 2002 18:44

Majitelé GO karet jen podepiší dodatek ve smlouvě . Nic se v bance  (na rozdíl od již zastaralého způsobu u T-mobile) nenahravá, jen přijde aktivační SMSka a to je vše ... jednoduché jako facka ...

Předpokládám, že i Oskar půjde stejnou cestou - tedy aktivace pomoci SMS a nekolik bank na jedne simce.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Bruna  |  01. 09. 2002 12:12

Mel jsem v ruce manual ke sluzbe karta bude umet hodne a ma 64 kb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Bruna  |  01. 09. 2002 12:09

Mel jsem v ruce manual ke sluzbe karta bude umet hodne a ma 64 kb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
taximan  |  30. 08. 2002 22:59

Koukněte se na : http://www.penize.cz/info/zpravy/zprava.asp?IDP=1&NewsID=1228

Tam dokázali zjistit přesnější informace!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  31. 08. 2002 00:39

Hmm, tak jsem se tam kouknul a zjistil jsem že Oskar jaksi zatím s ČSOB a Poštovní spořitelnou nepočítá.

 Myslím že ale právě tato banka má co do počtu klientů dost podstatný podíl na trhu, takže zřejmě mnoho "oskaráků" bude asi zklamáno  a s tím spláchnutím Twistek do záchodu budou muset ještě nějaký čas posečkat . A nebo při nepřekonatelné averzi vůči TMO si pořídit ET - ten GSM Banking rozšíří o ČSOB asi v nejbližších dnech .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mohykán  |  30. 08. 2002 18:52

......koukám, že chystaný gsm banking u oskara  vyvolal opravdu různorodé reakce

Gsm banking je dnes již prostě samozřejmou věcí a myslím i praktickou, takže i oskar s ním přišel a to je přece taky dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  30. 08. 2002 16:57

Cha cha, dalši trapnej odpurce Oskara?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Neubauer  |  30. 08. 2002 13:35

Prilis pozde Oskare. Po roce jsem se vratil k TMO a vubec nelituju.

Nejdrive bankovni TWIST (GE), potom rok trapeni s Oskar-pausalem (kapacita, chrchlani, vypadavani hovoru, info linka=tragedie, atd...).

Ted zpet u TMO na pausalu, je to uplne jina sit, kvalita sla hodne nahoru.
Bohuzel, Oskar je opravdu holy pokoj za 500 a zrejme jeste dlouho zustane.
Sbohem a satecek!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  31. 08. 2002 00:00

Tak to já vyzkoušel již paušály i předplacenky všech našich operátorů a když už srovnávat, tak naprosto jasně a současně.
Technicky nejlepší je ErrorTel. Problémy za několik let takřka žádné, ale ty peníze za provoz? Jejku.
Tý-Debile mají dobrý ceny, ale plechovej zvuk na Václaváku v 21. století. Když už se objeví slyšitelný signál, tak jak z předminulýho století, takže jsem to s nimi vydržel jen několik měsíců. Na to nervy nemám. No, v poslední době se jim rozšířil signál, takže už srovnali krok s ostatními. O Clicku a blokování SMS z webu raději nemluvit.
No a Osral mi zatím vychází nejlíp. Rozumná cena a výkon pro moje potřeby. Telefonuje, umí posílat zprávy, umí GPRS a vejdu se do 800,- za měsíc a ještě mám polovinu kreditu k dobru (Dohoda + GPRS). U ET i P mi to vyšlo víc. Takže volám a nestarám se o to kam a kdy. Prostě chci zavolat a volám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vasek6210  |  30. 08. 2002 11:39

Jen jsem chtel podotknout, ze pres oskara, pokud mate platebni kartu bud u KB nebo eBanky a specialni simku, bankovni simku, kterou mi vymenil oskar zdarma, muzete telefonem zaplatit ucet ci dobit prepaid-kartu, tedy stejne jako z bankomatu. Jiste, nelze ovladat ucet....ale vse je zdarma a je to docela pohodlne... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  30. 08. 2002 12:24

Blesku, to je tady už 6 měsíců

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  30. 08. 2002 10:51

Bude stát 300kč a bude to i sim toolkitová karta nejen bankovní, něco jako TMobile Navigátor. Banky ji hradit nebudou.

Datum 9 září, od té doby se budou posílat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  30. 08. 2002 06:15

Nazdárek, ve středu již na mobilmagu zmínka o bankingu Oskaru:

http://www.mobilmag.cz/read_clanek.php?id_cl=1216&id_kat=&profil=

Pěknej den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Icetiger  |  29. 08. 2002 23:15

Wow tak už je to konečně tady. Už budu moci zahodit SIMku Eurotelu. BENEFIT body za ty roky už jsem vybral a prolil benzínem do auta. Nevím proč může národ platit ty přiblble vyhozený peníze do reklamy? A když někde volám za půlku než u Eurotelu tak mi napadá říct jen jediné: OTEVŘETE OČI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ajsik  |  30. 08. 2002 00:05

Ja nevim jak vy ale oskar (az na firmy,ktere maji exkluzivni smlouvy) maji vetsinou lidi, kteri nemaj ani ucet u nejake banky a to mizive procento, ktereho ma bude asi happy... ale vazne nechapu proc z toho tady vsichni delaj takovy rozruch ... nerikam v 1998 kdyz to paegas spustil mezi prvnimi na svete (ne-li prvni :o) ) to bylo neco ... ale kroutim hlavou nad tim proc to oskar spoustel tak dlouho ...  no porad je to "chuda" sit ktera bude asi hodne dlouho (ne-li) pozadu a to celkem dost ... a o polovinu levnejsi volani.... to je hodne zavadejici ... protoze asi tezko si zavolas za 2,50 do vlastni site ... :o) a ruku na srdce kolik lidi ma ve vasem okoli oskara u me tak 3% lidi ze tel. seznamu proste milion zakazniku je porad jen milion zakazniku....

a volba mezi eurotel a t-mobilem spise zavisi na tom kam volate... (samozrejme neberu v uvahu podnikatele, kteri volaji vsude ... mam na mysli radoveho tarifniho uzivatele tj. ucet kolem 1000 kc mesicne ... )

PS : a hodne stesti s vracenim 5000 zaloh na roaming .... hlavne v lete .... ( myslim oskara ) ... ale to uz nekdo tady resil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  30. 08. 2002 06:30

Docela bych se hádal.

1. Milion zákazníku z osmi milionu mi vychází na 12,5 % uživatelů mobilů.

2. Z mých známých, kterří mají Oskara (a nejsou firemní zákazníci), mají všichni účet u nějaké banky, jejich vzdělání je středoškolské a vyšší a nežijí ze sociálních dávek.

3. Oskar má zřejmě prostě jinou strategii. Asi pro něj nebyl prioritou GSM banking. Do managementu firmy člověk nevidí.

4. V čem je tato "chudá" síť tak výrazně pozadu za konkurencí? To by mne opravdu zajímalo. A neargumentujte mi GSM bankingem, to vím taky.

Díky Pepa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boob  |  30. 08. 2002 09:11

Asi zaostava MMS a AudioPohlednicemi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ajsik  |  31. 08. 2002 12:44

1. obecny pohled na tuto sit...:o) - pohled ze je to "chuda" sit je zazity a dlouho bude...

2. drobnosti jako m-platba atd... t-mobil bonus, eurotel benefit ... t-mobil asistent
(urcite se vam uz nekdy stalo...ze nemate drobne, tak proc si nekoupit colu pomoci telefonu ... )- blbost ale potesi...
( proste asi jako srovnavat octavii a superb ... z dalky podobne ale zblizky propastny rozdil...i kdyz obe vas dovezou tam kam chcete ... jen zalezi na vas, jaky komfort si budete uzivat ... )

3. pokryti - treba Paha ... to ze jede na 1800MHz je krasne ale skuste volat treba ze sklepa cinzovniho domu...(ted pri povodnich a spousty prace prave ve sklepe fakt super )...male plus ma snad jen za kapacitu...ale pochybuji ze to Oskarovi k necemu bude

a na horach...si zavolas jen z externi antenou... ( Krkonose, Jeseniky )

4. pristup vedeni k reseni problemu...mam znamou na pravnim oddeleni ( dobrou znamou ) a vim jak tam resi problemy radoveho uzivatele...kdyz ho neodbude infolinka ... tak tihle urcite ... :o)

5. reklama zamerena na uzkou skupinu populace lec alespon v tehle zemi pocetnou  (jakou rikat nebudu ... ) ... ty reklamy jsou divne...nekomu asi vyhovuji ... ale "typek co se cpe buckem a bzucici mouchy za siti v okne" ...
---> preberte si to ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  02. 09. 2002 14:38

Opět si dovolím oponovat.

ad 1.) nevím, kde berete jistotu, že je tak ČM zapsaný, pokud vím, tak jeho reklamy nejsou zaměřeny na bezdomovce. A pokud si dobře pamatuji, tak dříve byli sockami označování majitelé TWISTů, pak holt přišla Oskarta a Slyším Vás.

ad 2.) Naše firma je významným firemním zákazníkem Českého mobilu. Oslovovali jsme jak Eurotel, tak (v té době) Paegas. Nabídka služeb pro firemní zákazníky byla bezkonkurenční ve prospěch Českého mobilu. Hodně dělal i přístup, který se určitě u E i TMO radikálně změnil. Přesvědčím se o tom koncem roku, kdy nám vyprší smlouva s ČM a my budeme poptávat všechny 3 operátory. Proto ze svého pohledu tvrdím, že momentálně jezdíme Superbem. Myslím, že projekty jako technoidi či Oskarzóna  je něco, čím je ČM výjimečný. Poskytuje službu celému trhu tím, že podporuje vývojáře. Ale to je o delší diskuzi. Jo, a colu jsem si skutečně z automatu ještě nekoupil, nějak jsem nepotkal vhodný nápojový automat.

ad 3.) S pokrytím v budovách souhlasím, tady má ČM co zlepšovat. Na horách bych se dost hádal. Zatím se mi stalo jen výjimečně (a to chodím po horách dost), že by při nepřítomnosti signálu Oskara měl signál jiný operátor. Ale netvrdím, že to tak být nemůže. Ale jsem s pokrytím signálu spokojen a proto to není pro mě důvod ke změně operátora.

ad 4.) Jestli se nepletu, tak dobré právní oddělení každé firmy má v popisu práce neutralizovat problémy.

ad 5.) Reklama je jen otázkou vkusu. Mě se například líbí. Moc by mne zajímalo na jakou skupinu uživatelů je podle Vás zaměřená.

 

Díky za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ajsik  |  02. 09. 2002 17:13

1. No  kdyz se na to podivate, tak mi musite dat za pravdu...ze je to sit ktera se za kazdou cenu snazi aby dohnala naskok a nabidla funkce ktera jsou jiz jinde standartem...mozna nabizi flexi limit a flexi sazbu ... ale tohle jsou funkce pro setrive lidi, kteri si daji limit na uroven pausalu...kdyz mam tarif tak ho mam prece proto abych si zavolal kdy potrebuju...kdyz chci limit mam prepaid... -
proste a neni to jen muj nazor ... nema oskar mezi lidmi jmeno kvalitni telekomunikacni firmy ... (eurotel, paegas, oskar ), dle meho oskar pochytal spoustu zakazniku z rad lidi, kteri nemeli mobil a nabidka oskara (cenova) je k tomu presvedcila)

a to ze je twist pro socky ... je to mozne...ale tedka byh rekl ze jsou az na male detaily ceny vzacne vyrovnane u vsech tri operatoru

2. Vyznamni zakaznici ... no tady je to tezsi ... ale mate pravdu, tady se oskar muze pretrhnout ... ostatne tady mozna t-mobil a eurotel ztrati ... jenze ti uz sve vyznamne zakazniky maji davno ...  ( paegas - siemens czech ... atd.. ) , automaty jsou v praze a v brne no a byvaly na invexu ... :) jo a co treba umiti auta u aralu...(skoda ze to nemaji u shelu)

3. No to je opravdu vec nazoru ... ale na horach sem opravdu dost casto zjistoval mensi pokryti oskaru, od znamych atd... treba ma pokryte jen vyznamejsi turisticke trasy 5. tridy ...  ( tohle berte s humorem )

4. asi ano ... ale neutralizovat neznamena shodit ze stolu ... 

5. mi ta reklama pripada zamerena na typickeho cecha "novaka" ... ma myslenku (obcas) ale podanou divnymi postavami ... evokuje to ve me pocit ze je to hlavne sit snazici se uspet cenovou politikou a ne sluzbami ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  03. 09. 2002 07:14

ad 1) Co je špatného na tom být šetřivý? Mně, jako uživateli měsíčního paušálu, připadá Flexilimit jako užitečná služba. Proč bych se neměl během měsíce zajímat, kolik mě telefon bude stát? Flexisazba u Oslarty je zase služba, která má právě uživatele Oskarty nutit utrácet víc, než by chtěli, takže ta není zrovna pro šetřivé.

Pepa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 08. 2002 09:34

Nechci se hádat, ale myslím si, že ani Peagas nezavedl GSM Banking hned při rozjezdu své sítě. Navíc ze strategie Oskara je zcela patrné, že se nesnaží být za každou cenu v něčem první, jako ostatní dva operátoři, ale snaží se vždy udělat službu, která bude pro zákazníky něčím jiná a pro zákazníky zajimavější. Myslím, že i zmiňovaný GSM Banking přinese možnosti, které konkurence nenabízí. A o tom to je. Raději si počkám na spolehlivou a něčím vyjímečnou službu, než na špatně fungující ořezanou službu od konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 08. 2002 18:24

Vzhledem k tomu, ze s GSMBankingem Paegas prisel jako jeden z prvnich (ne-li uplne prvni) na svete, tak zrovna to, ze to nezavedl uz pri startu sve site bych mu vazne nevycital ... Oskar uz ma "vyslapanou" cesticku (vzhledem k utajeni mozna ne technologickou, ale jsem presvedceny, ze uplne nejvetsi problem tehdy byl presvedcit banky, aby do toho neznameho a noveho experimentu vubec sly)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brutus  |  30. 08. 2002 10:29

Bezva názor. Jsem asi nenormální telefonista, protože provolám tak průměrně 700 měsíčně. Na socku mám bohužel dost vysoký daňový základ a účet mám u ČSOB. GSM banking mi chyběl a sem rád že u Oskara bude, ale rozhodně bych kvůli němu necpal prachy T-Debilům. Teda cpal, ale jen Twist a poplatky za SMS do banky. Jinak ani "ň". Teď s chutí nechám Twist kartu chcípnout. Myslím, že takových nás bude víc. Už se těším, jak T-Debilům ubudou zákazníci, ale oni to stejně nepřiznaj. Oskar je seriózní operátor s nejvýhodnějšími tarify bez dlouhodobých smluvních závazků, při volání do cca 10 hodin měsíčně. Protoho jsem jeho zákazník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  30. 08. 2002 11:33

No ja jsem zrovna ten radovej uzivatel co ma dva ucty u dvou bank, vola vsude, pouziva datovy sluzby a ma pritom Oskara.

Co se tyce zastoupeni v seznamu tak nejvetsi cast je ET a pevna sit, mensi cast Oskar (asi 20 %) a T-M je jen mizivy procento (2 cisla z 480 celkovych). Ovsem aspon u me docela roste v seznamu pocet cisel na Oskara.

Pokud jde o tu zalohu na roaming tak ja mam nastaveny limit 7000 a zalohu jsem neskladal ani korunu. Oskar mi to nabidnul sam tak proc to nevyuzit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sibir  |  01. 09. 2002 07:03

Takovou blbost sem uz dlouho necet !!!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  29. 08. 2002 21:49

To snad není pravda. ČSas zase nic. Asi tento ústav brzy opustím. Jejich Servis 24 mě netáhne. A od Oskara se mi zatím nechce. A ty dlouhý čekací doby v ČSas než se člověk dostane k okýnku. Fakt by měli celý management spořitelny pochválit před čekajícím davem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ocampa  |  29. 08. 2002 22:00

Ale tohle jsou prvni banky se kteryma to Oskar spusti, kde je napsano ze CS casem neprijde Ale ruku na srdce, je CS ta prava pro banking pres internet Preci jen eBanka na tomhle postavila zakladni kamen a taky to tak vypada - sqvele a rychle sluzby. Nebo si myslis ze prikaz pro prevod zadavam 20x nez se mi povede ))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK  |  30. 08. 2002 13:54

Máš pravdu, eBanka je postavena na internetovém bankovnictví, a proto ho MUSÍ mít nejlepší. Mám taky účet u ČS a na internetové bankovnictví si nestěžuji - alespoň já každý příkaz zadávám jen jednou, asi jsem zručnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Šilhavý  |  31. 08. 2002 20:40

eBanka neni postavena na internetovem bankovnictvi, ale na PRIMEM bankovnictvi, coz je trosku rozdil. Proto NEMUSI byt nejlepsi v otazce dalkoveho ovladani uctu, ale je pro to velky POTENCIAL. A mimochodem, eBanka skutecne nejlepsi je - dokazuji to vsemozne testy nejen na Internetu. Kdo tvrdi opak, LZE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 08. 2002 22:10

Veris, ze se Ti strasne divim, ze jeste mas ucet u CS???? Ty fronty jsou fakt strasny!!! Ne ze bych tam mel ucet, jen jsem chtel nejakou informaci ohledne uveru. Navic jsem zjistil, ze v jedne pobocce CS je mozne uver max na 3 roky a v jine i na 4!!! Fakt des a hruza co se tyce CS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike_k  |  29. 08. 2002 22:25

souhlasim ze fronty jsou tam nechutne, ale za normalnich okolnosti neni treba do banky vubec chodit, k cemuz prave prispiva i GSM banking

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 08. 2002 22:36

To je pravda, ale proc zrovna u nechutne CS? Radej ten ucet budu mit jinde. Me osobne nejvic vyhovuje CSOB (IPB). Mam banku na kazde poste v kazde "dire". GSM banking ma taky, ale zatim jen z TMO...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  29. 08. 2002 22:54

Tak Ty mas banking pres TMO? Ze ses tim nepochlubil driv. Osralek nestiha a konik ano?

Krome toho, na co je sockam ucet u banky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 08. 2002 23:12

Napred se nauc poradne cist, nikde jsem nepsal, ze mam TMO!!! Ale priznam se, mam 2x ET jako vedlejsi (ET TIP Relax a ET Tandem II). To cucis, co...  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ocampa  |  29. 08. 2002 23:50

Ja jsem v bance nebyl ze nepamatuju Jo vlastne byl, chodim si tam jen pro 'papirove penize'  Vsechny prevody a pristup k uctu mam z domu pres net a kdyz nejsem doma tak to resi GSM Banking (zatim teda ten na Twistu ). Proste eBanka je super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  30. 08. 2002 00:17

No prave - chodit pro hotovost do CS musi byt uplny horor. U jinych bank je zase problem, ze jsou jen ve vetsich mestech a bankomatu taky neni dostatecny pocet.

Jinak mam vetsinu prikazu trvalych, nebo inkaso...

Zkratka postovni Sporitelna je defakto vsude a to je to, co si na ni hodne vazim!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  30. 08. 2002 03:05

Je to trochu mimo téma ale musím se Mirku vyjádřit k tomuhle:  Zkratka postovni Sporitelna je defakto vsude a to je to, co si na ni hodne vazim!!!
Pošta  je opravdu skoro všude, má to ale jednu chybu. Jsou věci které člověk na poště u přepážky Poštovní spořitelny nevyřídí a pak musí zajít přímo do její pobočky, a ty má Poštovní spořitelna pouze v devíti městech ČR ( krajská města). Sice jako patří pod ČSOB (i ten kod 0300 je stejný) ale v každé pobočce ČSOB dělají jako by jim ta Poštovní spořitelna vůbec nepatřila, nelze zde vyřídit ani pitomý GSM banking a tak člověk musí opravdu vše vyřizovat pouze v jedné z těch devíti poboček (což nechápu). Já například letos jsem tam musel 3x, jednou když si nechala dcera ukrást mobil takže jsme museli jet znovu nahrát GSM bankink na novou SIM, a pak 2x kdy jsem potřeboval podat obyčejný příkaz k úhradě do zahraničí a toto na poště také nelze. Mám to do Ústí nad Labem 18km, ale když jsem si představil že bych byl například z Jablonce nebo Liberce tak potěš pánbu, musel bych se podívat zda by to bylo blíž do Prahy nebo do toho Ústí. Když jsem tohle zjistil tak mě to docela vyrazilo dech. Nechápu proč to nejde ˇvyřídit u poboček ČSOB které jsou v každém větším městě .

PS: Tím jsem ale nechtěl hájit Českou spořitelnu, s tou jsem na vždy skončil už před mnoha lety.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 08. 2002 07:41

... ale když jsem si představil že bych byl například z Jablonce nebo Liberce tak potěš pánbu, musel bych se podívat zda by to bylo blíž do Prahy nebo do toho Ústí.

V Liberci to jde take (ostatne Liberec je krajske mesto Libereckeho kraje ), resp. alespon manzelka si to v Liberci zrizovala (mj. i proto, ze pracuje v Liberci na Poste )

Btw ted na dovolene jsme byli za tu dostupnost Postovni sporitelny velmi radi ... takhle si zena vybrala penize na (mini)Poste primo v te vesnicce kde jsme byli na dovolene, kdybych si chtel vybrat ja s kartou (puvodni) CSOB, musel bych vzit auto a jet do nejblizsiho mesta ... coz pri dovolene v kraji vina a slivovice jde jen tezko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  30. 08. 2002 14:22

Ahoj Ivosi,

ten Jablonec a Liberec jsem zmiňoval proto, že dcera pracuje v Krkonoších a domu jezdí tak 1x za měsíc. Po ztrátě toho mobilu a pořízení nového byl pořadavek "tati až přijedu zajedeš se mnou zase do toho Ústí nahrát tu GSM banku". Tak jsem jí řekl že určitě je to možné i v Liberci nebo Jablonci a že jí to zjistím, tam to má blíž a šéf nebo někdo jí tam určitě odveze. Jaké bylo moje překvapení když jsem na webu banky zjistil, že ani v krajském městě Liberci žádnou pobočku Poštovní spořitelna nemá .

Jestli to jde u tamní pobočky ČSOB jsem už nezjištoval protože kdykoliv vznesu nějaký telef. dotaz na infolinku Pošt. spořitelny tak mě řeknou že musím jedině do Ústí, že v ČSOB v Děčíně to nejde. Buď mají na infolince různé informace (jako na infolinkách mobilních operátorů ), nebo možná to umožňují pouze tam kde je to do pobočky Pošt. spořitelny opravdu daleko (a nebo podle toho jak se která pracovnice banky vyspí ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 08. 2002 15:06

Zena si ten GSM Banking zrizovala v Liberci nekde u kina Varsava (asi Frydlantska ulice?) ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 08. 2002 15:07

Jo a mela by to snad byt primo Postovni sporitelna ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  30. 08. 2002 15:25

Na webu Poštovni spořitelny v seznamu poboček Liberec není, je ale možné že ten web aktualizují jednou za rok .

Ted máme ale jiný problém, já myslím Ivosi že jako zákazníci T-mobile by jsme se nyní měli třást strachy aby nám ten náš operátor nezkrachoval !  Podle některých příspěvků to vypadá že nyní po zavedení Oskar GSM Bankingu nám ubyde velmi mnoho lukrativních zákazníků s Twistama , no a bez těch jejich drobných co propsali s bankou půjde nyní TMO do kytiček .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 08. 2002 15:47

To nepochybne zmeni T-Mobile APRU tak prudce, ze jiste budou v marketingu RM padat hlavy (ovsem spolecenskou unavou z oslav nad tou "ztratou" )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 08. 2002 15:34

Nedalo mi to (co bych pro znameho neudelal ) a zavolal jsem si na jejich infolinku ( 0800 161 162 ) a tam mi rekli nejen presnou adresu Husova 29, ale i potvrdili to, ze tam GSM Banking delaji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  30. 08. 2002 15:47

Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  03. 09. 2002 07:23

Zy by to bylo poprvni, co mame stejny nazor (ohledne CSOB) .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hans  |  30. 08. 2002 08:09

Jdu jeste dal od tematu, ale myslim, ze Mirek psal, ze ma ucet v IPB - CSOB. Tu postu pravdepodobne vyuziva na vybery penez (nevim co je jeste mozne zde vyridit). Takze IMHO chvalil to, ze si muze vybrat penize kdekoli a ma je v bance, kterou muze taky najit na celkem hodne mistech (jestli uz spojeni CSOB - IPB probehlo kompletne)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  30. 08. 2002 14:02

To je pravda, zhruba 95% všeho co od banky potřebuju vyřídím i na přepážkách Poštovní spořitelny na poště. Já tam mám už mnoho let oba účty (postžiro i běžný účet k podnikání) a k plné spokojenosti. Důvodem byla právě ta dostupnost (pošta je téměř všude), protože bydlím i pracuju na malém městě a na poštu to mám pár kroků, kdybych měl účet přímo u ČSOB nebo jiné banky tak bych musel jezdit 10km do okresního města.

Pouze jsem chtěl upozornit na problém v případě, když potřebuju něco trochu méně obvyklého co lze vyřídit pouze přímo na pobočkách Pošt. spořitelny, že těchto poboček  je žalostně málo  pobočky ČSOB se ke klientům Poštovní spořitelny nějak nechtějí znát. Je to ale jen moje zkušenost z Děčína, možná jinde je to jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JH  |  30. 08. 2002 11:55

K poštovní spořitelně jako k mé bance mám taky nějaké výhrady, zrovna v tomhle se ale docela mýlíte. Asi je to lokální záležitost vašeho kraje, u nás na "východě" totiž v tomhle problém nemám(e). Mám známou přímo v pobočce ČSOB, a tak od ní vím, že jsou povinni zřídit GSM BANKING a HOMEBANKING všem klientům ČSOB včetně klientů poštovní spořitelny a taky to dělají. Na poště to fakt nejde (prý zatím - z technických důvodů). A co se týče plateb do zahraničí, na poště to opět nelze, ale zase: stačí na pobočce ČSOB vzít formulář k platbě do zahr. (nebo raději víc do zásoby) a pak ho podat buď přímo na té pobočce nebo i na poště (bez potvrzení) - v obou případech to totiž posílají někam do Prahy na centrálu. Už jsem takto podal dost úhrad do zahraničí a vždy to bez problému prošlo. Já díky GSM Bankingu na poštu kvůli bance musím opravdu jen zřídka. Stačí jen vyžadovat svá práva na poště i pobočce ČSOB - fakt je, že jejich informovanost o tom co lze je někdy bídná, naštěstí spíš v jiných regionech než u nás, jak je vidět...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  30. 08. 2002 13:46

Je možné že je to lokální záležitost, já bydlím mezi Děčínem a Ústím n.L , ovšem bydlím v okrese Děčín a mám to do Děčína i blíž.

1)V případě zřízení GSM bankink jsem se nejdříve telefonicky informoval na infolince Poštovní spořitelny, bylo mi tam řečeno že teoreticky by mě to měli nahrát i v ČSOB v Děčíně ale je možné že to odmítnou, že jsou s tím zatím nějaké potíže tak abych si raději zajel do toho Ústí.

2) Příkaz k úhradě do zahraničí - také jsem se nejdříve telefonicky informoval na infolince Poštovní spořitelny a jednoznačně mě řekli že jediný způsob je zajet si na pobočku do Ústí.

A ještě jedna malá perlička - když jsem loni v září přijel z dovolené tak jsem přivezl zpět nějaké marky, no a protože jsem se už nikam nechystal, navíc jejich platnost na konci roku končila a já stejně potřeboval české koruny, došel jsem si je do ČSOB v Děčíně vyměnit. Předem mě pracovnice na přepážce upozornila na dosti vysoký poplatek s tím, že pokud bych byl jejich klientem tak že bych měl slevu. Když jsem jí řekl že jsem jejich klientem u Poštovní spořitelny tak jí to ani trochu nezajímalo, prostě jako bych neměl s ČSOB nic společného. Docela mě to naštvalo, nikoliv kvůli pár korunám ale z principu.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JH  |  30. 08. 2002 14:07

Tady naprosto souhlasím - jejich infolinka, to je jednoduše tragédie. Nevím, jestli tam sedí nějací brigádníci, ale věřte mi, že když jsem se párkrát u nich informoval, tak mi poradili úplné bláboly - prostě věci, které šly udělat a nakonec byly udělány (po mém) mnohem jednodušeji a rychleji. Takže raději jim nevolat, opravdu to funguje tak, jak jsem popsal v minulém textu a pokud to není oficiální postup, je mi to jedno, hlavně, že mi to tak funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baryj  |  30. 08. 2002 15:00

Petře, asi to je jak lokální záležitost, tak je to v lidech. Když jsem zřizoval kontokorent a vyprali mne z budovy IPB, že musím k divizi poštovní do druhé budovy, tak jsem je ani neseřval - mám to náhodou kousek a vůbec jsem si neuvědomil, že jinde by to byl docela problém. Ovšem pošty jsou všude a já skoro RADĚJI vybírám na poště, než z (cizího) drahého bankomatu. Ovšem služby na poštách jsou ubohé - a OPRAVDU nevím, jestli ty ženské za přepážkou mám litovat (že jim nepřipojili i-net a nedonutili je absolvovat nějaký "bankokurs") nebo jim nadávat, když mi tvrdí, že (požadovanou) službu pošta "neumí". Mnohdy mám totiž pocit, že by i uměla, jenomže by se ta děvčata musela naučit tu službu poskytovat - a v technickém vybavení to (dnes!!) už asi není ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yarih  |  30. 08. 2002 15:21

Technické vybavení dnes problém není, tedy neměl by být pro moderní firmu (otázka jestli pošta takovou firmou je), ale spíš to bude tím, že pošta není ČSOB a nedovedu si představit, že by za tohoto stavu měla coby státní podnik přístup do počítačových systémů ČSOB coby soukromé firmy. Leda že by ČSOB poštu koupila??? Na školení bych poslal většinu přepážkového personálu pošty i českých bank. Na školení do zahraničí!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  30. 08. 2002 17:16

......že pošta není ČSOB a nedovedu si představit, že by za tohoto stavu měla coby státní podnik přístup do počítačových systémů ČSOB coby soukromé firmy.

Něco na tom zřejmě může být ale do těch jejich vztahů člověk nevidí. V každém případě ale výpisy z účtu a jiné doklady mají v hlavičce název Československá Obchodní Banka a.s. - divize Poštovní spořitelna. Takže bych předpokládal že jsem v podstatě klientem ČSOB, stejný je i kód banky 0300. A pokud tedy ČSOB umožňuje provádět transakce na přepážkách pošty, měly by tam poskytovat kompletní služby na 100%.  Jestli by měl být nějaký problém z výše uvedeného důvodu, tak potom by Poštovní spořitelna měla být samostatný subjekt v majetku České pošty. Nevím, zas tak moc se v tom nevyznám, provázanost mezi ČSOB, její divizí Poštovní spořitelna a Českou poštou bude asi dost komplikovaná.

S tím školením úplně souhlasím .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yarih  |  31. 08. 2002 22:59

Proboha SAMOSTATNÝ SUBJEKT V MAJETKU ČESKÉ POŠTY? Asi nejhorší možná varianta! Už tu jednou byla Poštovní banka, která se po revoluci oddělila od pošty. A kvalitu pošt.spořitelny sráží právě ta spojitost se zkostnatělou poštou. Raději bych navrhoval toto: pošta v majetku pošt. spořitelny nebo ČSOB. Ať je totiž kvalita našich bank jakkoli neuspokojivá, pořád by se od nich pošta mohla naučit a od nich převzít (např. IT, atd.) daleko víc než naopak. Koneckonců na západě (asi ne všude) to myslím už funguje, že poštu provozuje nějaká poštovní spořitelna nebo banka. Ovšem to jsou pošty skutečně hlavně na dopisy, balíky, atd a ne na peněžní převody jako ta naše pošta, která bankám fušuje do řemesla a díky tomu jsou pošty plné (nejenom) důchodců, kteří pomalu denně stojí fronty se složenkama místo aby si tyto platby prováděli přes bankovní účty (a levněji). Prostě zaplněné pošty, nervozní lidi ve frontách a následně nervozní personál za přepážkama. IDYLA! Ještě že mám ten GSM Banking a platební kartu. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  01. 09. 2002 15:35

Jo jo, souhlasím, nějak jsem se do toho zamotal. Uplně původně jsem v nějakém příspěvku vlastně kritizoval to, že v pobočkách ČSOB se ke mě jako ke klientovi Poštovní banky nechtějí znát, jako kdybych k ČSOB vůbec nepatřil, takže musím jezdit přímo do pobočky Poštovní spořitelny kterou mám dál (a v republice jich je pouze devět). Určitě zhruba 95% různých operací vyřídím na poště nebo přes GSM Banking ale jsou prostě případy kdy do té banky člověk musí a v ČSOB se chovají jako kdyby jejich Poštovní spořitelna nebyla. Nevím jak jinde, možná je to pouze lokální záležitost zde v Děčíně, ale štve mě to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  03. 09. 2002 07:21

To je sice mozny, ale do pobocky IPB to mam stejne daleko, nez do jakekoliv jine banky. Bydlim kousek od Brna a tam jsou defakto vsechny banky.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 08. 2002 12:10

Je fakt že spořitelna je hroznej ústav, katastrofální služby.... děkuji nechci

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  30. 08. 2002 11:12

No ja mam informaci prave z CS ze se to pripravuje i s Oskarem takze asi to bude. Rikali ze by to mohlo byt koncem roku ale neni to zarucena informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ocampa  |  29. 08. 2002 20:47

Na tohle cekam uz pres rok musel jsem mit Twistku, to ze to Oskar spusti vim uz nejaky ten patek, ale nevi se nebo nevedelo kdy, rekli mi vsude i v bance ze do konce tohoto roku, kdybych vedel ze to bude v zari (ale neprehanejme) tak si nemusim tedka dobijet Twistku, aby mi nezrusili cislo, proste mi to blbe vyslo ;-(

Kdyby to eBanka dala zadara stejne jako kdysi u Twistu budu maximalne happy, ale klidne si rad priplatim, za tu pohodu mi to stoji, konecne budu mit Dohodu s Oskarem vcetne GSM Bankingu, sqvela kombinace!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  29. 08. 2002 20:52

Uživej si to dokud to jde. Koncem příštího roku ti Dohoda skončí a bude po nirváně. Pokud Oskar tak dlouho vydrží ovšem ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ocampa  |  29. 08. 2002 21:42

No to neni jiste ze skonci... ja mam treba smlouvu na 3 roky tj. do r. 2004, oficialne neni potvrzeno ze to skonci, jsou to jen slabomyslne dohady... a kdo vi co bude za rok, za dva, treba bude lepsi tarif, do toho tedka nemuze nikdo videt, ani ty ani ja

A treba uz nebude zadnej Oskar, ani zadna Zeme a bude konecne pokoj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  30. 08. 2002 00:39

No, před nedávnem měnili tarify a žádná sláva. U nejvyššího tarifu to dokonce lehce zdražili do cizí sítě, takže bych nějakou revoluci nečekal. A po tom, jaké Oskar udělal změny, třeba co se týče cen SMS u výherních tarifů a jejich následného zrušení, čí jestli chcete k přeměně. A úplně nejlevnější taky nejsou, myslím, že T-Mobile mu směle může konkurovat.

Nemůžu si pomoci, ale co se týče zavádění nových služeb, tak Oskar nějak moc nespěchá. Že ještě teď nemá MMS, to bych mu nevyčítal, ale ten banking už měl být před delší dobou. Oskarlinku taky slibovali nonstop a kde jsme... Já osobně jsem spokojený s tím, co mám, ale Oskar to neni...

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fun  |  30. 08. 2002 08:51

Tak co resis Goob-e ?
Já osobně jsem spokojený s tím co mám a Oskar to je
Platit si z hovorneho treba hystericke hadky v mediich jestli ja jsem lepsi a rychlejsi nebo ten druhy, dekuji nechci. Radeji treba volam za 10Kc 40minut mesicne cele sve rodine
Kolik by to stalo u T-gasu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  30. 08. 2002 13:14

Tak mě by to u TM po vyčerpání mých 400 volných minut stála hodinka telefonování
TM - TM ............... 126,- kč
TM - ostatní sítě ......151,20- kč

a tebe to po vyčerpání tvých "výhodných" 40ti minut stojí
hodinka volání bratru za
Oskar - Oskar ..... ........ 378,- kč
Oskar - ostatní sítě ....... 630,- kč

No to se ti fakt vyplatí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Čech  |  30. 08. 2002 13:57

rozhodne se mu to vyplati vic, nez ten platit tarif za 1600Kc. Je zajimave, ze TM se vzdy ohani cenami PO provolani volnych minut. Ale nez jima zachrani to, o cem je drazsi na pausalu, to se clovek musi jeste hodne navolat.
A jak to tak vypada, tak stale nikdo nebera na vedomi Na Jistotu a Na Zisk, ktere pro dohne volajici nejsou vubec spatne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  30. 08. 2002 15:34

4 kč stojí volná minuta, u oskara je levnější volná minuta jenom u "Nezavěšuj" a to 3.50,- kč za volnou minutu - ovšem je jich o 100 máně než u TM 400 potom jsou zase dražší placené minuty - sorry, ale s mým rozložením volání tak asi 1000 minut za měsíc + datové služby (GPRS přimojení na internet) jen pro mě (nás, protože ten telefon je firemní) TM výhodnější než Oskar.

BTW my se u TM chystáme používat i jiné věci - privátní síť a GSM bránu - proč? Prostě proto, že nám TM vyhovuje cenami i nabídkou služeb a hlavně jednáním se zákazníkem a ochotou.

Já sám mám i Oskartu (volám s ní na Slovensko) a GO na HSCSD datování. Takže mohu srovnávat všechny tři operátory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  30. 08. 2002 18:54

No, zas tolik se navolat nemusí. Já provolám měsíčně do 80 minut a když jsem si to hodil do Tarif optimal na mobil.cz, tak mi vyšel můj tarif levněji, než jakýkoliv u Oskara... Ja si nemůžu pomoct, ale tyhle dva tarify jsou sice pěkný, ale tak na volání do vlastní sítě a to ještě volat hodně minut, aby to stálo málo... Možná tak dobrý pro messengery, kterým volá jeden člověk z centrály.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin F.  |  01. 09. 2002 12:56

To se pletes,  lonske leto jsem se rozhodl,ze  prejdu od Paegase k Oskarovi, ale  po trech mesicich jsem se vratil zpet k Paegasovi.Oskar ma horsi sluzby,  pokryti a je i drazsi, nechal jsem si pouze Oskar kartu.Zrovna vcera jsem si porovnaval jestli by  jsem u Oskara neplatil mene nez u T-mobile se zamerenim na  Na zisk a Na jistotu.Porovnaval jsem ucty dva mesice zpet podle podrobneho vypisu,  polozku po polozce a Oskar by me vysel o nekolik set korun draz.A kdyz vezmu v uvahu program Partner u T-Mobile(pouzivam jeden tarif a dve partenrske karty ve firme, mesicni ucet okolo 3500 Kc) tak by jsem musel byt dusevne nemocny  abych pouzival Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  01. 09. 2002 15:56

To mohu s klidem potvrdit, a nemám tarif za 1600 ale "pouze" za 945Kč. K tomu 3 partnerske karty a celkový účet také cca kolem těch 3500,-Kč. Po změně Oskarových tarifů jsem to jen tak pro legraci znovu všechno počítal a také mě vyšel Oskar mnohem dražší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marta  |  30. 08. 2002 21:44

tady kědo srovnává hrušky s jabkama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  30. 08. 2002 10:31

Dokud ČTÚ nesníží stále nesmyslnou cenu propojovacích poplatků, zlevnit nelze. V současnosti má (z té zdražené ceny u nejvyššího tarifu ) při volání z Os do ET nebo TM Oskar (z jehož sítě účastník volá) 40 halířů, volaná síť (ET nebo TM 3,60.

Pokud TM nabízí volání ve vlastní síti už za 2,- pak je vidět na první pohled, že cena 3,60 jen za polovinu tohoto hovoru je nesmyslná. Doufám že poplatky poklesnou, s nimi i zisky ET a TM, jako už se letos po prvním poklesu stalo. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 08. 2002 11:55

2Goob: Ano u tarifu Nezavěšuj je nyní cena do ostatních sítí 4,-/min a u Volám stále to bylo 3.50Kč, stalo se to že cena do vlastní sítě klesla o 50hal a do ostatních sítí vzrostla o těch 50hal, lidi řvali že nemaj zvýhodněný volání do vlastní sítě... nyní je to tedy 3,- do Oskara, 4,- jinam (bez 5% DPH pro rejpaly )

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  30. 08. 2002 18:49

To vim, nechtěl jsem to už psát, jsem sematm línej.. . Volání do cizích sítí je u Oskara docela drahý (teda o něco dražší než u TM). Já mám např volání do vlastní sítě u nejnižšího tarifu TM o 20 halířu větší, než Oskar u nejvyššího. Ale abych pořád nekritizoval. Mám ze starých dob Slyším Vás a semtam když ho zapnu, tak má Oskar docela i někde signál.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  30. 08. 2002 20:20

Ale abych pořád nekritizoval. Mám ze starých dob Slyším Vás a semtam když ho zapnu, tak má Oskar docela i někde signál.
   Skvěle formulovaná pochvala, no aspoň se tu člověk občas zasmějě .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  31. 08. 2002 15:55

Nojo, narychlo jsem odepisoval, tak to vypadá, jak to vypadá. Semtam mám Oskara zapnutýho, kdzž někomu píšu na Oskara (max. 3 lidi) nebo když někde jedu a nemám co dělat (ne jako řidič ), tak to sleduju a občas jsem až překvapen. Ale když člověk pak někam dojede, tak tam zrovna Oskar neni. Mám hlavního t-mobile a ten většinou funguje všude, kde se pohybuji.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  31. 08. 2002 16:12

Tak to jsem na tom stejně  .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  29. 08. 2002 21:44

Ony jsou i jine tarify od Oskata vyhodne, ne jen dohoda. (Nicmene se jiz od zacatku vi, ze Oskar dohodu zrusi). Kdyz uz nebude Oskar, tak to bude jina spolecnost, (jako napr. PG - TMO) ale urcite sit nezanikne!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ocampa  |  29. 08. 2002 21:57

Aha ono se vi No ja taky vim ze Intel zachvilku zrusi vyrobu P4, na tom neni nic divneho Ale jak rikam co neni oficialne potvrzene jsou pouze dohady a je celkem zbytecne o tom dale diskutovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 08. 2002 22:05

No, ono je pravda ze dohodu uz Oskar zrusil (pro nove zakazniky) a pro ty soucasne to podle vseobecnych podminek muze udelat kdykoliv PO 31.12.2003... Jen male upresneni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ocampa  |  29. 08. 2002 22:13

No to mas pravdu, ale zrusit to taky nemusi Oskarta ze serie 30.000 take funguje dale pro omezene mnozstvi zakazniku, mozna tu plati pravidlo: 'kdo driv prijde ten driv mele'. A Oskar neni jediny kdo muze rusit a menit ceny, takze modemari )) teste se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 08. 2002 22:30

To, aby nejaky operator zrusil nekomu jiz existujici tarif se nastesti jeste v CR nestalo.... Dohoda a Slysim bude vyjimka (jestli ji oskar zrusi) diky tomu, ze to ma od zacatku ve vseob. podm..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 08. 2002 07:41

Vsechno je jednou poprve ... ovsem osobne si nemyslim, ze by Oskari Dohodu natvrdo zrusili (to by pro ne byla az prilis negativni image), spis ji "jen" nejak silne znevyhodni (ostatne Oskari uz nam nedavno ukazali, ze tohle umi) a nabidnou prechod na standardni tarify ... nejspis to spoji s predstavenim nejakych novych tarifu o kterych budou tvrdit, ze jsou vyhodnejsi (jako to udelali ted nedavno, pritom vyhodnejsi jsou ty nove tarify vetsinou jen pro samotnou firmu Oskar, ovsem jejich PR asi nevi, jak nejak jemne sdelit svym socialne slabsim zakaznikum, ze spolecnost Oskar uz zas tolik nezajima jenom co nejvyssi pocet zakazniku, ale ze by z nich obcas meli radi i nejakou vyteznost ) ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Čech  |  30. 08. 2002 08:31

Ja stale nechapu, proc vsem tolik vadi, ze bude Dohoda zrusena. Pri koupi vedeli, do ceho jdou, a ze muze byt po zkonceni smlouvy zrusena. To je to same, jako by zakaznik TM nadaval, ze po dvou letech musi znovu podepsat smlouvu, aby dostal HIT, jinak mu ho seberou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 08. 2002 12:04

2Ivos C.Plácání je jedna věc, takže by si nám mohl zajisté vysvětlit v čem jsou nové tarify nevýhodné. To že sou tarify výhodné pro operátora není pochyb, žádný operátor není charita.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 08. 2002 14:59

Dejve, delas jako by ses sam neucastnil te bourlive diskuze zde na MM po tom zruseni nabidky vyhernuch tarifu ... nemam pocit, ze by tam nekdo nejak vychvaloval ten tarif, co by mel nahradit "Dohodu" ... Oskar zacal s extremne nizko posazenymi cenami, takze lze jen tezko ocekavat nejake pohyby smerem dolu, spise naopak ...
Pri ruseni (resp. ukonceni nabizeni novym zakaznikum) starych vyhernich tarifu nabidli tarify nove, ovsem pro vetsinu uzivatelu drazsi, pricemz v te dobe Oskarlinka tvrde presvedcovala stavajici zakazniky na prechod na nove tarify (vlastni zkusenost ).
Ja jsem asi spise vyjimka ... pro mne byl ten prechod ze "Slysim vas" na "Odepis" opravdu vyhodny, protoze jsem tu kartu (a nejen ji) vyuzival (a vyuzivam) ve founu se servisnim menu jen na testy kvality site (opravdu temer nemam komu bych volal na pevnou a ani prakticky nemam komu bych volal ci esemeskoval na Oskara, takze v tomhle smeru je to pro mne uplne jedno), tudiz ja jsem ten prechod zvolil pro moznost zalozniho GPRS, ale jak rikam, ja jsem v tomhle asi spise vyjimka ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 08. 2002 18:05

2Ivos C. : Já sem se té diskuse pochopitelně zůčastnil. Nikdo tam nový tarify nevychvaloval a asi proto že je nikdo v tý době delší dobu nepoužíval... 

Starý tarify byly nevýhodná už při přepočtu ceny minut který dostaneš za paušál. U Volám Stále a Často se zlevnily "volný minuty" o 1Kč/min....  a např.  cena volání do Oskara po provolání těch minut je taky o korunu levnější (u Nezavěšuj je to o 50hal/min).  Tohle je tedy nevýhodnost?

Co se týče Dohody, nikdy Oskar

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 08. 2002 18:54

Dobre, ja to nechtel napsat uplne natvrdo, ale pokud si vzpominam, tak to nevychvalovani spocivalo prevazne v nadavkach

Starý tarify byly nevýhodná už při přepočtu ceny minut který dostaneš za paušál.
Nezlob se na me, ale Ty porad operujes jen s volnymi minutami, ale me zajima kolik provolam celkove a podle toho si samozrejme volim takovy tarif, aby mi provolany cas nad volne minuty ten prumer snizoval (ostatne ja proste nehodlam sledovat kolik provolam, abych nedejboze neprekrocil volne minuty ... naopak hodlam i nadale volat tak jak chci a potrebuji).
Nema to cenu, kazdy to vidime z jineho pohledu ... ja to celkove vidim spise jako zdrazeni (i kdyz opakuji, ze me se ty zmeny dotkly v pozitivnim smyslu), Ty to vidis jako zlevneni ... nechme toho ... stejne se to puvodniho tematu netyka ...

Co se týče Dohody, nikdy Oskar
To se nejak nedokoncilo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  01. 09. 2002 22:06

To snad ne! Tak kupříkladu minuly měsíc mi zrušili  tarif Oskarta 1500.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 08. 2002 19:24

Jak to bude ze stavajicima SIM toolkitovyma kartama? Bude stacit ta co mam na platby z mobilu? Nebo budu muset mit zase novou?

Jak to vypada s CSOB???? Nevite nahodou nekdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ferda  |  02. 09. 2002 14:20

Cauves,

tak SIM se bude muset vymenit zcela urcite, pac je to nova generace s 64KB pameti. Zadaco to urcite nebude a CSOB by mela byt do konce roku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  03. 09. 2002 06:06

Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej  |  29. 08. 2002 19:10

Už jsem to před několika týdny četl ve zprávě ČIA - převzal jí tuším i Mobil.cz ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cicmon  |  29. 08. 2002 18:38

Jaká bude cena za výměnu bankovní SIM, nebo bude (jak je u O zvykem) zdarma?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sibir  |  29. 08. 2002 18:36

Konecne Uz na to cekam konecne budu moc simku ErrorTelu hodit do kose

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spoo  |  29. 08. 2002 18:28

Podle mych infos to má být s ebankou a GE capital, prozatím + stávající platby z mobilu. SIM karty od 2. září, oficiální tiskovka tuším 16. září?

Na SIM bude místo pro 20 textovek + asi 5 nebo 7 uzamykatelných textovek vyhrazených pro banking.

Zdravím, spoo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spoo  |  29. 08. 2002 19:13

Jo, cena SIMky bude 300 Kč. Jinak bude akce, ze za Nokii 5110 dostanete slevu 2 litry misto nynejsiho jednoho na vybrany Nokie.

 

spoo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 08. 2002 19:22

Nevite co to bude za SIMky? Budou to stale od stejneho vyrobce jako ma ted? Potrebuju totiz vycist KI a nejen z tech  SIM TOOLKITOVYCH co jsou nyni to nejde .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rx 007  |  30. 08. 2002 08:30

Uz mam vycteno. Silver s 3 nahranymi SIM jede jak po masle. Jen Slysim Vas, ktere jsem si poridil z piety, tesne pred jeho zrusenim nejde oscanovat. Ale az budou nove SIM necham si ji vymenit a prubnu to s novym typem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marta  |  30. 08. 2002 21:35

Nazdarek!

Muzes mi dat vedet jak to dopadlo, esli ti to fachci??? Platby z mobilu(cerna SIM) oskenovat nejde)(merylan@centrum.cz)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  03. 09. 2002 07:40

Tak pak dej taky vedet. Dik....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pan Modrý  |  29. 08. 2002 16:36

Na co Oskar zavádí GSM Banking? Vždyť všichni, kdo to potřebujeme, jsme u T-Mobile nebo když už, tak u Eurotelu!

Outsider Oskar (rovný pokoji za 500,-) si teda pospíšil, jen co je pravda ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  29. 08. 2002 17:52

Oskare pozdě! Už jsem jinde!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 08. 2002 19:19

Ne ne, jinde nejsme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  29. 08. 2002 22:49

Si pis, ze jsme!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 08. 2002 22:56

Uz jen Ty jsi tu chybel....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovník Magorů  |  30. 08. 2002 08:22

Kyblíček, lopatičku a honem zpátky na pískoviště

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan44  |  01. 09. 2002 11:27

Jinde sice nejsem. Mam 608 uz delsi dobu a Oskarovi fandim kvuli jeho (podle me) lidstejsimu pristupu k veci.

Ale uz je jinej...  Uz urcitej pocet klientu ma a uz se tak hold nepretrhne.

Stale ale jedina vec co me sere dost je, jak pozde zavadi ty sluzby (bankovnictvi, GPRS, ted zas MMS). To se mi nelibi a nevim proc to dela???

PS: taky me sere ta jeho sefova. Cetl jsem s ni s MFDnesMgz rozhovor. CARLA je hrozna krava. Cetl to taky nekdo?????????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yankee.yellow  |  29. 08. 2002 18:08

To jsi vedle, jak ta jedle, mladý muži.

Spousta z nás - a já  jsem také mezi něma - na to už dlouho čeká a T-mobile kartu má v šupliku a používá ji jen a pouze na GSM banking.

V okamžiku, kdy to spusti Oskar, tak moje T-mobile karta letí už na vždy do koše ... i tak na ni pro SMS-kuji jen to, co potřebuji pro komunikaci z bankou.

A mohu tě ujistit, že je nás takových spousta a že spuštením této služby u OS přichází T-mobile o značné množství zákazníku ......

Ale tak to má být ... prostě konkurence je nutná.

Ale na druhou stranu, OS stále nemá  MMS, tedy to je naprostá nehoráznost a věc, bez které téměř nemá cenu ani existovat ..............

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brucewillis  |  29. 08. 2002 18:23

Jsem na tom úplně stejně, simku t-mobilu mám jenom a výhradně na gsm banking.

Neměl ale Oskar něco podobnýho spouštět v létě? A před tím na jaře?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  30. 08. 2002 06:18

Přesně tak, také mám TWIST kartu jen kvůli GSM bankingu. Stejně tak, jako má hafo lidí Oskartu kvůli volání na Oskara.

S tím MMS to nemyslíš vážně, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  30. 08. 2002 11:03

Ja jsem na tom na chlup stejne jen s tim rozdilem, ze mam kartu ET a to proto, ze pres ni mam pristup ke dvema uctum ve dvou bankach. A taky ji na nic jinyho nepouzivam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza F.  |  30. 08. 2002 13:10

Souhlasím s reakcí, opravdu T-Mobile bude mít odliv po zprovoznění GSM-bankingu u OS. Také velmi rád zahodím paegas kartu, už jí mám jen na banking ČSOB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  30. 08. 2002 15:40

A mohu tě ujistit, že je nás takových spousta a že spuštením této služby u OS přichází T-mobile o značné množství zákazníku ......
No to je opravdu hrozná škoda, bez těch vašich 20Kč měsíčně za komunikaci s bankou zcela určitě TMO zkrachuje .  Vždyt výše sám uvádíte že ... i tak na ni pro SMS-kuji jen to, co potřebuji pro komunikaci z bankou.  Takže nechápu co tu vůbec řešíte .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  29. 08. 2002 18:23

Už podražuje, cenu toho pokoje zvedli na 700  .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Medvidek  |  30. 08. 2002 09:53

"Miluju" tyhle valky mezi fanousky operatoru... Jsem uzivatelem Oskara, podarilo se mi diky tomu stahnout mesicni naklady z 2000 - 3000 na cca 1000 a jsem spokojeny. Driv jsem byl u Paegase. Presto vse mam ucet u eBanky a kvuli tomu mam twist kartu. Ted konecne odpadne prehazovani karet, hura ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 08. 2002 11:49

Ano všichni co potřebují sou u T-mobile nebo Eurotelu, ale třeba já konečně budu moct vyhodit SIMku T-Mobajlu a áádios....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  30. 08. 2002 13:10

Ja jsem u Paegasu ctyri roky,GSM banking mam taky a jediny duvod,proc jsem zustaval u Paegasu a nesel k OSKAROVI je ten,ze nemel GSM Banking a ted jak ho bude mit,tak okamzite prechazim k Oskarovi.Nejlepsi ceny za volani a nejlevnejsi sms.Cekal jsem na to jako na smylovani.OSKARE JEN TAK DAL.Paegas a Eurotel se muzou jit zahrabat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 08. 2002 18:31

Cekal jsem na to jako na smYlovani. ... tohle uz je i na me moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbynek  |  31. 08. 2002 06:14

pletes se pane modry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  29. 08. 2002 16:29

Já mám informaci,že to bude s E-Bankou a ČSOB .... o GE nic nevím,ale pokud by to byla GE a né ČSOB tak bych byl rád,mám u GE účet

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  29. 08. 2002 17:06

U ČSOB GSM Banking téměř, kromě aktuálního přehledu historie na mobilu, nepotřebuješ, přes bezplatnou Linku 24 máš automatické volání o zůstatku  (a zasílání historie na fax) zdarma a přes živýho operátora 24 hod denně historii a příkazy. Zároveň máš zdarma přístup přes web na zůstatek a historii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 08. 2002 09:36

2Tito: Ano "téměř" to je ten problém, nechci někam volat,nechce se mi lézt na web, chci to mít v moblu jako to mám teď (GSM banking u GE u T-mobilu) .... ňákej žiej operátor je mi ukradenej...

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  30. 08. 2002 11:08

Mas urcite pravdu u jednorazovejch prikazu, ktery jsou podstatne pohodlnejsi pres GSM. Ale k zisteni zustatku na uctu staci hlasovej automat. U historie zase znas jenom datum a castku, nevis od koho to je. Mam treba kontokorent, kterej dela ve vypisu desnej binec, jak se porad pricita a odecita (ted jsem snad uz na dlouho nad vodou, takze uz nebude strasit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 08. 2002 19:17

Ja bych zase radej CSOB.... Nevite nekdo jak to bude doopravdy? Me na infolince potvrdily ty dve banky co jsou v clanku.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kapacka  |  29. 08. 2002 15:17

To uz davno vime, uz jsem to tu nekolikrat psal. GE i s dobijenim pres mobil , mam k tomu materialy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  29. 08. 2002 15:33

Tak povídej a přeháněj, co o tom víš......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
insider  |  29. 08. 2002 16:13

pokud byl na skoleni pro Oskarlinku, tak vsechno o obsluze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kapacka  |  30. 08. 2002 00:44

A pokud u GE tak o cenach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 08. 2002 15:01

Výborně, jen tak dál, už bylo na čase.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan44  |  29. 08. 2002 21:20

No konečně

Já mám čsob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martan  |  30. 08. 2002 11:43

Ta prijde do konce roku, uvidis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza F.  |  30. 08. 2002 13:05

Nevím, jestli ČSOB bude, protože ani u Eurotelu není (měl jsem u Paegase GSM banking, vcelku dobrý, po přechodu k ET se na účet takto nedostanu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor