Opět si dovolím oponovat.
ad 1.) nevím, kde berete jistotu, že je tak ČM zapsaný, pokud vím, tak jeho reklamy nejsou zaměřeny na bezdomovce. A pokud si dobře pamatuji, tak dříve byli sockami označování majitelé TWISTů, pak holt přišla Oskarta a Slyším Vás.
ad 2.) Naše firma je významným firemním zákazníkem Českého mobilu. Oslovovali jsme jak Eurotel, tak (v té době) Paegas. Nabídka služeb pro firemní zákazníky byla bezkonkurenční ve prospěch Českého mobilu. Hodně dělal i přístup, který se určitě u E i TMO radikálně změnil. Přesvědčím se o tom koncem roku, kdy nám vyprší smlouva s ČM a my budeme poptávat všechny 3 operátory. Proto ze svého pohledu tvrdím, že momentálně jezdíme Superbem. Myslím, že projekty jako technoidi či Oskarzóna je něco, čím je ČM výjimečný. Poskytuje službu celému trhu tím, že podporuje vývojáře. Ale to je o delší diskuzi. Jo, a colu jsem si skutečně z automatu ještě nekoupil, nějak jsem nepotkal vhodný nápojový automat.
ad 3.) S pokrytím v budovách souhlasím, tady má ČM co zlepšovat. Na horách bych se dost hádal. Zatím se mi stalo jen výjimečně (a to chodím po horách dost), že by při nepřítomnosti signálu Oskara měl signál jiný operátor. Ale netvrdím, že to tak být nemůže. Ale jsem s pokrytím signálu spokojen a proto to není pro mě důvod ke změně operátora.
ad 4.) Jestli se nepletu, tak dobré právní oddělení každé firmy má v popisu práce neutralizovat problémy.
ad 5.) Reklama je jen otázkou vkusu. Mě se například líbí. Moc by mne zajímalo na jakou skupinu uživatelů je podle Vás zaměřená.
Díky za odpověď.