Oživeno: Proč nám reklamy T-Mobilu lžou?

Reklamní kampaň T-Mobilu propagující mobil Siemens MT50 a javové hry je podle mého názoru vydařená. Na interaktivním webovém banneru střílíte ufony a úzké proužky v tištěných časopisech doprovázejí tak šílené slogany, že určitě dvakrát obrátíte stránku, abyste se dostali k finálnímu sdělení.

Fakt úlet

Také celostránkové reklamy „Aut jsem rozštípal dost, teď je srovnám buldozerem“ jsou mírně nenormální, ale k propagovanému produktu se hodí. Po podrobnějším zkoumání jsem ale na nich objevil tento text:

"Díky Siemensu MT50 a mobilnímu operátoru T-Mobile, který jako jediný podporuje stahování her ve formátu Java, můžu stahovat kdekoliv nové a nové hry. Fakt úlet!"

Jenže tato formulace je opravdu úlet. T-Mobile sice jako jediný český operátor nabízí na svém portálu javové hry, když se ale obrátíte na jiné archivy (midlet.org, midletcentral.com ...), můžete mobil s Javou krásně využít i s jinými operátory. Víme sice o omezení u Oskara, ale ani to nedává T-Mobilu právo používat zmíněný slogan. U Oskara je problém řešitelný a u Eurotelu se s ním vůbec nesetkáte.


Oživeno v neděli 11.46: V diskusi se objevilo možné vysvětlení pravdivosti tohoto sloganu. Zatímco T-Mobile stahování javových her podporuje nabídkou aplikací na portálu t-zones, ostatní operátoři stahování her „pouze“ umožňují.

Nic to ovšem nemění na faktu, že pro člověka, který není dokonale v obraze, reklama T-Mobilu jednoznačně vyznívá tak, že s žádným jiným operátorem není možné používat javové telefony.

Témata článku: Siemens MT50, Tištěný časopis, Mobil


komerční sdělení

Komerční sdělení