Paegas bojuje s Telecomem

Diskuze čtenářů k článku

Roman  |  05. 03. 2002 07:00

Pokud budeme srovnávat i ostatní služby (pomíjím ceny za připojení na internet, které se skutečně firmám vyplatí mikrovlnkou), pak musíme u Telecomu brát v úvahu linky ISDN a jejich cenové srovnání s PAEGASem a zejména OSKARem je jasně ve prospěch mobilů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martinson  |  28. 02. 2002 09:06

Pohodlněji se mi telefonuje z pevné linky. Pokud neřeším cenu, zvolím pro hovor klasický telefon. Mobil je výborný když jsem mimo byt a kancelář. Nemáte pocit "hlava v mikrovlnce" když voláte delší hovor z mobilu?

K výhodnosti:Zkušebně sem nasadil tarif Home Maxi, používáme doma internet a voláme  nejčastěji na pevné linky mimo špičku. Účet za pevnou je cca 800 (internet cca 250), ¨můj mobil do 300 v Twistu. Pevnou linku využívájí dva dospělí a tři děti. Žena sporadicky využívá svůj mobil (zanedbatelné).

Zajímalo by mne jaké cenové mobilní řešení mi nabídnete a kolik by asi stálo.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  05. 03. 2002 07:12

Zkus dohodu s OSKARem, za 550,- měsíčně si užiješ 5 hodin - na pevnou nebo mobil - je to úplně jedno. Za to, co dáváš měsíčně zlodějům z Telecomu si můžeš dovolit k tomu i připojení přes GPRS na internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laďa  |  27. 02. 2002 00:38

Bohužel jak článek, tak i příspěvky, se dopouštějí jednoho zásadního nedostatku, jenž spočívá v rozdílných výchozích podmínkách. Ve všech případech je totiž uvažována varianta, že dotyčný má mobil nebo poevnou linku, případně obojí.

Jsem toho názoru, že je nutno počítat jinak: Nemám nic a rozhoduji se pro mobil či pevnou linku podle předpokládaného počtu telefonátů měsíčně na pevnou linku a různým mobilním operátorům, přečemž buď chci, nebo nechci mít přístup na internet pomocí vytáčené linky.

Propočítat náklady není velký problém, ale i bez počítání mi vyjde pro většinu případů levněji mobil. Především lze mobil pořídit levněji než pevnou linku (úplně stačí ten nejlevnější na telefonování a SMS) a jestliže často nevolám, jsem schopen se bez problémů vejít i do paušálu, jejž musím platit TELECOMu i když vůbec netelefonuji.

Takže skutečně pevná linka má význam především pro toho, kdo potřebuje internetové připojení. Kdyby bylo možné levnější internetové připojení např. mikrovlnným spojem (a nevidím důvod, proč by tomu nemohlo být - při velkém počtu zákazníků by se to firmám vyplatilo spíše než držet vysoké ceny pro malý počet zákazníků) - stačilo by 64 kb (snad i méně při celodenním připojení), TELECOMu by hrozil krach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AntiTelecom  |  26. 02. 2002 10:30

Asi tak, že potrefená telekomácká husa opět kejhla. Kdyby se radši starala o informovanost zákazníků - asi nebudu sám, komu platí už pár dní nové účtování a Telecom se neobtěžoval mi to ani sdělit, natož pak vysvětlit proč se platí vyšší paušál....... Kdybych nemusel pevnou držet kvůli internetu, tak bych je tak rád poslal do.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxxx  |  26. 02. 2002 10:50

No, a to je právě ono. Mobilní telefony se vyplatí kvůli telefonování, pevná kvůli telefonování na pevnou a hlavně kvůli INTERNETU. A tak to prostě bude. Stejně jako můžeme topit plynem, elektrikou, nebo uhlím. Každý má své výhody. S tím Internetem to u ČTC asi i vydrží nějakou dobu do budoucna. Zatímco již dnes se alternativní operátoři pomalu předhánějí v tom, kdo nabídne drobným zákazníkům od července call-by-call levnější meziměstské čí mezinárodní volání, co se týče Internetu, už se většina z nich vyjádřila, že tarif srovantelný s Internet 2002 by u nich byl nákladově na hraně, a neuvažují tak o vlastním tarifu na Internet. Nebo-li od července bude pořád ještě Internet přes sítě ČTC nejlevnější (kabelové, bezdrátové, mobilní ap. připojení je spíše pro fajnšmekry, nemluvě o fyzických - ne všude je kabel - a investičních omezeních - cena terminálů).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kolombo  |  26. 02. 2002 14:43

To jsem zvědav, jak to dopadne v long distance u alternativů. Možná budou o "desetník" levnější...... Dramatické snížení cen však neočekávám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  26. 02. 2002 00:36

Když už se píše o srovnávání výhodnosti pevné linky a mobilu, chtěl bych připenout ještě jeden aspekt: a to možnost zahrnutí do nákladů (kdo má tu možnost).

Zatímco pevnou linku do nákladů nenacpete ani kdybyste neprovolali soukromě ani vteřinu, u mobilu je to přesně naopak. Finanční propočet pak vychází ještě zajímavěji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zetko  |  27. 02. 2002 16:25

??? Kde jsi na to přišel ??? To, že pevnou linku nedáš do nákladů je samozřejmě nesmysl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  25. 02. 2002 20:09

Všechno závisí na tom kam a jak často potřebujete volat. Osobně pro mne znamená zvyšení ceny Telekomu nárust výdajů asi o 120 % a to při jakémkoliv zvoleném tarifu.  Pro vysvětlení - mám dual SIM s Oskartou z první série, tedy 10 Kč za hodinu hovoru do  Oskara a  Paegas SIM pro levnější volání do Paegasu. Navíc bývam přes týden služebně pryč, takže z pevné doma prakticky nevolám, loni byly hovory cca 500 Kč za celý rok (na pevnou i mobily). Víc jsem utratil za Internet, ale i to bylo tak 1000 Kč ročně. (95 % spojení v pásmu Internet III). Takže ať zůstanu na standartu, nebo přejdu na internetový tarif (399 Kč měsíčně), budu platit podstatně víc. Jediný důvod, proč ještě pevnou mám je Internet. Chápu že asi nejsem pro telekom přílis lukrativní, ale při takto nastavených cenách začínam uvažovat o zrušení linky a zřízení bezdrátu. Nabídka 26 hodin měsíčně zdarma v nočním pásmu za 500 Kč myslím může úspěšně konkurovat telekomáckému 13h za 399, i když si započtu počáteční investice. Navíc mě už telekom štve, 3 roky vždycky při dešti padá modemové spojení a to nejen mně, ale všem v oblasti a telekoumaci to nejsou schopni spravit ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  25. 02. 2002 19:49

Pán asi trochu přestřelil, když označuje Paegas za úpadkovou společnost, on ten Paegas totiž je zlatá střední cesta. Není nejlevnější, ale ani nejdražší. Má NEJ služby a pokrytí. Já mám paušál a neměnil bych, SIM ET aOSKARA- předplacené mám taky v hrníčku, asi mi jejich kredit propadne, u ET teda určitě!  Nicméně Paegasi tahle nečistá reklama se mi taky nelíbí, měl bys ji stáhnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fugas.CZ  |  25. 02. 2002 13:24

byl jsem take pevne rozhodnut odhlasit pevnou linku [mobil samozrejme vlastnim]. vse jsem prokalkuloval a bylo jasne ,ze mobil vyjde levneji i prez pocatecni provozni naklady. jeste pred dnem D [odhlasovacim ]se vsak vyskytli nejake osobni a pracovni problemy a bylo nutne vse vyrizovat telefonicky.provolal jsem cca 90 minut z pevne na pevnou a pri predstave ,ze bych toto mel vyrizovat z mobilu me presla chut odhlasit pevnou. dalsi priklad ::vyrizovani reklamace v mem pripade na UPC- min. desetiminutove cekani na spojeni nekolikrat za mesic .at si kazdy rika jak je volani z mobilu levne jsem presvedcen o opaku .tim se ale v zadnem pripade nezastavam telecomu!!!! pevnou nechavam a mobil mam pro vsechny pripady. casem uvidim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  25. 02. 2002 15:55

Pokud predpokladate, ze budete i nadale pravidelne volat na UPC s desetiminutovym cekanim na spojeni tak asi ano. Ja osobne bych povazoval takovou situaci spis za vyjimecnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  25. 02. 2002 12:26

Paegas trdi ze "
Při volání z mobilní sítě Paegas na pevnou linku zaplatíte výrazně méně než v opačném případě, tedy pokud byste volali z pevné linky do mobilní sítě Paegas.
To samé platí také pro volání mezi jednotlivými mobilními sítěmi. Voláte-li z GSM sítě Paegas do sítí ostatních mobilních operátorů, zaplatíte méně, než když do mobilních sítí voláte z pevné linky. Mobilní telefon přitom nyní vlastní okolo sedmi milionů lidí, což je mnohem více, než je celkový počet pevných telefonních stanic. Je tedy pravděpodobné, že většina Vašich hovorů bude směřovat právě do mobilních sítí.".
Je pravda ze za MT a MT zaplatite mene nez CT a MT. A je v podstate jedno na jakeho MO z PG volate, vzdy to bude levnejsi nez z CT.
Reklama vychazi z toho, ze kdyz je mezi lidmi kolem 7 min MT a asi 10 mil je v CR lidi a vy musite zrovna volat, respektive Vam uz pevne cislo daji snad jen firmy, osoby vsak jiz preferuji mobil nevyplati se volat z pevne na mobil.
Je pravdou, ze CT a CT bude vzdy levnejsi, ale to neni v reklame vyvraceno ani zpochybneno!
Ja mam CT jen pro EuroISDN, az bude internet po kabelovce pro moji lokalitu pristupny tak Pa-Pa CT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  25. 02. 2002 08:39

Je vážně neuvěřitelné, jak redaktoři MM neustále tvrdí, že pevná linka je téměř ve všech případech (nedávný článek o Ovečky, vraťte se, nebo jak se to jmenovalo) nebo většinou levnější. Opak je pravdou. Většinou vyjde dráž nebo stejně jako mobil. Troufám si tvrdit, že polovina pevnolinkařů provolá do 60 minut měsíčně, u Standardu to je za 300, tj. 5 Kč/min. Když vezmu v úvahu, že volaný má většinou i mobil, můžu mu volat za stejné peníze, a v případě "domácí" sítě ještě levněji - platí např. pro Oskartu 1500. Nehledě k paušálům jako Slyším Vás nebo Dohoda. Ale co když provolám jen třeba 30 minut? Minuta za 10 Kč. Anebo 20? Minuta za 15 Kč. Myslím, že tomu, kdo provolá 60 a méně minut měsíčně, se rozhodně vyplatí pevnou zrušit. V žádném případě nelze paušalizovat, že pevná linka je většinou levnější. Starou belu. Už si to konečně v MM uvědomte, anebo blíže specifikujte, kdy je volání z pevné linky většinou levnější. Já za 200 minut na pevnou platím 52,50 Kč, účtování 60+30 (Telecom účtuje 120+60).
Píšete, že komu jde o peníze, podstoupí to nepohodlí a bude mít dva telefony a dva účty, protože z pevné to je většinou levnější. A proč by nepodstoupil nepohodlí vyměňování simek v mobilu? A ušetří ještě více.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  24. 02. 2002 02:07

Nevím přesně, jak je myšlena věta "Minutové sazby za volání v síti Českého Telecomu jsou stále i po přihlédnutí k vysokému paušálnímu poplatku (a po odečtení volných korun) většinou výhodnější."

V reklamním textu se nikde nepíše, že volání do sítě Českého Telecomu je levnější z mobilu, nebo snad dokonce že je minutová sazba nižší. Píše se tam, že je to celkově výhodnější, a jsou zmíněny konkrétní výhody.

A i když si člověk odmyslí výhody, které se bezprostředně promítají do peněz (mobilita, mnohem větší rozsah služeb, jedno číslo, jeden účet), tak finanční srovnání může dost často dopadnout skutečně v neprospěch pevné linky, přesněji řečeno, že se ji nevyplatí mít vedle mobilu. Spočítat to není žádný problém. Třeba do 40min měsíčně na pevnou je nejlevnější Oskarova Slyším Vás, sazba 0,25 Kč/min je dost dobrá, ne?

Nebo kolik set tisíc lidí si zvolilo program HOME MINI. 30 minut volání místního mimo špičku přijde na 190,- Kč, tedy minuta na 6,33 Kč. Levnější je už i Paegas 20 Start Hit. 60 minut mimo špičku: ČTc 3,16/min, levnější je až Paegas 800. Ovšem stačí, aby těch 60 minut bylo ve špičce, a už je to u ČTc 4,47/min. Nehledě na meziměsto, to je vůbec drahé. Nebo Home Standard - 100 minut místních přijde na 299,- Kč, takže minuta za 2,99. Opět Paegas 800 HIT vychází levněji.

Vždy to záleží na tom, jaký mám dnes tarif na mobilu, jestli volám na pevnou hlavně ve špičce nebo mimo špičku a také na tom, jestli můžu volat stejnému člověkovi na mobil v rámci stejné sítě nebo ne. Také hodně záleží na ovyklé době hovoru, Telecom účtuje minimálně 2 minuty, a pak po celých minutách, to je taky citelný rozdíl.

Věřím tomu, že opravdu v mnoha případech, možná ve většině případů, vyjde pro majitele mobilu levněji pevnou linku zrušit - a o tom ta reklama je.

Reklama Paegasu je kupodivu docela střízlivá a uvádí nesporná fakta - až na jeden oblíbený blud, šířený v titulcích i na Mobilmanii, že má mobilní telefon 7 miliónů lidí. Brzo jich bude aspoň 11.

To reklama Telecomu je mnohem klamavější, inzerovanou minutu za 0,70 nikdo nepořídí, protože musí platit paušál. Pokud budu volat pouze místně mimo špičku, bude mě v nejvýhodnějším tarifu u Telecomu stát minuta při protelefonovaných 100 minutách 2,99, při 200 minutách 1,75, při 300 minutách 1,40, 500 min odpovídá 1,12/min - kde je těch 70 haléřů? A to existují mobilní tarify, kdy se dá volat o víkendu za 1,-/min.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.R.  |  25. 02. 2002 07:19

Ještě je nutno dodat, že i když Telecom uvádí 0,7 Kč/min. musí se zaplatit první hovor jako dvouminutový, byť mluvíte třeba jen 5 vteřin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  25. 02. 2002 08:25

Jo, zvláště, když se dovoláte do záznamníku a ani nechcete nechat vzkaz a už jste o dvě minuty chudší. To je pravý důvod, proč CTc tak prosazuje ten svůj MemoBox. Už mi dvakrát volali a přemlouvali mne, abych si ho také zřídil. Děkuji nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek72  |  25. 02. 2002 08:17

Plně s Tebou souhlasím. V reklamě Paegasu se píše zejména o ušetření paušálního poplatku od Telecomu což při využívání tarifu Home Standard činí 300Kč. Drtivá většina mých známých má mobilní telefon (několik jich ani pevnou linku nemá), takže jim mohu volat levně na mobil. Vzhledem k tomu, že více než polovinu volání mám do sítě stejného operátora volám celkem levně. I kdybych volal na pevnou linku hovory, které normálně volám z pevné linky, nedostanu se v provolané částce nad 300 Kč za měsíc - což se shoduje se závěry Paegasu v jeho reklamě a to i přesto, že nepoužiji oněch 300Kč na lepší paušál, ale proinvestuju je do kreditu. At si každý spočítá, zda by provolal ročně navíc z mobilu oněch 3600 Kč, které ted minimálně zaplatí Telecomu či zda je neprovolá. Prakticky se vším, co Paegas ve své reklamě uvedl se dá souhlasit. Mám však jeden důvod, pro který přípojku u CT nezruším - a tím je připojení na internet. Zde bohužel mobilní telefony nepřináší cenově srovnatelnou nabídku. Pokud by však někdo přišel s cenově výhodným připojením pro domácnost  - kabelovka, mikrovlna (vzdyt doma nepotřebuji zrovna neomezené množství stažených dat v základním paušálu) neváhám a zruším pevnou linku.

PS: nevíte někdo jak pokračuje rozšiřování sítí FWA?? Díky možnosti přenosu vzduchem na tzv. poslední míli to měla být konkurence telecomu, ale zdá se mi, že to nějak usnulo na vavřínech. Vidím to jako jednu z šancí, jak se zbavit závislosti na drátech Telecomu i v menších městech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  25. 02. 2002 09:12

FWA funguje zatím jen ve velkých městech, ale stejně se zaměřuje jen na podnikovou klientelu. Marné naše naděje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  25. 02. 2002 10:52

Tak tak. V nedavne pohnute dobe sem nekolika znamejm delal propocet nakladu podle nekolika starsich faktur. Vzdycky se nasla nejaka "mobilni" varianta, ktera byla levnejsi, mnohdy vyrazne levnejsi. Pouze v pripade, ze maji maly ditko a da se predpokladat jeho zajem o internet v dohledne dobe (u nas neni jina alternativa nez dialup), jsem doporucil pevnou ponechat (tem, co internet jiz pouzivaji jsem ani propocet nedelal)... Je fakt, ze az na jednu vyjimku, meli v rodine jiz alespon jeden mobil a do propoctu sly jen naklady na volani...

Pepa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  23. 02. 2002 20:38


Vypadá to že dvě firmy v úpadku se pustily do sebe
U obou dochází k faktickému odlivu klientů a tak se pustily do boje
o těch pár zoufalců co odešli od Telezloděje.

Paegas stále zahrnuje mezi své klienty i statisíce twistařů...kterým se simka pegasu válí doma v hrníčku viz třeba já..mám 2.

Na obě firmy mor a choleru !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  23. 02. 2002 21:13

Co přesně myslíte "faktickým odlivem klientů"? Tento výraz chápu tak, že se snižuje počet zákazníků operátora. Teď nevím, jak u Telecomu, ale u Paegasu to není pravda. Nanejvýš lze psát o tom, že nárůst počtu klientů se u Paegasu zpomalil, jak je vidět v grafech v tomto článku. Nejvíce ale ubývají klienti Eurotelu a v absolutních číslech je na tom nejhůře zase Oskar.

Paegas počítá všechny aktivní karty. Pokud je vaše SIM v hrníčku propadá, už není započítána. Velmi podobný způsob počítání zákazníků ale používají i ostatní operátoři, kteří se liší jen tím, že například u Eurotelu je pro nepropadnutí karty nutné provést každé tři měsíce alespoň jeden placený hovor.

Můžete mi vysvětlit, jak jste svůj příspěvek myslel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  23. 02. 2002 23:38

Na tak připitomělé chromé příspěvky bych nereagoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  24. 02. 2002 00:17

Pane Lutonský. Nikdy bych se nechtěl hádat s člověkem co se pohybuje v mobilmanii každý den natož ja v mobil.cz jednou, možná dvakrát tydně, ale je trochu nesmysl když největší odliv zázazníků má Eurotel a potom je Paegas a Oskar...kam tedy zákazníci přecházejí když pevná linka na tom neni o nic líp?!?!ŽE BY ČTVRTEJ OPERÁTOR?!Co to je za nesmysl?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  24. 02. 2002 06:51

A co si ten Markuv prispevek precist jeste jednou, v klidu a mnohem, mnohem pecliveji?
Neni tam nahodou psano "narust klientu Paegasu se zpomalil", "nejvice ubyvaji klienti Eurotelu" a "v absolutnich cislech je na tom nejhure zase Oskar"? Takze se najednou zda, ze nakonec asi jedinne nesmysly najdeme ve Vasem prispevku, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  25. 02. 2002 09:18

To mě mrzí, že toto můj operátor provádí a navyšuje tím tak počet svých klientů, aby to vypadalo... Na druhou stranu jsem rád, že tohle neprovádí ostatní dva operátoři  Váš příspěvek měl opravdu velkou informační hodnotu...

Já osobně pevnou moc nepoužívám, spíš jen na Internet a mám ještě Slyším Vás, takže no problem. Pevnou používají pouze rodiče ke své práci. Osobně si myslím, že kdo pevnou používá jen málokdy a není mu třeba Internetu, či má připojení přes "netelefon" , tak se mu vyplatí tarif. A nové tarify Paegasu se tolik neliší od standardních tarifů Oskara(Eurotel je úplně mimo) Odvážil bych se říct, že jsou i výhodnější...

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  23. 02. 2002 20:18

I kdyby byl Telecom levnejsi o par haliru tak je to stejne podstatnej rozdil...s mobilem totiz za sebou netahnete kabel do restaurace!!!A kdyby s tim radši přišel Oskar než Paegas...ten si to aspoň může dovolit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  23. 02. 2002 21:16

Pokud jde o pohodlí, je samozřejmě výhodnější platit pouze jeden účet. Komu však jde o peníze - a komu o ně nejde - hovor z pevné linky na pevnou je až na výjimky výhodnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  24. 02. 2002 00:14

Já mám v Dohodě těch 300 minut kamkoliv, takže na pevné linky volám o106. Jenže odhlášení pevné linky stále ještě vázne na nemožnosti slušného paušálního a hlavně neomezeného připojení k internetu bez dalších poplatků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  26. 02. 2002 10:18

Tak na tu nema snad zadny operator.Dohoda je nejlevenejsi. Tolik minut..za 600,- na cokoliv!!! Kdo z nas vola jenom na pevnou???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  26. 02. 2002 16:09

Myslím, že toto bylo míněno trochu jinak - njede o levnější volání na pevnou linku, ale celkové měsíční náklady na telefon. Je tady skupina zákazníků, kteří mají mobil (např. obecně go, twist, oscarta) a mají zároveň pevnou linku s měsíčním poplatkem. Po zdražení poplatků tato skupina zákazníků platí:

X kč paušál ČT
Y Kč provolané minuty
Z Kč za provolané minuty GSM
W Kč paušál za GSM (poud nemají prepaid, jinak je 0

A teď se může stát, že pokud změníme GSM paušál na vyšší a zrušíme pevnou linku

A Kč - nový paušál za GSM
B Kč - provolané GSM minuty

X+Y+Z+W >= A+B

a to jsou ti komu byla daná zpráva adresována, a ten segment lidí není zase tak malý - tím myslím, že pokud by to bylo 1% zákazníků ČT tak to je cca 30000 lidí (nevím kolik má přesně ČT zákazníků, ale může to být kolem 3Mio). Pokud vezmu ještě v úvahu, že je to mířeno na lidi mimo velká města, kteří tak jako tak volají svým příbuzným a známým často meziměsto, tak myslím, že můj odhad nemusí být tak špatný, muselo by se to spočítat, ale určitě se najde zajímavá skupina lidí.

P.S: Jinak samozřejmě pokud někdo potřebuje internet není co řešit, jenže na Inetu je dnes tuším kolem 0,5 Mio užiavtelů v ČR a celkový počet zákazníků ČT je kolem 3 Mio.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor