Paegas má problémy s webem a textovkami

Diskuze čtenářů k článku

mirek  |  15. 04. 2002 17:18

maj dost penez aby to nemuselo bejt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jo !!!!!!aha!!!!!!uz vim co je to T-MOBILE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.Č  |  13. 04. 2002 19:09

Také se přidávám, nejde odesílat, vše trvá a nebo nejde vůbec. Nabíjela jsem přes mobil a banku kredit a už mi vstávali vlasy hrůzou, že jsem snad dobila "někoho" jiného. Až po 7h. přišla hláška a úleva.

Čauky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
schvon  |  13. 04. 2002 16:13

Nejde načíst CLICK.CZ. Já už to fakt seru!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  13. 04. 2002 18:00

Jo jo, je to tak. Dokonce ani přímo na webu Paegase opět nefunguje většina odkazů, úplně stejná situace jako před třemi dny. Řekl bych, že od té doby to ještě pořádně nedali dohromady, protože různé problémy na jejich stránkách i v Clicku se střídavě objevují již několik dnů.

Určitě se zase ve vyjádření PG dočteme, že se jednalo pouze o několikahodinové drobné omezení.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  14. 04. 2002 13:07

To je zajimave, na Clicku jsem byl vcera po 16. hodine bez problemu, po 17. hodine opet bez problemu, pak tusim jeste jednou vecer, ted mam v druhem okne prihlaseny Click i stranky Paegasu take otevreny opet bez problemu ... neni treba problem u vasich ISP? Ja se pripojuji pres Nextru a (tusim jednou) pres APN Profil GPRS Paegasu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  14. 04. 2002 17:18

Zas tak moc se v tom nevyznám. Mám ISDN a z 90% se připojuji přes Volnýho (ten mě tu jde nejlépe) a vždycky to funguje. Včera jsem se pak pozdě večer připojil přes Contactel a na Click jsem se už normálně dostal, i na stránkách PG bylo všechno OK. Tak možná to fakt nešlo akorát přes toho Volnýho , nevím. Ted jsem přes něj připojený také a jde to normálně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eu  |  12. 04. 2002 19:07

Nefunguje příjem textovek.At se vyserou na T-MOBILE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Eurotel  |  12. 04. 2002 09:09

Příspěvek smazán. Redakce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  12. 04. 2002 10:48

Tedka je 10:45, jsem zvedav, jak to tady dlouho jeste vydrzi ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  10. 04. 2002 21:43

Docela by mě zajímalo, jestli ještě někoho baví číst, který operátor u koho nemá signál, kde komu s jemu neoblíbeným operátorem padaj hovory apod., nejenže je to individuální podle lokalit apod., ale taky podle averze k jednotlivým operátorům (kdo chce nadávat, ten tak bude činit vždy), hlavně je to ale většinou prudící flamewar, který nemá s článkem skoro nic společného.

LIDI, NEŽERTE TO TOLIK, MOBILY MAJÍ SLOUŽIT NÁM, NE MY JIM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  11. 04. 2002 08:17

Mně to třeba nebaví pořád číst. Prolezte si celou republiku a zjistíte, že každý operátor má svý slabý místa. Ale na co jsem upozorňoval víckrát je taky mobil, podlwe kkterýho usuzujete na kvalitu signálu. Kde se jeden mobil už nechytá, s jiným se dovoláte i se stejným operátorem. Tyhle debaty jsou úplně o ničem. Jestli se někomu jeho operátor nelíbí, ať jde k jinému. Mně absolutně nezajímá, kde který operátor nemá signál. Dnes je pokrytí už velmi podobné, takže rozdíly nejsou nijak výrazné. Teď se do mě určitě zase pustí spousta těch, kteří ve své hospůdce nebo doma na dědině nemají signál  Taky bydlím na dědině a signál je slabý, ale dovoláme se i s maželkou - každý s jiným operátorem. Beru to jako realitu - zapadákov je zapadákov a reklamám o super signálu nevěřte doslova. Chcete mít super signál? Pořiďte si satelitní foun    Ale potom asi víc provoláte  Anebo zahoďte mobil, nikdo vás přece nenutí telefonovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  11. 04. 2002 13:46

S tím nelze než souhlasit. Máme s dcerou obě Oskara a prakticky identické telefony jen v jiném "kabátku" - já mám rok starý Siemens C35i, ona nový M35i. V Tichém údolí, kde je špatné pokrytí všech operátorů (a až tak moc to nevadí, je to fakt dost skryté místečko), na místě, kde můj stařík má signál ještě dva dílky, ona hledá síť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  11. 04. 2002 15:08

Já bych řek, že obecně founy s trčící anténou mají lepší signál. Tím by se vysvětlil ten rozdíl, kdy je stařík lepší  avíc máte stejnou značku - asi to fakt bude tou integrovanou anténou u M35. Ale i pokud srovnáte mobily jiných značek, oba se stejným typem antény, výsledek může být stejný, jako popisujete. O tom jsem kdysi debatovali s bratranci, zkoušel jsem i manželce (taky Hance ) dát svoji SIMku Oskara a já si dal do svýho founu vánoční SIMku Oskara (tedy stejný operátor), tak jsem měl podstatně lepší signál. A ani jeden nemáme tel. s integrovanou anténou.  Co mě však u manželčiného mobilu kdysi dožralo, na displeji se ukazoval signál 100% a měl jsem pocit, jako bych mluvil přes oceán a hovor následně zkolaboval - a to vše při ukazateli plného signálu    Holt není mobil jako mobil  Ten můj poctivě ukazuje, kdy se přestává chytat a vím, že můžu mít problémy se spojením.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  12. 04. 2002 07:06

Já si taky myslím, že je to integrovanou anténou. Už jsem nějaký čas uvažovala o tom, že svůj mobil nechám převléknout do outdoorového kabátku s integrovanou anténou, více méně proto jsme taky tohle zkoušely. No, nechám ho takhle, i když mě láká odolnost Mka, párkrát už ten můj chudák spadnul z pěkné výšky na beton. Ale přežil a pracuje k plné spokojenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  10. 04. 2002 21:40

Ahoj, kazdy ma problemy, ale do toho jejich Clicku se nemuzu dostat uz od zacatku, co to spustili... :) Dvakrat jsem se registroval, pak mi stridave chodily zpravy na +420... nebo na @click, pak to zase neslo, kdyz jsem to chtel resetovat a znovu nastavit, tak jsem dobu cekal a nic... Jeste ze uz mam Oskara :)) Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  10. 04. 2002 19:28

Já si říkal, když jsem zrovna potřeboval použít Navigatora, proč mi nic nechodí. Jediný, co odešlo byly peníze za odeslání požadavku, který byl na nic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  10. 04. 2002 19:08

Zhruba za 14dni by mel Oskar zmenit sve tarify,zejmena by mela byt vyplnena "mezera" mezi tar.150 a 500.

Jinak dobijeni Twistu z bankomatu uz je bez bonusu(resp.jen 5% a to az od 800,-)

Zato u dobijeni pres Sazku je bonus 10%.

Dneska(St) mel Paegas take problem s dobijenim z bankomatu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  10. 04. 2002 21:11

Pravda, k inovaci by dojit mohlo. Kde si to info splašil čéče ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  10. 04. 2002 18:37

V noci jsem zjistil že Paegasu nefunguje půlka webu. Dneska dopoledne jsem jel do okresního města do jejich prodejny, potřeboval jsem nutně něco vyřídit no a právě vzhledem k těm problémům jsem měl smůlu, snad prý zítra to už možná bude fungovat.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  10. 04. 2002 18:34

Já myslim,že je blbost tady řešit a nadávat nad tím, že něco na chvilinku nefunguje. Dokonce i slavný Eurotel, o kterém tady pár lidí, kteří ho mají, má problémy na Moravě s GPRS. Na mobil serveru říkají, že to už asi 24 hodin nefunguje, na info lince jsou z toho trošku zmatení. Tady vidíte, že problémy se nevyhnou nikomu, ať je to kdokoliv...

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Faja  |  10. 04. 2002 17:21

Zajímalo by mě kolik tak smsek pošlete přes den z webu? ja když příjdu ze školy tak to fičí jedna za druhou, asi tak 40-60 do večera!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Scream  |  10. 04. 2002 18:40

Z tebe bude mít operátor radost, až budou SMS zpoplatněny. Možná dostaneš i nějakou slevu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Faja  |  10. 04. 2002 19:23

Kéž by!!! No víš jak to je, když maš doma nonstop pevnou lajnu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luba  |  10. 04. 2002 16:16

Tak jsem akorat byl na strankach Oskara, kocham se tou grafikou, davam u toho kourovou a jedna vypalena sirka mi pripominala dnesni Paegas!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  10. 04. 2002 15:58

Vezměte si kyblíčky, a mlaťte se s nima po kebuli .. kerej operátor je lepší .. chtěl bych mít vaše starosti ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 04. 2002 19:23

Jo asi tak, je to diskuze uplne o necem jinym a kazdej druhej tady taha Osrala ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ren  |  11. 04. 2002 09:04

A muzu si vzit plechovej?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Massaro  |  10. 04. 2002 15:12

...me dokonce ubyl credit na telefonu  pres den asi o tri koruny!!! Brzo rano sem se dival na credit a jelikoz sem tam mel krasne kulaty cislo, tak sem si ho zapamatoval. Jake bylo moje prekvapeni, kdyz jsem kontroloval cvicne credit asi pred pul hodinou a byl o necele tri koruny mensi. Pres den jsem 100% nikam nevolal ani nesmskoval, neb jsem byl celej den zavrenej v knihovne a telefon byl u pasu(zamcena klavesnice). Kontroloval jsem vypis volani, jestli nedoslo k nahodnemu vytoceni telefonu a nic. Zkousim tedy volat na Operatora a taky nic. Ne ze by mi slo o tri koruny, ale jde mi o princip a jsem moc zvedavy, cim mi to  operator vysvetli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lacey  |  10. 04. 2002 16:16

sepiste reklamaci a poslete doporucene postou, to se financne vyplati...kredit asi vysublimoval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 04. 2002 19:20

No a jak to budes posilat postou, tak nejlepe s dorucenkou, aby se ti to pro ty tri koruny vazne moooooc vyplatilo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luba  |  10. 04. 2002 15:07

sms brana uz to vali!!!!!!!!!!!

 

Tak jim to tam zas zavarime, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 04. 2002 15:09

Hehe, a zase jim to za chvilku spadne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Faja  |  10. 04. 2002 15:02

14:59 VŠE JEDE NA 100 %!!! Cely den to nešlo ale pravě se to probudilo!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  10. 04. 2002 14:31

Včera jsem si dobil z bankomatu. Nedali mi žádný bonus. Prostě jsem dostal "jen" hodnotu, kterou jsem zaplatil.  To jsem si měl raději koupit kartičku - přišlo by to levněji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luba  |  10. 04. 2002 14:36

No jasne. Bonus dostanes jen 5% a to pri dobijeni nad 800,-Kc!!!  U dobijeni pres sms a terminaly sazky by to melo byt porad 10% u kazdy castky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  10. 04. 2002 14:41

Nojo vlastně, dyť jsem to tu četl. Jenže ta sazka ještě nejede všude.  Asi zatím nebudu telefonovat než se to rozjede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asok  |  11. 04. 2002 13:45

V Brně je to v Dome panu z Lipe a ve Futuru centrum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrice-oskar  |  10. 04. 2002 14:29

Asi jsi o Oskarovi slyšel poprvé a naposledy někdy před dvěma roky,co, když jsi tak nevzdělaný.

Oskar nabízí kromě GSM bankingu to samé co paegas ba co víc mnohem víc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kacer  |  10. 04. 2002 14:52

Oskar GSM banking nema, to je jen takovy paskvil...technologicky je to uplne jinde...zaplata pro zakazniky, stejnych sluzeb dosahnu treba klasickym telebankingem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 04. 2002 15:07

Jasne, napriklad datovy hovory. Ty jsou u Oskara zvlast vydarene ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  10. 04. 2002 15:32

Navic? Co nabizi navic? Treba prerusovani hovoru, nebo soutez "hledame signal v centru Brna"?  Mam vsechny tri operatory a na Oskara jsem si moc dobry nazor nevytvoril.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lacey  |  10. 04. 2002 16:12

V Praze take soutezime...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 04. 2002 20:55

To je jako onehda Danone: Kdo najde v nasich jogurtech kousky ovoce, vyhrava let na Kanary ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halap  |  11. 04. 2002 12:15

Pro srovnani, momentalne ma OS v centru Brna 7 dualnich makrocell + jedna nachystana ke spusteni, ET ma 9 makrocell (z toho 2 dualni), PG 3 dualni makrocelly + 10 dualnich mikrocell. Za centrum Brna povazuji uzemi ohranicene malym mestskym okruhem. OS ma v nekterych castech problemy, ale v centru to neni. Jinak bude nova BTS v Obranech a chysta se nova na Lesne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  11. 04. 2002 12:55

Ten novy stozar u vyjezdu z Husovickeho tunelu ? Z rozmisteni okolnich BTS ET a PA bych to tipoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hala  |  11. 04. 2002 15:06

Ano, ten mam na mysli, neni to jeste uplne 100%, ze to bude OS, ale jak sam pisete, z hlediska rozmisteni okolnich BTS ET a PG, je OS nejpravdepodobnejsi, pravdepodobne by tim i vyresil pokryti tunelu ...

U puvodniho prispevku jsem jeste ET zamlcel 2 makrocelly a PG jednu dualni, ach ta hlava derava ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrice-oskar  |  10. 04. 2002 14:24

Hahaha, gsm banking??? Kolik prikazu posles za rok? jeden?????

Neboj, Oskar s tim prijde co nevidet.....a pak ti zustanou pouze oci pro plac

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luba  |  10. 04. 2002 14:32

Presne tak. Ja ho sice nikdy jeste nepotreboval(jsou lidi, kteri se bez toho urcite neobejdou) , ale Paegasaci nebudou moc tohle predhazovat jako argument, proc jsou oni u lepsi site.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  14. 04. 2002 17:32

Ale, ale, pán se nám nakrknul ...   

Příkazy přes SIM TOOLKITovou kartu a eBanku posílám docela často, víš, kolik mi to ušetří času? Než zajdu do banky, mám to za pár korunek a za pár sekund posláno třeba z hajzliku ...Jenže u Osralího operátora to jaksi opravdu NEJDE ...

M.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrice-oskar  |  10. 04. 2002 14:21

Hrozne moc lidi nadavaji na to, že Oskar nema oskarinfo a nemuzou si zjistit vlaky a busy. Ale uz nevi, ze Oskar ma mozna nejvymakanejsi WAP portal u nas a tam si muzou lidi zjistit nejenom vlaky a busy, ale letadla, aktuální polohu vlaku atd. A ted to rozhodující. U twistu za to zaplatite 2,80 cena sms + cena informace 3,50. Coz je celkova cena 6,30. A za tu cenu si na Oskarove WAPu zjistite pozadovany spoj plus k tomu jeste co treba je tam a tam v kine.

Tak co reknete na to svoje uplychtene Paegas Info?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 04. 2002 15:09

Ovsem to pouze v pripade, ze by vetsina mobilu mela WAP. SIMToolkit je rozhodne vice rozsireny ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  10. 04. 2002 18:24

Jenom takova maá oprava. Odeslání SMS může stát z Twistu 2,8 Kč, to je nepopíratelný fakt (nebo taky 1,7 Kč z Twist SMS), ale 3,5 Kč za doručení je trochu moc. Leda, že bych chtěl létat letadlem, kdy to stojí 3 Kč bez DPH (5 %). Jinak doručení SMS s info o MHD, vlacích, busech stojí bratru 1,5 Kč bez již zmiňovaného DPH (viz www.paegas.cz). Takže to dohromady máme za 4,2 Kč a méně. Kdo má SMS á 1 Kč, tak už to je za 2,5 Kč...

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paegas  |  10. 04. 2002 13:46

Právě se měníme v T-Mobile. Zaměstnanci Paegasu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javor  |  10. 04. 2002 14:30

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  11. 04. 2002 06:51

T-vole, kolik asi zákazníků přibude Oskarovi, než se převléknete do T-(mobile)-shirt?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasik  |  10. 04. 2002 13:39

Asi od 11 mam ve fronte v GateKeeperu smsky na Paegase a neodesla ani jedna,stale to hlasi chybu...I kdyz nejsem priznivec Paegasu, nedelam z toho takovou vedu, ze bych je hned uplne odepsal. Ale je fakt, ze ty problemy s smskama z netu se docela opakujou a neco by s tim asi delat meli, zvlast kdyz blbnou i dalsi sluzby jak vyplyva z diskuze. No snad se aspon pokusi brzy to opravit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redbox!  |  10. 04. 2002 13:12


Ahoj, .. tohle neni poprve ani naposled, co Paegas takto blbne. Ja osobne mam Oskara a jsem spokojeny, ale bohuzel mam jeste par pratel, kteri maji Paegase. Nechapu jak ho muzou jeste stale mit. Vetsina byvalych Paegasaku je uz dneska u Oskara a tesim se na den, kdy od Paegasu prejdou k Oskarovi vsichni lide, s kteryma komunikuju … odesilani SMSek z www Paegasu po 2 minutách, me opravdu nebavi .. zlaty Oskar – odesilani z webu je jedna radost! J

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SEXik  |  10. 04. 2002 13:49

Moc chlastas vino!! :o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  10. 04. 2002 14:07

Nechápu, jak někdo může mít Oskara ...

Tys tahal po pískovišti kačera, když jsem si aktivoval Paegas; bratru přes 5 let mi fičí v největší pohodě. Taky jsem chtěl k Oskarovi přejít, ale ještě, že jsem to neudělal! Nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci ...! Oskar je zatím hodně "levný"!

Zkus přes Oskara ovládat banku ...! HA, nejde, co?

Hmmm...

To, že je výpadek na Clicku a SMS neznamená, že jsou to služby naprd a že je celý "Pekáč", jak síť Paegas nazývá spousta omezenců, nestojí za nic ...

Co za ty tvoje levné peníze u Oskara máš? Nic moc, co? Porovnej si služby a pak kritizuj ...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brucewillis  |  10. 04. 2002 14:24

Banku přes Osakra můžeš celkem kliďánko ovládat přes 0800... Pokud to tvoje banka nabízí. Na začátku dubna jsem prchl od paegase k osralovi a zatim nemam jedinej důvod si stěžovat. Dokonce mám většinou lepší signál...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hugo  |  10. 04. 2002 14:48

Ja muzu pres Oskara ovladat ledatak H...o! , SIMku mam, telefon taky, ale chybi mi SIGNAL, on u nas neni, hledal jsem ho, ale nic...dovolam se tak na 112.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  10. 04. 2002 14:25

Tak pod tohle se muzu uz jen podepsat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  10. 04. 2002 16:45

Ja potrebuju volat, kdyz neco potrebuju v bance, tak tam snad zajdu ne, nebo mam internet? Ale kdyz chces volat a nejde to tak si pujde za tim volanym. Jo pan chytrolin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  11. 04. 2002 06:58

No nevím, moje banka mi umožňuje ovládat účet jak po SMS, tak po 0800 a hádejte, co je jednodušší.

A jízdní řády? Udělal jsem si na ně wapovou záložku, a když jsem byl teď na kole na rande a zpátky jsem měl klepat kosu, vytáhl jsem mobil, našel si vlak a dojel na nádraží. Kdybych měl datlovat sms a čekat než dorazí a jestli jsem zadal správně požadavek, asi bych tu kosu klepal.

Abych nezapomněl: jsem u Oskara.

A s jejich Oskarlinkou a plechovou hubou jsem taky spokojen, plechovou hubu nedávno vylepšili a je to paráda, maličko mi vadí jen čekací doby na operátora, ale tam volám jednou za uherák. Hlavně jsou tam profíci a neříkají mi, abych šel k jinému operátorovi, když se mi něco nelíbí. A v případě jejich průseru se omluví.

Ve Varech by taky mohl vylepšit kapacitu sítě, trošku to pokulhává a to je víceméně jediné důležité, co mě trochu štve.

A co se týče sms e-mailů: který jiný operátor vám nabídne textovky z mailu na vámi zvolenou adresu (Tmobile) a délku příchozího sms e-mailu až 320 znaků (nikdo)?? Psát potom E-maily na mobil je paráda, člověk se nemusí tolik hlídat.

Každý máme svého vyvoleného operátora a každý preferuje něco jiného. Já preferuju Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  10. 04. 2002 14:44

Vsichni jsou  uz u Oskara, on totiz nejvic aktivnich SIM, celej milion, ET a Paegas maji jen neco kolem 3 milionu. Nejak mi ty vase pocty nesedi...!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  10. 04. 2002 22:17

Di se vycpat.Paegas je prostě nejlepší operátor ikdyž má své malé chybičky,ale těch je u Oskara nepoměrně víc.Prostě nevaž se odvaž se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conquest  |  10. 04. 2002 14:48

Ty si ale blbeček, Oskar, stojí z prd. Nejsem zaujatej, měl jsem ho rok a půl, ale on nemá žádné nové služby, pokrytí stojí za prd! Ovšem, může mít signál v nějakých dírách, protože má tak málo BTS, že je má skoro na plný výkon, aniž by měl interference. Ale podle tiskové zprávy pokrytí ani zlepšovat nechce, jen v Praze posílit kapacitu a pokrýt vnitřky budov! A co se týče odesílání SMS z webu, redaktoři mobilmanie, myslim, správně nedávno podotkli, že brzy už toto zadarmo posílání SMS skončí. S tím počítejte. A oskar zlaty zrovna neni. Po roce a pul problemu jsem presel na paegas, a i kdyz vim, ze to jsou vydrziduchove, tak stale volam za 2 kacky, moje holka o vikendu za kacku a SMS za kacku. A vse ostatni platim pres GSM banking, vlaky si najdu hned, nemusim si vyhledavat a smatrat v nejakem"opravdu blbem" WAPu. je to nesrovnatelne rychlejsi a zustane mi to v SMS, nevim jak ve Wapu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  10. 04. 2002 15:24

A to radeji nemluvim o tom, ze Oskar je jedinny operator, ktery zdrazil tarify stavajicim zakaznikum (pro mene chapave - za tarif nepovazuji predplacenku)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  11. 04. 2002 09:09

A evangelium Paegasu pronesl ten, co je nezaujaty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  11. 04. 2002 09:45

Kde tam vidis jedinne slovo o Paegasu? Proc jisti "oskaraci" berou veskerou kritiku sveho milacka jako kritiku ze strany Paegasu? Pokud vim tak stavajicim zakazniku tarify nikdy nezdrazil ani Eurotel ani Paegas, jen Oskar ano (me se to zdrazeni dotklo a proto mi tak lezi v zaludku ). To je jen proste konstatovani faktu, nic vic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  11. 04. 2002 12:50

Me se dotklo taky(nekup to za ty prachy), ale chapu duvody. Kdyby se mi ta SIM-ka nevyplatila, zrusim ji. Ale ona se stale bohate zaplati. Mam ji na volani do Telecomu , Oskarove sms a roaming.
.. kapitola sama pro sebe je napr. zdrazeni standard Go, prezentovane jako slevneni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  11. 04. 2002 13:17

Ja sice ty duvody chapu take (ovsem na druhou stranu ... byly to spekulativni vyherni tarify, tak s tim IMHO meli pocitat ), ale presto mne to nemile prekvapilo. Ja proste nejak nejsem zvykly na to, aby mi nekdo za behu menil podminky IMHO to meli udelat jako ostatni, tj. zdrazit az pro nove zakazniky a stare presvedcit, ze se jim prechod na nove tarify vyplati . Ja ted tu Oskari kartu mam uz jenom kvuli cislu (mimo predcisli stejne jako mam na Paegasu) a na sledovani novych BTS, pokryti a kvality site, takze mesicne platim jen ten pausal. Do site Telecomu temer nevolam a SMS do site Oskara prakticky neposilam, takze se na to malo ani nevyplati prehazovat SIM
To s tim Go jsem take nechapal, ale jak jsem psal vyse - o prepaidech ted neuvazuji, to je kapitola sama pro sebe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asok  |  11. 04. 2002 13:36

A navic, coz se moc casto nemluvy je to ze u Oskara jsou i vlastne tarify predplacenky. Nemate penizky u oskara na ucte tak nevolate. Nedej boze prekrocit zalohu. Potom hura platit. Tomu rikam predplacena karta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paintball  |  11. 04. 2002 02:52

Prý nejsi zaujatý. Ha, ha  .Z tebe je nenávist cítit na dvě míle.  Co slovo, to snaha hodit po Oskaru svou jedovatou slinu. Jak můžeš vědět, co Oskar chystá nebo nechystá? Buď si u svého Paegase = T-mobile a o  Oskara  se neotírej! Už vůbec ale nechápu, co má s tématem společného placení nebo neplacení SMS z webu.  Být tebou, tak si pořádně rozmyslím, než začnu šířit bludy. Ten, kdo píše takové kraviny, akorát ponouká  vychytralce z řad operátorů, aby nemuseli moc přemýšlet a dřeli své zákazníky ještě víc. Jestli některý z opů SMS z webu zpoplatní, tak se mu na to lidi vykašlou  a bude mít stejně starou belu. Je to jako  v pohádce o rybářově ženě, které bylo všechno málo a nakonec jí zbyly pouze oči pro pláč. Lidé v této zemi jsou sice učiněné ovce, které si nechají skoro všechno líbit, ale vzhledem k snižování životní úrovně, si prostě mnoho věcí nebudou moci dovolit.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martínek  |  10. 04. 2002 19:49

Jasně, souhlasim. Dost dlouho jsem Pagase měl, ale od té doby co jsem přešel na Oskara jsem mnohem šťasnější mobilista. Většina mých známích již taky začínají přecházet.

                                               Hodně štěstí a úspěchů Oskarovi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 04. 2002 20:53

To zni jako kdyz slepy rika : Po vypiti Herbalife jsem procitl ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  11. 04. 2002 12:51

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Svatopluk Mareš  |  15. 04. 2002 14:22

Já chápu tvé námitky, ale:
-- Oskar (ale i Eurotel) měl také výpadky a jistě je bude mít i v budoucnu...
-- kde jsi získal informace o tom, že VĚTŠINA "pegasáků" mají dneska Oskary (stačí jednoduché porovnání počtu uživatelů Paegasu a Oskaru a zjistíš jednoduchou matematikou, že jsi se musel trapně zmýlit a to i kdyby všichni uživatelé oskaru měli v minulosti Paegas - ten počet prostě neodpovídá).

Snad jediné místo, kde je možné s tebou souhlasit je ta část, která pojednává o odesílání SMS z webu (trapné 2 minuty jsou opravdu trapné)

Příště bych doporučil více přemýšlet a méně hanit...

Každý z operátorů má své výhody a nevýhody (a to je třeba si uvědomit!!!) - já sám vlastním Paegas (jelikož mám účet u eBanky a Paegas byl prostě první, který nabízel bankovní SIM-kartu) a Oskar (kvůli číslu - 777 + číslo na přání).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Norník  |  10. 04. 2002 13:00

Už mi chybí asi 25 mobilních emailů (docela důležité v práci...) Což nas**e.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří V. S.  |  10. 04. 2002 12:18

No mně tam napsali, že seance je ukončena, čili pravděpodobně vyvolávali novou síť, nepovedlo se jim to a nechtějí přiznat, že opomněli přizvat přední spiritisty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luba  |  10. 04. 2002 12:16

Tak to je super!!! At zije T-Mobile!!!!

Jeste, ze jsem uz u Oskarka, tam to mam vse v pohode a za mansi prachy!!!

Luba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Schvon  |  10. 04. 2002 12:34

A už ti někdy oskar našel vlakový spoj? To je jen jedna drobnost, já vím, ale občas se fakt hodí...  A Oskaří síť taky vždy nešlape jak má! Už někdy jel vlakovým koridorem nebo po dálnici a telefonoval jsi? Spadlo to, co, spadlo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luba  |  10. 04. 2002 12:41

Vlaky si hledam na netu nez jedu, nastesi mi to vzdy vyslo akorat.

Tak jsem asi kecal v casti, ktera je v poho, pac mi to nikde jeste nespadlo!!!! Jinak v nekterych mistech jsou signal ci dostupnost je mizerny, ale je to prece jenom porad mlada sit a pokryti je budovany behem hrooozne kratky chvile, tak se nemuzem nicemu divit.  Paegas byl driv hroznej taky a v okoli Chrudimi je porad TOTAL (hovory padaj, pokud vubec ma signal) a Oskarek tu frci!!!!!!

Luba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Schvon  |  10. 04. 2002 12:47

Jednou ti bude ten "net" v ruce chybět!

V každém případě, každá síť má ve svých službách výhody i nevýhody (mám O i P/T), ale kvalita sitě je celorepublikově neporovnatelná - Oskar PADÁ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luba  |  10. 04. 2002 12:51

To je fakt, je tam prece propracovanej wap, kterej mam taky aktivovanej a nastavenej nulovej profil, aby mi tam nikdo nelezl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  10. 04. 2002 12:45

Ovšem, že mi Oskar našel vlakový spoj, má na wapu jízdní řády poměrně pěkně udělané.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  10. 04. 2002 19:03

Akorát to má malou vadu. Každý nemá telefon podporující wap.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  10. 04. 2002 21:30

Ano, není nad simtůlkit, hlavně když to pošle textovku se spojením, až když v tom vlaku sedíte!
Jediný, na co se to hodí je banka (kdo nemá net anebo jeden foun doma s twistem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  10. 04. 2002 22:31

Já jsem ale neobhajoval SIM toolkit a už vůbec bych si nedovolil tvrdit že je lepší než wap, (snad jen to že je lepší než nic). Pouze si myslím, že telefon s wapem dnes ještě určitě většina uživatelů nemá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  10. 04. 2002 22:53

OK, tak jo.
Ale který ze v současné době prodávaných telefonů nemá wap? Snad jen N3310. A ti, kdo ten wap v dnešní době nemají, stejně ani většinou nepoužívají simtoolkit, vidim to kolem sebe, potřebují spíš volat, maximálně něco napsat a co jde s telefonem dnes dělat dalšího, je moc nezajímá. Sim toolkit je (a na tom se asi shodneme) zvlášť pro vlaková apod. spojení dost nouzová a neoperativní technologie.
Mějte se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  10. 04. 2002 23:45

Tak tohle mne ale vůbec nenapadlo, přitom máte 100% pravdu že vlastně wap mají už asi všechny dnes prodávané telefony.

Já si pro sebe kupoval naposled telefon téměř před 2 roky a furt si myslím že mám nový telefon. Nějak  zapomínám že je to stejné jako u počítačů a jiné techniky, že dneska něco koupím a zítra už je to staré .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halap  |  11. 04. 2002 11:48

No, kdyz nemam foun podporujici WAP, tak zavolam z Oskara na Paegas Asistent 0603 123 333 a tam mi to reknou, jeste, ze toho Paegase mame

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  11. 04. 2002 12:26

Dobrej nápad , při placení se pak usmívejte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halap  |  11. 04. 2002 12:46

je to levnejsi nez z Twistu, jste necetl clanek na mobil.cz ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xaver  |  10. 04. 2002 13:52

Vlakový spoj jsem sice nehledal, ale MHD ano. Zatímco Pekáč mně ve 21:00 oznámil, že mně autobus jede v 15:30 (hahaha), OSKAR to našel správně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mastna hlava  |  10. 04. 2002 14:39

Nechápu, jak jizdni rad ma neco spolecneho s operatorem, ktery pouze pomaha predavat informace, chyba tedy neni u peratoru, ale nekde jinde...tim je poskytovatel  sluzby (tady mi unika souvislost, operator poskytuje Wap, Sms, nikoliv seznam jizdnich radu!), proto mi prijde vase diskuse postavena na hlavu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 04. 2002 15:04

Hm, vase problemy bych chtel mit. Kdy jede kterej vlak ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Machr  |  10. 04. 2002 16:18

Shanel jsem u Oskara jizdni rad parniku na Dnepru, ale nic to nenaslo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bohumila Kulichová  |  10. 04. 2002 15:33

Vlakem jezdím velmi často a na D1 taky občas zamiřím a ješte se mi nestalo,že bych se nedovolal!!Nevím odkud máte tyto informace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  10. 04. 2002 16:21

Já s Oskarem hledám spojení denně. Holt WAP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  10. 04. 2002 16:42

Jo, tak to zkus najit vlak z Kunovice / UH, nebo Kunovice zast. /UH do Olomouce. Co to najde. Jedno z nich ale to druhe ho nedonutis ani za zlaty prase. Cesta Kunovice do OL asi 80 km, ruzne clenitym terenm oskar bez vypadku jelikoz si povidam hodinu ale z pegasu vypadek co 5-10km

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman S.  |  11. 04. 2002 12:43

Já když hledám vlak, tak si zavolám na informace ČD. Tam je to na 100%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
schvon  |  12. 04. 2002 20:42

jo, s Kunovicema taky mívám problém....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xratio  |  13. 04. 2002 13:30

Mimochodem, vlaky a autobusy si zjišťuji přes GPRS a dost v pohodě!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  10. 04. 2002 19:28

Jasně, u Oskárka je to v pohodě, dokud mu zas někdo nepřekopne kabel aby pak zjistil že mu nefungují žádné zálohy.

Přece u každého operátora je potřeba občas počítat s nějakým problémem, žádná technika není 100% bezporuchová. Před pár lety znala většina lidí mobil akorát z filmů a dneska se každý může zbláznit, když mu ten jeho miláček chvilku nefunguje. Svět se kvůli pár SMSkám co nejdou poslat z netu nebo kvůli podobné prkotině přece nezboří , nebo jo  ?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  11. 04. 2002 09:02

O prekopnutych kabelech byt tebou nemluvim. Posledni byl tusim Paegasu. Ted dalsi pruser. Takze maslo ma hlave ted nema Oskar ale ten pred jehoz "signalem se neschovate"
Jinak samozrejme co se muze pokazit, to se taky pokazi. Co se nemuze pokazit, pokazi se taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  11. 04. 2002 12:23

Už mlčím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ljouck  |  11. 04. 2002 13:38

Vcera sem potřeboval zjistit bus a hadejte prislo mi neco?    NE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  10. 04. 2002 12:10

Tak prý nefunguje vp ořádku ani dobíjení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JardaL  |  10. 04. 2002 14:12

Já jsem dobil baterku v pohodě
Hi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 04. 2002 15:03

No ja prave nabijim baterku a zatim to vypada, ze to funguje jak ma ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman S.  |  10. 04. 2002 11:48

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas K.  |  10. 04. 2002 11:51

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman S.  |  11. 04. 2002 12:36

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas K.  |  10. 04. 2002 11:46

 Jak mi Paegas Operator sdelil, jedna se o omezeni pouze nekterych sluzeb. Po konkretnim dotazu na objasneni co znamena slovo omezeni, mi slecna sdelila, ze to vlastne nefunguje. Ono vubec dovolat se na Operatora vyzaduje vytocit 333 a nechat se spojit, protoze jinak se nedovolate.   Jo to jsou sluzby. A to clovek plati mesicne v prumeru 25 tisic korun.   Halo konkurence Tycka  -  Paegase, moje smlouva je na dobu neurcitou, co mi date zdarma, co mi nabidnete?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  10. 04. 2002 18:57

Docela se divím jak tu někteří máte problémy dovolat se na operátora, mě se to fakt ještě nestalo že bych se nedovolal. Akorát dneska mě trochu naštvalo že jsem potřeboval něco vyřídit na PG prodejně a kvůli té jejich závadě jsem nevyřídil nic, akorát škoda nafty a ztraceného času (bydlím trochu dál od okresního města kde je prodejna). No ale na infolinku jsem dnes taky volal a dovolal jsem se okamžitě během několika vteřin.

Používám taky občas Oskara, zkuste si jej pořídit a pak se u něj dovolat na infolinku. Jeho infolinka nemá vůbec svoje číslo, musíte se prokousat "plechovou hubou". Pokud postup co jak máte zmáčknout aby Vás to spojilo s tou infolinkou neznáte, tak potom tedy přeju hodně úspěchů, možná tak po 20ti minutách poslouchání návodu na to příjdete (pokud se do té doby nevybije baterka i mobilu). Nehledě na to, že jejich infolinka pracuje pouze ve dne, tuším od 8 do 20 hodin a mimo tento čas máte úplnou smůlu. Takže to jsou teprve fakt super služby. U Paegasu jsem v tomto směru neměl dosud opravdu žádný problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  10. 04. 2002 21:23

Aha, to jste na tu Oskarlinku asi volal z Oskarty a navíc poprvé, že?? Jinak byste věděl, že po hlášce "brý den, tady je Oskar" stačí zmáčknout nulu (to je obvykle klávesa mezi křížkem a mřížkou ) a s paušálem vás to přepojí prakticky hned.
Prepaidy jsou na draka u všech operátorů, viz. dnešní článek o GO a příspěvky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  10. 04. 2002 22:52

Odhalil jste správně že jsem volal z Oskarty, ovšem poprvé to nebylo, za 2 roky používání jsem tu Oskarlinku potřeboval asi 5x.Když se tam prokousám a pak ji potřebuju za půl roku, tak už ten postup samozřejmě zapomenu, kdo si má furt pamatovat co mám zmáčknout když by stačilo pouze zřídit na živou infolinku zvlášť číslo, snad u operátora poskytujícího telekomunikační služby by to neměl být takový problém. Nebo aspoň by to ta plechová huba mohla říct, ona pouze řekne 5 možností ale spojení na operátora mezi nimi není, to je skryto až v jedné z těch možností...... , to nemá cenu popisovat.

Ale můžu Vás ujistit že jsem potřeboval na tu infolinku volat i z paušálu a bylo to loni když Oskar změnil tarify, ale bylo to úplně stejné. Půl hodiny jsem poslouchal jak jsou nové tarify výhodné ale dozvědět se jak se na tu infolinku dostat to byl fakt problém, nevím možná že jsem úplně blbej či retardovanej nebo co. Nakonec jsem vytočil to jejich 0800 XXXXXX na kterém se objednávají nové služby a telefony,slušně jsem požádal dotyčného operátora zda by mě nemohl na tu infolinku přepojit nebo aby mě vysvětlil postup jak se tam mám dostat, on mě na to beze slova spojil opět s tou  "plechovou hubou", takže tomu říkám opravdu kvalitní služby.

Jinak že jsou prepaidy na draka souhlasím, ale já například mám dost vysoký paušál u PG a když chci ještě druhého operátora tak tam mě prepaid stačí, nepotřebuju platit dva paušály. Chtěl jsem tu Oskartu spíš jako doplněk když zkolabuje jedna síť abych měl druhou možnost, tedy abych byl pro zákazníky pokud možno stále k zastižení. Když jedu někam pryč tak ale dva telefony netahám, často tu Oskartu prostě přesměruju na PG.

Hezký den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales Koci  |  10. 04. 2002 11:45

Pegas už nepoužívám, měl jsem Twist rok a půl a že nepřišla SMSka na to jsem si zvyknul, i jejich výpadky celého SMS centra. Že se nedá dovolat na infolinku? Něco neobvyklého?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  10. 04. 2002 12:18

Ano, oboje je u PG opravdu hooodne neobvykle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jovym  |  10. 04. 2002 11:43

v 11:37 to zase zacalo fungovat.... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas K.  |  10. 04. 2002 11:50

NIC NEFUNGUJE. JSEM OPRAVDU HAPPY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 04. 2002 15:02

Dekujeme za to vyrazne pismo, malem se stalo, ze jsem to prehlednul. Opravdu velmi cenna informace ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Bork  |  10. 04. 2002 11:23

Ano od včerejška večer se nestahují partnerce zprávy z click boxu ode dneška nejdou odesílat SMS. Příjímat jdou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  10. 04. 2002 12:06

Me jde vsechno (hovory, prijem i odesilani SMS, GPRS apod.), jen sluzby spojene s Clickem mi nechodi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  10. 04. 2002 12:35

Volam normalne. SMS na Eurotel odesla, dorucenka dorazila, odpoved zpet taktez OK vcetne dorucenky. Click se stale nepodarilo vyvolat .

Pepa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Kubišta  |  10. 04. 2002 17:16

Click je leda tak na dvě věci už vod začátku jeho provozu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Schvon  |  10. 04. 2002 11:23

Na akademické síti MU Brno se nedá dostat na CLICK. Hlásí :






Chyba 500





Vnitřní chyba serveru / Internal server error



Vážený uživateli,
litujeme, ale při zpracování Vašeho požadavku došlo k následující chybě:

Při provádění Vašeho požadavku nastala blíže neurčená chyba a server nebyl schopen jej obsloužit.
Kontaktujte, prosím, ClickMastera a informujte ho o čase, kdy chyba nastala. Dále, prosím, uveďte své jméno, telefonní číslo, používaný prohlížeč, způsob Vašeho připojení k internetu a stručně popište Váš postup před tím, než došlo k chybě. Děkujeme.

 

---------------------------------------------------------

 

Doufám, že data tam zůstanou!!!

 


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  10. 04. 2002 13:29

Zde u nas na akademicke pude CVUT - FEL na Karlove namesti v Praze neni zadny problem s pripojenim na click. Jenom je out SMS brana, na tu se nejde pripojit ani na webu Paegasu ni na webu Clicku. No, doufejme v brzkou napravu. Jeste jsem si neprecetl zbytek diskuse, ale uz vidim, jak vsichni prudej do Paegase, jak stoji za ***** atd.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antigona  |  10. 04. 2002 11:05

Zdravím Všechny přiznivce Paegasu. Vypadá to, že nový majitel T-mobile s sebou evidentně přináší negativní vlivy...dle mých současných informací panuje v srdci tohoto operátora totální chaos, službu vypověděl celý interní systém, tudíž veškeré služby by měly být teoreticky mimo provoz. Prakticky se na Paegas dovoláte, s SMS nemám zkušenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Schvon  |  10. 04. 2002 12:37

Pozn.: T-Mobile/Deutsche Telecom není vůbec nový majitel!! Jde jen o "nový" název sítě!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antigona  |  10. 04. 2002 12:53

To bych rozhodně netvrdila, je zásadní rozdíl mezji majoritním vlastníkem a pouze podílem na určitém procentu akcií. Tudíž T-Mobile je novým vlastníkem, složení akcionářů před touto změnou bylo rozhodně jiné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brucewillis  |  10. 04. 2002 14:19

Složení akcionářů před začátkem rebrandingu na T-Mobile a po něm je naprosti stejné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fredy  |  10. 04. 2002 14:20

To by mně zajímalo, odkud čerpáte informace o změnách v akcionářské struktuře - kdybyste si pročetla výroční zprávy za poslední dva roky, tak zjistíte, že konsorcium C-Mobil (ve kterém je teprve T-Mobil) má stejný podíl v RDM už pěkně dlouho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  15. 04. 2002 17:44

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hofi  |  10. 04. 2002 13:48

 Jen tak pro zajimavost, do Clicku nechodi maily (a to uz minimalne 12 hodin!!!) a na otazku, zda maily, ktere byly uzivateli urceny dorazi nebo ne, se mi dostalo odpovedi "Mely by." !!!! S odesilanim mailu je to uplne stejne, o SMS nemluve! No, T-mobile se neuvadi zrovna v dobrem svetle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 04. 2002 15:01

No to je opravdu hruza, asi si bez hodit lano ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor