Odhalil jste správně že jsem volal z Oskarty, ovšem poprvé to nebylo, za 2 roky používání jsem tu Oskarlinku potřeboval asi 5x.Když se tam prokousám a pak ji potřebuju za půl roku, tak už ten postup samozřejmě zapomenu, kdo si má furt pamatovat co mám zmáčknout když by stačilo pouze zřídit na živou infolinku zvlášť číslo, snad u operátora poskytujícího telekomunikační služby by to neměl být takový problém. Nebo aspoň by to ta plechová huba mohla říct, ona pouze řekne 5 možností ale spojení na operátora mezi nimi není, to je skryto až v jedné z těch možností...... , to nemá cenu popisovat.
Ale můžu Vás ujistit že jsem potřeboval na tu infolinku volat i z paušálu a bylo to loni když Oskar změnil tarify, ale bylo to úplně stejné. Půl hodiny jsem poslouchal jak jsou nové tarify výhodné ale dozvědět se jak se na tu infolinku dostat to byl fakt problém, nevím možná že jsem úplně blbej či retardovanej nebo co. Nakonec jsem vytočil to jejich 0800 XXXXXX na kterém se objednávají nové služby a telefony,slušně jsem požádal dotyčného operátora zda by mě nemohl na tu infolinku přepojit nebo aby mě vysvětlil postup jak se tam mám dostat, on mě na to beze slova spojil opět s tou "plechovou hubou", takže tomu říkám opravdu kvalitní služby.
Jinak že jsou prepaidy na draka souhlasím, ale já například mám dost vysoký paušál u PG a když chci ještě druhého operátora tak tam mě prepaid stačí, nepotřebuju platit dva paušály. Chtěl jsem tu Oskartu spíš jako doplněk když zkolabuje jedna síť abych měl druhou možnost, tedy abych byl pro zákazníky pokud možno stále k zastižení. Když jedu někam pryč tak ale dva telefony netahám, často tu Oskartu prostě přesměruju na PG.
Hezký den