Reklamy TMO jsou predevsim otravne a nic nerikajici. Stavi na dobre hudbe, kterou opakuji tak dlouho, az neni dobra. Je to vlezle a reakce negativni.
Reklamy Vodafone jsou vesele, v duchu nejlepsich tradic Oskara (samozrejme uz to neni Oskar - jsou pojaty jinak a jsou i jinak vtipne). Vetsine lidi se libi (ted jsem byl hodnekrat v Palace Cinemas, kde pred kazdym filmem byla ta prvni) a zasmeji se u ni, par jedincum se nelibi.
A konecne reklamy O2 jsou... nudne. Hudba zprvu pekna, nyni uz diky tomu, ze se ve vsech reklamach opakuje, velice nudna, nevyrazna a opet: opakuje se. Krom toho jsou vsechny reklamy O2 jedna jako druha, bez naboje, bez stavy. Nykdy clovek nepozna, jestli to tentokrat bude ta na "televizi", nebo na zvyhodneny telefon. Nikomu se nelibi, vsichni se u ni nudi.
Celkove receno reklame Vodafonu fandim, nikdy ji neprepinam a pevne doufam, ze pan Ctvrtnicek v reklamach Vodafone zustane i po zime a stane se necim, jako byl Kraus pro CTc (bez ohledu na mizerne produkty). Ctvrtnicek totiz v reklame Vodafonu vypada dobre, jeho pritomnost v ni neirituje, nevyvolava dojem po "patrani po neproflaknutych xichtech" a predvsim jemu, jako herci, neublizuje. A to se o jinych CZ hercich (apod.) v reklamach rozhodne rict neda.