Počet mobilních zákazníků O2 stagnuje. Operátor přesto mírně navýšil čistý zisk

Názory k článku

marky.mark  |  24. 10. 2017 12:01

Je třeba zavést pořádnou regulaci. Tím, že jsou zejména ceny dat vysoké, brání tato společnost rozvoji České republiky (zejména e-commerce). Až když bude společnost ve ztrátě, začne být regulace teprve účinná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
alien.cz  |  24. 10. 2017 12:02

Vidí tam někdo nějaké zlodějské ukazatele?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jan.vykotlany  |  24. 10. 2017 19:35

Jsem u O2 několik let, měsíčně mu příspívám částkou cca 1500,- Kč. A za tu dobu co jsem u něj si nemohu stěžovat. Po té co O2 koupila finanční skupina PPF nabízí zákazníkům mnohem lepší portfolio služeb a benefity. O2 je inovativní a jedinečný operátor, po kterém se opičí ti dva zbylí
Zrušení roamingu považuji za zbytečnost a velké komplikace mobilním operátorům - lidé stejně v zahraničí na dovolené skoro vůbec nepoužívají internet, tak nerozumím, proč je kolem toho zbytečná kovbojka. Přitom by stačilo zachovat roaming tak jak byl. Dle mého tím jak došlo ke zrušení roamingu se mobilní služby v zahraničí staly více nedostupnější a problémovější. Tyhle brusselské regulace škodí trhu a poškozuje zisk operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
core  |  26. 10. 2017 11:57

Od příštího měsíce mají o dalšího zákazníka méně.
Zdražují stávající i natrvalo nasmlouvané ceny a chovají se jak slon v porcelánu.
Těšilo mě, nejste na trhu jediní, sbohem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor