Počet tarifních zákazníků T-Mobilu stoupá

Český T-Mobile se dnes pochlubil se svými finančními výsledky za první čtvrtletí letošního roku. Podle informací společnosti se celkový počet zákazníků zvýšil o necelých 6 % na 4,648 milionu, přičemž 29 % z celkového počtu využívá některý z paušálních tarifů. Meziroční nárůst společnost zaznamenala i v ukazateli finančních výsledků, kde se celkové tržby zvýšily o více než 5 %. I přesto ale podle oficiální tiskové zprávy klesl čistý zisk o více než 17 % a ustálil se na hodnotě 1,2 miliardy korun.

  1Q 2005 1Q 2006 změna
Počet zákazníků

4 390 000

4 648 000

5,9%

  tarify

1 128 000

1 359 000

20,5%

  Twist

3 262 000

3 289 000

0,8%

Celkové tržby

6 511

6 876

5,6%

Čistý zisk

1 466

1 205

-17,8%

Zajímavé jsou také první výsledky týkající se přenosů mobilních čísel. Podle tiskové zprávy, kterou T-Mobile vydal, bylo k 31. 3. přeneseno skoro 20 tisíc mobilních čísel. Více jich však operátor ztratil (celkem 11 315) než získal.

Na zvýšení tržeb společnosti se nejvíce podílely hlasové a datové služby. Počet provolaných minut se, především díky nabídkám nabízejícím výhodné volání na pevnou linku, meziročně zvýšil o 24,6 %, nárůst datových provozů je dokonce 80%.

Podle vyjádření Rolanda Mahlera, generálního ředitele T-Mobile Czech Republic a.s, se společnost i v následujících měsících hodlá zaměřit především na služby související s pevnými linkami.

Kompletní znění tiskové zprávy najdete na oficiálních stránkách operátora.

Témata článku: Zákaz, Mobil, Tarif, Tarifní zákazník, Sto