Na další díly se určitě podívám. Ale evidentně nechápete moje sdělení. Ono vůbec nezáleží na tom jak moc "rozsáhlá" nebo "pokročilá" je vizualizace, jak jsou extra-pokročilé efekty a jestli hoří ne dům, ale třeba samotný Bílý dům.Záleží na síle (ideálně pozitivních) citů, které reklama vyvolá, aby lidem řekla: "Tohle si kup a pomůže Ti to k tomu mít fajn život!"
Konkrétně na ty Vánoce si každý chce koupit stromeček - ví, že je to věc, která dělá pohodu, že díky němu budou Vánoce pěkné, sejde se celá rodina, všichni se budou mít rádi, možná se zapomene i na staré křivdy a nakonec třeba přijde ke stolu i ten, který se celý rok neukázal...Asi nikdo si nekoupí stromeček proto, že je ze speciálního dovozového dřeva, má extra tvarované jehličí, šestnáct odstínů zelené a dokonale hladký kmen. Lidi si nekupují strom, kupují si tu pohodu, lásku a strom kupují k tomu, že doufají, že jim k ní krůčkem pomůže...Jestliže pracujete naopak s negativními vjemy jako je hořící dům, swingersparty (většina lidí by tam nerada viděla manželku nebo manžela a jde to naprosto proti rodinné a Vánoční náladě), tak vyvolat z toho nakonec vjemy pozitivní je opravdu VELICE TĚŽKÉ a musíte být opravdový mistr psychologie a filosofie a v 95% případů bych se do toho opravdu dobrovolně nepouštěl. Nechci dělat závěry o něčem, co jsem neviděl, ale myslím, že podle zpracování té první reklamy, tak bych se opravdu divil, kdyby se Vám podařilo vymámit pozitivní vjemy u nadpoloviční většiny diváků, když v době Vánoc bude motivem swingersparty nebo hořící dům. Navíc na reklamu se budou dívat i děti a senioři a to by mě docela zajímalo jak třeba u té swingersparty jste se popasoval s tím, aby jim to nevadilo... Protože když u zákazníků vyvoláte znechucení, tak je to ještě horší, než když "nevyvoláte nic" jako u reklamy v článku. Už se opravdu těším, až to uvidím