Můžu napsat jednu velmi špatnou zkušenost z tohoto roku, migroval jsem číslo k O2 od Vodafone, v době migrace mi dal Vodafone velmi dobrou nabídku, pokud migraci zruším, proto jsem ji zrušil a vypověděl smlouvu z O2, vše v ochranné době, která je poskytována.
O2 bez mého souhlasu ještě 3 x o proces migrace zažádali, resp. nahlásili na vodafone, že si migraci znovu přeji, aniž bych něco někde řekl, podepsal a podobně.
Migrace se dokonce uskutečnila a po 14 dnech hadání se, mě migrovali zpět k vodafone.
O to bylo větší mé překvapení, že mi začali chodit faktury na plnou výši paušálu od O2 (1900 Kč), chodili mi půl roku, od obdržení první faktury, jsem písemně (doporučený dopis) zaslal 14 reklamací, že žádné služby nevyužívám a nebudu fakturu platit, během půl roku mě O2 nezaslalo jediné vyjádření k reklamaci, volání na info-linku nebo návštěva pobočky absolutně nic neřešila.
Po půl roce napsal žalobu můj právník a během týdne vše vyřešeno, přišel dobropis na celkovou výši faktur, ale ani se ti šmejdi neměli k tomu poslat omluvný dopis.
O2 je pro mě komunistický moloch a po této zkušenosti navždy odepsaný.
PS: v temže období řešil úplně stejnou situaci, jako přes kopírák můj známý, i když vše řešil úplně přes jinou pobočku a v jiném městě, takže jeden z milionu asi nebudu....