Podnikatelé ruší podřízené mobilem i na dovolené

Diskuze čtenářů k článku

Romario  |  10. 07. 2008 23:14

Pokud nekdo potrebuje rusit sve zamestnance nebo podrizene na dovolene, je to manazersky neschopna bytost a nema vyresene firemni procesy a oznamovani dovolenych ve spolecnosti.
Pokud zamestnanec na dovolene bere pracovni telefony a neni za to nikterak honorovan, je to hlupák. Zastupitelný je každý, pokud v tu chvíli ne, je jen na zaměstnanci co si vyjedná - líná huba ... Chodit a naříkat jak na dovolené musí pracovat umí každý a je to specialita naší země. Buď si to umíte vyjednat a pak neremcejte, nebo neumíte a pak neberte telefony.
Stále hodně lidí tady zastává názor, že je jedno co děláte , ale jak o tom umíte mluvit. Začátky byly krušné, ale věřím, že jsem se během času hodně naučil a zůstalo jen to zdravé jádro ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas1000  |  09. 07. 2008 20:38

Jde o to, ze dany pracovnik ztravi resenim problem vetsinou cca 2 minuty, kdezto ostatni lide, co zbyli ve firme to resi den, dva ... a mozna to ani nevyresi.
Samozrejme s tim otravovanim nesouhlasim, ale nekdy to vazne jinak nejde.
Bohuzel dnes vetsina firem ma nezastupitelne zamestnance......prezamestnanost si dneska nemuze kvuli predchozim 8 letum vlady CSSSSSSSSSD nikdo dovolit. Je mi to lito, ale je to tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azach  |  10. 07. 2008 17:07

Zaprvé - nikdo není nezastupitelný. Pokud ano, je to problém šéfa. Bude-li mne někdo z práce obtěžovat na dovolené, hovor nepřijmu. Pokud bude neodbytný, hovor přijmu a budu požadovat finanční náhradu od firmy za platbu za přijatý hovor.
Za druhé - pokud už ten hovor přijmu, pak dotyčného s jeho problémemn odkážu na dobu mého návratu do práce, nebo jej odkážu do pr...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  09. 07. 2008 19:43

Problém není služební telefon. Problémem je šéf.
Rozumný šéf ví, že jeho podřízený je na dovolené, a proto mu nevolá.
Navíc není problém hovor nepřijmout... "jééé, my jsem byli zrovna na pláži"... a večer to vyřídit třeba mailem nebo SMS-kou - do té doby se většina problémů vyřeší sama.
Platí známé pavidlo, že pokud se problém nevyřeší do 7 dnů sám od sebe, tak nestojí za to, aby byl vůbec řešen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  09. 07. 2008 21:59

Ještě že se takovým pravidlem neřídí třeba chirurgové

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skopkova  |  09. 07. 2008 17:31

To si snad delate z lidi pr-el, co je tohle za clanky, takovy kraviny, probudte se lidi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marko  |  09. 07. 2008 18:19

No ty si kus deb*la

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  09. 07. 2008 18:21

Proc spatny clanek ? Tak to necti ne ? NAdpis to celkem vystizne vystihl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
james  |  09. 07. 2008 14:59

odmítám už asi dva roky úspěšně služební telefon. Ono se hlavně většina věcí dá vyídit v klidu a přes polovinu hovorů je stejně zbytečná..........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blabla  |  09. 07. 2008 15:32

a kde děláš, ve vrátnici?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajoos  |  09. 07. 2008 15:38

No že to byla dobrá koupě, ty Tupoleve...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajoos  |  09. 07. 2008 15:38

Hoops, to nepatřilo sem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x12345678  |  09. 07. 2008 16:13

Nikdy bych si nedovolil otravovat podřízené na dovolené mobilem, netrvám na tom, aby ho měli s sebou, spíš jim pro dovolenou slouží jako zadní vrátka, pokud by měli nějaký problém, tak aby mohli komunikovat.
Pokud nějaká firma nebo podnikatel otravuje své zaměstnance večer, v noci nebo na dovolené, jednoznačně to svědčí o neschopnosti firmy a pana šéfa účinně řešit úkoly a problémy. Co bude nebožák dělat, když příslušný pracovník utrpí úraz nebo ho kousne klíště a bude nucen s encefalitidou v polobezvědomí ležet dva týdny v nemocnici? To asi pod jeho neschopným vedením firma dojde značné úhony. Pokud to bude úhona fatální a pan šéf skončí na pracovním úřadu, bude na správném místě. Jako šéf je totiž k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ub  |  09. 07. 2008 15:47

varianta c.2 - mam 2 mobily - sukromny a sluzobny. v noci, cez weekendy a na dovolenke sluzbny mobil vypinam. na druhej strane takmer nikto z mojej rodiny nema moje firemne cislo, takze ma nemozu potesit, ze sa prave podarilo navarit super halusky, ked som v strede porady. sice je to kus nepohodlne pobehovat ako pistolnik zo santa-fe s dvomi koltami, ale som si zvykol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor