Pokémon Go je nejúspěšnější mobilní hra v historii, vydělává nejvíce peněz

Podle SurveyMonkey to platí pro USA, ale vzhledem k tomu, že hype kolem hry ještě nedosáhnul vrcholu, je jen otázkou času, kdy se Pokémon Go stane nejúspěšnější mobilní hrou na světě. Jen ve Spojených státech hraje denně hru 26 miliónů lidí a tento počet stále roste.

Klepněte pro větší obrázek
Pokémon Go tedy pokořil herní žebříček a jde po krku aplikacím mimo kategorii. Překonává Google Mapy a jde po krku Snapchatu.

Dosavadní lídr, hra Candy Crush Saga, má okolo 20 miliónů. Pokémoni jsou sice na raketovém vzestupu, bude však zajímavé sledovat, kam až vystoupají a jak dlouho si udrží vysoká čísla. Candy Crush se drží už od roku 2013, což je působivé.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
7 z 10 lidí, kteří si hru stáhli, hrají každý den. Více stažení je kupodivu na iPhonech, Android pokulhává.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Podle odhadu analytiků je Pokémon Go nejlépe vydělávající hrou současnosti. Ke stažení je zdarma, ale uživatelé platí uvnitř aplikace. I zde dosud kralovala hra Candy Crush Saga.

Via Survey Monkey

Diskuze (10) | Gorila je ještě houževnatější. Pátá generace krycího skla má vydržet pád z půldruhého metru

Témata článku: Mobilní aplikace, Mobilní hry, Hospodaření a finance, Pokémon GO, Snapchat, Apple iPhone SE, Milión lidí, Pokémon, Mobilní hra, Hra, Mobil, Odhad analytiků

Určitě si přečtěte

ČD aktualizovaly aplikaci, In karta může konečně do mobilu. Vytvoříte ji zdarma

ČD aktualizovaly aplikaci, In karta může konečně do mobilu. Vytvoříte ji zdarma

** Stojíte o In kartu, ale nikdy se vám nechtělo ji složitě vyřizovat? ** S aplikací Můj Vlak je to snadné, fyzicky už kartu potřebovat nebudete ** 25% sleva na tři roky vyjde na necelou tisícovku, pro mladé 490 Kč

16.  1.  2018 | Pospíšil Aleš | 19

T-Mobile chystá miliardové investice do optických sítí

T-Mobile chystá miliardové investice do optických sítí

13.  1.  2018 | E15.cz , Gallistl Vladan | 11

Nákup bez placení u pokladny. Ahold testuje přelomovou novinku

Nákup bez placení u pokladny. Ahold testuje přelomovou novinku

13.  1.  2018 | E15.cz , Trnková Michaela | 39