Policie prodává Luxusní Vertu. Pochází z trestné činnosti

Diskuze čtenářů k článku

karl  |  15. 10. 2011 15:01

Tenhle článek je fakt hnůj..... styděl bych se za takovu práci.. u článku chybí odstavec s omluvou!!!
Narážky na pracovní dobu jsou podpásovka. Samozřejmě, že kdyby to byla vražda, bude tiskovej stát v pozoru a čekat na novnáře, ale takovejhle dotaz vyřídí v nejbližší pracovní době, tj. druhý den a nevidím důvod, proč by kvůli nějakýmu "zasranýmu" novináři měl někdo být 24hod v práci, jen proto, že někdo dělám vlny...
Co dodat... přesně v takových případech se pozná profesionální práce ...a tenhle článek profesionální rozhodně nebude....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mrvain  |  14. 10. 2011 21:54

Jen aby to nebyl VEPTU
Co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neřvi na lessy  |  14. 10. 2011 20:53

čili policie zabavuje a krade lidem osobní věci a tyto bazarové věci, řádně odcizené, si pak dovolí prodávat, to je mi pěkné, pěkný stát, asi aby měl Lessy penízky na gulášek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LS  |  14. 10. 2011 21:18

Máte to trochu pomotané. Prodávané věci jsou majetek osob pravomocně odsouzených kdy součástí rozsudku je propadnutí majetku státu. Věci pocházející z trestné činnosti se většinou (pokud je to dohledatelné podle např. výr.čísel) vrací majiteli nebo pokud je např. proplatila pojišťovna tak propadají jí. podobné aukce jsou běžné všude na světě jinak by policii nestačily sklady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  14. 10. 2011 20:47

Filipe nic si z toho nedelete, kazdej obcas slapne vedle. Ocenuju priznani pravdy, nemazani diskuze atd. To se ceni. Pro to vas (Mobilmanii) mam rad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prefectionist  |  14. 10. 2011 11:28

Pane Kuzele, byl tento clanek opravdu nutny? Proc to nekdy delate "za kazdou cenu"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ursus  |  14. 10. 2011 10:57

Novinář počká na vyjádření. Pablb to odstřelí rovnou. Tohle je úžasný slint.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fredie  |  14. 10. 2011 12:59

Blbe, dělám u státních a podle mě odhalil tvrdou relitu, nic z trestné činnosti nelze vzit do příjmu !! Policajti lžou a ty socky, co tu píší nemají ani nejmenší páru o účtování materiálu a majetku u policie. Ve spodní částí je jasně napsano, jak k telefonu přišli u policie a myslí si, že každý je blb. A Kůžel se hned zalekl a přitom měl pravdu ! Je to nějakého papaláše...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 10. 2011 13:53

Ještě že tu není článek o Applu..určitě bys u nich dělal taky.."kolego" nebo spíš ulhanej chytrolíne..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
To je jedno  |  14. 10. 2011 14:15

Fredie: U statnich mozna delas, ale tak mozna pochuzkare. Samozrejme ze vec z trestne cinnosti do stavu vzit lze a taky se to, pokud je pouzitelna, dela. Ale tomu predchazi rozhodnuti soudu o zabaveni a propadnuti ve prospech statu. Takze asi tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  14. 10. 2011 08:56

Dokazu si predstavit, ze by takovy telefon mohl mit nasazeny agent v mafii...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
myšpulín  |  14. 10. 2011 07:08

Co takhle upravit titulek, když je vše jinak? Nebo už je MM jak bulvár?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Poltr  |  13. 10. 2011 21:35

třeba takovej přizdisráč jako Bohuslav Martinů, aby měl s čím volat
hlavně by mě zajímalo, proč jim hnijou A6 a A8 s 8 václema v garážích a oni jezdí ve zrezlých Fabiích a Octaviích

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuca1982  |  13. 10. 2011 21:29

Pánové mobilmaniaci, nehledejte bulvární špínu, ale chopte se mobilů a testujte,recenzujte. A pokud možno i platformy jako WP7 nebo Bada. Článků o nich je tu jako šafránu. Myslim, že to čtenáři uvitají víc. Na takovéto vejžblochty tu máme jiné plátky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jrhff  |  13. 10. 2011 22:39

P�?esn�? tak! WP7 a Bada tu jsou jenom pokud je aktualizace nebo nové modely. Hlavn�?, že je tu každá pí****** o Androidu nebo iOS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  13. 10. 2011 21:25

Filipe, dejte si facku...
Takový výkřik do tmy bez zjištění dalších informací, to se opravdu hodí do jiného typu zpravodajství, než na MM. Mimochodem z vlastních zkušeností vím, že výše postavení lidé ve státní správě (kteří by si mohli takový telefon poručit a byl by jim koupen) si po odchodu telefony zpravidla většinou nechávají... A pokud by ho skutečně koupili nějakému papalášovi, jen šílenec by ho dal veřejně do odprodeje (to by ho raději nechali ležet v šuplíku, nebo by se "ztratil/nenávratně poškodil").

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  13. 10. 2011 21:16

Kůžel, voni jsou hnůj, jak říká Zeman. To muselo bejt zklamání. A ty už ses těšil na Pulitzera, nebo aspoň, že tě poplácá po rameni Kroupa, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubean  |  13. 10. 2011 21:05

No je to možný???! Takže policie koukám funguje jako bazar/zastavárna to snad není pravda ... to je možný jenom u nás

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Del  |  13. 10. 2011 21:12

Troufnu si tvrdit, že veřejné dražby zabaveného majetku fungují všude na světě. Navíc z čistě ekonomického hlediska - byl byste radši, kdyby se zabavené předměty likvidovaly (samozřejmě odborně, najmutou a řádně zaplacenou firmou) nebo se prodaly a za utržené peníze se nakoupil např. benzín do služebních aut aby bylo v ulicích PČR více vidět?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  13. 10. 2011 20:27
Bojkas  |  13. 10. 2011 17:53

Filipe, mam teda ty vidle a pochodne zase schovat? Nebudeme nikoho lincovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  13. 10. 2011 17:55

Sorry, lynčovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gekko  |  13. 10. 2011 18:03

no mozna by to chtelo par redaktoru napichnout. Wydle nech radeji hned u dveri!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deny.foox  |  13. 10. 2011 17:04

S tou kupní cenou to nebude tak horké, muže být zabavený, propadnutý,nelezený, bez zaplaceného CLA,je toho hodně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 13. 10. 2011 17:22

myslím, že tyhle možnosti vylučuje uvedené datum nákupu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubyk002  |  13. 10. 2011 17:27

Tak myslím, si že možnost zabavený a že neprošel clem, je možnost, kde se bude vyskytovat i obal prodejce, tudíž v něm i nějaký doklad o zakoupení....
taky bych z toho nedělal vědu, ale jako článek na odlečení proč ne :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 13. 10. 2011 17:32

tak všechno jinak, opravdu se jedná o "majetek propadlý v trestním řízení ve prospěch státu", viz aktualizace článku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fredie  |  13. 10. 2011 18:29

Pane Kůžel, asi neděláte u stáních... Pořízeno neznamená zabaveno ale, že si to nějaký papaláš koupil a neuměl anglicky... Což je policie úplně normální !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin / Cheetah007  |  13. 10. 2011 19:10

Tak viditze pane Kůžel jde o vec kterou nekomu zabavili asi jsem jeden z mala ale k policii CR mam duveru byt ted se v mediich "perou" nektere skandaly ale bezni policiste jsou taci jako maji byt.
Doporuicuji upravit nadpis clanku takhle hned kazdeho napadne ze si kupuji luxusni elektroniku panic nahore zatimco radovi chodi pesmo/busmo jelikoz nemaji na benzin....nebo jen urcitou castku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cervenka  |  13. 10. 2011 19:42

Ano, já taky mám k polici důvěru. Hlavně poté, co nechali odejít Krejčíře v trenclích a v sandálích ze svého bytečku.... od té doby, když vidím pořad 112 a ten trouba co to moderuje začne vychvalovat policajty, jací to jsou špičkoví borci, okamžitě přepínám (nebo vypínám).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Del  |  13. 10. 2011 21:07

Dle mého názoru děláte zásadní chybu (ostatně jako většina národa), že hážete všechny do jednoho pytle. Všude jsou černé ovce. Jejich počet roste se zhoršujícími se podmínkami toho kterého zaměstnání -> snižování platů, riziko existenčních problémů, nejistota -> zkušení a schopní lidé odcházejí hledat práci do civilu -> nedostatek policistů -> snížení kritérií pro příjem k PČR a další nešvary vyvolané touto situací - výsledek? Např. to, že zůstanou jen ti, co by se jinde neuživili, případně ti, co si našli adekvátní zdroj příjmu jinde, dostanou se díky odchodům zkušených na nejvyšší posty a pak už si to celé šéfují po svém, nováčky vytřídí dle pravidla "kdo netáhne s námi, ať táhne".
Neznám realitu u PČR, stačí však delší dobu sledovat média a soustředit se i na detaily a tohle může být IMHO jeden z možných závěrů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  13. 10. 2011 17:28
Lucky  |  13. 10. 2011 17:02

Nedělejme ze všeho kovbojku. Ačkoli si někdo může myslet, že je to jen otázka akčních filmů a nováckých seriálů, i u Policie ČR existuje práce v utajení a tak je dost dobře možné, že za takovým účelem byl zakoupen luxusní telefon. Ale třeba také ne.
A co se týče 16:30. Ano Filipe, většina státních zaměstnanců má osmihodinovou pracovní dobu a nástup do práce nejpozději v 8 hodin. Ti co šlapou chodníky obvykle dělají od 6h.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 13. 10. 2011 17:20

Nedělám kovbojku, ani předčasné závěry, čekám na odpovědi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  13. 10. 2011 17:29
Tygy  |  13. 10. 2011 17:25

No pokud vím tak policie jede na směny, tudíž by tam neustále někdo měl být a mluvčí taktéž. Když se o půlnoci něco stane a přijede k tomu televize tak přece mluvčího nevytáhnou z postele ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucky  |  13. 10. 2011 17:32

Ale ano, vytáhnou. Každý útvar má obvykle jediného tiskového mluvčího. Schválně se podívejte na nějaký archiv zpráv a uvidíte, že za určité útvary jsou v časových řadách stále ti samí lidé. Možná trochu výjimka bude u policejního prezídia v Praze, kde budou tak 2 - 3 lidé...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  13. 10. 2011 17:26

Tím bych si nebyl tak jistý, ten telefon nemá kromě pozlacení nějakou SW výhodu, takže kvůli práci v utajení bych to asi moc neviděl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucky  |  13. 10. 2011 17:34

Dokážu si představit, že se v rámci utajení někdo vydává za movitého obchodníka. Pak je 3310 asi lehce podezřelá. Zrovna tak je možné, jak už někdo naznačil, že se jedná o majetek zabavený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ericho33  |  13. 10. 2011 17:40

Pokiaľ má policajt v utajení predstavovať niekoho z "elite classe", tak prečo nie? Alebo ak išlo o infiltráciu sa pomocou "ilegalnej zákazky" (rozumej: krádežou) pre niekoho vplyvného... Možností je veľa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PL  |  13. 10. 2011 17:01

Nemůže se spíš jednat o prodej zabaveného majetku? No uvidíme, co odpoví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deny.foox  |  13. 10. 2011 17:00

Nedivím se že ho prodávají, Byl to telefon na jednorázovou akci,pro nejmenovaný kriminální uřad. Nikdo vám o tom nic neřekne,nebo to nebude pravda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rebel  |  13. 10. 2011 16:56

Tak to bude odpověď plná reklamštiny....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 10. 2011 18:12

Tenhle članek by se hodil líp do blesku,nez na mobilmanii...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Del  |  13. 10. 2011 20:52

Naprosto souhlasím. Tohle nemá s korektní žurnalistikou nic společného, vytrhnout informace z kontextu a napsat spekulaci s cílem šokovat bez jakékoli znalosti konkrétní situace umí kdejaký ňouma. A poznámka o pracovní době je rovněž nemístná a jen potvrzuje autorovu neznalost podmínek ve veřejném sektoru.
Tudíž bych pro příště autorovi poradil následující: 1) než něco zveřejníte, nejdřív si zjistěte dostatek faktů, abyste měl svou hypotézu na čem postavit, jinak to není o nic lepší, než hospodské kecy jen s tím rozdílem, že za ty Vás někdo jen stěží zažaluje a za 2) držte se svého kopyta a piště o tom, o čem něco víte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  13. 10. 2011 21:17

Kde je spekulace? Jestliže byl telefon ohodnocen na 35 tisíc, jistě musel stát původně desítky tisíc - to je holá matematika a ta vychází z faktů (a nebo je zástupce prodejce negramota). Faktem je i to, že tento telefon byl v majetku policie. Co se týče pracovní doby ve veřejném sektoru - co to má společného s autorovou neznalostí? Jistě moc dobře ví, jak to ve veřejném sektoru vypadá - je tam bordel - ale to neznamená, že na to nebudeme narážet a kritizovat to.
A pokud jste si všiml, autor si další fakta chtěl obstarat, ale neúspěšně. K čemu je nám tisková mluvčí (popř. jakýkoliv jiný státní zaměstnanec), který má pracovní dobu nepřízpůsobenou životu obyvatel? Úředník má být ovlivňován chlebodárcem (daňovým poplatníkem) a ne aby se mu musel chlebodárce podřizovat (zajímavé, že všude jinde to funguje opačně).
Asi si tu někdo hájí svoje korýtko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 10. 2011 10:18

Del to jednoduse myslel tak,že tohle je web o mobilech,mobilnich novinkach,operatorech,tarifech a vse co se toci okolo mobilů.A kdo ma všech pět pohromade,musi uznat že clanek tohoto typu se hodí jen do bulvaru...a s mobilmanii nema nic společneho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Del  |  14. 10. 2011 21:04

Druhý odstavec původního článku naznačuje, že PČR daný telefon KOUPILA z peněz daňových poplatníků. To byla podle mého názoru spekulace a hlavní informační obsah onoho sdělení (i poutavého nadpisu).
Vidím, že máte, co se veřejného sektoru týče, jasno:). Do žádných disputací na toto téma se však pouštět nehodlám, jelikož to sem jednak nepatří a také by to pravděpodobně pouze vyvolalo další flame.
Rovněž netvrdím, že si autor něco zcela vymyslel. Jen se domnívám, že žurnalisté by si měli být v dnešní době již vědomi síly internetových médií a nejdříve si informaci řádně zjistit (ne automaticky vyvodit závěr, když mi někde při prvním telefonátu nezvednou telefon), než ji vypustí na síť. Pošpinit můžete kohokoli velmi snadno, jakákoli kauza navíc spojená s těmi nenáviděnými policisty (úředníky, doktory, politiky....) společnost velmi zajímá, bohužel případné očištění křivě nařčených či omluva novinářů, již nikoli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  14. 10. 2011 10:35

Článků které pouze něco vytrhnou z kontextu, je drtivá většina, tak nevím co se tady teď rozčilujete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor