Polovina z nás by se nebránila reklamě v mobilu

Většina české populace ví o možnosti přijímat reklamu do mobilního telefonu a více jak polovina ví o připravovaném televizním vysílání, které bude moci sledovat v mobilu. Názory u české populace na pronikání reklamy a televize do mobilu se zaměřily otázky položené v rámci pravidelného dotazování agentury Mediaresearch, kterého se zúčastnilo minimálně 500 lidí starších 15 let.

Celých 70 % dotázaných slyšelo o možnosti přijímat reklamu do mobilního telefonu, z toho 45 % by bylo ochotno reklamu opravdu přijímat, ale 42 % lidí pouze výměnou za nějakou výhodu od operátora (66 % z této skupiny lidí by dalo přednost individuálně zvoleným reklamním tématům).29 % respondentů reklamu v mobilu odmítá úplně.

Více jak 55 % respondentů ví o chystané možnosti přijímat televizní vysílání v mobilu. 38 % dotázaných pak uvedlo, že by tuto službu využilo (8 % určitě, 30 % nejspíše). Z toho více jak polovina by ve stejné míře používala svůj mobil ke sledování on-line televizního vysílání, tak ke sledování pořadů stažených z archivu stanic.

Diskuze (17) Další článek: Palm: freeware, který zaujal

Témata článku: , , , MOBI, Mobil, Polovina, Pol,