Pomozte nám vybrat nejlepší mobil VI - multimédia

Diskuze čtenářů k článku

soul  |  05. 03. 2008 00:15

Toto hlasovani mi prijde jak dost nestastne, preci jenom nemuze mit konektor pro 3.5mm nejvetsi vahu. Uprednostil bych, kdyby si kazdy mohl dat svoje procenta ke vsem castim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gRis>>  |  04. 03. 2008 20:39

rozhodně by měl mít alespoň deset procent flash ve webovém prohlížeči. Díky tomu se totiž otevřou dveře pro YouTube a mnohé další multimediální aplikace ve flashi. Jak to tam může v dnešní době chybět? Dále bych rozhodně zohlednil možnost doinstalovat aplikace. Java je totiž poměrně špatná ve srovnání s aplikacemi pro Symbian a Windows Mobile. Používám drahou Nokii E61, která je za ty peníze v základní výbavě pro multimédia k ničemu, ale s asi pěti aplikacemi je z ní jeden z nejlepších multimediálních přístrojů(a to nemyslím jen mobily) ma trhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helemese  |  04. 03. 2008 21:02

E61 neni multimedialni I s tisici programu - a duvody? 1.Displej 2.Vykon 3.Kvalita vystupniho signalu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 03. 2008 19:38

Otázka zní: Který parametr by měl mít na hodnocení větší vliv než doposud?
Skoro polovině lidí je 50% pro Audio/video přehrávač málo? Já vás asi nechápu, ale když bude mít 80%, tak na ostatní teda moc nezbude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  04. 03. 2008 16:17

Hlasování takové jaké je mne ani nepřekvapuje, hlavně to jak hodně lidí hlasovalo pro 3,5 mm jack
To chápu už jen proto že hodně telefonů má svoje sluchátka slabé, někdy šílené kvality, nebo prostě někomu jenom nesedí v uších a ne na každý konektor existuje redukce. Ten jack bych zohlednil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  04. 03. 2008 07:05

Myslím, že zařazení Javy do multimedií je dost divný a nešťastný. Moc nechápu jestli je to podpora Javy jako takový a nebo podpora čehosi v Javě. Pokud je to podpora Javy, pak myslím, že má dost malou váhu. Bohužel, když nerozepíšete co přesně je tím myšleno, asi ani nikdo na ni neklikne. Navíc myslím, že je hlasování dost ovlivněno tím, že většina lidí některou vlastnost má a tedy bere za samozřejmost (viz. Java) a jinou nemá a proto by ji chtěla (ten přehrávač). To je ale muj subjektivní názor a třeba se dost pletu a už nikdo Javu do mobilu nechce (o tom ale dost pochybuju).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaki  |  04. 03. 2008 08:43

No s tou Javou je to možná myšleno tak, že pokud je opravdu dobrá, tak se dá nahradit standarní audio/video přehrávač nějakým jiným - zatím je těchto aplikací zoufale málo (hlavně použitelných), ale doufejme že budou přibývat.
Ale souhlasím, že bylo třeba k těm parametrům asi více komentáře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 04. 03. 2008 11:19

Je to myšleno tak, že prostě telefon podporuje aplikace v J2ME, a vůbec se nedivím, že na to nikdo nekliká, protože Javu má dneska skoro každý mobil. Podle vasí teorie by se dalo také usoudit, že na celé hodnocení musí mít největší vliv položka GSM 900 MHz, protože bez toho mobil není mobilem a je to položka, kterou používá úplně každý, ještě více než Javu. Ale zajímavější je hodnotit položky, které dnešní telefony odlišují, proto nám nevadí, že lidé hlasují tak, jak jste nastínil. Pokud jich totiž Javu za samozřejmost považuje dostatek, pak nemá cenu přidávat ji nějaká procenta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radevic dyn  |  04. 03. 2008 15:43

Mimochodem, proč není možné vybrat i těch posledních deset procent - DVB-H a stereoreproduktory? To je totiž to, co mobily bude odlišovat nejvíce.
Audio/video přehrávač: to má s výjimkou těch nejnižších low-endů každý mobil, dokonce i moje bývalá 5140i přehrávala MP3, a to se jí do paměti (3,5 MB bez karet) nevešla ani jedna. A u nejnižších low-endů zas přehrávač ani nikdo nechce. Přehrávače se samozřejmě úrovní liší - Walkman 3.0 bude asi lepší než ten z 5140i, ale to z technické specifikace nepoznáte. Takže smysl by mělo, kdyby jste místo té téměř samozřejmé kolonky dali třeba:
Ekvalizér:
Podporované zvukové formáty:
Podporované video formáty:
Minimalizace přehrávače:
- to se snad zveřejňuje, případně bych doplnil třeba ještě Rychlý přístup do přehrávače, Maximální rozlišení videa - ale to už byste asi useli zjistit z recenzí.
JAVA - mohl bych zkopírovat předchozí. Je samozřejmostí a jediný údaj v katalogu, co o ní vypovídá blíž, je výkon podle jBenchmarku, ale ten jset zřejmě přestali zjišťovat.
Na rádio bych kladl určitě větší důraz, to každý mobil nemá, otázkou ale je, kolik uživatelů jej využívá. Mimochodem s řadou R od Sony Ericssonu by se mohl stát relevantní i dotaz na FM/AM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 04. 03. 2008 16:02

DVB-H a stereoreproduktory zase naopak skoro žádný mobil nemá, což je podobná situace. Nejvíce nás zajímají parametry, které má tak 25 - 75% dnešních mobilů. Určitě si dovedete představit reakce lidí v situaci, kdy by Nokia N96 byla v hodnocení nejlepší jen díky DVB-H
Vlastnosti MP3 přehrávače budou součástí jeho hodnocení, samostatné možnosti v anketě jsme ale dělat nechtěli, bylo by jich trochu moc.
Údaje z jBenchmarku se budou doplňovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wolf  |  04. 03. 2008 01:38

Hlavně bych strhnul 10% rádiu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor