Pořizujete si u Oskara tarif? Raději se dobře informujte (oživeno)

Pořizujete si u Oskara tarif? Raději se dobře informujte (oživeno)

Při aktivaci paušálního programu Oskara se mi stala jedna docela nepříjemná věc. Chtěl bych proto upozornit i ostatní, aby si případně dali pozor.

Oskar v současné době nabízí novým paušálním zákazníkům dvě zvláštní akce. Jednou jsou zvýhodněné telefony, druhou tzv. Dárkový koš, z něhož si můžete vybrat jeden z balíčků pro MMS, SMS, wap nebo volání. Podle Oskarova webu a infolinky nelze tyto dvě výhody kombinovat. Jedinou výjimkou je nákup MMS telefonu, k němuž můžete dostat balíček Moje MMS.

Nedávno jsem kupoval Sony Ericsson T610 s tarifem Nezavěšuj. Ke své smůle jsem žil v domnění, že ke zvýhodněnému telefonu nemohu dostat nic z Dárkového koše, a tak jsem se na to při objednávání ani neptal. Operátor na Oskarkontaktu mi také bohužel zapomněl nabídnout zvýhodněný balíček Moje MMS obsahující 120 MMS na rok zdarma a tím jsem o něj přišel.

Že je možné kombinovat zvýhodněný MMS telefon s balíčkem moje MMS jsem zjistil náhodou, když si stejnou kombinaci jako já koupil můj známý a dostal k tomu navíc Moje MMS na rok zdarma. Volal jsem tedy na infolinku, abych si to ověřil a popřípadě požadoval dodatečné aktivování. Operátor mi sdělil, že kombinace zvýhodněného telefonu a balíčku Moje MMS není možná a pokud chci, tak mi aktivuje balíček Moje MMS za 90 Kč měsíčně s tím, že první tři měsíce bude zdarma. Souhlasil jsem.

Dnes jsem ale náhodou na Oskarově webu zabrousil do sekce „Tarify nové generace“, kde jsem si přečetl, že výše uváděné akční nabídky je opravdu možné kombinovat. Znovu jsem tedy volal na infolinku, kde mi slečna potvrdila, že je to tak, ale že zpětně už tohoto zvýhodnění nelze využít. Mám tedy dvě možnosti. V Oskarově obchodě mohu vrátit telefon a tarif s tím, že nejsem spokojen a obratem si to celé koupit znovu a nezapomenout na aktivaci Moje MMS. Anebo mohu poslat do Oskara písemnou reklamaci, ale je to slovo proti slovu a pravděpodobně nebude uznána.

Nemíním tohle Oskarovi jakkoli vyčítat. Chyby děláme všichni a i operátor na infolince a Oskarkontaktu je jen člověk. Pouze chci ostatní upozornit na to, že se podobná věc může stát a pokud si budou někdy něco u Oskara objednávat, je dobré se zeptat na zvýhodněné akce.


Oživeno 18.13: Právě jsem již potřeti volal kvůli tomuto problému na infolinku Oskara, kde jsem operátorovi znovu popsal co se stalo a on mi sdělil, že není problém toto zvýhodnění dodatečně aktivovat. Od dalšího zúčtovacího období budu mít Moje MMS na rok zdarma. Docela mě ale zaráží, že dva operátoři to nemohlii udělat a jeden ano.

Témata článku: Sony Ericsson T610

105 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Mungo 14. 12. 2003 10:54:15
    Pokud by jsi si přečetl Všeobecné podmínky,konkrétně stať,kde se mluví o...
  • Mungo 14. 12. 2003 10:27:29
    Jistě jste si přečetl před pruzením na prodejně,kdo může a nemůže danou...
  • RSK 12. 12. 2003 3:18:20
    To mně zas udelala neinformovanost operatoru ztrátu přejít ze standartni...

komerční sdělení

Komerční sdělení