Eurotel svoji vánoční akci, při které mezi všechny nové uživatele rozdělí až padesát milionů korun (reálně spíš méně) uvedl slovy svého marketingového ředitele:
„Naše Vánoční hra je podpořena výzkumem trhu, podle kterého více než 80 procent lidí preferuje jistou výhru pro každého před loterií s malou pravděpodobností výhry, jakou nabízí konkurence.“
Jak ale vysvětlit následující silvestrovskou soutěž Eurotelu?
Druhá nadílka a hned na silvestra! Každý uživatel sítě Eurotel GSM má možnost stát se jedním z deseti výherců, kteří poslední den v roce získají po milionu korun.
Jde o změnu názoru, ovlivnění jiným průzkumem, nebo se ukázalo, že zvolená strategie nebyla správná? Jde snad o snahu zavděčit se zbylým dvaceti procentům uživatelů? Nebo se zjistilo, že T-Mobile svými Melouny nechutně vydělává?