Dobry den, reagoval jsem na konkretni prispevek:
Jak kdyby to nemohli nechatdo noveho roku.
Tak to si to u me T-Mobile pos.......
Mozna jsem si nevsiml, ale kde je v tomto prispevku, na nejz jsem reagoval, kritika prilis vysoko nasazene ceny za odeslani mms? Takze si nemyslim, ze bych byl ten, kdo tu neco NECHAPE
V prve rade je treba pochopit smysl prispevku, na ktery jsem reagoval...
Ale budiz. Rikate, ze se tu (i kdyz v jinych prispevcich nez v tom, na ktery jsem reagoval) resi, proc ekonomicti odbornici v T-Mobile CZ (TMO je trosku neco jineho) nasadili opet cenu 11 KC, a to i presto. ze (jak uvadite vyse) tuto sluzbu nikdo za tuto cenu nevyuziva...
Domnivam se, ze se mylite. Kde berete tu neochvejnou jistotu, ze MMS za 11 Kc nejsou vyuzivany. Ja si myslim opak. Samozrejme, jedna se o pomerne novou sluzbu, ne vsechny telefony podporuji mms atd... Cena je urcite vysoka a mohla by byt jiste nizsi, coz by jiste prispelo k vyssimu vyuzivani teto sluzby. Nejsem si vsak zcela jist, zda by toto dramaticke snizeni ceny prineslo pro TM CZ pozitivni ekonomicky efekt...
Pokud jste presvedcen o stupidite jednani marketingu TM CZ, zkuste navrhnout, jak postupovat.
Marketingova rozhodnuti se necini na zaklade domnenek, ale analyz. Mate vypracovany podrobne analyzy, ktere by jednoznacnym zpusobem prokazovaly, ze rozhodnuti marketingu TM CZ je chybne a ze by pro TM CZ bylo naopak vyhodne ponechat cenu i nadale na hladine 2 Kc bez Dph?
Ja jsem presvedcen, ze akce levnych mms naprosto splnila svuj ucel a proto byla ukoncena.
Dale bych mel jeden namet k zamysleni: Proc u vsech mobilnich operatoru je +- stejna cena za odeslani mms (prosim o nepouzivani argumentace ohledne propovaciho poplatku a pokud byste tento argument presto pouzil, zkuste prosim zduvodnit, proc se zadny z operatoru neodhodlal k vyraznemu snizeni odeslani mms v ramci sve site)...
Vysvetleni, ze marketing vsech techto tri firem jedna stupidne, myslim neobstoji...
S pozdravem,
Stag.