Je zvláštní, že já, ubohá nula, která nic neví (viz váš příspěvek), nemám důvod nazývat ostatní poskytovatele telekomunikačních služeb sviněmi libovolných barev. Že by to bylo kvalitou služeb? Jinými slovy, u __poskytovatele služeb__ mě nezajímá, jestli se generální ředitel špatně vyspinkal, nebo zda opravářovi Pepovi Novákovi umřela babička, ale zajímá mě, zda a jak __poskytuje služby__, za něž mu platím. Pokud takový __poskytovatel__ mi dodává své __služby__ hůře nebo dráže, než by měl (tj. např. za výrazně vyšší cenu, než inzeruje, mrk mrk), trefuji se do něj zcela právem.
Hlavní důvod je možná naznačen ve vašem příspěvku: "přece se neposerou." Jistěže se zákazníci neposerou, ale koupí si mobil - že by se ČTc snažil za každou cenu zbavit zákazníků? Tomu by nasvědčovalo i vaše zvolání "ať do budky nelezou." Pro koho jsou tedy budky určeny? Jestli ani pro ty, kteří nemají na mobil __a jeho provoz__, tak pro koho? Pokud pro nikoho, pak by možná bylo načase budky ohradit a napsat na ně asi toto: "Veřejná telefonní budka, nevstupovat!" Nebo jednodušeji třeba odvézt a sešrotovat, ne? Dokud bude přístup ČTc "nevotravujte nás, my tu nejsme pro vás" a "šak voni se neposerou," bude kritika ČTc oprávněná (pokud nezkrachuje, až mu všichni utečou k mobilům).