PPF spustila významnou reorganizaci Telefóniky

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 59

Názory k článku

11. 02. 2014 09:29

.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2014 13:14

Pracuji uz nejakou dobu v soucasnem zamestnani (pozice programatora) jako externista a nemuzu si stezovat. Mam veskere benefity a vyhody co ostatni zamestnanci a navic vypovedni dobu (z obou stran) jen 2 tydny, mohu tak rychle prejit na jakoukoli zajimavejsi nabidku. Narok na odstupne pri vypovedi ze strany zamestnavatele je nedotcen, opravdu nevidim v praci externisty problem - clovek je potom vice flexibilni rekl bych.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 02. 2014 12:01

Z zaměstnanců se stávají nádeníci. Když je práce, tak nemusíš stát na ulici.Pro někoho je nádeníčení plus, pro někoho mínus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2014 11:58

Jsem zvědavý, kdy TO2 obnoví retenční nabídky u mobilních tarifů.
Spíš než reorganizační mela, TO2 momentálně tíží úprk zákazníků pryč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 02. 2014 11:45

Je evidentní, že tiskový mluvčí "zpívá píseň toho, jehož chleba jí". Apriori tedy očekávám mnohem přesnější informace od Motejlka. Ale nechme se překvapit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2014 11:36

Agentury co na nás těží bych vypráskal z této země a planety. Udělal bych zákon. Toto není u mě solidní firma, když musím být zaměstanán přes agenturu, která bere peníze za mojí vykonanou práci!!!!!!!!!!! Proste zlodějna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 02. 2014 11:09

Jasně, šetření. Tak se na to pojďme podívat, jak (ne)překvapivě šetří TO2.Čím dál tím více se propouštějí zaměstnanci z interního stavu a hned druhý den se opět přijmou, tentokrát však jako agenturní. To znamená, že se jim vyplatí odstupné ale ve firmě pracují dál (jako externisté).Dělá se to tak všude. Zpočátku to začalo u techniků, kteří se propustili a jen hrstka zůstala pod Telefonicou. Zbytek přešel pod Sitel, ti schopnější pod Huawei. Papírově se tak ušetřilo poprvé.Po druhé se ušetřilo na call centrech. Při úvodním tréninku padají hlášky typu "když budete dobří, můžete být pod Telefonicou". Nemusí jít o prodeje, platí to všude - i na technicky zaměřených CC. Časem vám to přijde divné, když místo přechodů z agentury do kmenového stavu se děje opačně, kmenoví zaměstnanci přecházejí do agentur. Ušetřilo se podruhé.Následně se to dotklo i manažerských pozic, ty se zrušily a lidé začali pro TO2 pracovat na IČO. Ostatní přešli pod pracovní agenturu (např. lidé, kteří mají na starost Nadaci Telefonica). Ušetřilo se potřetí.Ono to vypadá strašidelně (pro někoho pěkně), když v novinách čte, kolik stovek lidí přijde o práci - jenže jen zlomek z nich opravdu o tu práci přijde. Vlk se nají a koza zůstane celá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (26)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor