Jak probihal prenos?Prisel jsem na pobocku Vodafone, pan se zeptal na cislo a heslo, chvili koukal do monitoru a pak rekl: "mate to bez zavazku, nic nam nedluzite, tam nebude zadny problem... zitra vam zavolaji a doresite zbytek". Ok, rikam si, mozna alespon neco u Vodafonu (ktery na zaklade osobnich zkusenosti povazuji za parodii na mobilniho operatora) funguje. Druhy den prekvapive nikdo nevola. Nevadi, docetl jsem se, ze operator ma na zpracovani zadosti par dnu (7?), proto jsem byl klidny, kdyz se VF neozval ani behem nasledujicich dni. Po tydnu "naprosteho ticha", se snazim dovolat na zakaznickou linku, bohuzel po 28 minutach cekani to vzdavam. Toho dne to zkousim jeste 2x, vzdy se stejnym vysledkem. Nasledujiciho dne se situace s cekanim opakuje, zkousim proto online chat s podporou. Slecna si "vyslechne" mou zadost, rekne, ze pozadavek na prevod cisla vidi, bohuzel to ale nespada do jeji kompetence a technicky neni mozne, aby predala muj pozadavek dale, ale ze se mi urcite co nejdrive ozvou jeji kolegove a doladime detaily.Prekvapive, dalsi dva dny nic. Volam na zakaznickou linku, tentokrat se dovolam. Slecna mi ale sdeli, ze bohuzel neni kompetentni k vyrizeni me zadosti, ale ze bude urgovat kolegy, aby mi zavolali. Nesouhlasim, chci to vyresit hned. Slecna odpovida, ze jeji kolegove, co to maji na starost, tu dnes bohuzel nejsou, ale hned zitra se mi ozvou. Opet nesouhlasim a rikam, ze interni problemy vodafonu mne nezajimaji a ve vseobecnych podminek nikde neni zminka o tom, ze by mely byt prekazkou k vyrizeni me zadosti. Slecna mne tedy prepojuje na sve kolegy (kteri se na miste v ten moment asi nejak zahadne "zhmotnili"). Na lince se ozve nejaka pani a pta se, co pro mne muze udelat. Rikam ji, ze chci konecne cislo pro prenos. Dobra tedy, prenos pujde zahajit za dva mesice. - Dva mesice? Co ty 4 dny, jak slibuje CTU? Ne, pry je potreba 30 denni vypovedni lhuta. Ok, proc ne teda mesic? Protoze prece dnes zacina nove zuctovaci obdobi a co na tom, ze pozadavek jsem daval jiz pred cca 10 dny - pani ho udajne nevidi, takze neexistuje a bud mi tedy vyjde maximalne vstric a bude to za ty dva mesice, nebo vubec, ji je to jedno, pry je to jen na mne a mam rict co nejdrive, uz ji zdrzuji... Rikam tedy, ze se mi kvuli jejich chybe nechce platit zbytecne mesic navic - udajne mi vyjde opet maximalne vstric a nastavi mi tzv. nulovy tarif - nebudu tedy platit pausal. S vedomim, ze na tabletu mam jiz datovou sim od konkurence a muzu si vytvorit hotspot, souhlasim. Bude to sice "vopruz", ale nejak to zvladnu...Abych to zkratil - nulovy tarif se nekonal, vyuctovani prislo v plne vysi, dokonce se "specialnim bonusem" navic (naprosto nesmyslne nastrelena castka na fakture; kdyz jsem se ptal za co to ma byt, pry mi nejsou opravneni poskytovat jakekoliv informace), ktery mne mel asi donutit fakturu nezaplatit a celou akci s prenosem cisla pohrbit... Nutno rict, ze CTU take vytrvale mlci a spravni delikty pachane VF jej naprosto nezajimaji (ano, opravdu jsem si nasel prislusna zneni zakonu a poslal je ve sve stiznosti i s cisly paragrafu a odstavcu) PS: Jako tresnicka na dortu mi od mileho Vodafonu (po mesicni pauze, kdy byl klid), prislo dalsi vyuctovani, platit jim prece muzu ikdyz uz NASTESTI nejsem jejich zakaznik, no ne? :-o
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 07. 2015 12:40