Nechápu, jak se můžete bavit na téma, zda je to číslo příliš dlouhé, nebo krátké ... je prostě takové.
Čísla pro PR SMS mají svojí jasnou logiku a délka vychází z jediného možného číselného rozsahu, který připadá v ČR v úvahu pro společné použití. To, že nebude potřeba ve všech inzerátech zdůrazňovat, jaké je číslo SMS služby u kterého toho operátora a to, že společné číslo je garancí toho, že je služba dostupná ze všech tří mobilních sítí. A také, že to není služba mobilních operátorů, ale jejich partnerů, kteří služby s přidanou hodnotou provozují a mají z nich také patřičný podíl na výnosech. To jim zabezpečí, že budou moci takové SMS aplikace dále vyvýjet a do budoucna lze proto očekávat, že se počet podobných projektů bude rozšiřovat.
Uvědomte si, že čím delší číslo, tím snadnější a širší možnosti, pokud půjde potom o potřebu klíčových slov první a druhé úrovně v aplikaci. Odesláním slova ANO nebo pouze odesláním prázdné SMS na nějaké konkrétní, ale trochu delší číslo můžete například přímo hlasovat a již nemusíte do SMS zprávy uvádět např. HLA_RADIO_F1_HITPARADA_012_ANO
Tento číselný rozsah je proto nyní dostatečný a byl to přijatelný kompromis.