Jsi si jistý, že jen "blbec" může podepsat závazek ?
Otázkou zní, a co mi ten nezávazek přinese užitečného ?
Jsem u kyslíku (tehdy to bylo EjTý) od roku 96, a jsem u nich nikoliv kvůli ceně, ale kvůli službám.
Co je mi platný levnější volání, tarif a féérové tarify, když se nedovolám, nestáhnu data ?
Odpověď je pěkné, že to mám levné, ale nezavolám si.....
A proto, nemám problém podepsat závazek (on sice je 24 měsíců, ale není 24 jako 24 - po 16ti měsících jsou ochotni jednat), zajímavé je, že vždy při podpisu platím méně peněz, a mám více služeb....Vám možná stačí 100-200minut, stačí Vám 100SMS, a 400MB dat, mě bohužel ne.
Nemám zájem se koukat kolik je hodin (jestli už je to levné), či už mne nebaví počítat kolik ještě mohu provolat, a ne že bych to poslední dva roky nezkusil, měnit tarify za "výhodné" zapínat dodatky, a hlavně app na hlídání kolik ještě.
Jenže ozve se zákazník, a toho nezajímá že mi docházejí volné minuty, on to chce vysvětlit, za to mne platí, a pro mne je v té chvíli levnější mu problém vysvětlit klidně i 6ti hodinovým hovorem, než sednout do auta a jet 100km tam a 100km zpět abych tam hodinu něco dělal.Ano nejsem student, ani důchodce, nemám telefon zaměstnavatele ze kterého si vyřídím co potřebuji, nemám už chuť zjišťovat kdo je u jakého operátora.
Já chci volat kdy já chci, kde já chci a jak já chci.
A že mi z 1200Kč/měs to kleslo na 749Kč/měs kvituji z povděkem. Rozhodně nebudu měnit operátora, za takového, kde musím hledat kde mu to funguje, a tím myslím nejen vodu ale i téčko.Můžete zde mluvit jak chcete, jestli je lepší tarifování po vteřině (tedy první minutu účtuje i VF celou, mimochodem) a nebo 60+60, u flatu je to snad úplně jedno ne ?A že malé tarify jsou "špatné" ? no nikoho přeci u malých tarifů a provolání 100kč/měs nenutí mít smlouvu, od toho jsou kreditní simky