Přetaktované HTC Evo 4G: baterie prosí o slitování

Diskuze čtenářů k článku

Phobeus  |  21. 08. 2010 18:37

Mozna je na case zauvazovat o vodnim ( chlazeni ) pro mobily...
doporucuji to slovo chlazeni doplnit, pro dost lidi by ta veta ztratila smysl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stewe  |  20. 06. 2010 15:41

Ano mám Nokii N900 a taktování je na tomto telefonu jednoduché jako pro mimina. Pokud vím tak aktuální rekord je 1700mhz ale stabilně "jen" 1400Mhz.
Navíc spotřeba baterie jde tak hodně nahoru jen proto že to jak taktuje onen uživatel je tzv hadr.
Procesor stále běží na určené frekvence. Zatímco běžně se takt a napětí upravuje tak aby byla co nejmenší spotřeba.
Na nokii N900 se již dávno taktuje na urovni "BIOS" a tyto takty už mají i upravu pro regulaci spotřeby. Tzn že máte lepší výkon a také větší výdrž.
Tento článek je výsměch všem co pracují na N900...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  20. 06. 2010 20:16

Nehlede na to, ze i kdybychom zustali u zarizeni s Androidem, tak Motorola Milestone zvlada zmenu frekvence z puvodnich 550 MHz na 1.25 GHz a byla prodavana daleko driv, nez Evo. A stejne ani po pretaktovani na ~1.3 GHz nebude 3D vykon Eva 4G stacit na netaktovany Galaxy S.
Navic vetsinu uzivatelu Android zarizeni asi bude daleko vic zajimat podtaktovani procesoru, nez jeho pretaktovani prave kvuli vydrzi zarizeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
med  |  18. 06. 2010 19:50

Mna by skor zaujimalo ci sa da ten procesor podtaktovat trocha. Myslim ze aj 900Mhz je pre Android vykonu az-az a ak by to pridalo 20% baterke tak by som to hned bral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bagio  |  18. 06. 2010 20:22

Mě by spíš zajímalo,kde koupit Evo ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NeoPlex  |  18. 06. 2010 22:39

med: o podtaktovani jsem psal o tri prispevky vis...
bagio: Evo se v EU neda koupit. Prodava ho jenom americky operator Sprint a hlavne EVO funguje jen ve 4G siti (CDMA -> neplest s T-mob 4g internet.. to je neco jineho) takze u nas by jsi z toho mel jenom PDAcko. Takze k nam s nejvetsi pravdepodobnosti ani nedorazi a dovoz z USA je taky pase, prave proto, ze by u nas nebylo mozny pouzivat EVO jako telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PlayaHata  |  19. 06. 2010 10:34

Jenom pro upřesnění -- 4G síť WiMax telefon používá jen pro data v zatím pár vybraných městech, kromě toho na hovory i data v jiných oblastech umí i 3G CDMA síť, což ale samozřejmě nemění na tom, že v Evropě fungovat nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bagio  |  19. 06. 2010 12:45

Škoda,konečně Android na pořádném displeji a on tu nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swrt  |  18. 06. 2010 12:55

to je teda mazec.Ale že nokia N900 jde z 600MHz přetaktovat na 1400Mhz to ještě nevíte? Navíc to zvládne (téměř) každý uživatel N900

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 06. 2010 14:46

presne tak u HTC zvedne nekdo vykon o 25% a tady z toho delaji vedu. Nokii pretaktuje nekdo na dvojnasobny vykon a nekteri napisou "slo by aji vic"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NeoPlex  |  18. 06. 2010 10:19

tohle je uz na Desire pekne dlouho... tak nevim co je na tomhle clanku zajimave, mozna ta blogovaci soutez co? :) Zajimalo by me jak autor vi, ze to tak moc zere baterku? Z vlastni zkusenosti vim, ze pri spravnem nastaveni se da baterka naopak usetrit... SetCPU v kombinaci se spravnym kernelem umi i UV (undervolt) tzn. podtaktovat a navic se v SetCPU daji nastavovat profily, vcetne rezimu spanku. Takovehle clanky na hlavni strance, napsane jen podle nejakeho nalezeneho videa na youtube, berou mobilmanii jmeno profesionalniho webu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keff  |  19. 06. 2010 19:55

Undervolt a podtaktování jsou 2 úplně jiné věci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NeoPlex  |  19. 06. 2010 22:26

no jsou to veci co jdou v ruku v ruce
ja vim, ze UV je snizeni napeti v tomhle pripade na CPU a diky tomu, ze umi tohle kernellove jadro vnutit cpu nizsi napeti, tak mu zvlada snizit i frekvenci, tak jako tak Snapdragon pracuje, tak ze si frekvenci podle vytizeni snizuje sam i bez tehle upravy, ale ja jsem schopny mu omezit tu horni hranici, takze nepujde treba pres 800mhz. Ale ano defaultni frekvence pracuje na nizsim napeti nez u standartniho kernellu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jtoxx  |  18. 06. 2010 10:15

To je celkem novinka... OC se pouzivalo uz na G1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Floyd  |  18. 06. 2010 09:58

"Procesor vyvedený z optimálního stavu však požírá baterie jako předškolák lentilky" - výborné přirovnání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  18. 06. 2010 12:36

Dávno nejsem předškolák, ale Lentilky jím naopak až teď. Ale souhlas, pěkné přirovnání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  18. 06. 2010 09:55

Vodním čem? ASi chlazení?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor