„Přijetím této SMS jste zaplatili 210 Kč.“ Vodafone děsil své zákazníky

„Přijetím této SMS jste zaplatili 210 Kč.“ Vodafone děsil své zákazníky

U Vodafonu to vypadalo na pořádný průšvih. Jsou to totiž dva měsíce od prvních aktivací vánočních dárků a zdá se, že minimálně u části zákazníků neproběhlo ukončení bezplatných balíčků zrovna korektně. Ozvala se nám řada čtenářů s tím, že bez předchozího varování dorazila SMS s (dost neomaleným) oznámením o zpoplatnění služby HBO Go.

Klepněte pro větší obrázek
„Přijetím této SMS jste zaplatili…“ Tak to tu ještě nebylo!

Vodafone však velmi rychle zareagoval a tento nešťastný krok bere s omluvou zpět: „U malého počtu zákazníků, kteří si HBO GO zapnuli v určitý den, nedošlo ke správnému zrušení služby a mohl jim být naúčtován poplatek za další měsíc. Hned, jak jsme to zjistili, zařídili jsme nápravu, a případný poplatek těmto zákazníkům vrátíme automaticky, nemusí pro to nic dělat. Zároveň je o tom informujeme SMSkou a jako omluvu od nás dostanou malý dárek, o kterém se dozvědí prostřednictvím SMS.“

A skutečně, MobilManiak Dominik, který poslal screenshot výše, po chvíli přidal i další:

Klepněte pro větší obrázek
Problém zažehnán?

Jak jste na tom vy? Potkali jste se s problémem? Vyřešil se opravdu sám, jak Vodafone slibuje?

Diskuze (21) Další článek: Nové iPhony mohou ukazovat špatně stav baterie. Pomůže restart

Témata článku: Vodafone, SMS, Voda, Zákaz, HBO go

Určitě si přečtěte