Provolali jsme 8 miliard minut a nejvíce z nich směřovalo k T-Mobilu

Provolali jsme 8 miliard minut a nejvíce z nich směřovalo k T-Mobilu

Po sčítání zákazníků na konci roku přišel T-Mobile o své prvenství, kterým se od léta pyšnil. Nejvíce aktivních SIM karet má ve své síti opět Eurotel (více se dozvíte zde). T-Mobilu nezbylo nic jiného, než porážku mlčky přijmout, ale aby nebyla tak hořká, nahlédl do statistik Českého telekomunikačního úřadu a našel si své prvenství jinde.

Podle údajů ČTÚ směřovalo v roce 2005 nejvíce mobilních hovorů do sítě T-Mobile, a to celých 40%. Do Eurotelu vedlo 34 % hovorů a k Oskarovi 26 %. V tomto parametru obhájil T-Mobile své prvenství z loňska, kdy se však mohl chlubit skóre ještě o procento vyšším.

Za uplynulý rok jsme v mobilních telefonních sítích provolali téměř 8 miliard minut, T-Mobilu z toho patřilo 3,2 miliardy minut, což je nějakých 133 miliónů hodin. Zajímavý je pravidelný miliardový nárůst celkového počtu provolaných minut. V roce 2004 bylo v mobilních sítích provoláno 7 miliard minut, o rok dříve 6 miliard.

36 komentářů

Nejnovější komentáře

  • haha 3. 2. 2006 15:08:42
    Souhlas a proto by měli počítat jenom paušální zákazníky a případně...
  • polda 3. 2. 2006 13:41:51
    Mě děsně irituje to šílený počítání počtu zákazníků,když všichni víme jak...
  • haha 3. 2. 2006 13:14:29
    Ale jak jsi napsal nejdůležitější je obrat a zisk. Všechno ostatní jsou...

komerční sdělení

Komerční sdělení