Průšvih Vodafonu pokračuje, FUP se sám vrací k příplatkové variantě

Průšvih Vodafonu pokračuje, FUP se sám vrací k příplatkové variantě

Přechod na automatické navýšení FUP limitu a automatický příplatek jsou černou kaňkou na logu Vodafonu. Na náladě nepřidal ani startovací víkend, kdy si lidé tuto novinku chtěli poprvé deaktivovat, ale nemohli kvůli odstávce systémů. Dnes nešťastná historie pokračuje, na Twitteru se ozývají uživatelé, kteří se v samoobsluze vrátili ke starému způsobu účtování mobilního internetu, ale po pár dnech je nastavení služby zpátky na novém „příplatkovém“ systému.

Proto doporučujeme: zajděte se raději ještě jednou podívat do samoobsluhy. I když jste se o záležitost zajímali a nastavení provedli, dost možná budete muset tento postup zopakovat. Budeme rádi, když se v diskuzi podělíte s tím, jak vaše kontrola dopadla.

Klepněte pro větší obrázek 
Jedna z diskuzí k tématu na Twitteru (@tangero)

Doufejme, že je to od Vodafonu chyba technického charakteru, nikoliv úmysl. Na podrobnosti jsme se zeptali na tiskovém oddělení operátora, vyjádření přidáme do článku později.

Aktualizováno v 17:30
Tisková mluvčí Vodafonu poslala toto vysvětlení: „Víme, že si několik zákazníků (jednotky) ještě před 13. 9. 2014 zakázali původní službu Automatické navýšení objemu dat, tedy službu, kterou si mohli před uvedením služby Data nad rámec aktivovat sami. Domnívali se, že tím, že neměli toto předchozí automatické navýšení zapnuté, tak se už o nic nemusí starat. Ale bohužel měli vypnutou předchozí službu, ne tu, co jsme spouštěli od 13. 9. 2014. Pokud se zákazník rozhodne změnit tarif, tak se služba vždy znovu zapne, protože je součástí základního nastavení datových balíčků.“

Minimálně následující tweet a v něm uvedené datum však toto vysvětlení popírá.

A ještě jeden tweet. Do diskuze se vložil předseda Rady ČTÚ Jaromír Novák:

Témata článku: ČTÚ, Kauzy, FUP, Voda, Vtipná hláška, Průšvih, Vodafone

Určitě si přečtěte

ÚOHS naznal, že se operátoři nedomlouvají. Zpráva budí rozpaky

ÚOHS naznal, že se operátoři nedomlouvají. Zpráva budí rozpaky

** Úřad, který má potírat nekalou soutěž, hledal opatrně a nic nenašel ** Závěr: operátoři v minulosti měli stejné ceny, ale kartel to nebyl ** Čtyři strany opatrné úředničiny překládáme do srozumitelného jazyka

16.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 41

Síťoví a virtuální operátoři na ostří nože. Obhájí si ČTÚ regulaci trhu?

Síťoví a virtuální operátoři na ostří nože. Obhájí si ČTÚ regulaci trhu?

** ČTÚ naznal, že na trhu je něco shnilého, síťoví operátoři ale nesouhlasí ** Naopak virtuálové tvrdí, že stav je ještě mnohem horší ** Pozadí telco byznysu v ČR není tak líbivé, jako reklamy v televizi

14.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 25

Automatické prodloužení smlouvy už se nesmí, operátoři mění podmínky

Automatické prodloužení smlouvy už se nesmí, operátoři mění podmínky

** T-Mobile jasně a srozumitelně napsal, že říct si musíte sami ** Podmínky O2 musí běžný smrtelník přečíst několikrát, než porozumí ** Vodafone podmínky zatím nezměnil, má ale ještě čas

4.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 15