Průšvih Vodafonu pokračuje, FUP se sám vrací k příplatkové variantě

Průšvih Vodafonu pokračuje, FUP se sám vrací k příplatkové variantě

Přechod na automatické navýšení FUP limitu a automatický příplatek jsou černou kaňkou na logu Vodafonu. Na náladě nepřidal ani startovací víkend, kdy si lidé tuto novinku chtěli poprvé deaktivovat, ale nemohli kvůli odstávce systémů. Dnes nešťastná historie pokračuje, na Twitteru se ozývají uživatelé, kteří se v samoobsluze vrátili ke starému způsobu účtování mobilního internetu, ale po pár dnech je nastavení služby zpátky na novém „příplatkovém“ systému.

Proto doporučujeme: zajděte se raději ještě jednou podívat do samoobsluhy. I když jste se o záležitost zajímali a nastavení provedli, dost možná budete muset tento postup zopakovat. Budeme rádi, když se v diskuzi podělíte s tím, jak vaše kontrola dopadla.

Klepněte pro větší obrázek 
Jedna z diskuzí k tématu na Twitteru (@tangero)

Doufejme, že je to od Vodafonu chyba technického charakteru, nikoliv úmysl. Na podrobnosti jsme se zeptali na tiskovém oddělení operátora, vyjádření přidáme do článku později.

Aktualizováno v 17:30
Tisková mluvčí Vodafonu poslala toto vysvětlení: „Víme, že si několik zákazníků (jednotky) ještě před 13. 9. 2014 zakázali původní službu Automatické navýšení objemu dat, tedy službu, kterou si mohli před uvedením služby Data nad rámec aktivovat sami. Domnívali se, že tím, že neměli toto předchozí automatické navýšení zapnuté, tak se už o nic nemusí starat. Ale bohužel měli vypnutou předchozí službu, ne tu, co jsme spouštěli od 13. 9. 2014. Pokud se zákazník rozhodne změnit tarif, tak se služba vždy znovu zapne, protože je součástí základního nastavení datových balíčků.“

Minimálně následující tweet a v něm uvedené datum však toto vysvětlení popírá.

A ještě jeden tweet. Do diskuze se vložil předseda Rady ČTÚ Jaromír Novák:

Témata článku: ČTÚ, Kauzy, FUP, Voda, Průšvih, Vodafone

Určitě si přečtěte

Problém se nafukuje. Objevují se další případy puklých iPhonů 8

Problém se nafukuje. Objevují se další případy puklých iPhonů 8

7.  10.  2017 | Kůžel Filip, Mikešová Markéta | 115

Po třech letech platí „bič na operátory“. Čtěte, v čem si spotřebitelé polepšili

Po třech letech platí „bič na operátory“. Čtěte, v čem si spotřebitelé polepšili

** Znát svá práva se vyplatí, kdo je nezná, toho operátoři náležitě podojí ** Od nekalých praktik je mají odradit pokuty počítané z ročního obratu ** Největší změnou je právo odstoupit od smlouvy, když ji operátor změní

4.  9.  2017 | Pospíšil Aleš | 27