Průzkum: jak Japonci používají fotomobily

Průzkum, jehož se zúčastnilo 19 864 japonských majitelů mobilních telefonů s fotoaparátem, zjistil, že s frekvencí focení to ani v Japonsku není žádná sláva:

  • 2-3 dny v měsíci: 33,5 %
  • 1-2 dny v měsíci: 30,4 %
  • 3-4 dny v měsíci: 12,1 %
  • 5 a více dnů v měsíci: 5,4 %

Jako objekty focení jsou nejčastěji:

  • rodina: 43,8 %
  • přátelé a známí: 43,8 %
  • krajinky a další neživé věci: 33,9 %
  • domácí zvířata: 31,6 %

A k čemu se vyfocené obrázky používají?

  • pro prohlížení v telefonu: 70,8 %
  • posílají se jiným osobám: 66,6 %
  • uloží se jako tapeta na hlavní displej: 66,5 %
  • nahrají se na web: 2,3 %

Zdroj: K-Tai Watch a dottocomu

Témata článku: Průzkum, Foto

Určitě si přečtěte

Velký průzkum zákaznické spokojenosti ČTU: Nejlíp Vodafone, nejhůř O2

Velký průzkum zákaznické spokojenosti ČTU: Nejlíp Vodafone, nejhůř O2

** Pozitivně hodnotili respondenti menší virtuály, třeba GoMobil ** Velkým síťovým operátorům to naopak spočítali ** Zásadní výhrady směřovaly hlavně na oblast smluvních vztahů

12.  12.  2016 | Pospíšil Aleš | 32

Nejlepší mobilní internet (podle průzkumu O2) má...

Nejlepší mobilní internet (podle průzkumu O2) má...

Věřte, nevěřte, je to O2. Operátor si sám zadal průzkum a teď prezentuje výsledky. Druhé místo patří T-Mobilu, poslední je Vodafone. Co vy na to?

10.  12.  2014 | Pospíšil Aleš | 39

Průzkum: S bankou v mobilu se méně utrácí

Průzkum: S bankou v mobilu se méně utrácí

Chytré telefony a mobilní aplikace bank ovlivňují nákupní chování lidí a vedou k úsporám. Téměř 70 procent zákazníků se totiž před nákupem poradí se svou aplikací pro mobilní bankovnictví.

22.  11.  2014 | E15.cz , Tryner Miroslav | 9